Przetarg 9139942 - „Projekt i budowa drogi ekspresowej S12 Lublin –...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 9139942
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2022-08-31 |
przedmiot ogłoszenia | „Projekt i budowa drogi ekspresowej S12 Lublin – Dorohusk na odcinku Piaski – Dorohusk (z wyłączeniem budowy obwodnicy Chełma) odc inek nr 4: węzeł „Chełm Wschód” (bez węzła) – Dorohusk” Numer referencyjny: O.LU.D-3.2410.2.2022.mc Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S12 na odcinku od km 0+000.00 do km około 22+930.00. Powyższy odcinek stanowi fragment trasy drogi S12, oraz zlokalizowany jest na terenie województwa lubelskiego, w powiecie: Chełm, na terenie gmin Chełm, Kamień i Dorohusk. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich NIEzbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi ekspresowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Zarządzeniami Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Należy wykonać wszystkie NIEzbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody NIEzbędne dla wykonania Kontraktu zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Kontraktu, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji. Zamówienie polega na wykonaniu prac projektowych, uzyskaniu decyzji uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych oraz ich wykonaniu w zakresie: drogi ekspresowej, przebudowy dróg kolidujących z planowaną drogą ekspresową, budową dodatkowych jezdni, budową węzła drogowego, budową miejsc obsługi podróżnych, budową dróg dojazdowych do przejścia granicznego, budową skrzyżowań z liniami kolejowymi, wykonaniem pasów utwardzeń terenu na potrzeby utrzymania drogi ekspresowej, obiektów inżynierskich, przepustów, chodników, ścieżek rowerowych, systemu odwodnienia korpusu drogowego, sieci melioracyjnej, drenażu melioracyjnego, przebudowy lub umocnienia istniejących cieków, istniejących rzek i rowów, wykonania urządzeń ochrony środowiska, ekranów akustycznych, ekranów przeciwolśnieniowych, infrastruktury związanej i niezwiązanej z drogą, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, systemu zarządzania ruchem, systemu buforowania pojazdów ciężarowych, oświetlenia drogowego, ogrodzenia drogi, robót rozbiórkowych, wycinki drzew, nasadzeń zieleni oraz przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, a następnie uzyskaniu wymaganych decyzji pozwalających na prawidłowe użytkowanie przedmiotu zamówienia. W ramach zadania przewidziano, w porozumieniu z Wojewodą Lubelskim, budowę obustronnych dróg dojazdowych do obsługi drogowego przejścia granicznego od węzła Dorohusk do istniejącego drogowego przejścia granicznego oraz budowę łącznika pomiędzy nimi pod drogą ekspresową wraz obiektem inżynierskim WS-28. Celem budowy dróg do obsługi drogowego przejścia granicznego jest połączenie planowanego Terminala Samochodowego w Okopach z istniejącym drogowym przejściem granicznym w Dorohusku. Ze względu na konieczność wydzielenia kosztów ww. infrastruktury do obsługi drogowego przejścia granicznego całość inwestycji podzielono na dwa zakresy (Zakres I oraz Zakres II): Zakres I: Projekt i budowa drogi ekspresowej S12 Lublin – Dorohusk na odcinku Piaski – Dorohusk (z wyłączeniem budowy obwodnicy Chełma) odcinek nr 4: węzeł „Chełm Wschód” (bez węzła) – Dorohusk – z wyłączeniem Zakresu II. Zakres II: Projekt i budowa w ramach inwestycji S12 infrastruktury do obsługi istniejącego drogowego przejścia granicznego w Dorohusku oraz Terminala Samochodowego w Okopach, którego realizacja planowana jest przez Wojewodę Lubelskiego. Infrastruktura wchodząca w Zakres II wskazana została poglądowo na Rysunku 1 Odcinek Przygraniczny (Tom V). W wycenie Zakresu II należy uwzględnić koszt budowy ww. obustronnych dróg dojazdowych, łącznika oraz obiektu inżynierskiego WS-28 wraz z uwzględnieniem zwiększenia kosztu budowy drogi ekspresowej wynikającym z przebiegu ww. dróg dojazdowych na wspólnym korpusie razem z trasą główną ( w szczególności zwiększenie nasypów, zwiększenie szerokości obiektów WS-29 i PZDd-30). Powyżej 5 382 000 EUR **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 195-551851 z dnia 2022-10-10: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 11/10/2022 Czas lokalny: 12:00 Powinno być: Data: 10/11/2022 Czas lokalny: 12:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 07/02/2023 Powinno być: Data: 09/03/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 11/10/2022 Czas lokalny: 12:30 Powinno być: Data: 10/11/2022 Czas lokalny: 12:30 |
branża | Drogownictwo, Projektowanie |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, projekt drogowy, nadzór, kosztorys, przegląd |
kody CPV | 45100000, 45110000, 45112000, 45200000, 45221000, 45221120, 45231000, 45233000, 45233120, 45233125, 45310000, 45340000, 71240000, 71320000, 71330000, 71350000, 71510000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |