Przetarg 7556978 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 7556978 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-26
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz
z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej
Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/20/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części powiatowej (Zadanie Nr 1 – pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części przedmiotu zamówienia obejmującego rozbudowę i przebudowę drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie) oraz dla części gminnej (Zadania nr 2 – pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części przedmiotu zamówienia obejmującego przebudowę kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn. Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie).
3. Zamówienie udzielane jest wspólnie przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach (ZDP) i Gminę Knurów (Gmina), w tym:

a) Zadanie nr 1 - finansowane i prowadzone jest przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach – część powiatowa
b) Zadanie nr 2 - finansowane i prowadzone jest przez Gminę Knurów – część gminna

4. Nadzór będzie pełniony w branży:
a) drogowej
b) wodociągowo-kanalizacyjnej
c) elektrycznej
d) teletechnicznej


5. Do zadań Wykonawcy, który wyznaczy do pełnienia nadzoru inwestorskiego inspektorów zwanych dalej „Inspektorami Nadzoru” należeć będzie pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).

6. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Inspektorów Nadzoru.

7. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektorów Nadzoru został określony we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁACZNIK NR 4 do niniejszego SIWZ.

8. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym wzorze Umowy, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.

Zamawiający oczekuje, że cele te zostaną osiągnięte poprzez:

1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót,
2) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym,
3) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami,
4) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi,
5) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,
6) zapewnienie zgodności realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,
7) odbiór zadania,
8) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy.


9. W gestii Wykonawcy będzie dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym ( nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.) Dokumentacja fotograficzna wykonana w ramach realizacji obowiązków Wykonawcy z momentem jej przekazania stanie się własnością Zamawiającego. Jednocześnie wraz z przekazaniem tej dokumentacji Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu prawa autorskie majątkowe do wykonanej dokumentacji fotograficznej, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, że z chwilą przeniesienia autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych Zamawiającemu przysługuje wyłączne prawo do dysponowania dokumentacją fotograficzną w całości, jak również w dających wyodrębnić się częściach na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności: zwielokrotniania i utrwalania dokumentacji dowolną techniką, wprowadzania dokumentacji do pamięci komputerów i innych tego typu urządzeń, wprowadzania i wykorzystywania dokumentacji we wszelkich formach i w każdy sposób w Internecie oraz innych sieciach komputerowych, wystawiania i publikowania dokumentacji dowolną techniką, wykorzystywania dokumentacji przy wykonywaniu innych opracowań, wprowadzania do obrotu oraz oddawania dokumentacji do korzystania innym podmiotom na podstawie umów prawa cywilnego.


10. Opis zadania oraz zakres robót budowanych przewidziany do realizacji:
Lokalizacja.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w mieście Knurów w obrębie przecięcia się drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna z drogą gminną ul. Kosmonautów oraz w ul. Szpitalnej w rejonie skrzyżowania z ul. Ułanów. Obszar opracowania położony jest w granicach administracyjnych Województwa Śląskiego – Powiat Gliwicki:

Województwo: śląskie
Powiat: Gliwice
Gmina: Knurów

Zadanie Nr 1 – cześć powiatowa
„ Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie”

1) Stan istniejący:
Ulica Szpitalna jest drogą powiatową klasy Z. Jest drogą z pierwszeństwem przejazdu o przekroju 1 x2 i na odcinku objętym zadaniem krzyżuje się z dwoma drogami gminnymi: ul. Ułanów w formie zwykłego skrzyżowania "T" oraz z drogą gminną ul. Kosmonautów w postaci skrzyżowania skanalizowanego. Droga z obydwu stron ograniczona jest krawężnikami. Na odcinku od ul. Ułanów w kierunku skrzyżowania z ul. Kosmonautów wzdłuż ulicy po stronie lewej zlokalizowany jest parking o nawierzchni bitumicznej, na którym zlokalizowane są około 63 miejsca parkingowe ze słabo widocznym oznakowaniem poziomym. Za parkingiem znajdują się tereny zielone. Również po stronie lewej drogi znajduje się istniejący parking o dł. 51 mb. Wzdłuż drogi brak jest ciągów pieszo-rowerowych, dróg dla rowerów czy ścieżek rowerowych. Na odcinku objętym zadaniem nie zatrzymują się pojazdy komunikacji zbiorowej, zatem brak jest zatok autobusowych czy peronów. Występuje oświetlenie drogi w postaci latarni ulicznych.
2) Realizacja

