Zlecenie 7293037 - Prowadzenie szkoleń/ kursów doskonalących dla nauczycieli...

   
Zamówienie 7293037 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-01-21
przedmiot zlecenia
Prowadzenie szkoleń/ kursów doskonalących dla nauczycieli 10 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwoc
k. W skład usług będzie wchodziło zatrudnienie i udostępnienie doświadczonej, profesjonalnej kadry trenerskiej posiadającej potencjał do prowadzenia zajęć specjalistycznych, przygotowanie materiałów na zajęcia i ich przekazanie nauczycielom, wykonanie zajęć i walidacja wiedzy/ umiejętności zdobytych podczas kursów.
Zadanie zostało podzielone na poniższe części:
Cześć I
Szkolenie dla nauczycieli Twórcze warsztaty w szkole z zakresu innowacyjnych narzędzi i metod kształtowania kompetencji kluczowych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy. Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację szkolenia z zakresu kształtowania kompetencji kluczowych oraz umiejętności niezbędnych na rynku pracy (kreatywność i innowacyjność, praca zespołowa, przedsiębiorczość, kryt. myślenie) dla 60 nauczycieli szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 5 grup po 12 osób, łącznie 60 osób;
- liczba godzin zajęć: 5 grup po 16 godzin na grupę, łącznie 80 godzin;
- usługa edukacyjna liczona w godzinach zegarowych (60 min = lh);
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Program szkolenia:
- czym są kompetencje kluczowe i uniwersalne postawy/ umiejętności na rynku pracy;
-jak kształtować w praktyce umiejętności - gotowe scenariusze zajęć i ćwiczenia z prowadzenia zajęć przy wykorzystaniu m.in. symulacja przedsiębiorstwa design i projekt thinking w szkolnej rzeczywistości, metody kształtowania kreatywności, jak uczyć skutecznie rozwiązywania problemów (metody w praktyce na przykładzie stresu przedegzaminacyjnego), TOC i teorie uczenia się, podstawowe sposoby ćwiczenia pamięci i szybkiego czytania, praca zespołowa i budowanie zgranych zespołów uczniowskich;
-jeden z modułów szkolenia obligatoryjnie będzie obejmował moduł innowacyjności, od jej definicji po umiejętne przećwiczenie z uczniami etapu komercjalizacji pomysłu i doświadczania sukcesu własnej hipotetycznej innowacji.
Część II
Szkolenie E-produkty projektów UE w praktyce szkolnej
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację szkolenia E-produkty projektów UE w praktyce szkolnej dla 24 nauczycieli szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/ podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 2 grupy po 12 osób, łącznie 24 osoby;
- liczba godzin zajęć: 2 grupy po 8 godzin na grupę, łącznie 16 godzin;
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Główne treści szkolenia:
- wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym, w tym wykorzystanie cyfrowych programów i aplikacji wspomagających nauczania oraz dydaktycznych serwisów internetowych, również w trakcie zajęć prowadzonych z uczniami z niepełnosprawnościami oraz w kształceniu informatycznym;
- nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych;
- edukacja w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni oraz bezpiecznego korzystania ze sprzętu komputerowego lub innych mobilnych narzędzi mających funkcje komputera;
- wykorzystanie zasobów dydaktycznych dostępnych w Internecie;
- administracja wewnętrzną infrastrukturą sieciowo - usługową szkoły lub placówki systemu oświaty;
- wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/ e-materiałów dydaktycznych, stworzonym dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN;
-praktycznie wykorzystanie e-zasobów na przykładzie MAPPTIPE; wykorzystania w nauczaniu e- podręczników bądź e-zasobów / e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki EFS w latach 2007-
2013 i/lub 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN - z zakresu wyszukiwania materiałów (m.in. baza KIW) i praktycznego wykorzystania w pracy dydaktycznej i współpracy z uczniem.
Część III
Szkolenie doskonalące Funkcjonalności, praktyczne wykorzystania pracowni mobilnej TIK i innych narzędzi TIK w procesach dydaktycznych
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację szkolenia mającego na celu przygotowanie praktyczne nauczycieli do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem TIK (Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych). Szkolenie zakończone wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/ podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 2 grupy po 12 osób, łącznie 24 osoby;
- liczba godzin zajęć: 8 godzin na grupę, łącznie 16 godzin;
- okres realizacji: do 31.05.2020 roku.
