Przetarg 8397369 - PODZIEMNA TRASA TURYSTYCZNA W PRZEMYŚLU – WYPOSAŻENIE...

   
Analizuj Zamówienie 8397369 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-09-15
przedmiot ogłoszenia
PODZIEMNA TRASA TURYSTYCZNA W PRZEMYŚLU – WYPOSAŻENIE Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2021
Przedmiotem zamówienia jest aranżacja i
wyposażenie Podziemnej Trasy Turystycznej w Przemyślu poprzez wykonanie i dostawę aranżacji, wyposażenia, gablot, sprzętu AV i IT, oprogramowania, wykonanie zawartości merytorycznej, kontentu multimedialnego oraz montaż/instalację i uruchomienie wszystkich dostarczonych elementów wyposażenia wraz z wykonaniem NIEzbędnych robót budowlanych na terenie: piwnic budynku Rynek 1, podziemnego łącznika pomiędzy budynkiem Rynek 1 a budynkiem Rynek 9, budynku Rynek 9 oraz budynku Serbańska 7
1) Zakres Gminy Miejskiej Przemyśl (zwanej dalej GMP): Zamówienie realizowane zgodnie z dokumentacją: a) „Przebudowa podziemi budynku Urzędu Miejskiego w Przemyślu, usytuowanego przy Rynku 1 i kolektora sanitarnego pod ul. Mostową i płytą Rynku w zakresie wykonania przebić w murach piwnic budynku wraz z wykonaniem ścianek działowych oraz przebudowy instalacji elektrycznej z montażem urządzeń multimedialnych, na terenie działek Nr 689, 695, 702, 737 obręb 207 w Przemyślu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Podziemna Trasa Turystyczna w Przemyślu” – na którą wydana została decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu INR-II.5142.5.2017.IZ., oraz decyzja Pozwolenia na budowę 54/2017 z 14 marca 2017 r. znak: AOŚ.6740.23.2017, b) instalacja monitoringu wizyjnego oraz alarmu w ramach zadania „Podziemna Trasa Turystyczna w Przemyślu” – na którą wydana została decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu INR-II.5174.25.2021.AB., oraz decyzja Pozwolenia na budowę 142/2021·z 25 czerwca 2021 r. znak: AOŚ.6740.28.2021; 2) Zakres Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej (zwanego MNZP): Zamówienie realizowane zgodnie z dokumentacją: Projekt przebudowy i remontu piwnic budynku Rynek 9 oraz wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku ul. Serbańska 7 do potrzeb aranżacji podziemnej trasy turystycznej z wykonaniem przebicia w ścianie fundamentowej budynku Rynek 9, remont elewacji frontowych budynków Rynek 9 i Serbańska 7, wymiana pokrycia dachu połaci frontowej budynku Rynek 9, z przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej, dz. 730 obręb 207, jednostka ewidencyjna 186201_1 m. Przemyśl. 2. Łączna powierzchnia pomieszczeń objętych zamówieniem: 1) podziemia budynku Rynek 1: ok 516 m2; 2) kolektor sanitarny: ok 117 m2; 3) budynek Rynek 9 i Serbańska 7 – ok 230 m2 razem: 863 m2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1) uszczegółowienie treści i projektów graficznych plansz i prezentacji; 2) opracowanie szczegółowych scenariuszy materiałów multimedialnych; 3) wykonanie monitoringu wizyjnego oraz alarmu; 4) wykonanie instalacji sygnałowej i sterującej; 5) wykonanie i montaż zabudowy ekspozycyjnej, gablot; 6) wykonanie i montaż scenografii; 7) dostawa i montaż sprzętu AV i IT; 8) wykonanie, zainstalowanie i uruchomienie zawartości multimedialnej, w tym filmu do kina 3D; 9) uruchomienie wystawy; 10) szkolenie dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego. 4. MNZP nieodpłatnie udostępni w siedzibie Muzeum muzealia i archiwalia ze zbiorów Muzeum oraz opracowania i dokumentacje muzealiów i archiwaliów (w tym wypisy z kart katalogowych) dla potrzeb zamówienia i przygotowania kontentu multimedialnego oraz opracowania kopii muzealiów w celu ich prezentacji na ekspozycji; koszty związane z tworzeniem „materiałów” kopii muzealnych ponosi Wykonawca. 