Zlecenie 8077638 - Profilaktyka i rehabilitacja osób z dysfunkcjami narządu...

   
Zamówienie 8077638 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-15
przedmiot zlecenia
Profilaktyka i rehabilitacja osób z dysfunkcjami narządu ruchu utrudniającymi wykonanie pracy zawodowej w CMP Sp. z o. o.

ZAPYT
ANIE OFERTOWE NR 11/2021/REH na udzielanie świadczeń zdrowotnych w dziedzinie fizjoterapii w ramach projektu pod tytułem „Profilaktyka i rehabilitacja osób z dysfunkcjami narządu ruchu utrudniającymi wykonanie pracy zawodowej w CMP Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 – 2020 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużania aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu RPMP.08.06.02-12-0182/18 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w dziedzinie fizjoterapii w ramach projektu pod tytułem „Profilaktyka i rehabilitacja osób z dysfunkcjami narządu ruchu utrudniającymi wykonanie pracy zawodowej w CMP Sp. z o.o.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Zakres udzielanych świadczeń obejmuje m.in: 1) planowanie i ustalanie – zgodnie z zaleceniami lekarza rehabilitacji leczniczej – czynności wchodzących w skład zleconych zabiegów fizykalnych z zakresu elektroterapii, sonoterapii, magnetoterapii, światłolecznictwa, termolecznictwa, krioterapii, hydroterapii i balneoterapii, w zależności od stopnia i typu urazu lub schorzenia pacjenta, 2) wykonywanie – zgodnie z zaleceniami lekarza rehabilitacji leczniczej – zleconych zabiegów fizykalnych i obsługiwanie stosowanej aparatury medycznej i urządzeń medycznych, 3) stosowanie właściwych metod i technik wykonywanych zabiegów fizykalnych w zależności od stopnia i typu urazu lub schorzenia pacjenta, 4) kontrolowanie i ocena reakcji pacjenta na wykonywane zabiegi fizykalne oraz dokonywanie korekt w postępowaniu w sytuacjach tego wymagających, 5) zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa w czasie zabiegów oraz pouczenie pacjenta o sposobie zachowania w trakcie zabiegów, 6) informowanie Zamawiającego o zmianie stanu zdrowia pacjenta w trakcie wykonywania zabiegów, 7) potwierdzanie wykonania zabiegów fizykalnych na karcie zabiegowej pacjenta, 8) zapewnienie utrzymywania w należytym stanie obsługiwanych przyrządów i urządzeń medycznych, 9) prowadzenie ewidencji wykonanych zabiegów i wymaganej dokumentacji zgodnie z wymaganiami projektu oraz przepisami prawa, 10) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek sprzętu używanego do wykonywania zabiegów, 11) współpraca z członkami zespołu terapeutycznego, rodziną pacjenta oraz instytucjami działającymi na rzecz pacjenta i rodziny. Usługi będą świadczone na podstawie umowy zlecenia lub w ramach działalności gospodarczej. Czas wykonywania usługi oszacowano na 595 godzin. Wykonawca z tytułu wykonania niniejszej umowy otrzyma wynagrodzenie miesięczne w wysokości stanowiącej iloczyn stawki godzinowej za 1 godzinę świadczenia usługi i ilości godzin świadczenia usługi. Wykonanie usługi będzie udokumentowane kartą zadań i czasu udzielania świadczeń podpisaną przez obie strony na koniec każdego miesiąca w którym świadczona będzie usługa wskazująca liczbę godzin świadczenia usługi. Wykonawca składając ofertę deklaruje, iż po przyjęciu przedmiotowego zlecenia jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i funduszu spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekroczy 276 godzin miesięcznie. 3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85141000-9 Usługi świadczone przez personel medyczny 85142100-7 Usługi fizjoterapii 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 maja 2021 do 31 sierpnia 2021 r. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. w zakresie wykształcenia – osoba, która została dopuszczona do wykonywania zabiegów fizjoterapeutycznych zgodnie z wymaganiami dotyczącymi personelu określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu rehabilitacji leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 265 ze zm.). INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez Beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, • pozostawanie z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić wątpliwości. 2. W celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z INFORMACJĄ O WAGACH PUNKTOWYCH I PROCENTOWYCH DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY A TAKŻE OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełniają wymogi formalne określone w pkt. 10. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: • cena brutto (C)- ranga procentowa 70 %, • doświadczenie zawodowe (D) - ranga procentowa 30 %. 3. Punkty oferty zostaną zsumowane wg wzoru: Sof = Cof + Dof gdzie: Sof - suma punktów badanej oferty, Cof - ilość punktów uzyskanych za kryterium „cena”, Dof - ilość punktów uzyskanych za kryterium „doświadczenie zawodowe”, 4. W kryterium cena brutto punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: C of = C min/ Cb x 70 pkt. gdzie: Cof – ocena punktowa oferty w kryterium cena, C min – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, C b – cena brutto oferty badanej. Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 5. W kryterium doświadczenie zawodowe punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Parametry punktowe Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata - 30 pkt. Doświadczenie zawodowe poniżej 3 lat - 0 pkt. 6. Wynik. • za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, • pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów, • jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert. W przypadku konieczności przeprowadzenia negocjacji cenowych odbędą się one w dniu 28 kwietnia 2021 r. o godz. 10:30. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (na maszynie do pisania lub komputerze). 5. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od nr 1 na pierwszej stronie oferty (bez uwzględnienia strony tytułowej). Załączniki do oferty stanowią jej integralną część, należy je czytelnie oznaczyć odpowiednimi numerami kolejnymi. 6. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego, 2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego, 3) aktualny wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej RP, 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe - Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego. 5) oświadczenie o statusie zatrudnienia dla celu opłacania składek ubezpieczenia społecznego w przypadku gdy składający ofertę nie prowadzi działalności gospodarczej - Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego. 6) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Załącznik Nr 8 do Zapytania ofertowego. 9. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „ZMIANA OFERTY”. 10. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Oferenta. 11. Oferty po złożeniu i wyborze oferty najkorzystniejszej nie będą zwracane Oferentom. TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ OFERTY Ofertę należy złożyć w terminie do 23 kwietnia 2021 r. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 85000000, 85141000, 85142100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10478690 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Udzielenie świadczeń zdrowotnych - badania laboratoryjne dla pacjentów SPZOZ Miejska Przychodni Zdrowia w Ząbkach.
10478740 2024-04-29
godz. 14:00
Wielkopolskie Udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach: Usług lekarskich w Oddziale Klinicznym Chirurgii Ogólnej, Endokrynologicznej i Onkologii Gastroenterologicznej w ramach ordynacji podstawowej w...
10478233 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie Udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie usług lekarskich: w Poradni Geriatrycznej
10479941 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ginekologii i położnictwa.
10479878 2024-04-30
godz. 12:00
Łódzkie Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opisu badań TK, RM i RTG w systemie teleradiologicznym.
10433077 2024-05-06
godz. 08:00
Łódzkie Kompleksowa (całodobowa ) obsługa medyczna przez lekarzy specjalistów w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii w Bloku Operacyjnym Położniczo-Ginekologicznym.
10442494 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii polegających na wykonywaniu badań RTG, TK, MR i EKG przez technika elektroradiologii i/lub posiadającego licencjat z elekt...
10482827 2024-05-13
godz. 12:00
Małopolskie Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza stomatologa/dentystę w Gminnych Ośrodkach Zdrowia należących do SPGZOZ w Bochni, ze szczególnym uwzględnieniem Gminnego Ośrodka Zdrowi...
10431344 2024-05-13
godz. 14:00
Wielkopolskie Udzielanie świadczeń zdrowotnych realizowanych w Izbie Przyjęć w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
10483295 2024-05-17
godz. 15:00
Podlaskie Dzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie rehabilitacji medycznej w Poradni Rehabilitacji Leczniczej Szpitala Ogólnego w Kolnie