Zlecenie 6752851 - Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na wykonanie...
(zakończone) | Zamówienie 6752851|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2019-05-09 |
przedmiot zlecenia | Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na wykonanie prototypu wielomodułowego systemu informatycznego opartego o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny do wspomagania procesu nauczania dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE) prowadzone przez Wnioskodawcę w ramach naboru: Konkurs 2/1.1.1/2019-Szybka Ścieżka, Poddziałanie 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa”, I oś priorytetowa: „Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020. Celem zapytania jest wyłonienie Oferenta w celu wykonania prototypu wielomodułowego systemu informatycznego opartego o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny do wspomagania procesu nauczania dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE). Będzie to wielomodułowy system oparty o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny. Całość będzie nadzorowana przez system zarządzania treścią, testami, użytkownikami a przede wszystkim kluczami doboru testów pod kontem indywidualnego kursanta. Klucze będą dynamicznie dostosowywane do potrzeb procesu analizy danych. System będzie wyposażony w kwestionariusze diagnostyczne zawierające możliwość: zarządzania zadaniami i ich statystykami oraz zorganizowaniem kwestionariuszy w procesy. Wyodrębniono potrzebę stworzenie predefiniowanych typów użytkowników systemu dostosowanych do procesów analitycznych dedykowanych dzieciom z SPE. W projekcie przewidziano stworzenie 40 wielowątkowych animacji opartych o moduł operujący na stworzonych pod kontem systemu grafikach. Animacje będą rejestrować poprzez moduły interaktywne reakcję użytkowników w trakcie przeprowadzania testów. Zestaw danych pozyskanych w trakcie ćwiczeń będzie poddany analizie. Bezpośrednio z plików animacji pozyskiwane będą: czas reakcji, obszary aktywności, interakcji z interfejsem. Wyodrębniony zostanie zbiór danych pozyskanych w czasie rzeczywistym mającym skutek w doborze scenariuszy i kluczy. Dodatkowo zaplanowano wykorzystanie w testach i ćwiczeniach zestawu 500 grafik przystosowanych pod kontem SPE. Zestawy multimedialne będą podstawą zboru informacji wykorzystywanego przez zarządzanych kluczami modułów testujących wiedzę i ogólne procesy poznawcze. System zostanie wyposażony w moduł elektronicznych kart pracy. Kluczowym aspektem stworzenia systemu są procesy wynikające z potrzeb kształcenia dzieci z SPE. Cel zamówienia Wykonanie prototypu wielomodułowego systemu informatycznego opartego o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny do wspomagania procesu nauczania dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE) Przedmiot zamówienia Wykonanie prototypu wielomodułowego systemu informatycznego opartego o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny do wspomagania procesu nauczania dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE). Będzie to wielomodułowy system oparty o integracje użytkowników z animacjami w postaci interaktywnych gier stworzonych przez zespół programistyczny. Całość będzie nadzorowana przez system zarządzania treścią, testami, użytkownikami a przede wszystkim kluczami doboru testów pod kontem indywidualnego kursanta. Klucze będą dynamicznie dostosowywane do potrzeb procesu analizy danych. System będzie wyposażony w kwestionariusze diagnostyczne zawierające możliwość: zarządzania zadaniami i ich statystykami oraz zorganizowaniem kwestionariuszy w procesy. Wyodrębniono potrzebę stworzenie predefiniowanych typów użytkowników systemu dostosowanych do procesów analitycznych dedykowanych dzieciom z SPE. W projekcie przewidziano stworzenie 40 wielowątkowych animacji opartych o moduł operujący na stworzonych pod kontem systemu grafikach. Animacje będą rejestrować poprzez moduły interaktywne reakcję użytkowników w trakcie przeprowadzania testów. Zestaw danych pozyskanych w trakcie ćwiczeń będzie poddany analizie. Bezpośrednio z plików animacji pozyskiwane będą: czas reakcji, obszary aktywności, interakcji z interfejsem. Wyodrębniony zostanie zbiór danych pozyskanych w czasie rzeczywistym mającym skutek w doborze scenariuszy i kluczy. Dodatkowo zaplanowano wykorzystanie w testach i ćwiczeniach zestawu 500 grafik przystosowanych pod kontem SPE. Zestawy multimedialne będą podstawą zboru informacji wykorzystywanego przez zarządzanych kluczami modułów testujących wiedzę i ogólne procesy poznawcze. System zostanie wyposażony w moduł elektronicznych kart pracy. Kluczowym aspektem stworzenia systemu są procesy wynikające z potrzeb kształcenia dzieci z SPE. Stąd niezbędnym elementem w procesie implementacji będzie stała współpraca z ośrodkiem naukowo badawczym. Zleceniodawca wymaga aby zespół programistyczny miał doświadczenie w tworzeniu projektów wykorzystujących technikę SPA i mógł udokumentować wykonane projekty we frameworkach Django i/lub Laravel. Projekt musi być zarządzany w metodologii Scrum/Agile przez osobę posiadającą certyfikat i doświadczenie w zarządzaniu projektami. Zamówienie wymaga bezpośrednich cotygodniowych spotkań pomiędzy zespołem programistycznym a zespołem specjalistów od SPE realizowanych w miejscu pracy zespołu specjalistów od SPE. Miejscem pracy zespołu specjalistów od SPE jest siedziba Zamawiającego. Komunikacja w systemie musi być prowadzona w dedykowanym systemie do zarządzania projektami. |
branża | Komputery, informatyka, technika biurowa |
podbranża | oprogramowanie komputerowe |
kody CPV | 48000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie ,dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |