Przetarg - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 5802960 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-02-09
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg
i Skarbimierz” w zakresie przebudowy alei obwodowej na terenie Parku Wolności w Brzegu.
Numer referencyjny: OR.IV.042.7.2018

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową i wzorem umowy, stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 18.01.2018r. pn. „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie przebudowy alei obwodowej na terenie Parku Wolności w Brzegu”, w następującym zakresie:
• nadzór inwestorski w branży drogowej przy robotach budowlanych i montażowych w zakresie przebudowy głównego ciągu komunikacyjnego – alei obwodowej na terenie Parku Wolności (działka nr 1 obręb Brzeg-Południa) wraz z montażem elementów małej architektury (ławki, kosze, kołki zapachowe dla psów).

Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.).

Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy:
a) w okresie przygotowania inwestycji:
- zaznajomienia się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową oraz terenem inwestycji,
- zaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020,
- uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy.
b) w okresie realizacji budowy:
- kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu,
- kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.),
- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania,
- kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
- kontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania,
- niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
- współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
- dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania,
- kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia,
- przeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót,
- kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania,
- systematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu,
- wykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane,
- wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania,
- kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
- kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów,
- skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy,
- skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania.
c) kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne
- udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące,
- rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu,
- niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych,
- sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia,
- ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót,
- sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających,
- udział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji.
d) związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku:
- odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy,
- akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego,
- uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych,
- kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania,
- przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,
e) w okresie gwarancji i rękojmi za wady:
- udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia,
- kontrola usunięcia wad.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10461677 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Profesjonalne audyty i raporty dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
10474634 2024-04-26
godz. 12:00
Dolnośląskie Wykonywanie usług związanych z przeglądem eksploatacyjno-budowlanym separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu, odstojników instalacji sanitarnych i deszczowych miesz...
10384126 2024-04-26
godz. 15:00
Mazowieckie wykonanie na osiedlu "Przy kamieniu" w Piasecznie przeglądów kominiarskich w latach 2024-2028
10463139 2024-04-29
godz. 08:00
Dolnośląskie WPRI.271.1.12.2024 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu – powołanie inspektora nadzoru PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu ...
10431390 2024-04-29
godz. 09:10
Wielkopolskie IN.18.2024.PZON Wykonanie protokołów kontroli dróg gminnych publicznych Gminy Mieleszyn - Roczny 2024 r. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie protokołów kontroli dróg gminnych publicz...
10462371 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka." 3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej do...
10472670 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice” 1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Inspek...
10442121 2024-05-02
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie projektu budowlanego na modernizację sieci gazowej w miejscowości Koszalin, ul. Jana Pawła II. Modernizacja Koszalin, ul. Jana Pawła II - wykonanie kosztorysu inwestorskiego o...
10474140 2024-05-06
godz. 11:00
Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: a) Przebudowa odcinka kanału (...) na terenie ogrodów działkowych Doliny Królewskiej (...) 1...
10398834 2024-05-14
godz. 09:30
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S8 Wrocław – K...