Zlecenie 11027270 - Projekt Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego PBO 2025....

   
Zamówienie 11027270 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2025-01-08
przedmiot zlecenia
Projekt Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego PBO 2025. Poprawmy bezpieczeństwo pieszych.
Projekt budowy przejścia dla pieszych prz
ez ul. Szczepankowo na wysokości skrzyżowania z ul. Stewnicką
wraz z doświetleniem przejścia.
W ramach zadania należy wykonać projekt budowy przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem przejścia przez
ul. Szczepankowo na wysokości skrzyżowania z ul. Stewnicką.
W ramach zadania należy również wprowadzić elementy spowalniające ruch (poduszki spowalniające).
Szczegółowe wytyczne do projektu:
Przejście dla pieszych należy zlokalizować w miejscu nie kolidującym z drzewami, istniejącymi wjazdami
i zagospodarowaniem pasa drogowego, w miejscu najbardziej korzystam pod kątem bezpieczeństwa
ruchu.
Na etapie koncepcji należy przedłożyć inwentaryzację drzew i wstępny projekt organizacji ruchu. Należy
dążyć do jak najmniejszej ingerencji w istniejącą zieleń, szczególnie drzewa.
Razem z koncepcją należy przekazać do ZDM uzasadnienie wyboru prezentowanej lokalizacji.
Należy sprawdzić widoczność na skrzyżowaniu i przejściach zgodnie z obecnie obowiązującymi
przepisami.
Należy zaprojektować doświetlenie przejścia dla pieszych. Słupy doświetlenia nie mogą kolidować
z istniejącą zielenią.
Przy projektowanym przejściu dla pieszych, należy zaprojektować poduszki spowalniające.
Należy skorygować geometrię wlotu ul. Stewnickiej oraz nadać odpowiednie spadki, aby w jego obrębie
nie gromadziła się woda opadowa.
Należy zapewnić prawidłowe odwodnienie wszystkich elementów drogi w rejonie inwestycji.
Przy projektowaniu przejścia dla pieszych, należy przebudować rów drogowy tak, aby zapewnić
prawidłowe odwodnienie zwiększając jego powierzchnię.
Dla wód odprowadzanych na teren zieleni należy określić ich ilość oraz wielkość zlewni.
Należy wykazać, że projektowane elementy nie pogorszą istniejącego odwodnienia.
Należy opracować plan warstwicowy.
Projektowane rozwiązania należy dowiązać do istniejącej infrastruktury, jeśli to konieczne przebudować.
Należy opracować projekt stałej organizacji ruchu.
Na początkowym etapie projektowania należy sporządzić inwentaryzację zieleni, którą należy załączyć
do pierwszych rozwiązań, pokazujące kolizje z istniejącą zielenią na planie sytuacyjnym.
W zakresie zieleni projektowanej należy przewidzieć trawniki lub ewentualnie nasadzenia
rekompensacyjne o ile zachodzi taka potrzeba.
Do opracowania projektu budowlanego można przystąpić po uzyskaniu:
pozytywnej opinii ZDM (opinia ZDM będzie obejmowała m.in. branżę zieleni, Wydział Przestrzeni
Publicznej i Estetyki). Wszystkie opinie zostaną uzyskane przez Wydział Przygotowania
Inwestycji (nie należy występować osobno o uzyskanie tych opinii),
opinii Koordynatora ds. dostępności przestrzeni publicznej,
MIR zarówno w zakresie elementów organizacji ruchu jak i geometrii.
opinii Rady Osiedla Szczepankowo-Spławie-Krzesinki,
Projekt zagospodarowania zielenią powinien uwzględniać roczny okres gwarancyjny obejmujący
pielęgnację po zakończeniu realizacji inwestycji.
opracowanie inwentaryzacji zieleni oraz projekt zieleni należy dodatkowo wykonać zgodnie
z załącznikami wymaganymi przez Geopoz i uzyskać uzgodnienie potwierdzające prawidłowość ich
wykonania-zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zieleni opisanymi w pkt. 6.
Należy uzyskać pozwolenie lub zgłoszenie wodno-prawne jeżeli zajdzie taka konieczność.
