Przetarg 8893773 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją...

   
Analizuj Zamówienie 8893773 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-10
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia w ramach projektu pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa sanitarno – epi
demiologicznego w zakresie usług żywieniowych i pralniczych..."

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia dotyczącego przebudowy pomieszczeń na potrzeby kuchni i pralni w bloku H wraz z dostawą sprzętu – wyposażeniem, montażem i instalacją w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie.

WSS SP ZOZ DZP.382.11.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00154026/01 z dnia: 2022-05-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przewiduje się następujący termin realizacji zamówienia: 14 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie krócej niż do terminu odbioru końcowego przedmiotowej inwestycji.
Po zmianie:
1. Przewiduje się następujący termin realizacji zamówienia: 14 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie krócej niż do terminu odbioru końcowego przedmiotowej inwestycji.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego także w najdłuższym okresie udzielonej przez Wykonawców Inwestycji gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-18 10:00
Po zmianie:
2022-05-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-18 11:00
Po zmianie:
2022-05-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-16
Po zmianie:
2022-06-17


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00155272/01 z dnia: 2022-05-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:

Po zmianie:
Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział
XXII SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:

Po zmianie:
Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział
XXII SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ oraz załączeniem kopii uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych;
Po zmianie:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wyko-nawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ oraz załączeniem kopii uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ
1.3. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
1.4. W celu dokonania oceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zakresie kryteriów oceny ofert wskazanych w Rozdz. XVIII, Wykonawca ma obowiązek złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (wg zał. nr 6 do SWZ), uzupełnionego co najmniej w zakresie koniecznym do oceny, czy osoba wskazana w Wykazie spełnia wymogi Zamawiającego określone w Rozdz. VIII ust. 1 pkt. 1.4 b) SWZ oraz legitymuje się doświadczeniem ocenianym w ramach kryterium pozacenowego (zgodnie z Rozdz. XVIII).
1.5. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezento-wania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełno-mocnik;
1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia uzupełniają Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy .
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia uzupełniają Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy .
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-19 10:00
Po zmianie:
2022-05-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-19 11:00
Po zmianie:
2022-05-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-17
Po zmianie:
2022-06-18


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00164750/01 z dnia: 2022-05-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-20 10:00
Po zmianie:
2022-05-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-20 11:00
Po zmianie:
2022-05-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-18
Po zmianie:
2022-06-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00170941/01 z dnia: 2022-05-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-24 10:00
Po zmianie:
2022-05-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-24 11:00
Po zmianie:
2022-05-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-22
Po zmianie:
2022-06-24


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00176463/01 z dnia: 2022-05-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-26 10:00
Po zmianie:
2022-05-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-26 11:00
Po zmianie:
2022-05-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-24
Po zmianie:
2022-06-29
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441082 2024-04-24
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Usługa nadzoru inwestorskiego, dla inwestycji: Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1031Z i nr1024Zpomiędzy miejscowościami Gostyniec i Pobierowo.
10448273 2024-04-24
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie Sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych (wentylacyjnych, dymowych, spalinowych, w tym systemów wentylacji mechanicznej) zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budow...
10446364 2024-04-25
godz. 00:00
Podlaskie Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego drogowego obiektu inżynierskiego - most przez rz Narew w m. Żółtki w ciągu EPD nr 8P05D045 km 16+241 o JNI 01060003 Narew w m. Żółtki w ciągu...
10451641 2024-04-25
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Nadzór inwestorski - Remont drogi gminnej nr DG 143010N Redaki - Babięty Wielkie 1. Przedmiotem zamówienie jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru związana z organizacją, ko...
10462181 2024-04-25
godz. 10:00
Wielkopolskie DE.202.1.2024.247 Opracowanie ekspertyzy technicznej budynku mieszkalnego przy ul. Łaskarza 5 w Poznaniu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Opracowanie ekspertyzy technicznej budynku mieszkalnego ...
10451610 2024-04-26
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi...
10450829 2024-04-26
godz. 10:00
Podkarpackie Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 – I piętro, laboratorium” Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego branży...
10375672 2024-04-29
godz. 08:30
Małopolskie Część 1: Część 1– Renowacja wieży oraz wzmocnienie stropu w budynku OSP w Libiążu przy ul. Floriańskiej 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które ma n...
10365796 2024-04-30
godz. 10:50
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Budową drogi krajowej S10 Szczecin – Piła” w podziale na 4...
10433230 2024-05-15
godz. 09:00
Pomorskie Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia budowy na Zadaniu pn. „Budowa obwodnicy Kartuz – etap II” w okresie realizacji robót budowlanych oraz w o...