Zlecenie 6766660 - Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności nr 1 na...
(zakończone) | Zamówienie 6766660|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2019-05-15 |
przedmiot zlecenia | Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności nr 1 na wykonanie prototypu wielomodułowego systemu informatycznego do wspomagania p rocesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE), prowadzone przez Wnioskodawcę w ramach naboru: Konkurs 2/1.1.1/2019-Szybka Ścieżka, nr naboru POIR.01.01.01-IP.01-00-002/19. Celem zamówienia jest wybór wykonawcy który wykonana prototyp wielomodułowego systemu informatycznego do wspomagania procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). Prototyp zostanie stworzony zgodnie z zasada uniwersalnego projektowania, tak by bez dodatkowych dostosowań mogła z niego korzystać jak największa grupa dzieci, zarówno bez specjalnych potrzeb edukacyjnych jak i ze SPE. Rozwiązanie to zgodne jest z ideą inkluzji rozumianej jako edukacja wysokiej jakości dla każdego ucznia. Będzie to wielomodułowy system oparty o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier, zadań itp. stworzonych przez zespół programistyczny. Na każdym etapie wykonywania animacji system analizował będzie dane uczestników za pomocą dedykowanych rozwiązań monitorujących w danej chwili czasu: np. sposób wykonywanych zadań, poprawność, czas ekspozycji, typ błędu, częstotliwość autokorekty. Algorytmy będą analizować sposób interakcji użytkownika z animacjami. System będzie w czasie rzeczywistym gromadził dane, które będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego procesu dydaktycznego dla dzieci bez SPE oraz z SPE (tzw. ścieżki terapeutycznej). Cel zamówienia Celem zamówienia jest wybór wykonawcy który wykonana prototyp wielomodułowego systemu informatycznego do wspomagania procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). Prototyp zostanie stworzony zgodnie z zasada uniwersalnego projektowania, tak by bez dodatkowych dostosowań mogła z niego korzystać jak największa grupa dzieci, zarówno bez specjalnych potrzeb edukacyjnych jak i ze SPE. Rozwiązanie to zgodne jest z ideą inkluzji rozumianej jako edukacja wysokiej jakości dla każdego ucznia. Przedmiot zamówienia Wykonana prototypu wielomodułowego systemu informatycznego do wspomagania procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). Prototyp zostanie stworzony zgodnie z zasada uniwersalnego projektowania, tak by bez dodatkowych dostosowań mogła z niego korzystać jak największa grupa dzieci, zarówno bez specjalnych potrzeb edukacyjnych jak i ze SPE. Rozwiązanie to zgodne jest z ideą inkluzji rozumianej jako edukacja wysokiej jakości dla każdego ucznia. Będzie to wielomodułowy system oparty o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier, zadań itp. stworzonych przez zespół programistyczny. Na każdym etapie wykonywania animacji system analizował będzie dane uczestników za pomocą dedykowanych rozwiązań monitorujących w danej chwili czasu: np. sposób wykonywanych zadań, poprawność, czas ekspozycji, typ błędu, częstotliwość autokorekty. Algorytmy będą analizować sposób interakcji użytkownika z animacjami. System będzie w czasie rzeczywistym gromadził dane, które będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego procesu dydaktycznego dla dzieci bez SPE oraz z SPE (tzw. ścieżki terapeutycznej). Całość będzie nadzorowana przez system zarządzania treścią, testami, użytkownikami (uczniowie, nauczyciele) a przede wszystkim kluczami doboru testów pod kontem indywidualnego ucznia. Personalizacja parametrów związana będzie z analizą postępów każdego ucznia charakteryzowanego głównie przez typ SPE. Uzyskane dane zostaną użyte w dedykowanych procesach generujących ścieżkę nauczania dla każdego ucznia. System wyposażony zostanie w odpowiednie klucze będące dynamicznie dostosowywane do potrzeb procesu analizy danych. Algorytmy sterujące kluczami będą stale udoskonalane w trakcie rozwoju projektu. System zarządzania treścią będzie wieloużytkownikowy i dostosowany do pracy na linii uczeń-nauczyciel. System zostanie wyposażony w moduł elektronicznych kart pracy, które będą zintegrowane z użytkownikami systemu i ich poziomem dostępu do funkcji w systemie. Podstawą analizy interakcji ucznia z animacjami będzie wyposażenie systemu w kwestionariusze diagnostyczne zawierające możliwość: zarządzania zadaniami i ich statystykami oraz zorganizowaniem kwestionariuszy w procesy. Przez procesy rozumie się zdefiniowanie algorytmów mających na celu uzyskanie oczekiwanych wyników określonych przez osoby odpowiedzialne za zawartość merytoryczną. Wyodrębniono potrzebę stworzenie predefiniowanych typów użytkowników systemu dostosowanych do procesów analitycznych dedykowanych dzieciom zarówno bez jak i z SPE. Animacje będą rejestrować poprzez moduły interaktywne reakcję użytkowników w trakcie przeprowadzania testów i będą dostosowane do dzieci z SPE. Algorytmy odpowiedzialne będą za monitorowanie aktywności w trakcie wykonywania ćwiczeń. Przekazywany będzie status wykonywania zadań przez uczestników. Zestaw danych pozyskanych w trakcie ćwiczeń będzie poddany analizie. Bezpośrednio z plików animacji pozyskiwane będą: czas reakcji, obszary aktywności, interakcji z interfejsem. Wyodrębniony zostanie zbiór danych pozyskanych w czasie rzeczywistym mającym skutek w doborze scenariuszy i kluczy. Zestawy multimedialne użyte w projekcie będą podstawą zbioru informacji wykorzystywanego przez zarządzane kluczami moduły testujące wiedzę i ogólne procesy poznawcze. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku - Zapytanie nr 1 |
branża | Komputery, informatyka, technika biurowa |
podbranża | oprogramowanie komputerowe |
kody CPV | 48000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |