Przetarg 7329930 - Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów...

   
Analizuj Zamówienie 7329930 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-12
przedmiot ogłoszenia
Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych
Numer referencyjny: GZ.272.1.2020

1. Przedmiotem zamówie
nia jest prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją niżej wymienionych projektów scaleniowych pn.;
1) „Scalenie gruntów wsi Chałupki - Gorliczyna „Szewnia” gm. Przeworsk na obszarze 145,08 ha”
2) „Scalenie gruntów wsi Urzejowice” gm. Przeworsk na obszarze 1023,39 ha”
3) „Scalenie gruntów wsi Rączyna gm. Kańczuga na obszarze 1002,19 ha”
4) „Scalenie gruntów wsi Siedleczka gm. Kańczuga na obszarze 738,89 ha”
5) „Scalenie gruntów wsi Hadle Kańczuckie gm. Jawornik Polski ”
6) „Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz gm. Jawornik Polski”
7) „Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka gm. Kańczuga”

2. Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) planowanie budżetu w zakresie scaleń,
2) organizowanie odbiorów robót,
3) przygotowywanie stosownej dokumentacji w celu pozyskania dotacji Wojewody,
4) przygotowywanie wniosków o płatność, w tym:
a) częściowe i końcowe rozliczanie dotacji projektu zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansującej,
b) wsparcie przy kompletowaniu dokumentów wymaganych do złożenia wniosków o płatność,
c) analiza pod kątem kwalifikowalności wydatków oraz wymogów formalnych dokumentów do wniosków o płatność,
d) sporządzanie na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów finansowych wniosków o płatność,
e) kompletowanie załączników do wniosków o płatność,
f) stały kontakt z Instytucją finansującą oraz wszelkimi podległymi jej jednostkami w zakresie weryfikacji wniosków o płatność,
g) sporządzanie wymaganych pism wyjaśniających, uzupełniających i oświadczeń w trakcie weryfikacji wniosku o płatność,
h) weryfikacja opisu faktur,
i) prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektów,
j) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu (w tym między innymi sporządzanie wyjaśnień oraz przygotowanie pisemnego odniesienia się do ewentualnych przedstawionych w informacji pokontrolnej uchybień oraz ich usunięcie),
k) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi,
5) składanie wniosków o aneksy do umów i porozumień,
6) przygotowywanie dokumentacji dla zamówień publicznych (warunki techniczne, umowy, zestawienia jednostek do wykonania projektów zagospodarowania poscaleniowego)

3. Zamawiający wymaga aby osoba wyznaczona przez wykonawcę do realizacji zamówienia do prowadzenia obsługi finansowej projektów posiadała wykształcenie wyższe magisterskie, znała procedury PROW dotyczące zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych a w szczególności sporządzania wniosków o płatność.

4. Warunki pracy:
1) Wykonawca swoje czynności wykonywał będzie na podstawie umowy zawartej od dnia podpisania do 31.12.2020r.
2) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu realizacji projektu (biuro projektu) – mieszczącym się w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk w dniach od poniedziałku do piątku – przez cały okres realizacji projektu. Powierzone zadania w ramach projektu wykonywane byłyby co najmniej 3 razy w tygodniu, pomiędzy poniedziałkiem, a piątkiem.
Szacowana miesięczna ilość godzin niezbędnych do realizacji umowy wynosi: 168 w tym co najmniej połowa tych godzin/miesiąc winna być wykonywana w biurze projektu.
3) Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu w zakresie wynikającym z realizacji projektu.

5. Dane ogólne określające wielkość i zakres realizowanych projektów zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

6. Jeśli Wykonawca lub podwykonawca posługuje się przy wykonywaniu czynności określonych w ust. 2 innymi osobami, to obowiązany jest zatrudnić te osoby na podstawie umowy o pracę według zasad określonych w kodeksie pracy.
Zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na każde jego wezwanie:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Zamawiający podkreśla, że powyższy wymóg będzie dotyczył tylko osób zatrudnianych przez wykonawcę lub podwykonawcę natomiast jeżeli wykonawca (podwykonawca) będzie samodzielnie świadczyć przedmiotową usługę to wówczas przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie ma wobec niego zastosowania.
branża Finanse - bankowość
podbranża usługi bankowe
kody CPV 85312320
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi bankowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341130 2024-03-29
godz. 10:00
Świętokrzyskie Część 1: Cześć 1 – Wynajem, instalacja i serwis samoobsługowych terminali płatniczych typu CAT w Sądzie Okręgowym w Kielcach1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wy...
10330384 2024-04-05
godz. 09:00
Podkarpackie Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”. Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…” w ramach umowy n...
10321073 2024-04-05
godz. 09:50
Zachodniopomorskie Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych – w tym Starostwa Powiatowego w Policach, wyposażenie i prowadzenie bankowego elektron...
10394907 2024-04-10
godz. 00:00
Śląskie Obsługa bankowa na okres 12 miesięcy dla Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu Zamówienie
10381402 2024-04-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Najem samoobsługowych terminali płatniczych CAT oraz ich obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 samoobsługowych, stacj...
10392623 2024-04-11
godz. 09:00
Małopolskie „Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 16 terminali płatniczych z możliwością płatności zbliżeniowych w tym ...
10421641 2024-04-16
godz. 10:00
Pomorskie Usługa polegająca na świadczeniu przez Wykonawcę usługi polegającej na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (R...
10433072 2024-04-22
godz. 11:00
Pomorskie Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
10380396 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych w czasie rzeczywistym przy użyciu kart płatniczych w serwisie e-IC 1.0, serwisie e-IC 2.0 oraz Aplikacji mobilnej PKP Interc...
10483288 2024-05-16
godz. 15:00
Pomorskie Obsługa bankowa budżetu Gminy Sztutowo i jednostek organizacyjnych Gminy Sztutowo obejmująca: - Urząd Gminy w Sztutowie - Szkoła Podstawowa w Sztutowie - Przedszkole w Sztutowie - Gminn...