1. Wymagania ogólne dotyczące dokumentacji projektowej:
projekt należy wykonać na mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych z aktualnymi
stanami prawnymi,
należy wykonać niezbędne pomiary geodezyjne, które pozwolą wykonać przekroje poprzeczne terenu,
nie rzadziej niż co 20m i w miejscach charakterystycznych, pomiary umożliwiające wykonanie modelu
terenu oraz pomiary istniejącego zagospodarowania ciągu komunikacyjnego pasa drogowego w tym
infrastruktury technicznej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania elementów objętych
zadaniem oraz do prawidłowego przebudowania ewentualnych kolizji z istniejącą infrastruktura
techniczną,
wszystkie pomiary sytuacyjno-wysokościowe powierzchni istniejącego terenu należy przedstawić również
w pliku tekstowym (w formacie *.txt) z podaniem numerów i współrzędnych X, Y, Z,
należy wykonać badania geotechniczne niezbędne do prawidłowego wykonania projektu jeżeli zajdzie
taka konieczność,
rozwiązania branży drogowej należy na bieżąco konsultować z projektantem branży zieleni,
odbiór dokumentacji. Projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz materiały przetargowe należy
przekazać w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, który zostanie sprawdzony
przez ZDM w terminie 30 dni. Na tym etapie ZDM może zgłosić uwagi do projektu wykonawczego, które
Wykonawca zobowiązany będzie poprawić. Odbiór dokumentacji nastąpi po tej procedurze oraz po
podpisaniu przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 9- Oświadczenie o należytym
wykonaniu,
przy wykonywaniu przedmiotowej dokumentacji projektant zobowiązany jest do zachowania przepisów
ustawy z dnia 04.04.2019r. dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych, w szczególności zastosować zapis dokumentacji w formacie pdf, a w przypadku elementów
nietekstowych projektu zaproponować zapis alternatywny w formie tekstowej zawierającej opis tego co
przedstawia dana grafika/rysunek do 125 znaków.
2. Wymagania dotyczące zgodności z MPZP
Projekt nie powinien być sprzeczny z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
(MPZP) Mpzp Rejon Szczepankowo-Spławie część A w Poznaniu, uchwała o zatwierdzeniu
XLI/483/III/2000 z dnia 29.08.2000, publikacja w dzienniku urzędowym Nr 68, poz. 909, a w przypadku
rozbudowy ulic realizowanej specustawą nie powinien odbiegać od założeń MPZP i powinien być
dostosowany do obowiązujących przepisów.
3. Wymagania w zakresie odwodnienia
Projekt powinien zapewnić prawidłowe odwodnienie wszystkich elementów pasa drogowego w obszarze
inwestycji. Należy wykonać badania geotechniczne w celu określenia warunków gruntowo-wodnych.
4. Wymagania w zakresie oświetlenia
W ramach zadania należy przewidzieć doświetlenia przejścia dla pieszych przez ul. Szczepankowo.
Warunki techniczne należy pozyskać z Wydziału Utrzymania Infrastruktury Drogowej ZDM na etapie
projektowania.
Projektowane oświetlenie przewidzieć na gruntach należących do Miasta Poznań. W przypadku
konieczności wyjścia poza istniejący pas drogowy należy uzyskać zgody jednostek miejskich na
wykonanie oświetlenia w terenie zarządzanym przez te jednostki. Słupy oświetleniowe należy
zlokalizować, o ile to możliwe, poza projektowanym chodnikiem.
Projekt oświetlenia wymaga uzgodnienia w ZDM. Trasę oraz rozstaw słupów oświetleniowych należy
uzgodnić w ZDM przed opinią z Narady koordynacyjnej.
5. Kolizje
Należy wystąpić do gestorów sieci o uzgodnienie projektu oraz o warunki techniczne na przebudowę
ewentualnych kolizji. W przypadku kolizji przedmiotowej inwestycji z istniejącymi urządzeniami liniowymi
należy wystąpić z wnioskiem o wydanie warunków technicznych do właściciela sieci, w których należy
powołać się na art. 39, a w szczególności ust. 5 ustawy o drogach publicznych, który określa iż koszty
wynikające z ulepszenia urządzeń ponosi gestor urządzenia. Jednocześnie niezbędne jest uzyskanie
informacji od wszystkich gestorów sieci o ewentualnych planowanych inwestycjach na obszarze objętym
zamówieniem
6. Zieleń
projektant przed rozpoczęciem projektowania powinien zapoznać się z uwarunkowaniami
środowiskowymi, szczególnie w zakresie ochrony istniejących drzew (wycinka drzew jest ostatecznością),
aby przyjęte rozwiązania były optymalne zarówno dla branży drogowej jak i dla branży zieleni,
nie należy traktować branży zieleni jako uzupełnienia branży drogowej,
rozwiązania projektowe należy na bieżąco konsultować z projektantem branży zieleni,
przyjęte rozwiązania należy uzasadnić poprzez podanie argumentów bezpieczeństwa ruchu, przepisów
i wytycznych drogowych oraz ochrony i nasadzeń zieleni (w tym nasadzeń rekompensujących).
Szczegółowość opracowań branży zieleni dla poszczególnych etapów projektowania
na etapie koncepcji należy przekazać dodatkowy rysunek branży drogowej wraz z inwentaryzacją zieleni,
na którą, dla drzew wiekowych i cennych sąsiadujących z projektowanymi nawierzchniami, należy nanieść
nabiegi korzeniowe (krzywa zamknięta pokazująca zasięg korzeni oceniony wizualnie). Korony drzew
należy oznaczyć okręgiem o średnicy odpowiadającej rzeczywistej średnicy korony (po uwzględnieniu
skali rysunku).
Do rysunku należy dołączyć tabelę opisującą w osobnych kolumnach: gatunek drzewa, wielkość obwodów
drzew na wysokości 5 cm, wielkość obwodów drzew na wysokości 130 cm, opis stanu zdrowotnego,
średnicę korony,
na etapie planu sytuacyjnego należy przedstawić dwa rysunki:
a. zaprojektowane rozwiązania drogowe,
b. zaprojektowane rozwiązania drogowe wraz z inwentaryzacją zieleni (wymagania z etapu
koncepcyjnego) rozszerzoną o gospodarkę drzewostanem - należy wskazać drzewa
przeznaczone do adaptacji (ochrony)/usunięcia/przesadzenia oraz dla każdego drzewa nanieść
okrąg pokazujący próg krytyczny i okrąg pokazujący SOD (strefę ochrony drzewa).
c. Dodatkowo należy przedstawić tabelę inwentaryzacji powiększoną o dodatkowe kolumny:
wskazanie drzew do wycinki,
oznaczenie drzew wymagających oraz nie wymagających uzyskania decyzji zezwalającej na
usunięcie,
opis przyczyny usunięcia,
wskazanie drzew dla których zastosowane zostaną technologie oszczędne dla systemu
korzeniowego,
na etapie PZT (obejmuje plan sytuacyjny wraz z uzbrojeniem podziemnym i przyłączami)-identycznie
jak dla planu sytuacyjnego.
W PRZYPADKU DUŻEGO ZAGĘSZCZENIA ZIELENI MOŻE NASTĄPIĆ NIECZYTELNOŚC RYSUNKU I W
TAKIM PRZYPADKU W UZGODNIENIU Z ZDM NALEŻY PRZYGOTOWAĆ KOLEJNE RYSUNKI O MNIEJSZEJ
SZCZEGÓŁOWOŚCI.
projekt budowlany-takie same wymagania jak dla PZT,
projekt wykonawczy (tożsamy z projektem technicznym) lub budowlano-wykonawczy. Dodatkowo
(porównaniu z PZT lub PB) należy opracować:
1. plan ochrony zieleni (POZ) obejmujący opis, rysunek schematów zabezpieczeń oraz na
planie sytuacyjnym wskazanie zakresu wygrodzeń,
2. projekt zieleni nowozakładanej (jeżeli zakres ten obejmuje tylko założenie trawników, to
może być uwzględniony w projekcie drogowym)
3. technologie oszczędne dla systemów korzeniowych (opis, rysunek schematu zastosowania,
wskazanie lokalizacji na projekcie drogowym)
7. Aktualizacja danych o zieleni prowadzona w Geopozie
ze względu na prowadzoną przez Geopoz inwentaryzację zieleni, należy ją wykonać 3-etapowo,
zgodnie ze standardami Geopoz, opisanymi w załączniku nr 1- Wytyczne Geopoz do inwentaryzacji
zieleni z podziałem na niżej opisane etapy:
1. Etap 1 - przed rozpoczęciem inwentaryzacji należy wystąpić do Geopozu z wnioskiem
o wydanie danych inwentaryzacyjnych. Dane te zostaną udostępnione przez Geopoz
bezpłatnie w tabeli stanowiącej załącznik nr 5 do ogłoszenia
2. Etap 2-należy wykonać inwentaryzację zgodnie z tabelą stanowiącą Załącznik nr 6 do
ogłoszenia,
3. Etap 3-należy zaprojektować zieleń i przedstawić ją w tabeli stanowiącej Załącznik nr 7 do
ogłoszenia.
Projektant zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia (akceptowany jest forma
elektroniczna np: e-mail) z Geopozu prawidłowości wykonania wyżej wymienionych 3 etapów.
