Przetarg 7912494 - Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni...

   
Analizuj Zamówienie 7912494 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ Świdnik – ul. B. Leśmiana 4
Numer referencyjny: Nr spraw
y : SPZOZ/ZP/271/26/12/2020

Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ Świdnik – ul. B. Leśmiana 4

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjno – adaptacyjnych w Poradniach Przychodni Specjalistycznej, zlokalizowanych przy ul. B. Leśmiana 4, obejmujących pomieszczenia następujących poradni: a) Poradnia Położniczo-Ginekologiczna ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w 2 gabinetach przyjęć z częścią zabiegową, sanitariatach, rejestracji, poczekalni oraz w pomieszczeniu Szkoły Rodzenia/Położne Środowiskowe ), b) Poradnia Kardiologiczna, Poradnia Diabetologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni oraz gabinecie EKG ), c) Poradnia Chirurgii Ogólnej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, zabiegowym, opatrunków gipsowych oraz pomieszczeniach sanitarnych ogólnodostępnych ), d) Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, zabiegowym oraz składziku porządkowym ), e) Poradnia Hematologiczna, Poradnia Endokrynologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni ), f) Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, gabinecie zabiegowym, sanitariatach, rejestracji i poczekalni ). 2) Rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: a) rysunki : - Poradnie Specjalistyczne – stan istniejący I piętro, - Poradnie Specjalistyczne – stan istniejący parter, - Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany I piętro, - Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany parter, stanowiące Załącznik Nr 8.1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w poradniach Przychodni Specjalistycznej, stanowiąca Załącznik Nr 7.1 do SIWZ, c) przedmiary robót pn.: - Prace modernizacyjne w Poradni Położniczo – Ginekologicznej, - Prace modernizacyjne w Poradni Kardiologicznej, Poradni Diabetologicznej, - Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Ogólnej, - Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej, - Prace modernizacyjne w Poradni Hematologicznej, Poradni Endokrynologicznej, - Prace modernizacyjne w Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc, stanowiące Załącznik Nr 9.1 do SIWZ oraz szczegółowo określony został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych związanych z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową w budynku Przychodni Specjalistycznej
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych związanych z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego w budynku Przychodni Specjalistycznej, ul. B. Leśmiana4, obejmujące: a) opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanego do zamontowania dźwigu osobowego, b) wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego do nowego dźwigu osobowego (zamontowania dźwigu osobowego w szybie o większych wymiarach niż wytyczne projektowe ), c) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu osobowego wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni (tablicy) elektrycznej, d) dostawę i zabudowę dźwigu osobowego o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne dźwigu osobowego, e) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazaną Zamawiającemu dokumentacją powykonawczą wraz z RESURSEM, f) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie dźwigu osobowego wg dyspozycji Zamawiającego, g) bezpłatnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu osobowego. 2) Rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: a) rysunek: - Szyb dźwigowy – stan techniczny, stanowiący Załącznik Nr 8.2 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace remontowo-budowlane związane z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową i adaptacją już istniejącego szybu windowego, stanowiąca Załącznik Nr 7.2 do SIWZ, c) przedmiar robót pn. Prace remontowo-budowlane związane z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową i adaptacją już istniejącego szybu windowego w budynku SP ZOZ w Świdniku – ul. Leśmiana 4, stanowiący Załącznik Nr 9.2 do SIWZ. 3) Parametry dźwigu osobowego szczegółowo określone zostały w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne dźwigu osobowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540403396-N-2021 z dnia: 2021-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert
W ogłoszeniu jest:
Data:21.01.2021, godzina:10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:25.01.2021, godzina:10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5) Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu jest:
Składanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro.
Otwarcie ofert dnia 21 stycznia 2021 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro.

W ogłoszeniu powinno być:
Składanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro.
Otwarcie ofert dnia 25 stycznia 2021 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro.



