Zlecenie 8998188 - Powstanie centrum B+R w firmie Winnice Kojder celem...

   
Zamówienie 8998188 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-23
przedmiot zlecenia
Powstanie centrum B+R w firmie Winnice Kojder celem prowadzenia prac badawczo - rozwojowych przy wykorzystaniu pierwszej w Polsce
grawitacyjnej metody produkcji wina

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zbiorników na wino (61 szt.) wraz z usługą transportu wg specyfikacji załączonej do dokumentów zamówienia pn. „Opis przedmiotu dostawy – zbiorniki do wina”. 1a. Zamawiający dopuszcza normy równoważne w stosunku do wszelkich norm wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie klasy produktu (wzorzec) lub standardów jakościowych, które mają charakter wyłącznie poglądowy, a nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania”. 2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. 3. Na pytania Wykonawców Zamawiający udzieli odpowiedzi, bez ujawnienia źródła zapytania, w Bazie Konkurencyjności zgodnie z Rozdziałem VII niniejszego Zapytania. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na okres minimum: • 48 miesięcy gwarancji na dostarczone zbiorniki, liczonych od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego dostawy; 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamówienie nie jest podzielone na części. 7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim – oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być opracowania w języku polskim. 8. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wynagrodzenia, określonego w punkcie 1 powyżej, według następującego harmonogramu płatności: a) zaliczka stanowiąca 50% wartości umowy powiększona o właściwy podatek VAT płatna w terminie 14 dni od daty podpisania umowy; b) 50% wartości umowy powiększonej o właściwy podatek VAT, płatne w terminie 21 dni przed terminem dostawy. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje ich odrzucenie. 11. Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 12. Oferty należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@winnicekojder.pl lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności do upływu terminu składania ofert. 13. Za dzień złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty na adres e-mail Zamawiającego lub termin jej przyjęcia przez Bazę Konkurencyjności. 14. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. 15. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego oraz zawierać wszystkie wymagane załączniki tj.: a. wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania; b. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania; c. karty katalogowe lub specyfikacje lub inne dokumenty o równoważnym znaczeniu dowodowym, w których odzwierciedlone zostaną wszystkie minimalne parametry podane w ramach opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim; d. pełnomocnictwo do złożenia oferty w oryginale lub uwierzytelnionej kopii, w przypadku, kiedy oferta w imieniu Wykonawcy została podpisana przez pełnomocnika - jeżeli dotyczy. 16. Oferta wraz z załącznikami musi zostać podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta niepodpisania zostanie uznana za nieważną i zostanie odrzucona. Oferty można podpisać podpisem elektronicznym. Oferta nie może być zaszyfrowana. 17. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Elementy oferty, które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 t.j.) powinny zostać opisane „tajemnica przedsiębiorstwa". W treści oferty powinna zostać umieszczona informacja, że dany dokument jest zastrzeżony. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec danych dotyczących elementów ceny, nazwy Wykonawcy oraz jego siedziby. 18. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni począwszy od dnia upływu terminu składania ofert. 19. Zamawiający może co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu, o którym mowa w ust. 18 o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. 20. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona. 21. W razie braku złożenia niezbędnych oświadczeń lub dokumentów Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w określonym terminie. W razie braku uzupełnienia w/w dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie oferta zostanie odrzucona. 22. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: przetargi@winnicekojder.pl. 23. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie dodatkowych informacji na temat niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 24. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. 25. Zaleca się wykonawcom śledzenie informacji w zakresie publikowanych odpowiedzi na zadawane w toku prowadzonej procedury pytania, gdyż stanowić one będą integralną część dokumentacji postępowania i są wiążące dla wszystkich wykonawców. 26. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający bez ujawniania źródła zapytania udostępni w Bazie Konkurencyjności. 27. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. Wprowadzona zmiana zostanie zamieszczona w Bazie Konkurencyjności. 28. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: P. Artur Kojder; e-mail: przetargi@winnicekojder.pl. 29. Zamawiający zamieści informację o wynikach postępowania wskazując nazwę wybranego Wykonawcy, jego siedzibę oraz cenę oferty w miejscu opublikowania Zapytania Ofertowego tj.: w Bazie Konkurencyjności. 30. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. 31. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postępowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). 32. Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w pkt. 31.
branża Opakowania, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża opakowania różne, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 44610000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: opakowania różne , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10478785 2024-05-06
godz. 08:06
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykałaczki drewniane Witam, firma SEKO S.A. poszukuje producenta wykałaczek drewnianych , przeznaczonych dla przemysłu spożywczego ( rybnego ), wymagane specyf...
10464132 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup i dostawa wykrywaczy gazu na potrzeby Polskiej Spółki Gazowniczej sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Koszalinie - 4 części/ zadania Zakup przyrządów pomiarowych
10441727 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wytaczarki przenośnej.
10374672 2024-05-06
godz. 15:00
Świętokrzyskie Dostawa i montaż młota hydraulicznego z wysięgnikiem (manipulatorem) do udrażniania komory kruszarki szczękowej stacjonarnej z nadgabarytów wraz z wykonaniem i montażem konstrukcji ws...
10384680 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie PRZEGLĄD, NAPRAWA, SERWISOWANIE ZAWIESI, TRAWERS I POZOSTAŁYCH URZĄDZEŃ DO PODNOSZENIA I TRANSPORTU BLISKIEGO DLA WYDZIAŁU UTRZYMANIA W RYBNIKU, UL. KŁOKOCIŃSKA 51
10432983 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie posadowienia sprężarki GMVH-6 nr 1 w TG Maćkowice. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączn...
10463080 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa i montaż elementów do mieszadła prętowego MPZ-9 produkcji TEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu wstępnego.
10470572 2024-05-07
godz. 23:59
Lubelskie Laser Znakujący Laser znakujący w tworzywie sztucznym. Moc min. 10W, prędkość nie mnij niż 300 znaków na sekundę, przewidywana żywotność źródła światła laserowego nie mniej n...
10402134 2024-05-09
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO – PRASA KRAWĘDZIOWA wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr...
10416251 2024-05-15
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO – ZWIJARKA DO BLACHY (Nr sprawy: TECH/101/PG/2024) Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ZWIJARKA DO BLACHY wg zestawienia asortymentowo-ilościowego za...