Przetarg 7286105 - Pozimowe oczyszczanie dróg i chodników Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7286105 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-17
przedmiot ogłoszenia
Pozimowe oczyszczanie dróg i chodników
Numer referencyjny: ZP.271.2.2020

1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
Pozimowe
oczyszczanie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów na terenie Miasta Krosna w 2020 r.
a) mechaniczne oczyszczanie z piasku pasa jezdni przy krawężniku wraz z wywozem oraz utylizacją piasku – 169 640 m2,
b) mechaniczne i ręczne oczyszczanie z piasku chodników, placów i parkingów, przejść dla pieszych, okolic wysepek itp. wraz z wywozem oraz utylizacją zebranego piasku – 318 163 m2,
c) ręczne oczyszczanie z piasku schodów, kładek wraz z utylizacją oraz wywozem zebranego piasku – 2 018 m2,
d) oczyszczanie z piasku poboczy przy DK 28 wraz z wywozem i utylizacją piasku – 4 430 m2.
Wszystkie materiały pochodzące z pozimowego oczyszczania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów wykonawca powinien zutylizować, a koszty te wliczyć w cenę oferty.
Wykonawca ponosi koszty załadunku, wywozu, przekazania i utylizacji odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar (tj. Załączniki nr 6 i 7).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania nawierzchni w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe, zdarzenia atmosferyczne, posiadane środki finansowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zadania.
4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania (utylizacji), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów (kart przekazania odpadów) potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów.
Koszty związane z wywozem, przekazaniem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych w zakresie sprzątania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego, a wymienione poniżej dowody - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w umowie.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90600000, 90611000, 90612000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318353 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH POLEGAJĄCE NA WYKONANIU ROBÓT BUDOWLANYCH, ZIMOWEGO UTRZYMANIA ORAZ PIELĘGNACJI I UTRZYMANIU ZIELENI Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI (CZĘŚĆ OD A DO ...
10474396 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Odbiór ścieków z dużym ładunkiem zanieczyszczeń 1. Odbiór ścieków 400 metr sześcienny
10380347 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 99, frakcja 20 – 100 m...
10451627 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice zgodnie z SWZ DZP-OZ.2616.119.2024
10406382 2024-05-07
godz. 10:30
Mazowieckie Wykonanie usługi sprzątania nieruchomości zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania n...
10393021 2024-05-14
godz. 09:30
Wielkopolskie Wykonanie usługi zagospodarowania skratek (odpadu o kodzie 19 08 01) i zawartości piaskowników (piasku; odpadu o kodzie 19 08 02) w łącznej ilości nieprzekraczającej 900 Mg Odpadów ...
10446888 2024-05-21
godz. 09:00
Śląskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Położonych na terenie Gminy Pawłowice 1. Opis przedmiotu zamówienia: - odbiór i zagospodarowanie odpadó...
10457577 2024-05-23
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy P...
10463882 2024-05-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Strzelin Zakres przedmiotu zamówienia...
10457541 2024-05-27
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r. O...