Przetarg 7913091 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego...

   
Analizuj Zamówienie 7913091 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Tere
spolu z podziałem na części: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja 2. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków 3. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa
Numer referencyjny: IP.271.25.2020.JL

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Terespolu z podziałem na części:

1. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja
2. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków
3. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa
w branży:
• sanitarnej
• elektrycznej

2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
Przedmiotem projektu jest sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym

Część 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja
Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej:
• grawitacyjnej z rur PVC 200 mm o długości L=284,00 mb,
z wyłączeniem odcinka S1÷S15 (bez studni S15)
• grawitacyjnej z rur PEC 200 mm (przewiert sterowany) o długości L=133,00 mb,
• tłocznej z rur PE 110 mm o długości L=22,90;
• sieciowa przepompownia ścieków dn 1200 mm – 1 kpl.;
Część 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków.
Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej:
• grawitacyjnej z rur PVC 160 mm o długości L=68,40 mb;
• łącznej z rur PE 63 mm o długości L=658,40 mb;
• przydomowych przepompownia ścieków dn 800 mm – 15,00 kpl
Cześć 3 - Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa
Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej:
• grawitacyjnej z rur PVC 200 mm o długości L=596,70 mb, odcinek S1÷S29;
• tłocznej z rur PE 110 mm o długości L=60,60 mb, odcinek PP1÷SR2 (bez SR2);
• sieciowa przepompownia ścieków dn 1200 mm – 1 kpl.;
z wyłączeniem robót odtworzeniowych nawierzchni
Dokumentacja projektowa inwestycji dostępna jest pod adresem internetowym: www.umterespol.e-biuletyn.pl





3. Do ogólnych obowiązków wykonawcy należy:

1. Koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane;
2. Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;
3. Zapewnienie stałej wymiany informacji z ZAMAWIAJĄCYM oraz koordynacja swojej działalności z wymogami ZAMAWIAJĄCEGO.

Obowiązki na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych:
1. Zapoznanie się z dokumentacją projektowo-kosztorysowa, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych, umową z Wykonawcą robót budowlanych;
2. Weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót.
Obowiązki na etapie prowadzenia robót budowlanych:
1. Uczestnictwo w protokólarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy;
2. Ścisła współpraca z osobami sprawującymi nadzór autorski;
3. Nadzorowanie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz na potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO i Wykonawcy robót;
4. Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań ZAMAWIAJĄCEGO;
5. W razie pilnej konieczności WYKONAWCA zobowiązany jest stawić się na plac budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji;
6. Podczas każdorazowego pobytu na budowie WYKONAWCA ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i wykonania stosownego wpisu potwierdzającego pobyt na budowie;
7. Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstania opóźnień w realizacji;
8. Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
9. Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o tym fakcie;
10. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy;
11. Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w przypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków;
12. W porozumieniu z ZAMAWIAJĄCYM każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych;
13. Reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
14. Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania;
15. Zatwierdzenia wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do zastosowania;
16. Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim;
17. Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji i własności urządzeń za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest Wykonawca robót;
18. Informowanie ZAMAWIAJĄCEGO z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;
19. Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo finansowym;
20. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń;
21. Nadzorowania badań wbudowanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
22. Nakazywanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości po uprzedniej akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO;
23. Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez Wykonawcę robót;
24. Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji;
25. Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót;
26. Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót;
27. Nadzorowanie prowadzonych prób i rozruchów, weryfikacji i zatwierdzania opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych instrukcji eksploatacyjnych w celu ułatwienia przekazania ZAMAWIAJĄCEMU obiektów eksploatacji;
28. Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności w dzienniku budowy;
29. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót i ZAMAWIAJĄCEGO o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
30. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę robót;
31. Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
32. Poświadczenie terminu zakończenia robót;
33. Sprawdzanie i przekazywanie ZAMAWIAJĄCEMU wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót;
34. Doradzanie ZAMAWIAJĄCEMU w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych;
35. Powiadomienie ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją ZAMAWIAJACEGO a stanem faktycznym na terenie budowy;
36. Rozlicznie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót;
37. Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umowa przez Wykonawcę robót;
38. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej a następnie dostarczenie jej do ZAMAWIAJĄCEGO wraz z dokumentacja związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z ZAMAWIAJĄCYM;
39. Współdziałanie z Wykonawcą robót i ZAMAWIAJĄCYM w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
40. Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
41. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do operatu kolaudacyjnego;

