Zlecenie 8907571 - Powstaje w kontekście projektu „Wzrost konkurencyjności...

   
Zamówienie 8907571 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-16
przedmiot zlecenia
Powstaje w kontekście projektu „Wzrost konkurencyjności firmy GORBI Piotr Garbacz na rynkach zagranicznych dzięki udziale w między
narodowych targach R+T Messe Stuttgart 2021.” Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa TARASOLA PIOTR GARBACZ na rynku zagranicznym, dzięki uczestnictwu w roli wystawcy na międzynarodowych targach Fensterbau Frontale 2022, jakie odbędą się w terminie 12-15 lipca 2022 r. Wnioskodawca promować będzie na targach swoje produkty w postaci pergoli tarasowych (aluminiowej i tkaninowej), screenery oraz system szklanych paneli przesuwnych, które zgodnie z Planem Rozwoju Eksportu firmy mają największy potencjał sprzedaży na rynkach zagranicznych i największe przewagi konkurencyjne. I. WSTĘP 1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości, w zgodzie z regulacjami wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-20202. Nie stosuje się przepisów w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu stoiska targowego dla Tarasola Piotr Garbacz 1) Przedmiot zamówienia obejmować będzie przygotowanie projektu stoiska targowego wraz z przekazaniem praw autorskich: a) opracowanie projektowe stoiska targowego, zawierające rzut z góry, dane wymiarowe, poglądowe wizualizacje graficzne; b) zaaranżowanie ekspozycji produktami zleceniodawcy, oznakowanie nazwą marki i produktów (branding), zaprojektowanie elementów dekoracyjnych stoiska. Zleceniodawca samodzielnie wykona zabudowę stoiska. 2) Nazwa i termin targów: Fensterbau Frontale, Norymberga, Niemcy, 12-15 lipca 2022 r. 3) Rozmiar stoiska: 85 m2, 8.5 m x 10 m 4) Lokalizacja: hala 7, stoisko 7-119 (plan hali wraz z legendą stanowi Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2) 5) Specyfikacja: projekt będzie miał za zadanie przede wszystkim prezentację 3 produktów firmy Tarasola: Technic Pro https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/technic-pro/, Technic https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/technic/ i Cubic https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/cubic/ wraz z zabudową boczną. Roboczy plan (rzut z góry) ustawienia konstrukcji stanowi Załącznik nr 3. Zleceniodawca dostarczy wykonawcy modele 3D produktów, które trzeba będzie zaaranżować, oznakować nazwą marki oraz produktu (branding) oraz zaprojektować elementy dekoracyjne stoiska. Wykonawca przedstawi wstępny projekt stoiska do akceptacji i naniesie na niego ewentualne poprawki zasugerowane przez zleceniodawcę. Na życzenie firmy biorącej udział w postępowaniu zleceniodawca udostępni modele 3D swoich produktów prezentowanych na targach. Przekazanie modeli 3D odbywa się po podpisaniu przez oferenta NDA (non-disclosure agreement - umowy o zachowaniu poufności). 6) Dodatkowe elementy: ściana oddzielająca od sąsiedniego stoiska, podwieszana rama z logo, oświetlenie, zaplecze magazynowe (wybudowane w sposób zabudowujący słup znajdujący się na stoisku) 7) Cechy stoiska: eleganckie, nowoczesne, minimalistyczne 8) Produkty zleceniodawcy, które prezentowane będą na stoisku zaprezentowane są na stronie internetowej zleceniodawcy: a) https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/cubic/ b) https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/technic/ c) https://tarasola.pl/zadaszenia-tarasu/technic-pro/ 9) Termin wykonania usługi: do dnia 10 czerwca 2022 r. III. TERMINY Termin nadsyłania ofert: 31 maja 2022 r. Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Termin wykonania usługi do dnia 10 czerwca 2022 r. IV. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT 1. Oferty w odpowiedzi na zapytanie należy złożyć w formie elektronicznej (skan podpisanego dokumentu lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) poprzez Bazę Konkurencyjności lub mailowo na adres: d.misztal@tarasola.com 2. Ocena ofert nastąpi w ciągu 5 dni od końca okresu składania. 3. Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty ani zmienić treści złożonej oferty. V. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM Kontakt zamawiającego z oferentami, w tym pytania dotyczące postępowania powinny być kierowane drogą mailową, na adres: d.misztal@tarasola.com lub poprzez bazę konkurencyjności. VI. WYMOGI OFERTY 1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę i w jednym egzemplarzu. 2. Oferta powinna zawierać: a) Nazwę i adres oferenta, datę sporządzenia. b) Cenę netto oraz brutto podaną w PLN, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia c) Adres poczty elektronicznej wskazany do kontaktów d) wstępny projekt stoiska targowego 3. Oferta powinna być ważna przynajmniej 15 dni. 4. Oferent ponosi koszty udziału w postępowaniu i nie może domagać się ich zwrotu. 5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na załączonym edytowalnym formularzu oferty, wydrukowana i popisana wraz z oświadczeniami tam zawartymi. 6. Warunki płatności: Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru potwierdzający prawidłowość wykonania przedmiotu umowy. VII. ODRZUCENIE OFERTY Oferta może zostać odrzucona, gdy: a) złożył ją podmiot wykluczony z postępowania, b) nie spełnia warunków zapytania ofertowego oraz załączników, które stanowią integralną jego część, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy. 2. Prawidłowo wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 - Wykaz zamówień dokumentujących doświadczenie oferenta 3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, w przypadku, gdy Oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Ze względu na fakt składania ofert drogą elektroniczną, dopuszcza się złożenie dokumentu w postaci kolorowego skanu oryginału pełnomocnictwa lub potwierdzonej przez mocodawcę lub notariusza kopii. Kryteria oceny ofert: Wstępny projekt stoiska targowego – 50% Cena – 50% Wstępny projekt stoiska targowego: Ocena projektu = zdobyta liczba punktów x 50 / 15 (maksymalna liczba punktów do zdobycia w tej kategorii) Cena: Cena = cena min. x 50 / cena badana Cena min – najniższa cena netto Do oceny przyjmuje się całkowitą cenę zamówienia netto. W celu uzyskania punktów w kryterium „Wstępny projekt stoiska targowego”, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty propozycję wstępnego projektu stoiska targowego. Wstępny projekt stoiska targowego powinien spełniać główny cel, jakim jest wzrost konkurencyjności na rynkach zagranicznych dzięki uczestnictwu w roli wystawcy na międzynarodowych targach. Udział w targach ma za zadanie promowanie marki Tarasola, a także pokazanie bogactwa oferty firmy. Koncepcja powinna być kreatywna, oryginalna oraz wykorzystywać nowoczesne formy przekazu, zgodne z obowiązującymi trendami branżowymi. Ocena będzie uzależniona od stopnia szczegółowości oraz innowacyjności zaproponowanej wstępnej koncepcji. W kryterium tym zostaną przyznane punkty za spełnienie poniższych elementów: * kreatywność, oryginalność, wykorzystanie nowoczesnych form przekazu, zgodnych z obowiązującymi trendami targowymi (max. 5 pkt), * spójność koncepcji z charakterem i identyfikacją marki Tarasola (max. 5 pkt) * realizacja celu udziału w targach Fensterbau Frontale 2022, jakim jest wzrost konkurencyjności na rynkach zagranicznych (max. 5 pkt). Zamawiający będzie przyznawał punkty w skali od 0-5 pkt dla każdego z powyższych elementów, zgodnie z punktacją: 0 pkt – propozycja nie spełniająca wskazanych aspektów, 1 pkt – propozycja spełnia wskazane aspekty kryterium w sposób niedostateczny, 2 pkt – propozycja spełnia wskazane aspekty kryterium w sposób dostateczny 3 pkt – propozycja spełnia wskazane aspekty kryterium w sposób więcej niż dostateczny, ale niewyróżniający się, 4 pkt – propozycja spełnia wskazane aspekty kryterium w sposób wyróżniający się, ale nie wybitny, 5 pkt – propozycja spełnia wskazane aspekty kryterium w sposób wybitny. Przyznane punkty każdego z powyższych elementów zostaną zsumowane i stanowić będą punktację w kryterium „Wstępny projekt stoiska targowego”. Każdy z członków zespołu badającego i oceniającego oferty, będzie dokonywał oceny ofert zgodnie w ww. kryteriami. Następnie punkty przyznane przez każdego z członków zespołu oceniającego zostaną zsumowane, a następnie podzielone przez ilość osób dokonujących oceny.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79930000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344938 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie KM-KZ-IV.0631.21.2024.JN Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku oraz druku i kolportażu artykułów prasowych w ramach 8 wydań gazety poświęconych dzi...
10344976 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie KM-KZ-IV.0631.20.2024.JN Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku oraz druku i kolportażu artykułów prasowych w ramach 8 wydań gazety poświęconych dzi...
10330987 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie Organizacja stoiska targowego w związku z udziałem Zamawiającego w targach ILA Berlin, które odbędą się w Berlinie (Niemcy) 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja stoiska targow...
10394752 2024-04-08
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Usługa polegająca na promocji Województwa Zachodniopomorskiego podczas koncertów jazzowych w ramach cyklu pn. Śledź Młody Jazz. Miejsce realizacji zadania: Kołobrzeg, Koszalin, Starg...
10425953 2024-04-18
godz. 09:00
Małopolskie Kampania promująca projekt „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy”. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej projekt „Pracownicy – najlepsza inwest...
10430569 2024-04-18
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z wdrożeniem strategii internacjonalizacji firmy - Ina Sp. z o. o. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4. Opracowania projektów i wytworzenia ...
10428237 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KAMPANII ZDROWOTNEJ WROCŁAWSKIE DNI PROMOCJI ZDROWIA-2024 OPIS ZADANIA PUBLICZNEGO Zadanie będzie polegało w szczególności na: • opracowaniu koncepcji i ...
10451259 2024-04-26
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu „Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ide...
10457100 2024-04-26
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Część I DORADZTWO PRAWNE Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach projektu „Kujawsko – Pałuckie Centrum Ekonomii Społecznej” doradztwa specjalistycznego indywidualnego i/l...
10461945 2024-04-30
godz. 08:00
Opolskie Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowi Załącznik nr 1 do SWZ obejmujący zamówienie pn.: „Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Un...