Główne zagadnienia szkolenia:
- wprowadzenie, test wiedzy ex-ante;
- definicja funkcjonalności pracowni mobilnych TIK;
- pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w szkole;
- zapoznanie się ze sprzętem i pomocami w ramach pracowni - instruktarz techniczny na przykładzie konkretnego doposażenia szkoły zakupionego w ramach projektu;
- prawidłowa konfiguracja i instalacja pomocy i narzędzi TIK do pracy na pracowni mobilnej szkoły;
- bezpieczne udostępnianie Internetu w szkole uczniom;
- prawidłowa instalacja oprogramowania na szkolnych komputerach od A do Z (oprogramowanie antywirusowe, zarządzania pracownią szkolną);
- metody i weryfikacja bezpieczeństwa uczniów w cyberprzestrzeni;
- praktyczny warsztat wykorzystania pracowni mobilnej w pracy z uczniem na lekcji:
• aspekt mobilności i podłączenia sprzętu w pracy z uczniem (prawidłowe przygotowanie do zajęć);
• wykorzystanie pracowni na lekcjach;
• studium przypadku (praktyczne metody korzystania z pracowni m.in. jak wykorzystywać zasoby Internetu w nauczaniu, nauka przez grywalizację - wykorzystanie gier internetowych w nauce i inne);
• jak opracować scenariusz zajęć wykorzystując pracownię mobilną;
• zakończenie zajęć i prawidłowa konserwacja/ przechowywanie sprzętu mobilnej pracowni TIK;
• transport pracowni w praktyce.
- podsumowanie, w tym ex-post dla nauczycieli.
Część IV
Kurs doskonalący Programowanie w szkole bez tajemnic
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację kursu doskonalącego dla 10 nauczycieli (gł. informatyków) szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 1 grupa 10 osób;
- liczba godzin zajęć: 16 godzin na grupę;
- okres realizacji: do 31.05.2020 roku.
Główne cele kursu:
- opanowanie nowej podstawy programowej kształcenia informatycznego (w części dotyczącej nauki programowania);
- metodyki rozwiązywania problemów algorytmicznych, z uwzględnieniem wieku ucznia;
- obsługa podstawowych aplikacji oraz środowiska programistycznego z ich analizą przydatności na danym etapie edukacyjnym.
Podczas kursu poza wykorzystaniem komputerów/ tabletów z systemem operacyjnym Windows/Android planuje się także wykorzystanie następujących środowisk takich programów jak np. Scratch, Lego Wędo, Corel, itp.
Dzięki odbytemu szkoleniu nauczyciele będą sami w stanie przeprowadzić naukę programowania wśród uczniów w szkołach, w których uczą na co dzień.
Część V
Kurs doskonalący W odmęty eksperymentów
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację kursu doskonalącego dla 48 nauczycieli przedmiotów matematyczno
- przyrodniczych z eksperymentalnych metod prowadzenia zajęć. W trakcie zajęć nauczyciele powinni mieć możliwość przygotowania eksperymentu i jego zaprezentowania. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/podniesienie kompetencji
Projekt OTWARTE SZKOŁY OTWOCKA współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Europejskie Unia Europejska
Program Regionalny serce Polski Europejski Fundusz Społeczny
(w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji). Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i pomoce do pracy i ćwiczeń podczas zajęć.
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 4 grupy po 12 osób, łącznie 48 osób;
- liczba godzin zajęć: 16 godzin na grupę, łącznie 64 godziny;
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Główne zagadnienia kursu:
1. Obserwacja i eksperyment edukacyjny jako najważniejsze metody poznawania w edukacji przyrodniczej i matematycznej uczniów, czym jest hipoteza badawcza oraz jak prawidłowo przeprowadzić proces dowodowy;
