Przetarg - Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w gminie Kobiele...

   
Analizuj Zamówienie 5868822 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-03-08
przedmiot ogłoszenia
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w gminie Kobiele Wielkie poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, budowę sieci wodoc
iągowej oraz remont hydroforni wraz z wymianą urządzeń
Numer referencyjny: RIG.I.271.1.4.2018

Przedmiotem zamówienia jest poprawa gospodarki wodno – ściekowej w gminie Kobiele Wielkie poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, budowę sieci wodociągowej oraz remont hydroforni wraz z wymianą urządzeń. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 150 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (dalej zwane POŚ) na terenie Gminy Kobiele Wielkie. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji geotechnicznej ustalającej warunki gruntowo – wodne na danej nieruchomości, • uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości zatwierdzającej lokalizację wszystkich elementów składających się na przydomową oczyszczalnię ścieków (w szczególności lokalizację kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z budynku do oczyszczalni, lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków, lokalizację studni chłonnej itp.), • opracowanie projektu budowlano – wykonawczego, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości na wdrożenie do realizacji opracowanego projektu budowlano – wykonawczego (w szczególności ustalenie harmonogramu robót), • budowa kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków, • opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, • przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz prób końcowych wybudowanej oczyszczalni ścieków, • indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników z zakresu obsługi wybudowanej oczyszczalni ścieków wraz z przekazaniem użytkownikom szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji, • wykonanie badań ścieków oczyszczonych w wybudowanych oczyszczalniach (minimum 20 % lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego), • opracowanie raportu porealizacyjnego inwestycji. Zamawiający wymaga aby zaprojektowana i wybudowana oczyszczalnia ścieków była oznakowana znakiem CE oraz spełniała wymagania określone w normie EN 12566-3 (na terenie Polski aktualnie obowiązującą jest norma PN-EN 12566-3:2016-10). Wykonawca przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowych winien przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną oczyszczalnię ścieków wymagań określonych w/w normą wydane przez notyfikowane laboratorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dot. parametrów poszczególnych elementów przydomowych oczyszczalni ścieków został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Kobiele Wielkie. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • wykonanie robót budowlanych, • demontaż istniejących urządzeń, dostawa i montaż nowych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Kobiele Wielkie. Zamawiający zastrzega wymóg aby każdorazowa przerwa w dostawie wody związana z wymianą urządzeń nie była dłuższa niż 6 godzin. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowy harmonogram prac związanych z wymianą urządzeń ze wskazaniem godzin, w których występować będą przerwy w dostawie wody. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu w miejscowości Kobiele Wielkie na odcinku 250 m wraz z wykonaniem 7 przyłączy do granic działek. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej budowy wodociągu, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy wodociągu w miejscowości Kobiele Wielkie. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Budowa 150 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (dalej zwane POŚ) na terenie Gminy Kobiele Wielkie
Przedmiotem zamówienia jest budowa 150 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (dalej zwane POŚ) na terenie Gminy Kobiele Wielkie. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji geotechnicznej ustalającej warunki gruntowo – wodne na danej nieruchomości, • uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości zatwierdzającej lokalizację wszystkich elementów składających się na przydomową oczyszczalnię ścieków (w szczególności lokalizację kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z budynku do oczyszczalni, lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków, lokalizację studni chłonnej itp.), • opracowanie projektu budowlano – wykonawczego, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • uzyskanie pisemnej zgody właścicieli danej nieruchomości na wdrożenie do realizacji opracowanego projektu budowlano – wykonawczego (w szczególności ustalenie harmonogramu robót), • budowa kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków, • opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, • przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz prób końcowych wybudowanej oczyszczalni ścieków, • indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników z zakresu obsługi wybudowanej oczyszczalni ścieków wraz z przekazaniem użytkownikom szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji, • wykonanie badań ścieków oczyszczonych w wybudowanych oczyszczalniach (minimum 20 % lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego), • opracowanie raportu porealizacyjnego inwestycji. Zamawiający wymaga aby zaprojektowana i wybudowana oczyszczalnia ścieków była oznakowana znakiem CE oraz spełniała wymagania określone w normie EN 12566-3 (na terenie Polski aktualnie obowiązującą jest norma PN-EN 12566-3:2016-10). Wykonawca przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowych winien przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną oczyszczalnię ścieków wymagań określonych w/w normą wydane przez notyfikowane laboratorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dot. parametrów poszczególnych elementów przydomowych oczyszczalni ścieków został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.

Część nr: 2 Nazwa: Remont budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Kobiele Wielkie
Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Kobiele Wielkie. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • wykonanie robót budowlanych, • demontaż istniejących urządzeń, dostawa i montaż nowych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Kobiele Wielkie. Zamawiający zastrzega wymóg aby każdorazowa przerwa w dostawie wody związana z wymianą urządzeń nie była dłuższa niż 6 godzin. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowy harmonogram prac związanych z wymianą urządzeń ze wskazaniem godzin, w których występować będą przerwy w dostawie wody. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.

Część nr: 3 Nazwa: Budowa wodociągu w miejscowości Kobiele Wielkie na odcinku 250 m wraz z wykonaniem 7 przyłączy do granic działek
Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu w miejscowości Kobiele Wielkie na odcinku 250 m wraz z wykonaniem 7 przyłączy do granic działek. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej budowy wodociągu, • uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, • wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składa się Program funkcjonalno – użytkowy budowy wodociągu w miejscowości Kobiele Wielkie. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia i związane z wykonaniem tego przedmiotu zamówienia dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy Robót. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, sieci zewnętrzne, uzdatnianie wody
kody CPV 45000000, 45210000, 45231300, 45232430, 45310000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt wod-kan , sieci zewnętrzne , uzdatnianie wody

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423807 2024-04-26
godz. 08:00
Dolnośląskie Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przemkowa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą...
10428853 2024-04-26
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa kanalizacji deszczowej, nawierzchni parkingu za budynkiem przy ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 1 oraz zjazdu indywidualnego do ul. Jęczmiennej w Toruniu 1. Przedmiotem zamówien...
10424928 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Tłoczni Gazu Wronów
10462738 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie Przegląd/remont zespołu pomp wody zdemineralizowanej, zespołu mieszającego oraz zespołu sterującego przepływem wody amoniakalnej
10400003 2024-04-26
godz. 14:00
Dolnośląskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Podgórzyn Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznych sieci wodoc...
10434680 2024-04-29
godz. 14:00
Śląskie Wykonanie robót związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej (bez prac związanych z kanalizacją deszczową, zawartych w załączonym projekcie).
10424423 2024-04-30
godz. 15:00
Łódzkie Wymiana poziomego odcinka kanalizacji sanitarnej o długości ok. 6 mb. w bloku mieszkalnym przy ul. Aleksandrowskiej 106 w klatce schodowej nr II.
10452033 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Leoncin – Etap 2” Przedmiotem zamówienia jest:1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sa...
10457865 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków przy ul. Rybnickiej i ul. Zwycięstwa w Knurowie 1 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej i zgodn...
10451216 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej DN200 w ul. Śliwkowej w Gdańsku