Przetarg 7396097 - Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7396097 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-20
przedmiot ogłoszenia
Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych
Numer referencyjny: S.203.3.2020

Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych polegającyc
h na wykonaniu:
1. dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej
2. rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej
3. mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051809-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
NIE
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
https://www.zamek-lancut.pl/pl/Aktualnosci/Przetargi


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540056330-N-2020 z dnia: 2020-03-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę (umowę) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej. Skierowanie do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialnej za wykonywanie co najmniej funkcji koordynatora zespołu wykonującego usługę „Pozyskania źródłowych danych pomiarowych polegających na wykonaniu: dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej; rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej; mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich”, – osoba posiadająca: (a) dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich na kierunku geodezji i kartografii w specjalności – fotogrametria, bądź studiów w obszarze nauk technicznych, którego program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących fotogrametrii, (b) aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, (c) c) minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu geodezji i kartografii, w tym czasie brała udział w roli Kierownika Projektu (lub na stanowisku równoważnym) po stronie wykonawcy, w tym co najmniej 1 zamówieniu polegającym na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej o wartości co najmniej 150 000,00 zł W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się zamiast uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego okres trzech lat został wydłużony do pięciu lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę (umowę) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto polegającą na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do systemu informacji przestrzennej. Skierowanie do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialnej za wykonywanie co najmniej funkcji koordynatora zespołu wykonującego usługę „Pozyskania źródłowych danych pomiarowych polegających na wykonaniu: dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej; rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej; mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich”, – osoba posiadająca: (a) dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich na kierunku geodezji i kartografii w specjalności – fotogrametria, bądź studiów w obszarze nauk technicznych, którego program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących fotogrametrii, (b) aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, (c) minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu geodezji i kartografii, w tym czasie brała udział w roli Kierownika Projektu (lub na stanowisku równoważnym) po stronie wykonawcy, w tym co najmniej jednym zamówieniu polegającym na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do Systemu Informacji Przestrzennej o wartości co najmniej 150 000,00 zł. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się zamiast uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
1.zmiana terminów wykonania umowy w sytuacji gdy: a) jest brak dostępu do pomieszczeń objętych umową w terminach wskazanych w SIWZ w tym załącznikach z przyczyn związanych z działalnością muzealną b) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w realizacji umowy 2. zmiana sposobu realizacji umowy, w szczególności konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w Ofercie, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; Zmiany, o których mowa, mogą stanowić podstawę do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy 3. rezygnacja przez Muzeum z realizacji części Przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Muzeum zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami 4. zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany innych postanowień Umowy lub jako zmiana samoistna 5. zaistnienie innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron lub Wynagrodzenie lub Termin realizacji Umowy, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania Umowy i osiągnięcia celów Umowy w zakresie zgodnym z Opisem Przedmiotu Zamówienia, 6. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia W przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności opisanych wcześniej Wykonawca przedstawi Muzeum stosowny wniosek oraz uzasadnienie ich wpływu na sposób realizacji Umowy, zakres obowiązków Stron, Wynagrodzenie lub termin realizacji Umowy. Jeżeli wniosek nie będzie odpowiednio uzasadniał zmiany Muzeum na taką zmianę nie wyrazi zgody.
W ogłoszeniu powinno być:
1.zmiana terminów wykonania umowy w sytuacji gdy: a) jest brak dostępu do pomieszczeń objętych umową w terminach wskazanych w SIWZ w tym załącznikach z przyczyn związanych z działalnością muzealną, b) realizacja zamówienia w tym jego rozpoczęcie opóźnia się w związku z ograniczeniami związanymi z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 (opóźnienia w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 uprawniają do przesunięcia harmonogramu realizacji o 7 dni dłużej w stosunku do ograniczeń wynikających w szczególności z decyzji Ministra Zdrowia), c) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w realizacji umowy 2. zmiana sposobu realizacji umowy, w szczególności konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w ofercie, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; Zmiany, o których mowa, mogą stanowić podstawę do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy 3. rezygnacja przez Muzeum z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Muzeum zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami 4. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany innych postanowień umowy lub jako zmiana samoistna 5. zaistnienie innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, zmianie może ulec sposób realizacji umowy lub zakres obowiązków Stron lub wynagrodzenie lub termin realizacji umowy, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania umowy i osiągnięcia celów umowy w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu Zamówienia, 6. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia W przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności opisanych wcześniej Wykonawca przedstawi Muzeum stosowny wniosek oraz uzasadnienie ich wpływu na sposób realizacji umowy, zakres obowiązków Stron, wynagrodzenie lub termin realizacji umowy. Jeżeli wniosek nie będzie odpowiednio uzasadniał zmiany Muzeum na taką zmianę nie wyrazi zgody.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-07, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540058513-N-2020 z dnia: 2020-04-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Doświadczenie koordynatora w realizacji projektu polegającego na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej
W ogłoszeniu powinno być:
Doświadczenie koordynatora w realizacji projektu polegającego na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do Systemu Informacji Przestrzennej


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-09, godzina: 09:00
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi geodezyjne, inwentaryzacje, ewidencja gruntów i budynków, archiwizacja dokumentów
kody CPV 71354100, 71355000, 71355100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi geodezyjne, inwentaryzacje , ewidencja gruntów i budynków , archiwizacja dokumentów

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338807 2024-04-04
godz. 11:00
Dolnośląskie 19/2024/ZAK1 - Wykonanie obrazu linii WN i SN i zdigitalizowanego modelu przestrzennego, ortofotomapy oraz analityka pozyskanych danych na podstawie oblotów w roku 2024 na terenie TAURON Dy...
10375888 2024-04-05
godz. 14:00
Dolnośląskie Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych oraz sporządzenia geodezyjnego operatu technicznego w związku z klasyfikacją gruntów na obszarze działki numer: 6 położonej w jednostce ewi...
10364878 2024-04-09
godz. 09:00
Mazowieckie Zadanie 1. Świadczenie usług wykonywania prac geodezyjnych mających na celu wytyczenie i geodezyjną inwentaryzację podwykonawczą przyłączy gazowych i sieci gazowych realizowanej sił...
10400681 2024-04-09
godz. 23:00
Mazowieckie Usługi na wykonywanie opracowań geodezyjnych niezbędnych w procesie regulacji stanu prawnego gruntów na terenie Dzielnicy Białołęka
10344492 2024-04-12
godz. 09:30
Mazowieckie Obsługa geodezyjna zadań realizowanych na terenie : powiat chełmski i krasnostawski , powiat puławski opolski i rycki, powiat kraśnicki i janowski oraz powiat miasto Lublin Zakres prac...
10401297 2024-04-15
godz. 10:00
Śląskie Zadanie nr 1: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej polegającej na dokonaniu podziału geodezyjnego: Podział działki nr 691 o pow. 0,1590 ha obręb 0012 Kuchary, dla której prowadzona j...
10421598 2024-04-18
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych
10440902 2024-04-26
godz. 15:00
Dolnośląskie Wykonanie obrazu linii WN i SN i zdigitalizowanego modelu przestrzennego, ortofotomapy oraz analityka pozyskanych danych na podstawie oblotów w roku 2024 dla TAURON Dystrybucja S.A. na tere...
10428084 2024-04-26
godz. 15:30
Dolnośląskie Wykonanie geodezyjnego operatu synchronizacyjnego (porównawczego) na potrzeby prowadzonego przez Ministra Finansów postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia - na podstawie ust...
10376070 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługi geodezyjne w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla nieruchomości Zasobu WRSP będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu Przedmiotem zamówienia są ...