Zlecenie 9078891 - Personalizator Ruchu Rigplay – zautomatyzowany, łatwy w...
(zakończone) | Zamówienie 9078891|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2022-07-31 |
przedmiot zlecenia | Personalizator Ruchu Rigplay – zautomatyzowany, łatwy w obsłudze, oparty o AI i dane motion capture system generowania animacji po staci wraz z edytorem charakterystyki ruchu. Celem niniejszego zamówienia jest dostarczenie zestawu animacji człowieka zarejestrowanych na aktorach, podzielonych równomiernie wg następujących parametrów charakterystyk fizycznych: • Obese/Otyły • Tall/Wysoki • Short/Niski • Male/Mężczyzna • Female/Kobieta • Old/Stary • Young/Młody • Muscular/Muskularny zgodnie z specyfikacją: - charakterystyk emocjonalnych: • Happy/Szczęśliwy • Angry/Rozgniewany • Scared/Przestraszony • Sad/Smutny • Relaxed/Zrelaksowany • Ashamed/Zawstydzony • Tired/Zmęczony - i stanów: • Normal • Injured_torso / Ranny w tors • Injured_lead_leg / Ranny w dominującą nogę • Injured_trail_leg /Ranny w powłucząca nogę • Drunk /Pijany • Zombie /Zombie • Sneaky / Skradający się • Sexy /Seksowny • Profesjonalista • Amator Animacje motion capture, na szkielecie składającym się z następujących kości: • Hips, LeftUpLeg, LeftLeg, LeftFoot, LeftToeBase, LeftToeBase_End, RightUpLeg, RightLeg, RightFoot, RightToeBase, RightToeBase_End, Spine, Spine1, Spine2, Spine3, LeftShoulder, LeftArm, LeftForArm, LeftHand, LeftHandThumb1, LeftHandThumb2, LeftHandThumb2_End, LeftHandEnd, LeftHandEnd_End, RightShoulder, RightArm, RightForeArm, RightHand, RightHandThumb1, RightHandThumb2, RightHanThumb2_End, RightHandEnd, RightHandEnd_End, Neck, Head, Head_End Powyższa lista może ulec zmianie w trakcie prac nad projektem. Pliki powinny zostać dostarczone zgodnie z następującymi wytycznych technicznymi: • Każda animacja w formacie zarówno BVH i FBX • 120 klatek na sekundę • Jeden aktor per animacja, każda animacja zaczyna się w punkcie 0,0 • Brak typowych błędów motion capture, np wyrównanie stóp do podłogi • Retarget na wspólny szkielet • Nagrania referencyjne do każdej animacji Zamawiający wymaga dostarczenia animacji w następujących ilościach i terminach: 1. Badania przemysłowe: zestaw 273 tysięcy animacji do końca marca 2023 r.; 2. Prace rozwojowe: zestaw 73 tysięcy animacji do końca czerwca 2023 r. Harmonogram realizacji zamówienia Badania przemysłowe: Odbiór animacji i konsekwentnie płatności będą podzielone na 7 równych partii: • Partia I 39 tys. animacji do końca września 2022 • Partia II 39 tys. animacji do końca października 2022 • Partia III 39 tys. animacji do końca listopada 2022 • Partia IV 39 tys. animacji do końca grudnia 2022 • Partia V 39 tys. animacji do końca stycznia 2023 • Partia VI 39 tys. animacji do końca lutego 2023 • Partia VII 39 tys. animacji do końca marca 2023 Prace rozwojowe: Odbiór animacji i konsekwentnie płatności będą podzielone na 2 partie: • Partia I 37 tys. animacji do końca maja 2023 • Partia II 36 tys. animacji do końca czerwca 2023 Wskazane powyżej terminy są orientacyjne i mogą ulec zmianom w zależności od terminu uzyskania przez Zamawiającego zgody Narodowego Centrum Badań I Rozwoju na zmiany w projekcie mające wpływ na realizację zamówienia. |
branża | Materiały papiernicze, szkolne |
podbranża | materiały dydaktyczne |
kody CPV | 72319000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |