Zlecenie 9095421 - Platforma Startowa - "Unicorn Hub" Przedmiotem...

   
Zamówienie 9095421 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-08
przedmiot zlecenia
Platforma Startowa - "Unicorn Hub"

Przedmiotem zamówienia jest organizacja dedykowanego wydarzenia startupowego: spotkanie "Dem
o Day" #8.0 w ramach projektu „Platforma Startowa „Unicorn Hub”. 4. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia następujące usługi w zakresie organizacji w Lublinie dwóch jednodniowych spotkań "Demo Day" #8.1 w dniu 06.09.2022r. oraz "Demo Day" #8.2 w dniu 07.09.2022r. 5. Miejsce realizacji: Wykonawca zapewni salę konferencyjną w miejscu w centrum Lublina. Miejsce powinno być prestiżowe w najwyższym standardzie. Sala konferencyjna dostosowana do liczby uczestników (80) z zachowaniem przepisów sanitarnych wynikający z epidemii COVID-19 w tym wytycznych dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. 1. Na Sali musi zostać zapewniony: - system wentylacyjny umożliwiający wymianę powietrza w Sali, - dezynfekator powietrza z lampą UV, - miejsce na scenografię tworzącą tło studyjne ze światłem, - Stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla 10 osób- ekspertów. Front stołu powinien być zakryty. Przy stole prezydialnym dostęp do gniazd prądu z możliwością podłączenia laptopów (min 10), - obiekt musi być dostosowany do osób z niepełnosprawnościami, - obiekt posiadający parking, na którym wykonawca zarezerwuje 5 miejsc parkingowych. 5.1. Wymagania techniczne: Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania i przeprowadzenia pitch Startupów wraz ze streamingiem live na kanale YouTube usługi w tym: a) system audio-wideo: umożliwiający połączenie się z uczestnikami Demo Day online. System musi pozwalać na wyświetlanie prezentacji multimedialnej oraz możliwości komunikacji pomiędzy uczestnikiem online a salą konferencyjną, na której będzie odbywać się wydarzenie. Uczestnicy mogą wykorzystywać do komunikacji własny komputer z kamerą internetową i głośnikami (słuchawkami) lub smartfona. Oprogramowanie do obsługi spotkania musi być kompatybilne z powszechnie używanymi systemami operacyjnymi: Windows, iOS, Android, Mac OSX. Sterowanie zmianami powinno być możliwe z poziomu konta zarządzającego spotkaniem. Tym samym wykonawca ma w obowiązku zapewnić połączenie się z osobami trzecimi tj. np. ekspertami, gośćmi zaproszonymi; b) timer odmierzający czas wystąpień, który będzie widoczny zarówno dla uczestników online, uczestników występujących na scenie oraz dla osób zasiadających w panelu ekspertów (min 3 ekrany z timerem). Timer powinien kończyć się dźwiękiem; c) min 3 kamery wraz z jednostką sterowania; d) mixer video HD, konsoleta audio umożliwiający kompresję, korekcję i opóźnienie sygnałów audio; e) ekran główny o wymiarach min. 10 x3m, min. łączny wymiar w px - 2560x768 px; f) 3 mobilne ekrany LED (podgląd prezentacji/ timer); g) mikrofony – 2 mikrofony ręczne oraz 2 zestawy mikroportów (mikroporty przeznaczone dla prezenterów spółek pitchujących na scenie). Zapewnienie osoby, odpowiedzialnej za zakładanie/zdejmowanie mikroportów prezenterom; h) oświetlenie studyjne umożliwiające profesjonalną jasną transmisję wydarzenia; i) Zapewnienie kanału komunikacji pomiędzy zespołem zamawiającego a uczestnikami onlineowymi; j) zapewnienie wewnętrznego kanału komunikacji pomiędzy zespołem zamawiającego; 1. Wykonawca zapewni transmisję na żywo – live streaming na kanale YouTube z nagrywaniem. W celu realizacji zamawiający wymaga transmisji online(streaming) na kanale Youtube streaming z możliwością zadawania pytań spółkom od ekspertów, publiczności zgromadzonych na kanale YouTube. 2. Zapewnienie paska podpisów osób wypowiadających się (nazwa spółki – Statupu, imię i nazwisko, nazwa instytucji gości honorowych – Zamawiający przedstawi listę gości oraz listę Startupów). 