Zadanie będzie realizowane: w zakresie rozbudowy drogi powiatowej na dł. 266 mb - na podstawie decyzji ZRID (2/2018), w zakresie przebudowy drogi powiatowej na dł. 328 mb (w tym remont nawierzchni na dł. 262 mb) - na podstawie zgłoszenia. W zakres zadania wchodzi również przebudowa zlokalizowanego poza pasem drogowym drogi powiatowej Nr 2982S parkingu dla samochodów osobowych oraz budowa chodnika na działkach Nr 1483/58 i 1483/75 - na podstawie pozwolenia na budowę Nr 1080/18.

3) Stan projektowany:

Zakresem robót budowlanych w ramach zadania objęty jest odciek jezdni ulicy Szpitalnej w Knurowie o długości 594 m pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Ułanów a skrzyżowaniem z ul. Stefana Batorego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Kosmonautów. W ramach zadania powstaną następujące elementy układu komunikacyjnego:
a) małe rondo jednopasowe na skrzyżowaniu ul. Szpitalnej z ul. Kosmonautów
b) ciąg pieszo-rowerowego o szerokości 3,50 m (2,00 m ścieżka rowerowa + 1,50 m chodnik; miejscowo ciąg pieszy poszerzony do 2,00 m) od skrzyżowania z ul. Ułanów do skrzyżowania z ul. Stefana Batorego. Po obu stronach projektowany ciąg pieszo-rowerowy nawiązano do rozwiązań powstałych w ramach realizowanego przez Gminę Knurów zadania związanego z budową Centrum Przesiadkowego
c) wybudowane oraz przebudowane istniejące chodniki, schody terenowe, zjazdy publiczne oraz indywidualne
d) wyremontowany na całej szerokości odcinek ul. Szpitalnej od skrzyżowania z ul. Ułanów do skrzyżowania z ul. Kosmonautów oraz przed skrzyżowaniem z ul. Stefana Batorego, w celu uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych na jezdni umożliwiających prawidłowe odwodnienie, z uwagi na zmianę przebiegu linii krawężnika od strony północnej.
e) zatoki postojowe wzdłuż jezdni ul. Szpitalnej (od strony północnej krawężnika) w ilości 34 miejsc. Założono parkowanie równoległe z wymiarem pojedynczego stanowiska 2,50x6,00 m.
f) parking dla samochodów osobowych wraz ze zjazdami z dróg publicznych zlokalizowany w rejonie skrzyżowania ulic Szpitalnej i Kosmonautów (w części północno-wschodniej). Przewidziano przebudowę zjazdu od strony ul. Szpitalnej oraz likwidację zjazdu od strony ul. Kosmonautów.


Zadanie Nr 2 - część gminna
Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej dla zadania inwestycyjnego pn. „ Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie”

W ramach zadania planuje się przebudowę kanału deszczowego w ul. Szpitalnej od istniejącej studni D34 na sieci kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Ułanów do punktu przełączenia istniejącego kanału deszczowego w studni D38, na wysokości budynku przy ul. Szpitalnej nr 30, wraz z przełączeniem istniejącego dopływu ( od studni D34 do studni D34.2). W związku z realizacją Zadania Nr 1, w tym planowanym wykonaniem nowej nawierzchni jezdni ul. Szpitalnej zachodzi konieczność przebudowy istniejącej kanalizacji w tej ulicy, na odcinku od studni D34 do studni D 38 oraz na odcinku od studni D34 do studni D34.2, z uwagi na jej zły stan techniczny.

1) Opis stanu istniejącego:

Istniejąca kanalizacja przewidziana do przebudowy zlokalizowana jest w ul. Szpitalnej, na odcinku od studni D34 ( usytuowanej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Ułanów), do studni D38 (usytuowanej na wysokości budynku przy ul. Szpitalnej nr 30) oraz na odcinku od studni D34 do studni D34.2. Istniejąca kanalizacja deszczowa, do której włączone są także istniejące wpusty deszczowe w ul. Szpitalnej, jest w złym stanie technicznym, występują na niej załamania spadków i zamulenia odcinków. W obrębie Zadania Nr 2 zlokalizowana jest istniejąca sieć wodociągowa, kable energetyczne i teletechniczne oraz kanalizacja sanitarna.

