Przetarg 7548433 - Prace remontowe w obrębie Specjalnego Ośrodka Szkolno-...

   
Analizuj Zamówienie 7548433 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-22
przedmiot ogłoszenia
Prace remontowe w obrębie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rudniku nad Sanem.
Numer referencyjny: SOSW.344.1.2020

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Prace remontowe w obrębie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rudniku nad Sanem”. Budynek dydaktyczny:1) Remont łazienki na I piętrze: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zeskrobanie i zmycie starej farby,demontaż zmywaka, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi, gładzie gipsowe stropów na tynku, gładzie gipsowe ścian na tynku, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, roboty demontażowe, licowanie ścian, kładzenie terakoty, kładzenie glazury, wymiana opraw oświetleniowych, roboty malarskie ścian wewnętrznych.2)Wymiana pionów kanalizacyjnych i malowanie pomieszczeń: demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego, rurociąg z rur PCW kanalizacyjnych na ścianach budynku, roboty malarskie ścian wewnętrznych. 3)Malowanie korytarzy na I i II piętrze: zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie emulsją, gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem,dwukrotne malowanie rur wodociągowych i gazowych farbą olejną nawierzchniową, dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych farbą olejną nawierzchniową. Budynek internatu: 1)Malowanie pomieszczeń na parterze, I i II piętrze. zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie emulsją, gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem.2) Malowanie pomieszczeń w obrębie poddasza nad stołówką.gruntowanie emulsją,gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie z gruntowaniem płyt gipsowych szpachlowanych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem.
3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. (inwentaryzacja powykonawcza, itp.) przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 4.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 6. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania umowy zgodnie z jej warunkami wynikającymi z dokumentacji projektowej i STWiORB
i które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje, nie zostaną zapłacone.
7. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.
8. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ
10. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): roboty ogólnobudowlane, instalacje C.O., instalacje elektryczne.
10.1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 10 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 10.5
10.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 10, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 10 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
10.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania.
10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 10.2 lub 10.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13.
10.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 10.2.

Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu wskazanego przez Zamawiającego.
Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać pracownicy). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót.
Roboty budowlane szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikiem Ośrodka – Dyrektorem i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540113781-N-2020 z dnia: 2020-06-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Prace remontowe w obrębie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rudniku nad Sanem”. Budynek dydaktyczny:1) Remont łazienki na I piętrze: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zeskrobanie i zmycie starej farby,demontaż zmywaka, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi, gładzie gipsowe stropów na tynku, gładzie gipsowe ścian na tynku, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, roboty demontażowe, licowanie ścian, kładzenie terakoty, kładzenie glazury, wymiana opraw oświetleniowych, roboty malarskie ścian wewnętrznych.2)Wymiana pionów kanalizacyjnych i malowanie pomieszczeń: demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego, rurociąg z rur PCW kanalizacyjnych na ścianach budynku, roboty malarskie ścian wewnętrznych. 3)Malowanie korytarzy na I i II piętrze: zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie emulsją, gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem,dwukrotne malowanie rur wodociągowych i gazowych farbą olejną nawierzchniową, dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych farbą olejną nawierzchniową. Budynek internatu: 1)Malowanie pomieszczeń na parterze, I i II piętrze.
zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie emulsją, gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem.2) Malowanie pomieszczeń w obrębie poddasza nad stołówką.gruntowanie emulsją,gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie z gruntowaniem płyt gipsowych szpachlowanych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem. 3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. (inwentaryzacja powykonawcza, itp.) przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 4.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 6. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania umowy zgodnie z jej warunkami wynikającymi z dokumentacji projektowej i STWiORB i które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 7. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 8. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ 10. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): roboty ogólnobudowlane, instalacje C.O., instalacje elektryczne. 10.1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 10 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 10.5 10.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 10, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 10 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu
składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 10.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 10.2 lub 10.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13. 10.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 10.2. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu wskazanego przez Zamawiającego. Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać pracownicy). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Roboty budowlane szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikiem Ośrodka – Dyrektorem i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Prace remontowe w obrębie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rudniku nad Sanem”.Budynek dydaktyczny:1) Remont łazienki na I piętrze:
zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,zeskrobanie i zmycie starej farby,demontaż zmywaka,
wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi,gładzie gipsowe stropów na tynku,
gładzie gipsowe ścian na tynku,warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej,roboty demontażowe,licowanie ścian,kładzenie terakoty, kładzenie glazury,wymiana opraw oświetleniowych, roboty malarskie ścian wewnętrznych,2). Wymiana pionów kanalizacyjnych i malowanie pomieszczeń:
demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego,
rurociąg z rur PCW kanalizacyjnych na ścianach budynku, obudowa pionów kanalizacyjnych słupów płytami gipsowo – kartonowymi na rusztach metalowych,roboty malarskie ścian wewnętrznych.
3). Malowanie korytarzy na parterze I i II piętrze:
zeskrobanie i zmycie starej farby,gruntowanie emulsją,
gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbami olejnymi bez szpachlowania podokienników wewnętrznych,
dwukrotne malowanie rur wodociągowych i gazowych farbą olejną nawierzchniową,dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych farbą olejną nawierzchniową. Budynek internatu: 1). Malowanie pomieszczeń na parterze, I i II piętrze.Zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie emulsją,
gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem.2). Malowanie pomieszczeń w obrębie poddasza nad stołówką.gruntowanie emulsją,gładzie gipsowe ścian i sufitów tynkowanych,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie z gruntowaniem płyt gipsowych szpachlowanych farbą emulsyjną,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem.
3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. (inwentaryzacja powykonawcza, itp.) przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 4.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.5.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.6.Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania umowy zgodnie z jej warunkami wynikającymi z dokumentacji projektowej
i które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 7.Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 8.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
9.Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ
10.Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): roboty ogólnobudowlane,
10.1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 10 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 10.5
10.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 10,Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 10 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.10.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania.10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 10.2 lub 10.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13.10.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 10.2.
Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu wskazanego przez Zamawiającego.Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać pracownicy).Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót.
Roboty budowlane szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikiem Ośrodka – Dyrektorem i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.I.2
W ogłoszeniu jest:
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 zł), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.07.2020 r. do godz. 10:45, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 92 9430 0006 0038 4360 2000 0005, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

