Przetarg 7325762 - Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru...

   
Analizuj Zamówienie 7325762 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-10
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - przebudowa amfiteatru w Siemiatyczach

Numer referencyjny: IF.271.1.2020

1.1. II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Przebudowa amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.
2. Nadzór nad realizacją zadania należy pełnić w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
3. Materiały pomocnicze do opisu przedmiotu zamówienia do sporządzenia oferty: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Pozwolenie na budowę są zamieszczone na stronie Zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/modernizacja-amfiteatru-w-siemiatyczach-w-ramach-projektu-pn-rewitalizacja-zdegradowanej-czesci-miasta-amfiteatru-i-targowiska.html
4. Zamawiający oczekuje, że w skład zespołu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wejdą:
4.1. inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający uprawnienia i doświadczenia opisane w rozdz. V pkt: 1.2.3.2 SIWZ, osoba ta będzie jednocześnie koordynatorem nadzoru inwestorskiego
4.2. inspektor nadzoru branży sanitarnej posiadający uprawnienia i doświadczenia opisane w rozdz. V pkt: 1.2.3.2 SIWZ.
4.3. Inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadający uprawnienia i doświadczenia opisane w rozdz. V pkt: 1.2.3.2 SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
6. W ramach zamówienia wykonawca będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują w szczególności:
a) przebudowę amfiteatru;
b) budowę zaplecza sanitarnego;
c) budowę drogi pożarowej i chodników;
d) budowę oświetlenia wokół amfiteatru;
e) zabezpieczenie lub przebudowę odcinków sieci istniejących, kolidujących z planowanym zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu;
f) uporządkowanie terenu po robotach budowlanych;
g) rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem warstwy humusu;
h) zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej;
i) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji – przebudowy amfiteatru, w tym między innymi:
– oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,
– organizację zaplecza,
– wytyczenie geodezyjne,
– organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
– wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
– wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
– badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
– bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
– wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) Zrealizowanie umowy zgodnie z jej treścią na etapie realizacji, odbioru, oraz w okresie gwarancyjnym;
2) Współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania;
3) Rzetelne i terminowe wypełnianie zobowiązań, w tym prawidłowe wykonywanie zadań i obowiązków, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia;
4) Wykonywanie usług będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i niezbędne doświadczenie, z zachowaniem wszelkiej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
5) Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru (pn. z powodu urlopu lub choroby), zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa na cały okres nieobecności inspektora;
6) W sytuacjach tego wymagających, w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, zapewnienie wsparcia i pomocy technicznej przez dodatkowych specjalistów;
7.1. Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zauważonych przypadkach wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową lub obowiązującymi przepisami.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą wyniknąć w związku z realizacją zamówienia, na kwotę nie niższą niż cena brutto podana w ofercie i przedłożenie Zamawiającemu jej kserokopii. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia do czasu zakończenia okresu gwarancyjnego.
7.3. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji inwestycji:
1) Spełnianie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz z przepisów szczególnych;
2) Współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania;
3) Weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i jego uaktualnień przedstawianych przez wykonawcę robót. Opiniowanie wniosków wykonawcy robót o zmianę terminu zakończenia robót budowlanych;
4) Przeprowadzanie co najmniej 3 razy w miesiącu narad roboczych/koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów budowy wszystkich branż, zamawiającego oraz innych stron, których obecność inspektor uzna za konieczną na danym etapie inwestycji (np. projektantów), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady. Do obowiązków nadzoru należy przechowywanie oryginałów protokołów w czasie realizacji inwestycji i przekazanie ich zamawiającemu po jej zakończeniu. Na wniosek inspektora nadzoru a za zgodą zamawiającego, w uzasadnionych przypadkach, termin narad może zostać zmieniony.
5) Sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie rysunków roboczych wykonawcy robót oraz opiniowanie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej dostarczonej przez zamawiającego;
6) Zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania;
7) Kontrola, sprawdzanie i przechowywanie w czasie realizacji inwestycji, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów i instrukcji obsługi, w celu niedopuszczenia do zastosowania urządzeń i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie w Polsce bądź niezgodnych z dokumentacją projektową. W przypadku zastosowania przez wykonawcę robót, materiałów i urządzeń równoważnych – ocena ich równoważności w uzgodnieniu z nadzorem autorskim.
8) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej)
9) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń;
10) Kontrola przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
11) Kontrola zabezpieczenia placu budowy oraz drzew rosnących przy budynku. Weryfikacja i zatwierdzenie technologii wykonywania robót budowlanych w rejonie koron drzew, przedstawionych przez wykonawcę robót;
12) Obecność inspektora ds. konstrukcji – min. 2 razy w tygodniu;
13) Obecność inspektora ds. sanitarnych – min. 1 raz w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;
14) Obecność inspektora ds. elektrycznych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;
15) W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu 18 godzin od otrzymania informacji.
16) Podczas każdorazowego pobytu na budowie dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i wykonania stosownego wpisu potwierdzającego jednocześnie pobyt na budowie,
17) Nadzorowanie w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji;
18) Weryfikacja i zatwierdzanie metod i technologii wykonywania zabezpieczeń i rusztowań, przedstawionych przez wykonawcę robót;