8. Inwentaryzacja elementów drogowych i infrastruktury technicznej
Wykonać należy inwentaryzację istniejących elementów drogowych i infrastruktury technicznej w pasie
drogowym w zakresie projektowanej inwestycji. W zakresie inwentaryzacji należy zinwentaryzować
również zjazdy, bramy do posesji, furtki, zasuwy wodociągowe i gazowe, hydranty, studnie, słupki, znaki
i inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, krawężniki, obrzeża, pozostałości fundamentów
budynków, słupy, reklamy i inne obiekty, które mogą kolidować z projektowaną inwestycją. Inwentaryzację
tą należy dołączyć do projektu wstępnego, do materiałów do uzgodnień i pokazać odrębnie na planie
sytuacyjnym.
9. Narada Koordynacyjna
szczegółowe wymagania opisano na stronie internetowej ZDM w zakładce Załatw sprawę → Narada
Koordynacyjna-uzgodnienia uzbrojeń https://zdm.poznan.pl/pl/narada-koordynacyjna-uzgodnieniauzbrojen,
równolegle ze złożeniem projektu na naradę koordynacyjną należy przesłać do pracownika ZDM
prowadzącego zadanie PZT wraz z naniesionymi drzewami i ich strefami jak dla projektu wykonawczego
10. Postęp prac
wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu realizacji zadania przed zawarciem
umowy, zgodnie z załącznikiem nr 10 do ogłoszenia, który będzie stanowił załącznik do umowy,
w przypadku opóźnienia realizacji jakiejkolwiek pozycji harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest
niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego wraz z przesłaniem zaktualizowanego
harmonogramu. Jeżeli zmiana wpływa na końcowy termin opracowania Wykonawca zobowiązany jest
także do złożenia wniosku o zmianę terminu opracowania wraz z uzasadnieniem.
11. Należy opracować odpowiednio:
materiały niezbędne do uzyskania zgłoszenia robót budowlanych/ zgłoszenia robót budowlanych
z projektem budowlanym/ pozwolenia na budowę wraz z jej uzyskaniem,
wniosek o uzyskanie decyzji Pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy w 2 egz.
wraz z niezbędnymi załącznikami
Projekt budowlany (gdy zajdzie taka konieczność):
o projekt zagospodarowania terenu (4 egz.),
o projekt architektoniczno-budowlany (4 egz.)
o załączniki do projektu budowlany (4 egz.)
o projekt techniczny (4 egz.)
Projekt wykonawczy (4 egz.),
projekt usunięcia lub zabezpieczenia kolizji odrębnie dla każdej branży jeśli będzie konieczny (4 egz.),
dokumentację geotechniczną (4 egz.),
inwentaryzację istniejącej zieleni zgodnie z opisem zawartym w punkcie Zieleń (3 egz.)
projekt zieleni wraz z projektem ewentualnych nasadzeń rekompensacyjnych, jeżeli wystąpi taka
konieczność (4 egz.),
projekt organizacji ruchu, zatwierdzony przez Miejskiego Inżyniera Ruchu (4 egz.),
operat wodnoprawny wraz z decyzja pozwolenia wodnoprawnego (3 egz.),
kosztorys inwestorski, przedmiary robót oraz przedmiary robót oferta (3 egz.),
dla branży zieleni należy opracować osobno materiały przetargowe (obejmujące kosztorys, kosztorys
inwestorski oraz przedmiar) dla etapu pielęgnacji oraz dla etapu założenia zieleni,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz.),
projekt budowlany, wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiary robót, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji elektronicznej na CD w 2 egz. Przedmiar robót oferta
należy zapisać w formie odrębnego pliku w formacie Excel na tej samej płycie CD,
całość dokumentacji należy przedstawić w wersji elektronicznej w formacie.pdf oraz w wersji edytowalnej
*.dwg, *.doc, *xls, kosztorysy w *.xls oraz dodatkowo w *.ath (w przypadku opracowania kosztorysów
w programie Norma).
W dokumentacji elektronicznej w katalogu DOKUMNETACJA ZANONIMIZOWANA należy umieścić
pełną dokumentację niezbędna do ogłoszenia przetargu na roboty budowlane z wykreślonymi danymi
osobowymi wrażliwymi.
