Przetarg 8522437 - Prace remontowe attyki budynku wysokiego (+32,34 m)...

   
Analizuj Zamówienie 8522437 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-10
przedmiot ogłoszenia
Prace remontowe attyki budynku wysokiego (+32,34 m) Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy ul.
Powstania Styczniowego 9b.

1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe attyki budynku wysokiego (+32,34m)Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy ul. PowstaniaStyczniowego 9b.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:a) opis przedmiotu zamówienia,b) Ekspertyza,c) Projekt remontu attyki,d) Przedmiar,e) STWIORB5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie:a) w terminie do 3 dni od przekazania placu budowy do przedstawienia Zamawiającemu doakceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót dla każdego z pomieszczeń.Szczegółowość harmonogramu Wykonawca ustali z Zamawiającym.b) przekazać Zamawiającemu, 7 dni przed wbudowaniem, niezbędne atesty materiałów iurządzeń użytych do realizacji inwestycji wydane przez uprawnione jednostki, przed ichzastosowaniem. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych zobowiązany będzie do akceptacjiprzedłożonych atestów lub przedstawienia uwag,c) po zakończeniu robót opracować dokumentację powykonawczą. Dokładny opis dokumentacjizawiera Załącznik nr 3 do SWZ.6. Zamawiający wymaga, aby roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte byłyco najmniej 3-letnim okresem gwarancji.Okres gwarancji robót budowlanych jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe informacjezostały zawarte w rozdz. XIII SWZ.7. Prace prowadzone będą na wysokości w polu elektromagnetycznym urządzeńnadawczych/odbiorczych.8. Do attyki przymocowane są jednostki odbiorcze/nadawcze operatorów sieci komórkowychNetia, Polkomtel oraz T-Mobile oraz tory kablowe do nich które częściowo, na czas prowadzeniaprac, zostaną zdemontowane i przeniesione przez operatorów w inne miejsce lub, ze względuna specyfikę swojego działania pozostaną na miejscu.9. Prace realizowane będą w obiekcie czynnym. W trakcie realizacji robót w kwestii dostępu do pomieszczeń należy kontaktować się z przedstawicielem Działu Budowlano-Technicznego.Wykonawca odpowiada za wszelkie zawinione przez jego pracowników szkody.10. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkichdokumentów składających się na dokumentację przetargową, którą należy odczytywać wrazmodyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania.

GUM2021 ZP0127

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00269756/01 z dnia: 2021-11-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-26 09:00
Po zmianie:
2021-11-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-26 09:30
Po zmianie:
2021-11-29 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-25
Po zmianie:
2021-12-28


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00283945/01 z dnia: 2021-11-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 Prawa zamówień
publicznych.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie
w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przez wprowadzenie robót zamiennych w
sytuacjach uzasadnionych w szczególności, gdy stały się konieczne na skutek ujawnienia
błędów w dokumentacji projektowej lub gdy wystąpiła konieczność dokonania uzupełnień w
dokumentacji niezbędnych dla prawidłowego wykonania i eksploatacji obiektu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu
zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie
terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót
będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca, w
szczególności: działania siły wyższej, tj. działania zewnętrznego, nagłego i nieprzewidywalnego,
mającej bezpośredni i znaczny wpływ na terminowość wykonywania robót, konieczności zmian
dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć
wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych do wykonania
przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają
realizację przedmiotu umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia w
następujących sytuacjach:
a) w przypadku, gdy zmiana umowy w tym zakresie jest uzasadniona koniecznością wykonania
robót zamiennych;
b) w przypadku, o którym mowa w § 14 ust. 2 poniżej.
6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3-4, jest złożenie uzasadnionego
wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu
wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 Prawa zamówień
publicznych.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie
w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przez wprowadzenie robót zamiennych w
sytuacjach uzasadnionych w szczególności, gdy stały się konieczne na skutek ujawnienia
błędów w dokumentacji projektowej lub gdy wystąpiła konieczność dokonania uzupełnień w
dokumentacji niezbędnych dla prawidłowego wykonania i eksploatacji obiektu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu
zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie
terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót
będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca, w
szczególności: działania siły wyższej, tj. działania zewnętrznego, nagłego i nieprzewidywalnego,
mającej bezpośredni i znaczny wpływ na terminowość wykonywania robót, konieczności zmian
dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć
wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych do wykonania
przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy.
c) termin zakończenia prac zostanie wydłużony o liczbę dni kiedy średnia dobowa temperatura powietrza spadnie poniżej +2°C
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia w
następujących sytuacjach:
a) w przypadku, gdy zmiana umowy w tym zakresie jest uzasadniona koniecznością wykonania
robót zamiennych;
b) w przypadku, o którym mowa w § 14 ust. 2 poniżej.
6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3-4, jest złożenie uzasadnionego
wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu
wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-29 09:00
Po zmianie:
2021-12-01 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-29 09:30
Po zmianie:
2021-12-01 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-28
Po zmianie:
2021-12-30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00292844/01 z dnia: 2021-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-01 09:00
Po zmianie:
2021-12-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-01 09:30
Po zmianie:
2021-12-06 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-30
Po zmianie:
2022-01-04
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431401 2024-04-29
godz. 10:50
Zachodniopomorskie Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Szczecinie: Zadanie 1: ul. Kaliny 33, 35, 37, 39,41 - wadium: 5 000 zł Zadanie 2: ul. Witkiewicza 39 - wadium: 3 000 zł Zadanie 3: ul. W...
10426344 2024-04-30
godz. 00:00
Podlaskie Zlecę odmalowanie bramy garażowej - segmentowej (5 segmentów) - Juchnowiec Kościelny Zlecę odmalowanie bramy garażowej - segmentowej (5 segmentów). Pozdrawiam.
10447836 2024-04-30
godz. 12:00
Opolskie Remont budynku garażowego - elewacja, dach i wnętrze Opole ul. Harcerska 15
10456630 2024-04-30
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Remont schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 4 w Giżycku
10450826 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie WM/SZP/TP/33/2024/G_Remont budynku przy ul. Gorlickiej 32 i ul. Grunwaldzkiej 86 we Wrocławiu w zakresie remontu balkonów Część 1: Zadanie 1:Remont budynku przy ul. Gorlickiej 32 we Wr...
10443918 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Zapytanie ofertowe na remont łazienki uczniowskiej dla chłopców według projektu wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów
10440288 2024-05-06
godz. 12:00
Łódzkie Remont łazienki 1. a) łazienka parter - demontaż i montaż nowych muszli klozetowych, b) demontaż i montaż nowych pisuarów, c) wymiana rur kanalizacyjnych, d) demontaż i montaż nowyc...
10445648 2024-05-07
godz. 08:30
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie - Pokoje na 4 piętrze o numerach 415, 416, 417, 418, 419, 4...
10446594 2024-05-14
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Ś...
10448944 2024-05-16
godz. 00:00
Wielkopolskie Zlecę remont balustrady kutej - Poznań Zlecę remont balustrady kutej oraz wykucie bramki. Inwestycja na terenie Poznania - budynek zabytkowy. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia Czekam ...