WYKONAWCA może wnioskować do zamawiającego o:
1. Wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
2. Zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
3. Przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnych inspektorów, rzeczoznawców i laboratoria;
4. Zmianę w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót oraz zmianę terminu zakończenia robót w umowie z Wykonawcą robót;
5. Konieczność zlecania wykonania robót dodatkowych i zamówień dodatkowych;
W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego WYKONAWCA jest upoważniony i zobowiązany do:
1. Bezzwłocznego pisemnego powiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu konieczności zamówień dodatkowych;
2. Przygotowania dla zamawiającego protokołu sporządzanego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, nadzoru autorskiego zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis robót niezbędnych do zamówień dodatkowych;
3. Przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU sprawdzonej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych;
4. Wydanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO Zamówienie dodatkowe udzielane będzie przez ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.
Na etapie zakończenia robót budowlanych WYKONAWCA jest zobowiązany do:
1. Uczestnictwa w odbiorze robót i sporządzanie protokołu odbioru końcowego lub warunkowego;
2. Przygotowania rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane;
3. Dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad przez cały okres trwania gwarancji;
4. Odbiór wykonywanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji;
5. Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.

Do obowiązków WYKONAWCY należy przygotowanie ZAMAWIAJĄCEMU następujących dokumentów:
1. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okresowych sprawozdań z realizacji robót budowlanych;
2. Po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU kompletną dokumentacje powykonawczą tzw.
Operat kolaudacyjny zawierający między innymi takie dokumenty jak:
- sprawozdanie techniczne końcowe,
- protokoły z narad dot. Budowy,
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
- dziennik budowy,
- mapę powykonawczą,
- zalecenia i polecenia WYKONAWCY wydane Wykonawcy robót budowlanych,
- wykaz zmian w dokumentacji projektowej,
- odbiory robót zamierzonych i dodatkowych,
- aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.,
- wynik badań zagęszczenia gruntu
- inne dokumenty dotyczące budowy
- rozlicznie finansowe robót budowlano-montażowych,
3. Rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i kontrolnych przeprowadzonych przez jednostki konsultujące inwestycje oraz w rozliczeniu finansowym inwestycji z jednostką udzielającą pomoc finansową ZAMAWIAJĄCEMU bez oddzielnego wynagrodzenia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540403559-N-2021 z dnia: 2021-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
19-01-2021
W ogłoszeniu powinno być:
22-01-2021




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540405370-N-2021 z dnia: 2021-01-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
22.01.2021
W ogłoszeniu powinno być:
27.01.2021
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321559 2024-04-24
godz. 09:00
Świętokrzyskie Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych KOŃSKIE GT-1 w miejscowości Końskie 3.1. ...
10423899 2024-04-24
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania pn. „Studium wykonalności dla budowy linii tramwajowej do Osiedla Kliny”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w...
10440211 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowej, wraz z pełnieniem obowiązku nadzoru autorskiego dla 5 zadań z terenu Obszaru Serwisowego Centralnego PGE Energetyka Kolejowa Obsługa Sp. z o.o. Dok...
10421900 2024-04-24
godz. 15:30
Opolskie Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej części budynku przy ulicy Oleskiej 127, należącej do Województwa Opolskiego.
10449508 2024-04-25
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania Budowa, rozbudowa infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę Gminy Gromnik- zbio...
10325054 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowalnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury - w zakre...
10399363 2024-04-25
godz. 13:00
Opolskie Część 1: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. »Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej przy Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu i na drogach powiatowych Powiatu Brz...
10457691 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 w...
9683236 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych s...
10434092 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pt.: „Budowa i uruchomienie systemu magazynu energii realizującego wymagane usług...