Należy uzyskać m.in. następujące opinie:
Koordynatora ds. dostępności przestrzeni publicznej,
Rady Osiedla Fabianowo-Kotowo,
Zarządu Dróg Miejskich poprzez Wydział Przygotowania Inwestycji,
innych jednostek miejskich (jeśli konieczne jest zajęcie nieruchomości będącej w zarządzie jednostki
miejskiej),
Konserwatora Zabytków (miejski lub wojewódzki) jeśli wymagane,
Ministerstwa Infrastruktury za pośrednictwem organu architektoniczno-budowlanego (w przypadku
stwierdzenia niezgodności rozwiązań z warunkami technicznymi określonymi w prawie) oraz jeśli konieczne
innych jednostek miejskich,
Wody Polskie,
inne niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji.
Opinie wydziałów ZDM należy pozyskiwać za pośrednictwem Wydziału Przygotowania Inwestycji
prowadzącego przedmiotowe zadanie.
Wykonawca w przypadku, gdy zostaną wprowadzone do dokumentacji projektowej jakiekolwiek zmiany
w porównaniu z wersją zaopiniowaną przez Radę Osiedla, zobowiązany jest do przedłożenia ostatecznej wersji
dokumentacji do ponownego uzgodnienia w Radzie Osiedla z podaniem przyczyny, dla której dokumentacja
została zmieniona.
Projekt należy opracować zgodnie z poniższymi dokumentami i wytycznymi załączonymi na stronach Urzędu
Miasta i ZDM:
na stronie internetowej ZDM https://zdm.poznan.pl/ w zakładce:
Załatw sprawę → Narada Koordynacyjna → uzgodnienia uzbrojeń
(https://zdm.poznan.pl/pl/narada-koordynacyjna-uzgodnienia-uzbrojen)
na stronie internetowej ZDM https://zdm.poznan.pl/ w zakładce:
Zamówienia publiczne → Wytyczne dla wykonawców → Wytyczne ZDM do projektowania
https://zdm.poznan.pl/pl/wytyczne-zdm-do-projektowania
na stronie internetowej Urzędu Miasta Poznania www.poznan.pl w zakładce:
Przestrzeń Publiczna (http://www.poznan.pl/przestrzenpubliczna)-
na stronie internetowej Urzędu Miasta Poznania www.poznan.pl w zakładce:
Standardy Dostępności: http://www.poznan.pl/mim/hc/news/standardy-dostepnosci-dla-miastapoznania,
116431.html
na stronie internetowej ZDM https://zdm.poznan.pl/ w zakładce: Zamówienia publiczne → Wytyczne
do oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu stosowanych przez
ZDM Poznań https://zdm.poznan.pl/pl/wytyczne-do-oznakowania-pionowego-poziomego-orazurzadzen-
bezpieczenstwa-ruchu-stosowanych-przez-zdm-poznan
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220/03, poz. 2181) z późniejszymi zmianami.
Inne wymagania Zamawiającego:
dokumentacja powinna posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia, pozwolenia, zgody na odstępstwa
Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach
i zasadach wiedzy technicznej,
dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami, Polskimi Normami,
wymaganiami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania
dokumentacji, które pozwolą na fizyczne wykonanie zadania w sposób nadający się do eksploatacji bez
wad.
zamawiający zwraca szczególną uwagę na problem zgodności przedmiarów robót z przyjętymi
rozwiązaniami technicznymi. Biuro projektów powinno dołożyć szczególnej staranności w zapewnieniu
ww. zgodności w celu uniknięcia wzrostu kosztów robót w trakcie realizacji, a wynikające z błędów
dokumentacji technicznej. Dokumentację przetargową należy wykonać zgodnie z załączonymi danymi
wyjściowymi do opracowania kosztorysów i STWiORB. Do projektu wykonawczego należy dołączyć
obliczenia wraz z wyszczególnieniem poszczególnych robót.
projektant musi posiadać uprawnienia w zakresie projektowania dróg oraz w zakresie budowy
i przebudowy infrastruktury technicznej,
bieżąca współpraca z projektantem branży elektrycznej i drogowej oraz inwentaryzacji zieleni, POZ
i projekt zieleni mogą zostać wykonane tylko przez architektów krajobrazu i projektów terenów zieleni
posiadających doświadczenie w projektowaniu przestrzeni publicznej, miejskiej i którzy wykażą się
doświadczeniem w wykonaniu min. 3 projektów zieleni publicznej, miejskiej. Na etapie składania oferty
należy złożyć stosowane oświadczenie w tym zakresie (Załącznik nr 3). Zamawiający może wezwać do
przedstawienia zrealizowanych projektów stanowiących potwierdzenie posiadanego doświadczenia.