5. Większość robót budowlanych opisanych w wyżej wymienionych dokumentacjach została zrealizowana. W ramach niniejszego zamówienia do wykonania pozostaje: 1) w budynku Rynek 1 i kolektorze: a) wykonanie kompletnego okablowania IT – wraz z koniecznymi do wykonania robotami takimi jak wykucie bruzd, przewierty, uzupełnienie tynków itp., wykonanie okablowania dla potrzeb sprzętu AV, b) wykonanie ścianek działowych – jako elementów scenograficznych, c) wykonanie szklanego sufitu w Pomieszczeniu nr 13 „Baszta”, d) wykonanie okablowania w ramach instalacji monitoringu wizyjnego oraz alarmu, e) roboty związane z montażem elementów scenograficznych i sprzętu; 2) w budynkach Rynek 9 i Serbańska 7: a) wykonanie kompletnego okablowania IT – wraz z koniecznymi do wykonania robotami takimi jak wykucie bruzd, przewierty, uzupełnienie tynków itp., wykonanie okablowania dla potrzeb sprzętu AV, b) montaż opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego w pomieszczeniach piwnic budynku Rynek 9, c) wykonanie zabudowy kina, d) roboty związane z montażem elementów scenograficznych i sprzętu.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 201-523473 z dnia 2021-10-15:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto polegające na: wykonaniu i uruchomieniu ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy, składającej się z:
- elementów scenograficznych i aranżacyjnych, w tym: prezenterów, zabudów, ekspozytorów, gablot oraz;
- sprzętu, urządzeń, systemów multimedialnych, w tym: projektorów multimedialnych, monitorów dotykowych oraz;
- kontentu multimedialnego i aplikacji oraz systemu/systemów zarządzania kontentem i sterowania sprzętem oraz urządzeniami multimedialnymi, w tym z wykorzystaniem technologii prezentacji obrazu 2D i 3D, nagrań dźwiękowych,
b) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie kontentu multimedialnego dla minimum 8 stanowisk, składającego się z: aplikacji interaktywnych, animacji, w tym animacji z wykorzystaniem technologii prezentacji obrazu 2D i 3D, nagrań dźwiękowych,
c) 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa, montaż i uruchomienie ekranu diodowego LED w technologii SMD o powierzchni projekcji NIE mniejszej niż 10m2,
d) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, którego przedmiotem była dostawa audioprzewodników z wyzwalaniem automatycznym oraz wykonaniem ścieżek dla dorosłych, dzieci, osób NIEpełnosprawnych,
e) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie i dostawa filmu animowanego do kina 3D o długości minimum 6 minut,
* Pod pojęciem sprzętu multimedialnego należy rozumieć sprzęt instalowany w danym obiekcie służący do przekazu treści ekspozycji multimedialnej w zakresie: tekstu, dźwięku, grafiki, animacji, wideo.
** Pod pojęciem kontentu należy rozumieć całość oprogramowania wraz z aplikacjami i oprogramowaniem sterującym oraz utwory gotowe do odtwarzania, publikacji i prezentacji.
UWAGI DODATKOWE: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie;
2) zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
Powinno być:
Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto polegające na: wykonaniu i uruchomieniu ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy lub w centrum nauki lub w innej instytucji lub obiekcie zajmującym się wystawiennictwem, składającej się z:
- elementów scenograficznych i aranżacyjnych, w tym: prezenterów, zabudów, ekspozytorów, gablot oraz;
- sprzętu, urządzeń, systemów multimedialnych, w tym: projektorów multimedialnych, monitorów dotykowych oraz;
- kontentu multimedialnego i aplikacji oraz systemu/systemów zarządzania kontentem i sterowania sprzętem oraz urządzeniami multimedialnymi, w tym z wykorzystaniem technologii prezentacji obrazu 2D i 3D, nagrań dźwiękowych,
b) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie kontentu multimedialnego dla minimum 8 stanowisk, składającego się z: aplikacji interaktywnych, animacji, w tym animacji z wykorzystaniem technologii prezentacji obrazu 2D i 3D, nagrań dźwiękowych,
c) 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa, montaż i uruchomienie ekranu diodowego LED w technologii SMD o powierzchni projekcji NIE mniejszej niż 10m2,
d) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, którego przedmiotem była dostawa audioprzewodników z wyzwalaniem automatycznym oraz wykonaniem ścieżek dla dorosłych, dzieci, osób NIEpełnosprawnych,
e) 1 zamówienie (w ramach jednej usługi/umowy) o wartości NIE mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie i dostawa filmu animowanego do kina 3D o długości minimum 6 minut,
* Pod pojęciem sprzętu multimedialnego należy rozumieć sprzęt instalowany w danym obiekcie służący do przekazu treści ekspozycji multimedialnej w zakresie: tekstu, dźwięku, grafiki, animacji, wideo.
