Zlecenie 8919633 - Prace badawczo-rozwojowe nad stworzeniem wysokiej jakości...

   
Zamówienie 8919633 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-20
przedmiot zlecenia
Prace badawczo-rozwojowe nad stworzeniem wysokiej jakości ekstrudowanej żywności funkcjonalnej w oparciu o innowacyjny proces tech
nologiczny zapewniający zwiększonąwartość odżywcząuzyskiwanych wyrobów

PRZED PRZYGOTOWANIEM I ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKÓW DOŁĄCZONYCH DO OGŁOSZENIA (SEKCJA "ZAŁĄCZNIKI"). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań fizykochemicznych wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części: Część I. Badanie wartości odżywczej, składników mineralnych oraz witamin z grupy B. Część II. Badanie zawartości fitynianów. Część III. Badanie zawartości polifenoli. Każda z części zamówienia została oznaczona rzymską cyfrą od I (ozna-cza pierwszą część zamówienia) do III (oznacza trzecią część zamówie-nia). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część zamówienia będzie oceniana odrębnie, wobec czego Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a. zasady zachowania uczciwej konkurencji, b. zasady równego traktowania Wykonawców, c. zasady przejrzystości. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 8. Oferta powinna zawierać dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przepisów prawa. 9. W przypadku ofert składanych drogą e-mail lub poprzez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca ma obowiązek przesłać skan podpisanego czytelnie formularza oferty oraz załączników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oryginalnych dokumentów, lub ich uwierzytelnionych kopii przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektroniczne i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE oraz ustawy z dnia 5.9.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021r., poz. 1797). 11. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta na wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn.: „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 30.05.2022r. DO GODZINY 10:00” Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Oferta na „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji. 14. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji. 15. Postanowień zawartych w pkt. 13 i 14 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną. 16. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 17. Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: -Nazwa i adres Wykonawcy. -Datę przygotowania i termin ważności oferty. -Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. -Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. -Cenę całkowitą netto i brutto. -Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. -Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). -Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT Oferty w ramach postępowania można składać elektronicznie: e-mail: a.lowisz-sobol@maspex.com lub Baza Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka „Oferty” lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 30.05 2022 r. do godziny 10:00 w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, Recepcja firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Spółki. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do: a. Zmiany lub odwołania postępowania, b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c. Zmiany treści ogłoszenia, d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 3. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.PRZED PRZYGOTOWANIEM I ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKÓW DOŁĄCZONYCH DO OGŁOSZENIA (SEKCJA "ZAŁĄCZNIKI"). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań fizykochemicznych wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części: Część I. Badanie wartości odżywczej, składników mineralnych oraz witamin z grupy B. Część II. Badanie zawartości fitynianów. Część III. Badanie zawartości polifenoli. Każda z części zamówienia została oznaczona rzymską cyfrą od I (ozna-cza pierwszą część zamówienia) do III (oznacza trzecią część zamówie-nia). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część zamówienia będzie oceniana odrębnie, wobec czego Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a. zasady zachowania uczciwej konkurencji, b. zasady równego traktowania Wykonawców, c. zasady przejrzystości. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 8. Oferta powinna zawierać dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przepisów prawa. 9. W przypadku ofert składanych drogą e-mail lub poprzez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca ma obowiązek przesłać skan podpisanego czytelnie formularza oferty oraz załączników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oryginalnych dokumentów, lub ich uwierzytelnionych kopii przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektroniczne i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE oraz ustawy z dnia 5.9.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021r., poz. 1797). 11. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta na wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn.: „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 30.05.2022r. DO GODZINY 10:00” Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Oferta na „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji. 14. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji. 15. Postanowień zawartych w pkt. 13 i 14 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną. 16. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 17. Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: -Nazwa i adres Wykonawcy. -Datę przygotowania i termin ważności oferty. -Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. -Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. -Cenę całkowitą netto i brutto. -Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. -Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). -Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT Oferty w ramach postępowania można składać elektronicznie: e-mail: a.lowisz-sobol@maspex.com lub Baza Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka „Oferty” lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 30.05 2022 r. do godziny 10:00 w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, Recepcja firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Spółki. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do: a. Zmiany lub odwołania postępowania, b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c. Zmiany treści ogłoszenia, d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 3. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.PRZED PRZYGOTOWANIEM I ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKÓW DOŁĄCZONYCH DO OGŁOSZENIA (SEKCJA "ZAŁĄCZNIKI"). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań fizykochemicznych wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części: Część I. Badanie wartości odżywczej, składników mineralnych oraz witamin z grupy B. Część II. Badanie zawartości fitynianów. Część III. Badanie zawartości polifenoli. Każda z części zamówienia została oznaczona rzymską cyfrą od I (ozna-cza pierwszą część zamówienia) do III (oznacza trzecią część zamówie-nia). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część zamówienia będzie oceniana odrębnie, wobec czego Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a. zasady zachowania uczciwej konkurencji, b. zasady równego traktowania Wykonawców, c. zasady przejrzystości. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 8. Oferta powinna zawierać dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przepisów prawa. 9. W przypadku ofert składanych drogą e-mail lub poprzez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca ma obowiązek przesłać skan podpisanego czytelnie formularza oferty oraz załączników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oryginalnych dokumentów, lub ich uwierzytelnionych kopii przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektroniczne i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE oraz ustawy z dnia 5.9.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021r., poz. 1797). 11. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta na wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn.: „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 30.05.2022r. DO GODZINY 10:00” Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Oferta na „Badania fizykochemiczne wyrobów ekstrudowanych powstałych na bazie surowców roślinnych- CZ. I I/LUB II i I/LUB III”. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji. 14. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji. 15. Postanowień zawartych w pkt. 13 i 14 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną. 16. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 17. Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: -Nazwa i adres Wykonawcy. -Datę przygotowania i termin ważności oferty. -Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. -Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. -Cenę całkowitą netto i brutto. -Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. -Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). -Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT Oferty w ramach postępowania można składać elektronicznie: e-mail: a.lowisz-sobol@maspex.com lub Baza Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka „Oferty” lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 30.05 2022 r. do godziny 10:00 w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, Recepcja firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Spółki. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do: a. Zmiany lub odwołania postępowania, b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c. Zmiany treści ogłoszenia, d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 3. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.
branża Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne
kody CPV 71900000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi laboratoryjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376665 2024-04-04
godz. 13:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest udział w badaniach przemysłowych na stanowisku laborant 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: a) udział w bieżących badaniach parametrów białek i hydrol...
10372682 2024-04-04
godz. 23:59
Mazowieckie ZAKUP USŁUGI DORADCZEJ - TESTY BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
10380930 2024-04-05
godz. 12:00
Śląskie Co-worker 6 in the project Development of novel microwave-assisted freeze-drying unit combined with natural working fluid-based refrigeration system for agriculture and marine foods (FrostWa...
10384240 2024-04-09
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badań toksykologicznych zgodnie ze standardem DPL (Dobra Praktyka Laboratoryjna) na myszach ze wstępnymi badaniami DRF (ang. Dose Range...
10398125 2024-04-10
godz. 00:00
Śląskie wykonanie badań laboratoryjnych: morfologia, CRP (ELISA, specyficzne dla królików), OB, AST, ALT, LDH, białko całkowite, mocznik, kreatynina-liczba osobników: 144 szt. królików Nr sp...
10313112 2024-04-10
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze LEAD 3D ENVIRO ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykona...
10298958 2024-04-11
godz. 08:00
Dolnośląskie Usługa polegająca na przygotowaniu Protokołu eksperymentu badawczego oraz redagowania wzorów dokumentów Formularz świadomej zgody i Informacja dla Pacjenta z uwzględnieniem przepisów...
10414368 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie pomiarów pionowości 14 szt. turbin Farmy Wiatrowej Przyrów
10415326 2024-04-16
godz. 10:00
Wielkopolskie ZOF B+R/00005/2024 Usługi badawcze dotyczące technologii wodorowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10341921 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze AI DEVELOPER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawcy usłu...