Zlecenie 11813979 - Postępowanie otwarte pn.: "Dostawa dwóch sztuk kamer...

   
Zamówienie 11813979
źródło Internet
data publikacji 2025-10-31
przedmiot zlecenia
Postępowanie otwarte pn.: Dostawa dwóch sztuk kamer reporterskich wraz z akcesoriami na potrzeby OTV Gdańsk.

Przedmiot postęp
owania
Dostawa 2 sztuk kamer reporterskich wraz z akcesoriami: 1 kompletna dostawa zgodna z Umową
Opis postępowania:
Szanowni Państwo,Informujemy o wszczęciu postępowania zakupowego w trybie postępowania otwartego, którego przedmiotem jest „Dostawa dwóch sztuk kamer reporterskich wraz z akcesoriami na potrzeby OTV Gdańsk”.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień wyłączonych spod przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zamieszczona jest na Platformie elektronicznej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury”.
Szczegółowe informacje o postępowaniu, wymagania Zamawiającego oraz sposób realizacji zamówienia zawarte są w opisie poniżej oraz Drafcie Umowy, który dostępny jest dla Oferentów w zakładce „Załączniki”.
Przedmiotem zamówienia – dostawa dwóch sztuk kamer reporterskich wraz z akcesoriami na potrzeby OTV Gdańsk, zgodna z opisem oraz postanowieniami Umowy, która stanowi załącznik do niniejszego postępowania i jest dostępna do pobrania dla Oferentów na Platformie w zakładce „Załączniki”
Gwarancja minimum 12 miesiące.
Termin realizacji – do 28.11.2025r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych w postępowaniu. Termin składania ofert upływa w dniu 6.11.2025 roku o godz. 12:00. Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie całkowitej ceny netto za realizację całości przedmiotu zamówienia (kompletna dostawa zgodna z Umową) na formularzu elektronicznym. Potwierdzeniem złożenia oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”. Po upływie w/w terminu, złożenie oferty na Platformie będzie niemożliwe. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia upływu terminu składania ofert.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty:
1)Oferent może samodzielnie wprowadzić zmiany do treści złożonej oferty elektronicznie na platformie w zakładce „Oferta” poprzez wpisanie now ej całkowitej ceny netto za realizację całości przedmiotu zamówienia na formularzy elektronicznym.
2)Oferent może samodzielnie wycofać ofertę poprzez skorzystanie z polecenia „Usuń obecną ofertę” z poziomu zakładki „Oferta”.
3)Oferent może samodzielnie usunąć i dodać dokumenty na platformie poprzez ich usunięcie/dodanie w formacie pliku pdf lub jpg w zakładce „Załączniki”.
Oferent nie może skutecznie dokonać zmian lub wycofać oferty po upływie wyznaczonego terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że jedynym kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest całkowita cena netto za realizację całości przedmiotu zamówienia zgodnego z Umową . Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę Kontrahenta, która uzyska najwyższą ocenę w rankingu złożonych ofert. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując matematyczną zasadę zaokrągleń. Cena musi być podana w PLN. Osoba uprawnioną po stronie Zamawiającego do kontaktowania się z Kontrahentami w sprawie niniejszego postępowania w zakresie procedury udzielenia zamówienia jest: Karolina Rusinek-Rolska, nr 517 884 895, adres e-mail: karolina.rusinek-rolska@tvp.pl
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt rtv, multimedia
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt rtv, multimedia