Przetarg 8923802 - "Projekt, dostawa i instalacja elementów CSDIP oraz...

   
Analizuj Zamówienie 8923802 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-05-23
przedmiot ogłoszenia
"Projekt, dostawa i instalacja elementów CSDIP oraz SMW wraz z infrastrukturą techniczną na stacji Rzeszów Główny i przystanku oso
bowym Rzeszów Zachodni" Numer referencyjny: 9090/IREZA3/08944/02561/22/P; IREZA3.292.2.2022.a
Pełna nazwa zamówienia: "Projekt, dostawa i instalacja elementów CSDIP oraz SMW wraz z infrastrukturą techniczną na stacji Rzeszów Główny i przystanku osobowym Rzeszów Zachodni" w ramach projektu POIiŚ 5.1-19.3 pn.: „Poprawa Stanu Technicznego Infrastruktury Obsługi Podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”.
Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl
w podzakładce dedykowanej przedmiotowemu Postępowaniu o nr 9090/IREZA3/08944/02561/22/P, dostępnej w zakładce „Aktualne”, „W toku” lub „Rozstrzygnięte” (w zależności od etapu Postępowania).
Użyty w ogłoszeniu termin „Ustawa” to ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.)
Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest: "Projekt, dostawa i instalacja elementów CSDIP oraz SMW wraz z infrastrukturą techniczną na stacji Rzeszów Główny i przystanku osobowym Rzeszów Zachodni" w ramach projektu POIiŚ 5.1-19.3 pn.: „Poprawa Stanu Technicznego Infrastruktury Obsługi Podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”. Całość Przedmiotu Zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich dostaw i uruchomienia infrastruktury łącznie z wykonaniem wymaganych prac budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji Przedmiotu Zamówienia; 2) Wykonanie wszystkich prac w tym robót zgodnie z zakresem Zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt 1), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) Dostawę, instalację i uruchomienie elementów wykonawczych Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CSDIP) oraz SSC zgodnie z Ipi-6; 4) Dostawę, instalację i uruchomienie urządzeń systemu monitoringu wizyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z Ipi-4; 5) Dostawę, instalację i uruchomienie teletransmisyjnej sieci dostępowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z Ie-122 oraz Ie-108; 6) Dostawę, instalację urządzeń oraz okablowania w zakresie zasilania elektroenergetycznego systemów realizowanych w zadaniu. Zamówienie obejmuje niezbędne do jego realizacji prace adaptacyjno-budowlane w obrębie obiektów obsługi pasażerskiej w zakresie kanalizacji teletechnicznej, konstrukcji wsporczych, szaf dostępowych. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, iż całość Przedmiotu Zamówienia powinna być wykonana zgodnie z TSI PRM oraz Standardami Technicznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III SWZ („OPZ”), dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.plk-sa.pl w lokalizacji dedykowanej dla niniejszego postępowania.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 120-342344 z dnia 2022-06-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 26/09/2022
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 08/10/2022
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 11/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 11/07/2022
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 125-356896 z dnia 2022-07-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej po jednym zadaniu/realizacji z niżej wymienionych zakresów:
a) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej opartego o elektroniczne wyświetlacze informacyjne, w liczbie co najmniej 10 wyświetlaczy w obrębie jednej lokalizacji, przy czym za wyświetlacz będzie uważane urządzenie wyposażone w jeden lub więcej ekranów w jednej obudowie (Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnego wykazania się zaprojektowaniem wyżej opisanego systemu oraz oddzielnie instalacją i uruchomieniem wyżej opisanego systemu);
b) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie wielostrefowego systemu rozgłoszeniowego (w tym Zamawiający dopuszcza DSO – dźwiękowe systemy ostrzegawcze EN-54) obejmującego co najmniej 20 głośników w obrębie jednej lokalizacji. Każde zadanie musi obejmować projektowanie systemu w oparciu o symulację akustyczne z zastosowaniem modelowania komputerowego oraz powykonawcze pomiary akustyczne (Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnego wykazania się zaprojektowaniem wyżej opisanego systemu oraz oddzielnie instalacją i uruchomieniem wyżej opisanego systemu);
c) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie w obrębie jednej lokalizacji systemu monitoringu wizyjnego złożonego z co najmniej 20 kamer połączonych z siecią IP z urządzeniami rejestrującymi i zarządzanych z lokalnego, bądź centralnego serwera aplikacji VMS. Każde zadanie musi obejmować TAKże czynności związane z projektowaniem funkcjonalnym systemu, konfiguracją i uruchomieniem oprogramowania m. in.: do nagrywania i zarządzania obrazem w sieci, inteligentnej analizy obrazu VCA, zarządzania użytkownikami i uprawnieniami (Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnego wykazania się zaprojektowaniem wyżej opisanego systemu oraz oddzielnie instalacją i uruchomieniem wyżej opisanego systemu);
d) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie stanowiska oglądowego i operatorskiego systemu monitoringu wizyjnego obsługującego co najmniej 20 kamer w zakresie automatycznego lub ręcznego wyświetlania obrazów, ich nagrywania w reakcji na alarm, a TAKże odbierania i obsługi alarmów pochodzących z aplikacji VMS/VCA lub/i PSIM itp. (Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnego wykazania się zaprojektowaniem wyżej opisanego stanowiska oglądowego i operatorskiego systemu oraz oddzielnie instalacją i uruchomieniem wyżej opisanego stanowiska oglądowego i operatorskiego systemu).
Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.
Powinno być:
1. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej po jednym zadaniu/realizacji z niżej wymienionych zakresów:
a) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej opartego o elektroniczne wyświetlacze informacyjne, w liczbie co najmniej 10 wyświetlaczy w obrębie jednej lokalizacji, przy czym za wyświetlacz będzie uważane urządzenie wyposażone w jeden lub więcej ekranów w jednej obudowie;
b) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie wielostrefowego systemu rozgłoszeniowego (w tym Zamawiający dopuszcza DSO – dźwiękowe systemy ostrzegawcze EN-54) obejmującego co najmniej 20 głośników w obrębie jednej lokalizacji. Każde zadanie musi obejmować projektowanie systemu w oparciu o symulację akustyczne z zastosowaniem modelowania komputerowego oraz powykonawcze pomiary akustyczne;
c) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie w obrębie jednej lokalizacji systemu monitoringu wizyjnego złożonego z co najmniej 20 kamer połączonych z siecią IP z urządzeniami rejestrującymi i zarządzanych z lokalnego, bądź centralnego serwera aplikacji VMS. Każde zadanie musi obejmować TAKże czynności związane z projektowaniem funkcjonalnym systemu, konfiguracją i uruchomieniem oprogramowania m. in.: do nagrywania i zarządzania obrazem w sieci, inteligentnej analizy obrazu VCA, zarządzania użytkownikami i uprawnieniami;
d) Zaprojektowanie, zainstalowanie i uruchomienie stanowiska oglądowego i operatorskiego systemu monitoringu wizyjnego obsługującego co najmniej 20 kamer w zakresie automatycznego lub ręcznego wyświetlania obrazów, ich nagrywania w reakcji na alarm, a TAKże odbierania i obsługi alarmów pochodzących z aplikacji VMS/VCA lub/i PSIM itp.
Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 08/10/2022
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 12/10/2022
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 11/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 15/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 11/07/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 15/07/2022
Czas lokalny: 12:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Ochrona
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, montaż sieci komputerowej, instalacje
kody CPV 32234000, 32235000, 32420000, 32421000, 32422000, 32423000, 32424000, 32562000, 32562300, 35120000, 38424000, 42961100, 45000000, 45232000, 45232332, 45233000, 45300000, 45310000, 45311000, 45311200, 45312200, 45314000, 45314300, 45314310, 45314320, 45315100, 45315300, 45315600, 45316000, 45317000, 48000000, 48421000, 48813000, 48813100, 48813200, 50300000, 71000000, 71220000, 71242000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , montaż sieci komputerowej , instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447565 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa drobnego sprzętu informatyki i materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatyki oraz akcesoriów do sprzętu informatyki, tj.: podstawek pod notebooki na biurko - 5 częś...
10456633 2024-04-25
godz. 14:00
Małopolskie Świadczenie usług serwisowych i rozwojowych dla procesów biznesowych opartych o platformę Webcon BPS.
10440257 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Wznowienie wsparcia systemu Forti
10376067 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa eksploatowanego systemu sandboxowego Trellix wraz z przedłużeniem posiadanych licencji oraz wsparciem producenta i Wykonawcy Przedmiotem zamówienia jest: 1) zapewnienie usług ...
10447919 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10375997 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek monochromatycznych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym w ramach umowy ramowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń ...
10456749 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego I...
10398134 2024-04-30
godz. 12:30
Świętokrzyskie Wprowadzenie do Muzeum Zamkowego w Sandomierzu systemu sprzedaży biletów, obsługi kasowej oraz audioprzewodników wraz z możliwością rezerwacji wizyt w Muzeum.
10434653 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie Modernizacja informatycznego systemu sprzedaży (ESOK) w Krytej Pływalni Delfin
10433233 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup licencji/subskrypcji ochrony wraz ze wsparciem Cisco FPR9K SM-56 w ramach zadania pn. „Modernizacja komponentów bezpieczeństwa rozwiązania security sieci OST 112” Przedmiotem z...