W ogłoszeniu powinno być:
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 zł), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.07.2020 r. do godz. 10:45, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 92 9430 0006 0038 4360 2000 0005, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2020-07-08, godzina: 10:45.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-15, godzina: 10:45.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 zamówienie tj. roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego o wartości zadania nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienie należy rozumieć: zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, zamówienie zakończone w w/w okresie , a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą techniczną posiadającą kwalifikacje i uprawnienia w specjalnościach: co najmniej jedną osobą – kierownik budowy posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,co najmniej jedną osobą – kierownik robót posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 zamówienie tj. roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego o wartości zadania nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienie należy rozumieć: zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, zamówienie zakończone w w/w okresie , a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kadrą techniczną posiadającą kwalifikacje i uprawnienia w specjalnościach: co najmniej jedną osobą – kierownik budowy posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,co najmniej jedną osobą – kierownik robót posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45332000, 45431100, 45431200, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405830 2024-04-29
godz. 00:00
Dolnośląskie REMONT KLATKI SCHODOWEJ BUDYNKU PRZY UL. PERECA 7 WE WROCŁAWIU
10438792 2024-04-29
godz. 09:45
Małopolskie Wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Żwirki 4
10380885 2024-04-29
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont stropu nad lokalem nr 5 oraz w pozostałych pomieszczeniach piwnicznych w budynku oficyny przy ul. Wyszyńskiego 32 w Szczecinku.
10432868 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie 316/2024- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Widocznej 61 m 2 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) roboty stolarskie;2) ...
10452060 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Chrościckiego 16/18. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu...
10401502 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie kompleksowego remontu łazienek na parterze budynku.
10452263 2024-05-07
godz. 08:30
Dolnośląskie Wykonanie odwodnienia i izolacji ścian budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 1 w Oleśnicy
10283642 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń toalet i socjalnych, wymianie pionów i poziomów kanaliz. oraz wykonaniu dokum. powykon. w budynku UMWŁ przy al. Piłsud...
10410397 2024-05-08
godz. 00:00
Śląskie Zlecę prace wykończeniowe w obiekcie handlowym - Jastrzębie-Zdrój W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. W zakresie m.in. malowanie, p...
10455748 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przeciwwilgociowych oraz odwodnienia liniowego w budynku Instytutu Fizyki od strony ul. Grudziądzkiej 5/7.2. Zakres prac oraz wymagania dotycz...