Architekci krajobrazu i/lub projektanci winni posiadać również doświadczenie w zakresie inwentaryzacji
drzewostanu i oceny stanu zdrowotnego, powinni dobrze znać uwarunkowania projektowe w pasach
drogowych,
uprawnienia projektanta reguluje ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
do oferty należy złożyć oświadczenie imienne projektanta i sprawdzającego każdej z branż wraz
z podpisem i pieczątką z uprawnieniami, o gotowości do sprawowania funkcji projektanta
i sprawdzającego dla zadania zgodnie z załączonym wzorem. Przed podpisaniem umowy, w terminie 3
dni roboczych od otrzymania informacji o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu realizacji zadania oraz określenia
kamieni milowych, które stanowią nieodłączną część umowy,
do projektu należy dołączyć Oświadczenie autora projektu podpisane przez wszystkich projektantów
i sprawdzających-stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.
wymaga się, aby projektant na bieżąco konsultował postęp prac z Zamawiającym. Wymaga się, aby
projektant uczestniczył w konsultacjach społecznych prowadzonych przez Radę Osiedla lub ZDM o ile
zajdzie taka potrzeba,
przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do prezentacji postępów prac, w tym do niezwłocznego
zgłaszania ewentualnych problemów niezbędnych do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego, przy czym
przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym
etapie realizacji zadania,
Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania, bez dodatkowego wynagrodzenia, przed
ogłoszeniem przetargu na roboty budowlane, wykona aktualizację kosztorysów inwestorskich dla
wszystkich branż w terminie 14 dni od daty zlecenia.
Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udzielenia niezwłocznie wyjaśnień
zgłaszanych przez oferentów na etapie przetargu na roboty budowlane do opracowanej dokumentacji
projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia. W formularzu ofertowym oferent zobowiązany jest do
podania oferty za pełnienie nadzoru autorskiego jako wartość ryczałtową za 1 pobyt na budowie. Należy
założyć, że inwestycja będzie realizowana w terminie 2 lat od przekazania przez projektanta dokumentacji
projektowej. Jednocześnie oferent zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w podanej
kwocie.
Wykonawca będzie przesyłał do Zamawiającego kopie uzyskanych decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień,
opinii i warunków w ciągu 3 dni roboczych od ich uzyskaniu.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: najniższa cena.
W przypadku złożenia oferty niekompletnej Zamawiający zastrzega sobie prawo jednokrotnego wezwania
do uzupełnienia oferty przez oferenta, który złożył ofertę najtańszą lub innych oferentów niezbędnych do
prawidłowego przeprowadzenia postepowania związanego z wyborem oferenta.
branża Projektowanie
podbranża projekt drogowy
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11076541 2025-02-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa ulicy Kwiatowej oraz drogi oznaczonej w planie zagospodarowania 2KDD” wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, opinii i uzg...
11077949 2025-02-17
godz. 08:30
Lubelskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części. Cz...
11087387 2025-02-17
godz. 09:00
Dolnośląskie WI.271.3.2025.DS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej zadania pn. „Odnowa i bezpieczeństwo przestrzeni publicznej rynku w Chełmsku Śląskim jako miejsca i...
11082305 2025-02-18
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Okopowej 5,7 i ul. Karolkowej 56, 56A, 58, 58A na dz. ew. nr 37 i 43/1 z obrębu 6-03-17.Szczegó...
11090802 2025-02-20
godz. 09:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Ostrowskiego Część 1: CZĘŚĆ 1Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. „Rozbu...
11088804 2025-02-20
godz. 10:00
Podlaskie Opracowanie: 1) projektu zabezpieczenia do czasu rozbudowy DK16 dla mostu w m. Giby, o JNI 01360021 w ciągu krajowej nr 16 odc. Augustów-Ogrodniki w km 371+127, 2) ekspertyzy stanu techniczn...
11078946 2025-02-20
godz. 11:30
Mazowieckie Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki – przebudowa ul...
11078100 2025-02-21
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie opracowania projektowego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1425S w km 14+220 do km 14+426 w Sopotni Małej
11042306 2025-02-24
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie dokumentacji technicznej zawierającej opis prac budowlanych celem usunięcia nieprawidłowości w zakresie stanu technicznego wiaduktu zlokalizowanego nad aleją Jana Nowaka-Jeziorańsk...
11087912 2025-03-04
godz. 10:00
Lubelskie Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych Część 1: Część I - Budowa dróg gminnych nr 122445L i 122448L w miejscowości Liszno-Kolonia.Charakterystyka:Lokalizacja: działka nr 1...