Zlecenie 7773299 - Platforma startowa "Wschodni Akcelerator Biznesu" ...

   
Zamówienie 7773299 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-23
przedmiot zlecenia
Platforma startowa "Wschodni Akcelerator Biznesu"

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi specjalistycznej polegającej
na przeprowadzeniu badań ilościowych i jakościowych zgodnie z poniższą specyfikacją i w oparciu o wytyczne Zamawiającego i Podmiotu inkubowanego. 2. Zakup usługi specjalistycznej dokonywany jest przez Animatora Projektu – Puławski Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. dla podmiotu inkubowanego Guarantizzy sp. z o.o., 15-063 Białystok, ul. Warszawska 6/32, KRS 0000851030, NIP 9662141218, REGON 386574294. (Podmiot inkubowany to przedsiębiorstwo typu startup – nowopowstałe przedsiębiorstwo w formie spółki kapitałowej stworzone przez osoby fizyczne w celu poszukiwania powtarzalnego, skalowalnego i rentownego modelu biznesowego). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Badanie jakościowe (wywiady bezpośrednie / on-line) wśród firm otrzymujących powyżej 40 gwarancji bankowych rocznie od swoich kontrahentów (tzw. heavy user), 8-12 wywiadów, w tym min. 4 z instytucjami państwowymi lub jednostkami samorządu terytorialnego. Badanie jakościowe ma na celu określenie: a) poziomu satysfakcji z obecnego procesu gwarancji, w szczególności z procesu roszczeń; b) poziomu zadowolenia z posiadanego narzędzia do zarządzania portfolio gwarancji lub poziomu bólu związanego z brakiem narzędzi do zarządzania portfolio gwarancji; c) rynku i zainteresowania rozwiązaniem do zarządzania portfolio gwarancji; 2) Badanie ilościowe (wywiady w formie CATI) wśród 500 beneficjentów gwarancji – krajowych i zagranicznych - otrzymujących min. 5 gwarancji bankowych rocznie od swoich kontrahentów oraz wyodrębnienie w tej grupie 200 heavy userów (w tym min. 50 to instytucje państwowe i samorządowe) otrzymujących powyżej 40 gwarancji bankowych rocznie. Badanie jakościowe obejmuje w szczególności: a) rozpoznanie wykorzystania gwarancji obcych w firmie (mogą być przedziały) oraz składanych przez firmę roszczeń (może być przedział z % gwarancji, do których jest składane roszczenie); ustalenie ile % to papierowe listy gwarancyjne (przedziały). b) Ustalenie, w jaki sposób są przechowywane listy gwarancyjne – cafeteria z opcją „inne” – konieczność zebrania odpowiedzi. c) ustalenie obecnych metod/narzędzi do zarządzania informacjami o gwarancjach otrzymanych od swoich kontrahentów – przechowywanie informacji o otrzymanych gwarancjach, śledzenie terminów wygasania – cafeteria z opcją „inne” – konieczność zebrania odpowiedzi; d) Ustalenie, w jaki sposób wykorzystywane narzędzie jest zasilane danymi o gwarancjach -cafeteria; e) Ustalenie, czy firma potrzebuje narzędzia uzupełniającego automatycznie dane o gwarancjach; f) Znajomości i nastawienia do technologii blockchain; g) Dodatkowo w części dla heavy userów: i. określenie problemów z obsługą gwarancji obcych i brakujących funkcji (cafeteria z opcją „inne” – konieczność zebrania odpowiedzi), ii. zidentyfikowanie problemów w procesie składania roszczeń (cafeteria z opcją „inne” – konieczność zebrania odpowiedzi), iii. Pozyskanie zgody na kontakt z firmami lub konkretnymi osobami w firmach, które zgłaszają problemy z procesem obsługi gwarancji obcych. 4. Główne hipotezy badawcze do weryfikacji: 1) Klienci otrzymujący gwarancje bankowe nie mają narzędzia, które automatycznie ewidencjonuje otrzymane przez firmę gwarancje bankowe i pozwala na dostęp do danych o gwarancjach, tworzenie raportów; 2) Klienci sami tworzą rejestry gwarancji, np. w Excelu; 3) Klienci ci odczuwają brak takiego narzędzia automatycznie ewidencjonującego dane o gwarancjach; rozszerzenie hipotezy: brak jest szczególnie duży u tzw. heavy-userów; 4) Proces składania roszczenia jest stosunkowo skomplikowany; 5) Mija za dużo czasu od momentu złożenia roszczenia do wypłaty środków. 5. Grupa docelowa: 1) 500 firm – standardowa ankieta ok. 8 minut, w tym heavy userów: 200 – ankieta poszerzona ok. 15 minut; 2) Stanowisko w firmie: a) MSP: właściciel lub dyrektor finansowy; b) Duże firmy: (powyżej 50 MPLN rocznego obrotu): księgowa, dyrektor finansowy; c) Korporacje: specjalista ds. gwarancji bankowych/współpracy z bankami, osoby z działu finansowego, dyrektor finansowy. 3) Potencjalne firmy/branże: a) Budownictwo drogowe i infrastrukturalne (w tym infrastruktura kolejowa); b) Roboty okołobudowlane (instalacje wodne, kanalizacyjne, elektryczne, cieplne, gazowe i klimatyzacyjne); c) Budowa i zarządzanie nieruchomościami; d) Usługi najmu i zarządzania nieruchomościami komercyjnymi; e) Instytucje państwowe zlecające przetargi infrastrukturalne (np. GDDKiA, PKP); f) Jednostki samorządu terytorialnego zlecające przetargi infrastrukturalne. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia rekrutacji osób do badań; 2) przygotowania ankiet do badań jakościowych i ilościowych (dwie wersje standardowa i dla heavy-userów); 3) przeprowadzenie badań jakościowych na grupie 8-12 podmiotów, w tym min. 4 to instytucje państwowe lub samorządowe; 4) przeprowadzenia badań na grupie 500 firm korzystających z gwarancji; w tym min. 200 heavy userów (wśród heavy userów min. 50 to instytucje państwowe); 5) opracowania i prezentacji wyników – prezentacja (z podziałem na główne problemy – ogólnie i w branżach; ogólnie i w przedziałach wielkości firm) i dane szczegółowe w formie edytowalnej; 6) przekazania bazy kontaktów do osób ankietowanych (imię, nazwisko, firma, opcjonalnie: stanowisko, numer telefonu) zainteresowanych rozwiązaniem ich pain points (wyszczególnione lub możliwe do odnalezienia w danych szczegółowych); 7) Sporządzenie raportów z przeprowadzonych badań ilościowych i jakościowych w formie edytowalnej oraz w wersji papierowej w ilości po 2 sztuki z każdego badania.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, bazy danych, konsulting, doradztwo
kody CPV 79000000, 79310000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , bazy danych , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341298 2024-03-28
godz. 15:00
Mazowieckie Wydanie dwóch opinii w sprawie naruszenia zapisów art. 234 Prawo wodne
10375577 2024-03-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup certyfikatów SSL na 1 rok
10379553 2024-04-03
godz. 09:30
Mazowieckie Przygotowanie wniosku pn:,,Poprawa jakości bezpieczeństwa układu drogowego w Gminie Michałowice w ramach naboru nr FEMA.04.01-IP.01-012/23.
10371021 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usługi dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej
10371019 2024-04-05
godz. 09:00
Wielkopolskie ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH W ZAKRESIE ZAKUPU ENERGII ELEKTRYCZNEJ
10375726 2024-04-09
godz. 11:00
Śląskie Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM 1. Prz...
10369126 2024-04-15
godz. 00:00
Mazowieckie Przeprowadzenie badania oceniającego stopień zrozumiałości umów stosowanych w sektorze finansowym przez klientów
10374282 2024-04-18
godz. 15:00
Pomorskie OTWARTY NABÓR PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW DO WSPÓLNEGO PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH KONKURSU NR FEPM.05.17-IZ.00-001/24
10374821 2024-04-24
godz. 13:00
Śląskie RECERTYFIKACJA W ZAKRESIE PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN 14001:2015, PN-EN ISO 45001:2018 DLA DB CARGO POLSKA S.A.; INFRA SILESIA S.A. ORAZ DB CARGO SPEDKOL SP. Z O.O. NA OKRES 3 LAT. CERTYFIKAC...
10299687 2024-12-31
godz. 23:59
Świętokrzyskie PLAN_2024 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: