Przetarg 8893212 - Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8893212
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2022-05-10 |
przedmiot ogłoszenia | Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Torunia. Numer referencyjny: 48/2022 Przedmiotem za mówienia jest opracowanie dokumentu pn.: Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Torunia” (SUMP) uwzględniającego wszystkie wytyczne zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do wzoru umowy, wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i planem promocji. 1.2. Szczegółowy opis prac i produktów do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zawiera dokument OPZ stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn.: Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Torunia” (SUMP) uwzględniającego wszystkie wytyczne zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do wzoru umowy, wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i planem promocji. 1.2. Szczegółowy opis prac i produktów do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zawiera dokument OPZ stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 1.3. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy dokona najpierw badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.4. Zapisy dot. kryteriów równoważności zawarte są w pkt 6 SWZ. 1.5. Wadium w wysokości 40 000,00 zł powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: postępowanie nr 48/2022: „Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Torunia.”. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 299). Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 1.6 Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: - upływu terminu związania ofertą; - zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. b) Zamawiający, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - którego oferta została odrzucona; - po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; - po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 16.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 107-301793 z dnia 2022-06-03: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: II.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia Zamiast: Okres w miesiącach: 12 Powinno być: Okres w miesiącach: 13 Numer sekcji: II.2.14 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe Zamiast: Termin wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy z uwzględnieniem etapów realizacji, wymienionych w § 3 ust.1 – 5 wzoru umowy. Powinno być: Termin wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: 13 miesięcy od daty zawarcia Umowy z uwzględnieniem etapów realizacji, wymienionych w § 3 ust.1 – 5 wzoru umowy. Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się przynajmniej z pięciu osób , który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiada następujące kwalifikacje: 1. Kierownik projektu, który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne z zakresu zarządzania i/lub finansów; b) Kierował zespołem, który opracował w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwie analizy mobilności lub transportu dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, w tym: • przynajmniej jedna zawierała badania jakościowe na próbie przynajmniej 10 osób, • przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe na próbie przynajmniej 300 osób, • przynajmniej jedna obejmowała przeprowadzenie konsultacji społecznych, • przynajmniej jedna dotyczyła również transportu publicznego. Wykonawca może w ramach jednej realizacji łączyć kilka analiz wymienionych powyżej. 2. Specjalista ds. modelowania ruchu, który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne; b) Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 prognozy ruchu z wykorzystaniem makromodelowania dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tys. osób przy wykorzystaniu miejskiego lub aglomeracyjnego modelu ruchu. 3. Specjalista ds. planowania przestrzennego, który: a) Posiada wykształcenie wyższe uprawniające do sporządzania dokumentów planistycznych (zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym): architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego albo urbanistyki; b) Jest autorem/współautorem co najmniej 1 dokumentu strategicznego lub operacyjnego, zrealizowanego w ciągu ostatnich 5 lat, dotyczącego planowania przestrzennego lub rewitalizacji dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tys. osób. 4. Specjalista ds. analiz ekonomiczno – finansowych, który: a) Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne; b) Przeprowadził w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 analizy kosztów i korzyści projektów dotyczących szeroko rozumianego transportu. 5. Specjalista ds. konsultacji społecznych, który: a) Posiada wykształcenie wyższe; b) Przeprowadził w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 konsultacje społeczne dla dokumentu dotyczącego transportu i/lub planowania przestrzennego. 6. Specjalista ds. planowania transportu, który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; b) Jest autorem/współautorem co najmniej dwóch dokumentów strategicznych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, dotyczących transportu publicznego dla obszaru o ludności co najmniej 150 000 mieszkańców; c) Jest autorem/współautorem zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentów operacyjnych dotyczących transportu publicznego dla obszaru o ludności co najmniej 150 000 mieszkańców. Dokumenty strategiczne i operacyjne wskazane powyżej muszą być inne, niż Analiza kosztów i korzyści związana z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. 7. Specjalista ds. architektury systemów i modelowania procesów logistycznych, który a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne z zakresu zarządzania i/lub finansów; b) Jest autorem/współautorem w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 dokumentu modelującego powiązania i zależności procesowe w obszarze mobilności miejskiej. Funkcje o których mowa w punktach powyżej mogą być łączone, jednak każda z pięciu osób w ramach minimalnego zespołu projektowego powinna spełniać wymagania przynajmniej dla jednego ze specjalistów wskazanych powyżej. Powinno być: Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się przynajmniej z pięciu osób , który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiada następujące kwalifikacje: „1) Kierownik projektu. który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne z zakresu zarządzania i/lub finansów; b) Kierował zespołem, który opracował w ciągu ostatnich 8 lat przynajmniej 2 analizy mobilności lub transportu dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, w tym: - przynajmniej jedna zawierała badania jakościowe na próbie przynajmniej 10 osób, - przynajmniej jedna zawierała badania ilościowe na próbie przynajmniej 300 osób, - przynajmniej jedna obejmowała przeprowadzenie konsultacji społecznych, - przynajmniej jedna dotyczyła również transportu publicznego. Wykonawca może w ramach jednej realizacji łączyć kilka analiz wymienionych powyżej.” 2) Specjalista ds. modelowania ruchu, który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne; b) Wykonał w ciągu ostatnich 8 lat minimum 2 prognozy ruchu z wykorzystaniem makromodelowania dla obszaru zamieszkalnego przez co najmniej 150 tys. osób przy wykorzystaniu miejskiego lub aglomeracyjnego modelu ruchu. 3) Specjalista ds. planowania przestrzennego, który: a) Posiada wykształcenie wyższe uprawniające do sporządzania dokumentów planistycznych (zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym): architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego albo urbanistyki; b) Jest autorem/współautorem co najmniej 1 dokumentu strategicznego lub operacyjnego, zrealizowanego w ciągu ostatnich 8 lat, dotyczącego planowania przestrzennego lub rewitalizacji dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tys. osób. 4) Specjalista ds. analiz ekonomiczno - finansowych, który: a) Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne; b) Przeprowadził w ciągu ostatnich 8 lat minimum 2 analizy kosztów i korzyści projektów dotyczących szeroko rozumianego transportu. 5) Specjalista ds. konsultacji społecznych, który; a) Posiada wykształcenie wyższe; b) Przeprowadził w ciągu ostatnich 8 lat co najmniej 2 konsultacje społeczne dla dokumentu dotyczącego transportu i/lub planowania przestrzennego. 6) Specjalista ds. planowania transportu, który: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; b) Jest autorem/współautorem co najmniej 2 dokumentów strategicznych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 8 lat, dotyczących transportu publicznego dla obszaru o ludności co najmniej 150 000 mieszkańców; c) Jest autorem/współautorem zrealizowanych w ciągu ostatnich 8 lat, co najmniej 2 dokumentów operacyjnych dotyczących transportu publicznego dla obszaru o ludności co najmniej 150 000 mieszkańców. Dokumenty strategiczne i operacyjne wskazane powyżej muszą być inne, niż Analiza kosztów i korzyści związana z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Funkcje o których mowa w punktach powyżej mogą być łączone, jednak każda z pięciu osób w ramach minimalnego zespołu projektowego powinna spełniać wymagania przynajmniej dla jednego ze specjalistów wskazanych powyżej. Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin skladania ofert Zamiast: Data: 08/06/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 15/06/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 30/08/2022 Powinno być: Data: 02/09/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 08/06/2022 Czas lokalny: 10:30 Powinno być: Data: 15/06/2022 Czas lokalny: 10:30 |
branża | Ekonomia, prawo i organizacja, Projektowanie, Ekologia, środowisko |
podbranża | analizy, audyty, certyfikaty, projekt inny, ekspertyzy, prognozy |
kody CPV | 71243000, 71311200, 72316000, 90711400 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Kujawsko-Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Kujawsko-Pomorskie |