2. Nauka przez zabawę - jak przekazać trudne treści w atrakcyjnej formie;
3. Jak sformułować problem i hipotezę badawczą?;
4. Planowanie, przygotowanie i przebieg eksperymentu;
5. Sposoby radzenia sobie z niepowodzeniem w przebiegu doświadczenia;
6. Rola ucznia i rola nauczyciela w przygotowaniu i przebiegu eksperymentu;
7. Zachowanie zasad BHP podczas wykonywania eksperymentu;
8. Wady i zalety pracy w grupach i pracy samodzielnej ucznia;
9. Umiejętność łączenia nauki z zabawą w procesie edukacji;
10. Eksperyment w praktyce - przykładowe eksperymenty z różnych dziedzin wg przedmiotów (przykłady dla różnych działań);
11. Przygotowanie eksperymentu i pokaz na kursie, analiza grupowa, wskazówki na przyszłość dla nauczyciela;
12. Podsumowanie kursu.
Cześć VI
Kurs doskonalący dla nauczycieli z alternatywnych sposobów komunikacji z uczniem
niepełnosprawnym
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizacje kursu doskonalącego z zakresu przygotowania nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla 10 nauczycieli szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/ podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji)
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 1 grupa po 10 osób;
- liczba godzin zajęć: 1 grupa po 8 godzin;
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Program kursu:
1. Rozwój językowy dzieci;
2. Sposoby wprowadzania alternatywnych metod komunikacji w przestrzeń szkolną;
3. Możliwości rozwijania sprawności komunikacyjnych ucznia poprzez wykorzystanie alternatywnych metod komunikacji;
4. Możliwości wykorzystania komputerów oraz innych urządzeń technicznych we wspomaganiu komunikacji z uczniem niepełnosprawnym.
Część VII
Kurs doskonalący z zakresu tworzenia IPET i IPRW (kompetencje wychowawcze)
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację kursu doskonalącego z zakresu przygotowania nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dla 10 nauczycieli szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock. Kurs zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/ podniesienie kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 1 grupa po 10 osób;
- liczba godzin zajęć: 1 grupa po 12 godzin;
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Program kursu:
1. Podstawy prawne tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno - Terapeutycznych (IPET) oraz Indywidualnych Programów Rewalidacyjno Wychowawczych (IPRW):
a. ) adresaci;
b. ) orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego.
2. Charakterystyka poszczególnych grup uczniów:
a. ) rozpoznanie trudności i problemów dziecka na terenie szkoły;
b. ) interpretowanie danych zawartych w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego i innych
dokumentów dziecka.
3. Tworzenie IPET i IPRW:
a. ) elementy składowe;
b. ) Omówienie przykładowych programów.
4. Warsztat praktyczny:
a. ) tworzenie własnych IPET-ów i IPRW;
b. ) konsultacja programów/ nanoszenie poprawek.
5. Ewaluacja IPET-u i IPRW:
a. ) dokumentowanie pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
b. ) współpraca z rodzicami;
c. ) dokonywanie ewaluacji i nanoszenie poprawek do programów.
Cześć VIII
Kurs z zakresu skutecznych sposobów wspierania ucznia niedostosowanego społecznie lub
zagrożonego niedostosowaniem społecznym.
Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację kursu doskonalącego z zakresu przygotowania nauczycieli do
prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla
20 nauczycieli szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Otwock, kurs
zakończony wydaniem dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego nabycie/ podniesienie
kompetencji (w ramach wykonanego przez Zleceniobiorcę bilansu kompetencji).
Liczba uczestników i okres realizacji:
- liczba uczestników: 2 grupy po 10 osób, łącznie 20 osób;
- liczba godzin: 1 grupa po 8 godzin, łącznie 16 godzin;
- okres realizacji: I kwartał 2020 roku.
Program kursu:
1. Rozwój językowy dzieci;
2. Sposoby wprowadzania alternatywnych metod komunikacji w przestrzeń szkolną;
3. Możliwość rozwijania sprawności komunikacyjnych ucznia poprzez wykorzystanie
alternatywnych metod komunikacji;
4. Możliwość wykorzystania komputerów oraz innych urządzeń technicznych we wspomaganiu
komunikacji z uczniem niepełnosprawnym.
3. Uwagi ogólne dotyczące zadań: I-VIII
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany, gdy Wykonawca:
1. Przedstawi dokumentację potwierdzającą zrealizowanie wszystkich godzin szkoleń/ kursów;
2. Przedstawi dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie na początku realizacji zajęć i na ich zakończenie testu wiedzy i umiejętności (ex-ante, ex - post) monitorującego przyrost wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników w trakcie prowadzonych zajęć. Minimalna frekwencja do przystąpienia do testu ex-post przez nauczyciela 80%.