3. Wykonanie i wyświetlanie plansz z logo Startupów przed ich wypowiedziami. Zapewnienie dżingle, w przerwach. 4. Wyświetlanie plansz graficznych przekazanych przez zamawiającego. 5. Wyświetlanie w takcie przerw filmów przekazanych przez Zamawiającego. 6. Zapewnienie osoby – konferansjera, który poprowadzi całość wydarzenia – Konferansjer spotkania musi odznaczać się wysoką kulturą osobistą, być osobą dynamiczną, posiadać umiejętność angażowania. Do oferty Wykonawca przedstawi 3 życiorysy konferansjerów do wyboru. 7. Wykonawca musi zapewnić podpisy (koziołki z nazwiskami ekspertów) na stole eksperckim min 10 – nazwiska i grafikę przekaże Zamawiający. 8. Wykonanie w tym grafika i napisy i dostarczenie do Zamawiającego max 150 szt. wydrukowanych Identyfikatorów z pełną kolorystyką. Minimalny rozmiar identyfikatorów 50 x90 mm. Każdy identyfikator powinien mieć wycięte kółko na zapięcie smyczy. Listę Nazwisk na identyfikatory dostarczy Zamawiający. 9. Stworzenie i realizacja we współpracy z Zamawiającym scenariusza wydarzenia na poszczególne dni Demo Day #8.0 scenariusz powinien obejmować zarówno wypowiedzi gości, pitch Startup oraz elementy wyświetlane na ekranie głównym (Zamawiający dostarczy grafiki) na streaming, oraz szczegółowy scenariusz dla konferansjera. 10. Wykonawca zorganizuje próbę wydarzenia w dniu 5 września 2022 w godzinach popołudniowych umożliwiającą zarówno połączenie się gości poprzez komunikator internetowy jak również umożliwiającą Startupom wyjście na scenę. Godziny próby do ustalenia z Zamawiającym. W dniu 6 września 2022 po zakończonym wydarzeniu w godzinach popołudniowych Wykonawca umożliwi Startupom przeprowadzenie próby z wyjściem na scenę i wyświetleniem prezentacji. 11. Wykonanie i emisja podczas wydarzenia czołówki spotkania z nazwą wydarzenia, nazwą platformy startowej oraz prezentacją partnerów projektu. Czołówka max 60 s. 12. Wykonanie foto relacji w ramach dwóch dni i obróbka graficzna zdjęć wykonanie i obróbka graficzna do 80 zdjęć z każdego dnia). 13. Nagranie całości wydarzenia oraz: a) reportażu z wydarzenia: produkcja + postprodukcja, technologia: full high definition lub ultra high definition 4k, rozdzielczość 1920x1080, długość pierwszego filmu od 3 do 5 min, długość drugiego filmu od 30 do 50 sek., kamera: min. 2 / min. 2 operatorów, format pliku: mp4, avi,wmv,mov,mpeg, reportaż musi zawierać zestaw logotypów przesłanych przez Zamawiającego; wykonawca zapewni podkład muzyczny (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji min 3 propozycje podkładu muzycznego do filmów). Wykonawca dostarczy zamawiającemu oświadczenie o nabyciu praw do użycia wybranych fragmentów muzycznych do produkcji filmu promocyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. dźwięk stereo 2.0. b) Montaż 38 spotów z prezentacji Startupów, którzy będą występować na scenie. W spocie muszą znaleźć się takie elementy jak: element prezentacji multimedialnej, belka z nazwą Spółki, element wypowiedzi Startupa, muzyka ( przedstawiona do akceptacji Zamawiającego), Czołówka i zakończenie z logotypami przesłanymi przez Zamawiającego, technologia: full high definition lub ultra high definition 4k, rozdzielczość 1920x1080, długość 1 filmu od 1,5 do 2 min., format pliku: mp4, avi,wmv,mov,mpeg, sposób dostarczenia: upload do chmury. 14. Reportaż oraz spoty Startupowe muszą zostać przygotowane w sposób umożliwiający publikację w social mediach i na stronach www. 15. W cenie usługi Wykonawca zapewni przekazanie praw autorskich i pokrewnych do materiału promocyjnego na wszystkie pola eksploatacji, w szczególności: wprowadzania do komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, publicznego udostępniania materiałów, w tym w Internecie, publicznego odtwarzania, użyczania, nadawania za pomocą wizji przewodowej oraz bezprzewodowej, równoczesnego i integralnego nadawania m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych i sieci kablowych. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać zezwolenia osób, których wizerunki zostaną utrwalone w filmie promocyjnym na ich rozpowszechnianie. 16. Wykonawca będzie odpowiedzialny za koordynację całości spotkania oraz harmonogramu wywiadów. Wykonawca ma obowiązek zapewnić min 5 osób do obsługi wydarzenia w każdym z dwóch dni. 17. Zapewnienie całodniowego cateringu w formie szwedzkiego stołu na 80 osób wraz z zastawą stołową oraz kawową (filiżanki, kubki, szklanki do wody, soków, talerzyki, sztućce) . kawa z ekspresu ( dodatki: cukier, mleko, śmietanka do kawy), herbata (dodatki – cytryna pokrojona w plasterki), woda gazowana i niegazowana butelkowana, rodzaje soków (jabłkowy, grejpfrutowy, czarna porzeczka), zestaw kruchych ciastek mix (w tym ciastka z czekoladą), rodzaje ciast w papilotkach (rodzaje -propozycja Wykonawcy), 3 rodzaje owoców (propozycja wykonawcy), 3 rodzaje przystawek zimnych np. mini kanapki, koreczki, tortaletki, kieliszki z sałatką (propozycja wykonawcy), 3 rodzaje przystawek na ciepło z pogrzewaczami (propozycja wykonawcy). 6. Wykonawca ma obowiązek trwałego umieszczenia logotypu „Unicorn Hub”, zgodnego z Załącznikiem numer 3 oraz nadruku logotypów UE wymaganych dla Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, działanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, zgodnego z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, zamieszczonym na www: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/47842/Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_210717.pdf
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża konferencje
kody CPV 79340000, 79800000, 79950000, 79952000, 79960000, 79970000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konferencje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343297 2024-03-28
godz. 15:00
Dolnośląskie Pośrednictwo przy wynajmie sali i zapewnieniu usługi gastronomicznej wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym na spotkania Grupy Roboczej ds. FST na potrzeby realizacji Projektu Wsparc...
10345710 2024-03-29
godz. 12:00
Małopolskie Współorganizacja Konferencji: XIII Ogólnopolska Konferencja pt. Rozpraszanie Neutronów i Metody Komplementarne w badaniach Materii w dniach 9-13.06.2024 r
10378082 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie [ZAK/2024/000777] Konferencja naukowa UAP - Wrocław 27-29.11.202, 180 osób -
10384775 2024-04-05
godz. 10:00
Śląskie Organizacja konferencji naukowej pn. I Międzynarodowa Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów AWF im. Jerzego Kukuczki w Katowicach 2024.
10297226 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji IV Kongres Statystyki Polskiej dla maksymalnie 350 osób w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa Konferenc...
10405505 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie Wybór organizatora XIV Konferencji Dyrektorów Szpitali Klinicznych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
10376675 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja konferencji dla Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie.2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ....
10420972 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie [ZAK/2024/000857] Pobyt konferencyjny - preferowany 25.09-27.09.2024 r . Toruń -
10423239 2024-04-19
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiot zamówienia (zwany dalej „zadaniem”) obejmuje zapewnienie noclegu, wyżywienia, sali konferencyjnej i transportu podczas dwudniowego szkolenia dla maksymalnie 60 pracowników M...
10465300 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Organizacja konferencji kolegialnej dla ok. 80 osób w dniach 10-11 czerwca 2024 r. w ramach konferencji naukowej „Kryzys finansowy 2007-2009 – krótko i długookresowe skutki gospodarcz...