Przetarg 6812473 - Poprawa infrastruktury kulturowej poprzez zagospodarowanie...

   
Analizuj Zamówienie 6812473 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-05
przedmiot ogłoszenia
Poprawa infrastruktury kulturowej poprzez zagospodarowanie placów dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol z p
odziałem na części
Numer referencyjny: BGK.271.1.4.2019

1.Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury kulturowej poprzez zagospodarowanie placów dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol z podziałem na 2 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Maksymalna liczba części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy to 2 części. Zakres prac:
1) Część 1: Zagospodarowanie placu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol – plac I działka nr 556/2.
a) Zakres robót obejmuje obejmuje :
• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni.
• Roboty ziemne polegające na przygotowaniu terenu pod nową nawierzchnię.
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej.
• Roboty wykończeniowe
• Odwodnienie.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót dotyczących zagospodarowania placów w załączniku Nr 1 do SIWZ.
c) Zamawiający dodatkowo informuje, że w terminie realizacji zadania przez Wykonawcę na placu nr 1 będą realizowane prace, w uzgodnionym terminie z wykonawcą, przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Księżpolu w zakresie wymiany rur kanalizacyjnych. Przewidywany czas realizacji wymiany rur ok 5 dni roboczych. Prace rozpoczną się po zdjęciu górnej nawierzchni przez Wykonawcę robót zadania podstawowego. 2) Część 2: Zagospodarowanie placu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol – plac II działka nr 239.
a) Zakres robót obejmuje :
• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni.
• Roboty ziemne polegające na przygotowaniu terenu pod nową nawierzchnię.
• Konstrukcja nawierzchni:
- kostka brukowa betonowa płukana ( posypka naturalna z kruszywa łamanego) o gr. 8 cm,
- podsypka grysowa gr. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/63 mm - 12 cm i 0/31,5 mm - 8 cm
- warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm
- podłoże gruntowe
• Konstrukcja opaski:
- kostka brukowa betonowa płukana ( posypka naturalna z kruszywa łamanego) o gr. 6 cm;
- podsypka grysowa gr. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5 mm - 10 cm,
- warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm
- podłoże gruntowe.
• Odwodnienie.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót dotyczących zagospodarowania placów załączniku Nr 1 do SIWZ.
c) Wykonawca rozpocznie prace nie wcześniej niż po 01.08.2019 r. ze względu na toczące się prace budowlane budynku Gminnego Ośrodka Kultury. Wykonawca może przystąpić do prac po wykonaniu połaci dachowej przez wykonawcę budynku. W przypadku wykonania połaci dachowej wcześniej , wykonawca po konsultacjach w Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych budynku będzie mógł rozpocząć prace we wcześniejszym terminie.
3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) oznakowanie terenu budowy;
d) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
e) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
f) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
g) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od następnego dnia końcowego odbioru robót (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń.);
h) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
i) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych
i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
3. Klauzula zatrudnienia.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywaniu wykopów i nasypów, przewiertów i odwiertów;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu nawierzchni, opasek;
d) układanie kostki brukowej, krawężników i obrzeży;
e) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
f) pracach wykończeniowych;
g) transportem;
h) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma również prawo do żądania od wykonawcy innych dowodów niż wymienione w pkt. 3 lit. a w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie zobowiązany jest przedłożyć dokumenty opisane w pkt. 4.
6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie placu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol – plac I działka nr 556/2
a) Zakres robót obejmuje obejmuje : • Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni. • Roboty ziemne polegające na przygotowaniu terenu pod nową nawierzchnię. • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. • Roboty wykończeniowe • Odwodnienie. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót dotyczących zagospodarowania placów w załączniku Nr 1 do SIWZ. c) Zamawiający dodatkowo informuje, że w terminie realizacji zadania przez Wykonawcę na placu nr 1 będą realizowane prace, w uzgodnionym terminie z wykonawcą, przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Księżpolu w zakresie wymiany rur kanalizacyjnych. Przewidywany czas realizacji wymiany rur ok 5 dni roboczych. Prace rozpoczną się po zdjęciu górnej nawierzchni przez Wykonawcę robót zadania podstawowego.

Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie placu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Księżpol – plac II działka nr 239
a) Zakres robót obejmuje : • Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni. • Roboty ziemne polegające na przygotowaniu terenu pod nową nawierzchnię. • Konstrukcja nawierzchni: - kostka brukowa betonowa płukana ( posypka naturalna z kruszywa łamanego) o gr. 8 cm, - podsypka grysowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/63 mm - 12 cm i 0/31,5 mm - 8 cm - warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm - podłoże gruntowe • Konstrukcja opaski: - kostka brukowa betonowa płukana ( posypka naturalna z kruszywa łamanego) o gr. 6 cm; - podsypka grysowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5 mm - 10 cm, - warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm - podłoże gruntowe. • Odwodnienie. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót dotyczących zagospodarowania placów załączniku Nr 1 do SIWZ. c) Wykonawca rozpocznie prace nie wcześniej niż po 01.08.2019 r. ze względu na toczące się prace budowlane budynku Gminnego Ośrodka Kultury. Wykonawca może przystąpić do prac po wykonaniu połaci dachowej przez wykonawcę budynku. W przypadku wykonania połaci dachowej wcześniej , wykonawca po konsultacjach w Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych budynku będzie mógł rozpocząć prace we wcześniejszym terminie.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115415-N-2019 z dnia: 2019-06-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin Składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Data:2019-06-24, godzina 11:00, Skrócenie terminu sk
ładania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,przearg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin Składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Data:2019-06-25, godzina 11:00, Skrócenie terminu sk
ładania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,przearg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
polski

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił wymagania osób niepełnosprawnych umożliwiając dostępność do nowo powstałych obiektów.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111000, 45200000, 45230000, 45233000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370632 2024-04-11
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA. Część 1: Część I zamówienia - zakresem objęte są elementy zamówienia zgłoszone we wniosku o dofinansowa...
10376195 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu 1. Zaprojektowano do wykonania ulicę na długości 169 mb, plac manewrowy oraz miejsca postojowe dla samochodów...
10376277 2024-04-11
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37 Zamówienie przewiduje przebudowę ciągów...
10376275 2024-04-11
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Jawor-Godziszowa o dł. ok. 1,3 km.Zadanie polega na przebudowie drogi powiatowej nr 2176D relacji Jawor-Godziszowa o długości ok. 1,3 km w for...
10365313 2024-04-12
godz. 00:00
Śląskie Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy ulicy Krzywej 3 w Pol...
10375413 2024-04-12
godz. 09:00
Mazowieckie Odtworzenie oraz wymiana nawierzchni dla OZG Bydgoszcz - rejon Bydgoszcz. Zadanie 1. Odtworzenie oraz wymiana nawierzchni asfaltowej dla miasta Bydgoszcz, powiat bydgoski, powiat tucholski,...
10379286 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie BUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE STARE MIASTOw ramach zadań inwestycyjnych pn.:Przebudowa drogi gminnej w m. Żychlin, ul. Południowa wraz z dokumentacjąPrzebudowa d...
10370633 2024-04-15
godz. 11:00
Mazowieckie Remont drogi gminnej nr 350409W w miejscowości Jeziorno Gmina JedlińskZadanie ma na celu remont drogi gminnej nr 350409W na odcinku km 0+000,00 – 0+600,00m, Gmina Jedlińsk, powiat radom...
10374084 2024-04-25
godz. 16:30
Zachodniopomorskie Utwardzenie wjazdu na posesję wspólnoty przy ul. Artyleryjskiej 3 w Szczecinku.
10365835 2024-05-14
godz. 09:00
Lubelskie I. Przedmiotem inwestycji jest budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica St...