Fakt nabycia kompetencji odbywa się w ramach następujących etapów:
a. ) ETAP I - Zakres - Nauczyciele szkół podstawowych w Otwocku;
b. ) ETAP II - Wzorzec:
Projekt OTWARTE SZKOŁY OTWOCKA współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Europejskie Unia Europejska
Program Regionalny serce Polski Europejski Fundusz Społeczny
- u nauczycieli wzrośnie wiedza / umiejętności wykorzystania innowacyjnych narzędzi i metod kształtowania kompetencji kluczowych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy uczniów (część I);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętność z praktycznego wykorzystania e-produktów w procesach dydaktycznych (część II);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z praktycznego wykorzystania metody pracowni mobilnej TIK w procesach dydaktycznych (część III);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z programowania (część IV);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z praktycznego wykorzystania metody eksperymentu w procesach dydaktycznych (część V);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z alternatywnych sposobów komunikacji z uczniami niepełnosprawnymi (część VI);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z zakresu tworzenia IPET i IPRW (część VII);
- u nauczycieli wzrośnie wiedza/ umiejętności z zakresu skutecznych sposobów wspierania ucznia niedostosowanego społecznie lub zagrożonego niedostosowaniem społecznym (część VIII).
c. ) ETAP III - ocena - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie;
d. ) ETAP IV - porównanie - porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.
3. Opracuje raport z przeprowadzonego bilansu kompetencji na wejściu i wyjściu (z podsumowaniem stopnia osiągnięć - porównawcze zestawienie punktacji) zbiorczy oraz dla każdego uczestnika celem ustalenia przez Zamawiającego poziomu osiągnięcia wskaźnika rezultatu pn. liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu. Dołączy listę wydanych zaświadczeń.
4. Przedstawi potwierdzenie przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych (wydruki prezentacji, ćwiczenia, materiały do pracy z dziećmi). Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie i powielanie materiałów dydaktycznych wraz z zachowaniem logotypów projektu, materiały na zajęcia powinny obejmować: wydrukowane materiały dla każdego z uczestników.
5. Ponadto informujemy, iż:
a. ) Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale do prowadzenia szkoleń/ kursów oraz
w miarę potrzeb, po wcześniejszym uzgodnieniu rzutnik, ekran, tablicę;
b. ) Zamawiający zakłada możliwość realizacji zajęć edukacyjnych dla nauczycieli w sesjach
weekendowych, po 4-8h dziennie, elastycznie dopasowane do możliwości nauczycieli;
c. ) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w 10 szkołach podstawowych, dla których organem
prowadzącym jest Miasto Otwock w terminie uzgodnionym z Zamawiającym;
d. ) Liczba uczestników szkoleń wskazana w niniejszym dokumencie może ulec zmianie, nie
będzie to jednak stanowiło podstawy roszczeń o zmianę wysokości wynagrodzenia ani dla Zamawiającego ani dla Wykonawcy;
e. ) 1 godzina szkoleniowa = 60 minut.
4. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu tj.: wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Na potwierdzenie ww. Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia dla każdego z nich);
2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwie usługi polegające na prowadzeniu zajęć edukacyjnych z tematyki określonej dla danej części zamówienia:
a. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część I zaproszenia do składania ofert cenowych -
szkolenia dotyczące innowacyjnych narzędzi i metod kształtowania kompetencji kluczowych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy;
b. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część II zaproszenia do składania ofert cenowych
- szkolenia dotyczące wykorzystania narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym;
c. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część III zaproszenia do składania ofert cenowych
- szkolenia dotyczące funkcjonalności i praktycznego wykorzystania pracowni mobilnej TIK w procesach dydaktycznych;
d. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część IV zaproszenia do składania ofert cenowych
- szkoleń/ kursów dotyczących programowania;
e. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część V zaproszenia do składania ofert cenowych
- szkoleń/ kursów dotyczących prowadzenia procesów nauczania opartych na nowoczesnych metodach eksperymentu;
f. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część VI zaproszenia do składania ofert cenowych
- szkoleń/ kursów z zakresu alternatywnych sposobów komunikacji z uczniem niepełnosprawnym lub w pracy z uczniem niepełnosprawnym;
g. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część VII zaproszenia do składania ofert
cenowych - szkoleń/ kursów z zakresu tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno
- Terapeutycznych (IPET) oraz Indywidualnych Programów Rewalidacyjno - Wychowawczych (IPRW);
h. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część VIII zaproszenia do składania ofert
cenowych - szkoleń/ kursów z zakresu skutecznych metod wspierania ucznia niedostosowanego społecznie lub zagrożonego niedostosowaniem społecznym
3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, przygotowanie merytoryczne w tematyce szkolenia właściwej dla danego zakresu (ukończone studia, studia podyplomowe, szkolenia) i posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematyce właściwej dla danego zakresu szkolenia, tj.:
a. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część I zaproszenia do składania ofert cenowych -
przeprowadzenie szkoleń dotyczących innowacyjnych narzędzi i metod kształtowania kompetencji kluczowych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy w wymiarze minimum 16 godzin;
b. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część II zaproszenia do składania ofert cenowych
- przeprowadzenie szkoleń dotyczących wykorzystania narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym w wymiarze minimum 16 godzin;
c. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część III zaproszenia do składania ofert cenowych
- przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonalności i praktycznego wykorzystania pracowni mobilnej TIK w procesach dydaktycznych w wymiarze minimum 16 godzin;
d. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część IV zaproszenia do składania ofert cenowych
- przeprowadzenie szkoleń / kursów dotyczących programowania w wymiarze minimum 16 godzin;
e. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część V zaproszenia do składania ofert cenowych
- przeprowadzenie szkoleń/ kursów dotyczących prowadzenia procesów nauczania opartych na nowoczesnych metodach eksperymentu w wymiarze minimum 16 godzin;
f. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część VI zaproszenia do składania ofert cenowych
- przeprowadzenie szkoleń/ kursów z zakresu alternatywnych sposobów komunikacji z uczniem niepełnosprawnym lub w pracy z uczniem niepełnosprawnym w wymiarze minimum 16 godzin;
g. ) dla szkolenia, o którym mowa w pkt. 2 Część VII zaproszenia do składania ofert
cenowych - przeprowadzenie szkoleń/ kursów z zakresu tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno - Terapeutycznych (IPET) oraz Indywidualnych Programów Rewalidacyjno - Wychowawczych (IPRW) w wymiarze minimum 16 godzin;
h. ) dla szkolenia, o którym w pkt. 2 Część VIII zaproszenia do składania ofert cenowych-przeprowadzenie szkoleń/ kursów z zakresu skutecznych metod wspierania ucznia niedostosowanego społecznie lub zagrożonego niedostosowaniem społecznym w wymiarze minimum 16 godzin.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10422505 2024-04-15
godz. 08:00
Dolnośląskie ROW.0801.1.2024 Usługa przygotowania i przeprowadzenia trwających 8 godzin lekcyjnych (tj. 360 minut) wykładów oraz zajęć praktycznych podczas jednodniowych warsztatów "Owoce miękkie...
10405744 2024-04-16
godz. 09:00
Małopolskie Szkolenia specjalistyczne z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie Przedmiotem zamówienia...
10431773 2024-04-16
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Organizacja szkolenia zawodowego w zakresie PIERWSZY KROK DO BIZNESU OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Liczba uczestników: min. 9 - max. 15 osób. Zamówienie należy wykonać w terminie: od 24....
10424740 2024-04-18
godz. 23:59
Wielkopolskie Superwizja w ramach usług wsparcia rodziców zastępczych, kandydatów na rodziców zastępczych opiekunów usamodzielnienia, rodzin biologicznych i ich otoczenia w ramach projektu pn. "Wsp...
10427405 2024-04-19
godz. 09:00
Lubelskie Świadczenie usług edukacyjnych na terenie działania O/ZUS w Lublinie i w Biłgoraju w zakresie zagrożeń, które mogą być przyczyną wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz spos...
10441965 2024-04-22
godz. 09:00
Mazowieckie Szkolenie ze stosowania środków ochrony roślin sprzętem przeznaczonym do stosowania tych środków, montowanych na pojazdach szynowych lub innym sprzętem stosowanym w kolejnictwie
10479595 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji
10457681 2024-04-26
godz. 23:59
Lubuskie 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie swoim zakresem obejmuje zorganizowanie i realizację usługi reintegracji zawodowej i społecznej w ramach Indywidualnych Programów/Planów Zatru...
10449762 2024-05-09
godz. 10:00
Łódzkie Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń o...
10446908 2024-05-17
godz. 09:00
Podkarpackie Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń z zakresu zarządzania procesem poradnictwa zawodowego w szkole dla kadry zarządzającej szkół, będącej uczestnikami projektu „Orientuj ...