Przetarg 9011453 - Poprawa efektywności energetycznej budynku gminnego...

   
Analizuj Zamówienie 9011453 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-30
przedmiot ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynku gminnego położonego w Kuźnicy Warężyńskiej 7

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani
e robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie budynku gminnego położonego w Kuźnicy Warężyńskiej 7 w Gminie Siewierz wraz z wymianą zbiornika na nieczystości ciekłe. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz innych załącznikach do SWZ, w tym w projekcie termomodernizacji wraz z remontem dachu budynku użyteczności publicznej, projekcie wymiany istniejącego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zaświadczeniu Starosty Będzińskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 04 maja 2022 r. nr 6743.154.2022 oraz w innych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ lub dokumentacji. 3. Zakres prac obejmuje w szczególności:1) zagospodarowanie, w tym roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, humusowanie, wywóz ziemi i gruzu,2) roboty przygotowawcze,3) wymianę rynien i rur spustowych,4) docieplenie ścian zewnętrznych,5) docieplenie ścian wewnętrznych,6) docieplenie ścian piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową,7) docieplenie dachu i stropu poddasza,8) remont dachu,9) wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,10) montaż rolet zewnętrznych,11) wykonanie opaski przeciwrozbryzgowej,12) wymianę instalacji odgromowej,13) remont kominów,14) remont schodów i podestu,15) wymianę zbiornika na nieczystości ciekłe,16) wykonanie monitoringu.4. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: 1) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,2) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót,3) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z dokumentacją projektową, załącznikami i prawidłową technologią wykonywania robót,4) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,5) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,6) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,7) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień – zapewnienia takiego nadzoru, także w przypadku gdy będzie odpłatny,8) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,10) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających.11) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,12) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,13) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,15) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia),16) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km,17) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,18) zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie,19) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienie wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar me być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z oświadczeniem geodety o złożeniu mapy w Powiatowym Ośrodku. Po otrzymaniu pozytywnego protokołu z weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie ustalonym w protokole odbioru końcowego 3 egzemplarze oryginalnej mapy inwentaryzacyjnej.20) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.5. Pozostałe warunki zamówienia:1) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej. Ceny i wartości należy przedstawić w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.2) Należy zachować warunki wynikające z pozwoleń, opinii, pism wydanych do przedmiotowego zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji projektowej.3) W trakcie robót Wykonawca przedstawi materiały do akceptacji Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi materiałów do akceptacji, to ponosi ryzyko zabudowania materiałów niezgodnych z parametrami z dokumentacji. W przypadku zabudowania materiałów o niezgodnych parametrach Wykonawca na własny koszt przebuduje niezgodny element lub nie otrzyma za ten element wynagrodzenia.4) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prac i prawidłowego zrealizowania przedsięwzięci oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,5) niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny,6) szczegółowy zakres prac zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie SWZ, dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, STWiORB oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.6. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 6 SWZ.7. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne w dwóch transzach, przelewem na rachunek Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 5 do SWZ. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru częściowego/końcowego bez wad istotnych podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. Załącznikami do faktury, stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia są również oświadczenia ewentualnych podwykonawców i Wykonawcy o bieżącym/całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robot budowlanych.8. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiar z dokumentami zamówienia na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się drogą elektroniczną do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ. 10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 10 SWZ.11. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2022 ze środków Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii. W związku z powyższym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji oraz dostosowania procedur odbiorowych do wymogów instytucji dofinansowującej.

RIFZP-VII.271.21.2022
branża Dekarstwo, Energoelektryczna, Elewacje, termomodernizacje, Ochrona, Wodno - kanalizacyjna
podbranża pokrycia dachowe, obróbka blacharska, instalacje wewnętrzne, instalacje, sieci zewnętrzne, termomodernizacja
kody CPV 45231300, 45260000, 45311200, 45321000, 45324000, 45421130, 45421146, 45442100, 45453000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe , obróbka blacharska , instalacje wewnętrzne , instalacje , sieci zewnętrzne , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483227 2024-05-09
godz. 13:00
Dolnośląskie Remont dachu budynku Wolibórz 121
10431490 2024-05-10
godz. 00:00
Śląskie Remont dachu stacji rozładowczej (TRI-0004-0048/PW/23/ZO)
10455724 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach Przedmiot zamówienia: termomodernizacja – docieplenie wszystkich elewacji oraz zmiana kolory...
10464864 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Remont instalacji odgromowej na dachach obiektów technologicznych, Zakład Północny, ul. 600-lecia 20, Wieliszew
10461990 2024-05-10
godz. 14:00
Opolskie Wymiana pokrycia dachowego na obiekcie ujeżdżalni w Gładyszowie
10486738 2024-05-10
godz. 14:00
Śląskie Wykonanie bieżącej konserwacji i remontu dachów na terenie Grupy Azoty Zakłady Azotowe Chorzów S.A.
10401273 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku przy ul. Wiosny Ludów 15 w Koninie.Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Program TERMO finansowanego ze środków Unii Europejs...
10402738 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 17w Koninie.Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Program TERMO finansowanego ze środków Unii Europe...
9090756 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym Przedmiot zamówienia polega na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Krupskim Młynie. Obejmuje ona: docieplenie śc...
10473182 2024-05-20
godz. 11:00
Łódzkie Remont pokrycia dachowego budynku kościoła pw. św. Andrzeja Apostoła w Wójcinie.