2) Stan projektowany:
Zakres rzeczowy Zadania Nr 2 obejmuje:

1) wykonanie kanału deszczowego z rur GRP SN10 lub opcjonalnie PEHD SN8 o średnicy DN1000 mm o długości ok. 138,7 m - od studni D34 do studni D38,
2) wykonanie kanału deszczowego z rur GRP SN10 lub opcjonalnie PEHD SN8 o średnicy DN 800 mm o długości ok. 18,54 m - od studni D34 do studni D34.2. ( dopływ boczny),
3) montaż studni kanalizacyjnych GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni ekscentrycznych PEHD o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowych o średnicy DN 1500 ( studnie: D35, D 36, D 37, D34.1 ) - 4 szt.,
4) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 2000 ( studnia D38) - 1 szt.,
5) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 1500 ( studnia D34.2) - 1 szt.,
6) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1500 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 1500 ( studnia D34.5) - 1 szt.,
7) odtworzenie nawierzchni ul. Szpitalnej wraz z podbudową na całej szerokości jezdni o pow. ok. 782,14 m², tj. na odcinku wykraczającym poza zakres przebudowy ul. Szpitalnej wynikający z realizacji Zadania Nr 1,
8) odtworzenie nawierzchni ul. Szpitalnej ( bez warstwy ścieralnej, która została ujęta w ramach Zadania Nr 1) wraz z podbudową na szerokości prowadzonych robót kanalizacyjnych o pow. ok. 77,41 m ²,
9) zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych, kolidujących z projektowaną kanalizacją deszczową.
10) rozbiórka istniejących kanałów oraz studni kanalizacyjnych.

4) Szczegółowy opis zadań drogowych znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 3.1 oraz dokumentacji zawartej w ZAŁĄCZNIKU NR 3.2 i ZAŁĄCZNIKU NR 3.3 do niniejszego SIWZ.

5) Przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę:
a) dla zadania Nr 1 - około 6 000 000 zł brutto.
b) dla Zadania Nr 2 – około 1 100 000 zł brutto
6) Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy.

Z uwagi na zaplanowane dofinansowanie zamówienia ze środków Funduszu Dróg Samorządowych , Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w sytuacji, gdy dofinansowanie to nie zostanie mu przyznane w całości lub w części (art. 93 ust. 1a ustawy pzp)
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447453 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie „Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo – kosztorysową na remont elewacji z dociepleniem budynku przy ul. Bolesława Chrobrego nr 29 w Wałbrzychu”.
10461665 2024-04-24
godz. 12:00
Śląskie Budowa nowej oczyszczalni ścieków wraz z adaptacją istniejącego budynku oczyszczalni w miejscowości Rusinowice Gmina Koszęcin
10454533 2024-04-29
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowania ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania 11618 pn. „Budowa ośrodka szkolenia wart i odtwarzania zdolności bojowej...
10431523 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie "Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie gminy Korczew" Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania pn. „Przeb...
10446872 2024-05-06
godz. 12:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad realizacją Robót oraz zarządzanie Przedsięwzięciem pn.: „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekty 1-8 z wyłączeniem P...
10438742 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie WYKONANIE OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICHNICZNEGO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH ORAZ PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH WYBRANYCH SPÓŁEK WCH...
10456456 2024-05-08
godz. 14:00
Mazowieckie wykonanie ekspertyz stanu technicznego z uwzględnieniem warunków wodno-gruntowych budynków mieszkalnych, wielorodzinnych mieszczących się w Warszawie przy ul. Korotyńskiego 17, Koroty...
10398755 2024-05-10
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem przy kontrakcie pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 651 na odcinku Dubeninki - granica województwa.” 1. Przedmiotem...
10401581 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego - pełna nazwa zamówienia w dalszej części ogłoszenia Pełna nazwa zamówienia - Opracowanie...
10206554 2024-06-30
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na: • rozbiórka 1 prefabrykowanego elementu konstrukcji oporowej typu L o wysokości 2m, szerokości l,25m i długości podstawy 0,8m oraz podst...