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zamówienie publiczne dotyczy realizacji Projektu pn. „Poprawa jakości udzielanych świadczeń poprzez przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, w tym dostosowawczych do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych oraz wyposażenie w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ Świdnik”, i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Zamówienie podzielone jest na dwa zadania :
Zadanie Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej,
Zadanie Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych związanych z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową w budynku Przychodni Specjalistycznej.
Ofertę można składać na jedno lub dwa zadania. Każde zadanie oceniane będzie indywidulanie.
1.1Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjno – adaptacyjnych w Poradniach Przychodni Specjalistycznej, zlokalizowanych przy ul. B. Leśmiana 4, obejmujących pomieszczenia następujących poradni:
a) Poradnia Położniczo-Ginekologiczna ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w 2 gabinetach przyjęć z częścią zabiegową, sanitariatach, rejestracji, poczekalni oraz w pomieszczeniu Szkoły Rodzenia/Położne Środowiskowe ),
b) Poradnia Kardiologiczna, Poradnia Diabetologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni oraz gabinecie EKG ),
c) Poradnia Chirurgii Ogólnej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, zabiegowym, opatrunków gipsowych oraz pomieszczeniach sanitarnych ogólnodostępnych ),
d) Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, zabiegowym oraz składziku porządkowym ),
e)Poradnia Hematologiczna, Poradnia Endokrynologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni ),
f)Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjęć, gabinecie zabiegowym, sanitariatach, rejestracji i poczekalni ).
2)Rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
a)rysunki :
-Poradnie Specjalistyczne – stan istniejący I piętro,
-Poradnie Specjalistyczne – stan istniejący parter,
-Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany I piętro,
-Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany parter,
stanowiące Załącznik Nr 8.1 do SIWZ,
b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w poradniach Przychodni Specjalistycznej, stanowiąca Załącznik Nr 7.1 do SIWZ,
c)przedmiary robót pn.:
-Prace modernizacyjne w Poradni Położniczo – Ginekologicznej,
-Prace modernizacyjne w Poradni Kardiologicznej, Poradni Diabetologicznej,
-Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Ogólnej,
-Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej,
-Prace modernizacyjne w Poradni Hematologicznej, Poradni Endokrynologicznej,
-Prace modernizacyjne w Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc,
stanowiące Załącznik Nr 9.1 do SIWZ
oraz
szczegółowo określony został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych związanych z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego w budynku Przychodni Specjalistycznej, ul. B. Leśmiana4, obejmujące:
a)opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanego do zamontowania dźwigu osobowego,
b)wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego do nowego dźwigu osobowego (zamontowania dźwigu osobowego w szybie o większych wymiarach niż wytyczne projektowe ),
c)wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu osobowego wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni (tablicy) elektrycznej,
d)dostawę i zabudowę dźwigu osobowego o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne dźwigu osobowego,
e)skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazaną Zamawiającemu dokumentacją powykonawczą wraz z RESURSEM,
f)uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie dźwigu osobowego wg dyspozycji Zamawiającego,
g) bezpłatnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu osobowego.
2)Rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
a)rysunek:
-Szyb dźwigowy – stan techniczny, stanowiący Załącznik Nr 8.2 do SIWZ,
b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace remontowo-budowlane związane z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową i adaptacją już istniejącego szybu windowego, stanowiąca Załącznik Nr 7.2 do SIWZ,
c)przedmiar robót pn. Prace remontowo-budowlane związane z montażem / wyposażeniem budynku w windę osobową i adaptacją już istniejącego szybu windowego w budynku SP ZOZ w Świdniku – ul. Leśmiana 4, stanowiący Załącznik Nr 9.2 do SIWZ.
3) Parametry dźwigu osobowego szczegółowo określone zostały w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne dźwigu osobowego.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341839 2024-03-28
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb archiwum dla Zakładu Patomorfologii i Cytologii Klinicznej
10324837 2024-04-03
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i przebudowa dla budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gościeradowie w związku z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej”.2. Zamówienie je...
10324472 2024-04-03
godz. 11:00
Śląskie Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - I Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w loka...
10319180 2024-04-04
godz. 08:00
Lubuskie "Modernizacja PSG w m. Legnica." Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja PSG w m. Legnica” przy ul. Partyzantów 22-23, 59-220 Legnica. Przedmiot zamówienia określają szczegółow...
10343051 2024-04-08
godz. 14:00
Śląskie Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem Przedmiotem zamówienia jest w...
10344801 2024-04-09
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj ...
10331951 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych Część 1: Część zamówienia nr 1 obejmuje: remont łazienek zlokalizowanych na Wysokim Parterze i Pierwszym Piętrze Bloku E...
10345733 2024-04-12
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja serwerowni w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie” w ramach Projektu, pn. „Centralny Ośrodek Diagnos...
10330422 2024-04-19
godz. 09:30
Śląskie ZAKUP I DOSTAWA APARATU RTG DO RADIOGRAFII KLASYCZNEJ Z SYSTEMEM CYFROWYM DWUDETEKTOROWYM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI RTG ZLOKALIZOWANEJ W PRZYCHODNI NR 1 UL. MICKIEWICZA 9 W KATOWI...
10379705 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie „Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie na salę zajęć i gabinet intendenta” Przedmiotem zamówienia jest zmia...