** Pod pojęciem kontentu należy rozumieć całość oprogramowania wraz z aplikacjami i oprogramowaniem sterującym oraz utwory gotowe do odtwarzania, publikacji i prezentacji.
UWAGI DODATKOWE: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie;
2) zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
ciąg dalszy 1:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował, co najmniej:
a) minimum 1 osobą – kierownikiem projektu/koordynatorem, który kierował realizacją lub koordynował realizację (przygotowanie, montaż i uruchomienie) co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub na podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy o wartości NIE mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, składającej się m.in. z: elementów scenograficznych i aranżacyjnych, sprzętu i urządzeń oraz systemów multimedialnych, instalacji elektrycznej i teletechnicznej NIEzbędnej do funkcjonowania sprzętu multimedialnego, kontentu multimedialnego i aplikacji oraz systemu/systemów zarządzania kontentem,
b) minimum 1 osobą – scenografem, który łącznie:
- był autorem lub współautorem projektu dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy, o wartości elementów aranżacyjnych i scenograficznych NIE mniejszej niż 500 000,00 zł oraz
- pełnił funkcje nadzoru nad scenografią, dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy, o wartości elementów aranżacyjnych i scenograficznych NIE mniejszej niż 500 000,00 zł,
c) minimum 1 osobą – kierownikiem produkcji kontentu multimedialnego, który kierował realizacją lub koordynował realizację (przygotowanie, instalacja i uruchomienie) kontentu multimedialnego z wykorzystaniem technik multimedialnych 2D i 3D na co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub w podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy,
d) minimum 1 osobą – specjalistą ds. pogłębionego scenariusza ekspozycji, który był autorem lub współautorem scenariusza lub pogłębionego scenariusza, dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy,
e) minimum 1 osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia NIEzbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego, oraz posiadającym kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków,
f) kierownikami robót elektrycznych i teletechnicznych posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych/teletechnicznych, zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia, lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego. Wymagane 2 osoby lub 1 osoba (funkcje kierowników można łączyć pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień),
Powinno być:
ciąg dalszy 1:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował, co najmniej:
a) minimum 1 osobą – kierownikiem projektu/koordynatorem, który kierował realizacją lub koordynował realizację (przygotowanie, montaż i uruchomienie) co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub na podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy lub w centrum nauki lub w innej instytucji lub obiekcie zajmującym się wystawiennictwem, o wartości NIE mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, składającej się m.in. z: elementów scenograficznych i aranżacyjnych, sprzętu i urządzeń oraz systemów multimedialnych, instalacji elektrycznej i teletechnicznej NIEzbędnej do funkcjonowania sprzętu multimedialnego, kontentu multimedialnego i aplikacji oraz systemu/systemów zarządzania kontentem,
b) minimum 1 osobą – scenografem, który łącznie:
- był autorem lub współautorem projektu dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy lub centrum nauki lub innej instytucji lub obiektu zajmującego się wystawiennictwem, o wartości elementów aranżacyjnych i scenograficznych NIE mniejszej niż 500 000,00 zł oraz
- pełnił funkcje nadzoru nad scenografią, dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy lub centrum nauki lub innej instytucji lub obiektu zajmującego się wystawiennictwem, o wartości elementów aranżacyjnych i scenograficznych NIE mniejszej niż 500 000,00 zł,
c) minimum 1 osobą – kierownikiem produkcji kontentu multimedialnego, który kierował realizacją lub koordynował realizację (przygotowanie, instalacja i uruchomienie) kontentu multimedialnego z wykorzystaniem technik multimedialnych 2D i 3D na co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy w muzeum lub w podziemnej trasie turystycznej lub w kopalni lub w grocie lub w piwnicy lub w centrum nauki lub w innej instytucji lub obiekcie zajmującym się wystawiennictwem,
d) minimum 1 osobą – specjalistą ds. pogłębionego scenariusza ekspozycji, który był autorem lub współautorem scenariusza lub pogłębionego scenariusza, dla co najmniej 1 ekspozycji o założonym okresie jej eksploatacji NIE krótszym niż 12 miesięcy opracowanego dla muzeum lub podziemnej trasy turystycznej lub kopalni lub groty lub piwnicy lub centrum nauki lub innej instytucji lub obiektu zajmującego się wystawiennictwem,
e) minimum 1 osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia NIEzbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego, oraz posiadającym kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków,