19) Monitorowanie przebiegu inwestycji pod względem technicznym i organizacyjnym oraz pod względem czasowym (zgodności z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym) oraz bezzwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach występujących w trakcie realizacji robót. Przedstawienie podejmowanych działań zapobiegawczych i proponowanie działań naprawczych.
20) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie;
21) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą robót, w tym niezbędnych robót dodatkowych – sporządzanie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji, z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych, weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji zamawiającego.
22) W przypadku rozwiązania/odstąpienia od umowy z wykonawcą robót lub odstąpienia przez wykonawcę robót od realizacji zadania – przedstawienie zamawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy wykonawcy robót.
23) Przedkładanie, na żądanie zamawiającego, okresowych sprawozdań z realizacji nadzorowanej inwestycji i udzielanie zamawiającemu informacji na potrzeby sprawozdawczości;
24) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.
25) Nadzorowanie prowadzonych badań, prób i rozruchów. Weryfikacja i zatwierdzanie przedstawianych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych.
26) Sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych zamawiającego z wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez wykonawcę robót.
27) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót.
28) Przygotowanie w terminie 5 dni roboczych po zakończeniu każdego kwartału, Raportu kwartalnego, który będzie zawierał wyszczególnienie wykonanych przez Wykonawcę prac oraz informacje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane, Opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu rzeczowo – finansowego, opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, fotografie dokumentujące postęp robót, wykaz zmian w dokumentacji projektowej, wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia.
29) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów.
30) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
31) Przeprowadzanie odbiorów częściowych robót i przekazywanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego.
7.4. Obowiązki Wykonawcy na etapie odbioru końcowego:
1) Sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych;
2) Zweryfikowanie oraz zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej zamawiającemu wraz z przechowywaną przez nadzór dokumentacją materiałową i innymi dokumentami związanymi z nadzorowaną budową;
3) Przeprowadzenie odbioru końcowego robót i przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego;
4) Przygotowanie, we współpracy z wykonawcą robót, kompletu dokumentów niezbędnych w celu uzyskania koniecznych decyzji eksploatacyjnych (np. UDT);
5) Przygotowanie, we współpracy z wykonawcą robót , kompletu dokumentów koniecznych w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
6) Przygotowanie rozliczenia rzeczowo-finansowego z realizacji inwestycji
7.5. Obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym:
1) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych.
2) Nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
3) Odbiór wykonanych prac i potwierdzanie na piśmie usunięcia wad czy usterek.
4) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu
7.6. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji i odbioru inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym:
1) Przygotowanie i stosowanie jednolitych wzorów dokumentów;
2) W przypadku wystąpienia takiej potrzeby – składanie na wniosek zamawiającego wyczerpujących informacji i wyjaśnień w sprawach z zakresu pełnionych obowiązków.
7.7. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru (np. z powodu urlopu lub choroby), wykonawca ma obowiązek zapewnić krótkoterminowe zastępstwo na cały okres nieobecności inspektora. Osoby zastępujące muszą posiadać kwalifikacje nie niższe niż zastępowani inspektorzy i podlegają akceptacji zamawiającego. W przypadkach wymagających zastępstwa na okres dłuższy niż 3 tygodnie, wykonawca ma obowiązek zaproponować zmianę osoby pełniącej obowiązki inspektora, z własnej inicjatywy lub na wniosek zamawiającego.
7.8. Wymienione w rozdziale V SIWZ, osoby stanowiące zespół inspektorów nadzoru, stanowią minimalne wymogi zamawiającego odnośnie personelu i nie wyczerpują wymagań w zakresie rzetelnego wypełniania zobowiązań wykonawcy. W sytuacjach tego wymagających, w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, wykonawca zapewni wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów. Powyższe należy uwzględnić w cenie oferty.
7.9. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu
8. Szczegółowe warunki i zasady płatności są określone w załączniku nr 8 do SIWZ tj. Istotnych Postanowieniach Umowy.
9. W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
branża Projektowanie
podbranża projekt budowlany, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71540000, 71630000, 71631300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany , nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441209 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu pokrycia dachowego i elewacji budynku Rynek 6 w Chełmsku Śląskim PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie kompletnej dokumentacji Kosz...
10464437 2024-05-06
godz. 10:00
Świętokrzyskie wykonanie okresowej kontroli rocznej i pięcioletniej stanu technicznego budynków, budowli i instalacji, narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników wy...
10393033 2024-05-06
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Budowa obwodnicy Stargardu w ciągu drogi krajowej nr 20” Przedmiotem zamówienia jest świ...
10456694 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z „Programem Olimpia” 1) Przedmiotem zamówien...
10482948 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia o nazwie: Rewitalizacja pomnika upamiętniającego ofiary egzekucji z dnia 14.10.1942 zlokalizowanego przy ul. Bi...
10398845 2024-05-09
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem przy kontrakcie pn.: „Sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projekte...
10428634 2024-05-16
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 152 na odcinku Świdwin – Połczyn Zdrój – etap II – Most na rzece R...
10451113 2024-05-17
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych rozbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś z podziałem na zadania, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, zezwoleń ...
10462140 2024-05-22
godz. 12:00
Zachodniopomorskie ROZBUDOWA ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO TWEETOP W SZCZECINIE, BUDOWA HAL PRODUKCYJNO MAGAZYNOWYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I...
10424644 2024-06-01
godz. 15:00
Łódzkie Przegląd techniczny budynków i terenów zewnętrznych należących do zasobów S.M. Rogatka