f) kierownikami robót elektrycznych i teletechnicznych posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych/teletechnicznych, zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia, lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji zamówienia, należącą do właściwej Izby samorządu zawodowego. Wymagane 2 osoby lub 1 osoba (funkcje kierowników można łączyć pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień),
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
ciąg dalszy 2:
g) minimum 1 osobą – specjalistą ds. montażu i eksploatacji sprzętu i urządzeń AV/IT posiadającym uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV,
h) minimum 1 osobą - programistą systemów sterowania wystawy posiadającym doświadczenie w realizacji (przygotowanie, instalacja i uruchomienie) przynajmniej 1 systemu sterowania wystawą lub ekspozycją z co najmniej 8 stanowiskami interaktywnymi na powierzchni NIE mniejszej niż 200 m2. Wskazana osoba musi posiadać certyfikaty Producenta oferowanych systemów sterowania w zakresie ich znajomości na poziomie zaawansowanym,
i) zespołem 3 grafików, którzy uczestniczyli NIE mniej niż 2 razy w realizacji zamówienia, którego przedmiotem był kontent multimedialny z wykorzystaniem technik 2D i 3D.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych w niniejszym punkcie funkcji za wyjątkiem funkcji wymienionych w pkt 5 lit. od a – c.
Powinno być:
ciąg dalszy 2:
g) minimum 1 osobą – specjalistą ds. montażu i eksploatacji sprzętu i urządzeń AV/IT posiadającym uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV,
h) minimum 1 osobą - programistą systemów sterowania wystawy posiadającym doświadczenie w realizacji (przygotowanie, instalacja i uruchomienie) przynajmniej 1 systemu sterowania wystawą lub ekspozycją z co najmniej 8 stanowiskami interaktywnymi na powierzchni NIE mniejszej niż 200 m2. Wskazana osoba musi posiadać certyfikaty Producenta oferowanych systemów sterowania w zakresie ich znajomości na poziomie zaawansowanym,
i) zespołem 3 grafików, którzy uczestniczyli NIE mniej niż 2 razy w realizacji zamówienia, którego przedmiotem był kontent multimedialny z wykorzystaniem technik 2D i 3D.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych w niniejszym punkcie funkcji za wyjątkiem funkcji wymienionych w pkt 5 lit. od a – c.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 08/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 23/12/2021
Powinno być:
Data: 05/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 08/11/2021
Czas lokalny: 09:05

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 208-544390 z dnia 2021-10-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 08/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 12/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 05/02/2022
Powinno być:
Data: 09/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 08/11/2021
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 12/11/2021
Czas lokalny: 09:05

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 216-568517 z dnia 2021-11-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 12/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 19/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 09/02/2022
Powinno być:
Data: 16/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 12/11/2021
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 19/11/2021
Czas lokalny: 09:05

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 220-578131 z dnia 2021-11-12:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 19/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 16/02/2022
Powinno być:
Data: 22/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 19/11/2021
Czas lokalny: 09:05
Powinno być:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 09:05
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 32321200, 32321300, 32322000, 32342400, 32342412, 32500000, 32521000, 38652120, 38653400, 39150000, 45300000, 45314000, 45314300, 45430000, 92110000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456749 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego I...
10385525 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Umowa ramowa na dostawę niestandardowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niestandar...
10441350 2024-04-30
godz. 11:00
Lubelskie Zakup urządzeń i oprogramowania IT O/Zamość.
10445749 2024-05-06
godz. 12:00
Podlaskie Zakup i dostawa oraz montaż komputerów stacjonarnych scalonych z monitorem ( AIO)
10380422 2024-05-07
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego dedykowanego informatyce śledczej na potrzeby informatyki śledczej w Krajowej Administracji Skarbowej.
10402149 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem Umowy jest dostawa serwerów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
10446876 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie Dostawa urządzeń audiowizualnych 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta ...
10433260 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Astronomicznego im. Mikołaja Kopernika PAN w Warszawie z podziałem na 4 części Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgo...
10428658 2024-05-17
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.Zamówienie zostało podz...
10451102 2024-05-27
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) komputera przenośnego, zgodnie z tabelą 1 opisu przedmiotu...