Zlecenie 7394980 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy...

   
Zamówienie 7394980 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-20
przedmiot zlecenia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami ul. Ogrodo
wa, Sosnowa, Kunowska w Baniach
Wartość kosztorysowa nadzorowanego zadania wynosi: 299.251,33 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt jeden złotych i 33/100)
Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiednią osobę która posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektora Nadzoru inwestorskiego w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, bez ograniczeń
Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót dotyczące objętej usługą nadzoru inwestorskiego stanowią załącznik nr 4. Dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.banie.plw zakładce Zapytania ofertowe poniżej 30.000 euro.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją projektową. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. dz. U. z 2019 r. poz. 51) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
. Obowiązki ogólne
1. Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób:
a) termin rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do złożenia wniosku o płatność końcową tj. do 31.12.2020 -roku.
2. Czas pracy inspektora nadzoru inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Urzędu Gminy Banie w godzinach od 7.00 do 15.00 niezależnie od czasu trwania pobytu.
3. Wymagana jest obecność na placu budowy / miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczający skuteczny i prawidłowy nadzór w tym:
- obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie / miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, inspektora w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia - 1 pobyt/tydzień
- dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanych zadań, na każde wezwanie Zamawiającego w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) oraz w tracie odbiorów częściowych, końcowych
- obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do przygotowania wniosków o płatność w ramach rozliczenia zadania inwestycyjnego z Urzędem Marszałkowskim w Szczecinie a także w przypadku konieczności uwzględnienia uwag wniesionych przez Urząd Marszałkowski.
2. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów ustawy Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie oraz zasad i wiedzy technicznej,
b) dokumentacji projektowej (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe)
c) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych,
d) w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności inspektora poprzez ustanowienie nowego inspektora o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony.
3. Wszystkie dokumenty stosowane podczas realizacji zadania muszą zawierać:
) znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, znak Pomorza Zachodniego
2.4 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego upoważniony i zobowiązany będzie w szczególności do:
1) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych
i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego,
2) działania w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania inwestycyjnego w sposób poprawny jakościowo i w przewidzianych terminach,
3) zapoznania się z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót), kosztorysami ofertowymi oraz umową zawartą z Wykonawcą robót nadzorowanego zadania,
4) udostępnienia numeru telefonu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego umożliwiającego szybki
i bezpośredni kontakt, w razie konieczności załatwienia spraw bieżących,
5) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zamówienia,
) prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem umowy w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane, łącznie z robotami koniecznymi do wykonania a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi na etapie podpisywania umowy,
7) zapewnienia dostępu na teren budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania
8) przygotowania niezbędnych dokumentów w celu przekazania placu budowy a następnie przekazanie go Wykonawcy robót w obecności przedstawiciela Urzędu Gminy Banie,
9) uzgodnienia z Wykonawcą procedur ( wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji,
10) egzekwowania od Wykonawcy uaktualnionego harmonogramu rzeczowo- finansowego w zależności od postępu robót oraz jego akceptacji w ciągu 7 dni,
11) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej,
12) w przypadku wykonywania robót przez podwykonawców stałego monitorowania wykonywanych robót a szczególności:
a) posiadania wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców,
b) nadzorowania poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji zadania a zwłaszcza stwierdzenia zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy,
13) monitorowania postępu robót poprzez stwierdzenie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym,
14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości zobligowanie Wykonawcy wpisem do dziennika budowy,
15) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień na temat realizowanego zadania,
16) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót budowlanych w sytuacjach określonych w warunkach umowy,
17) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej zatrudnionej osoby przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie,
18) organizacji oraz przewodniczenia naradom dotyczącym postępu robót (Rada Budowy) w której udział biorą przedstawiciela zaangażowanych w realizację stron (kierownik budowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca robót, Przedstawiciele zamawiającego) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie Zamawiającemu i Wykonawcy,
19) wydawania poleceń zmian Wykonawcy oraz dokonywania ich wyceny po akceptacji Zamawiającego,
20) nadzorowania ewentualnych robót dodatkowych w ramach podstawowego wynagrodzenia,
21) kontroli składowania i przechowywania materiałów,
22) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę, udział w komisyjnym pobieraniu próbek (zlecenia Wykonawcy wykonania dodatkowych próbek itp.),
23) sprawdzenia i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu
24) odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
25) sprawdzenia ilości i wartości wykonach robót będących podstawą rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
26) sprawdzenia zgodności faktur Wykonawcy robót z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami,
27) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę,
28) przygotowania odbiorów częściowych, końcowych przygotowanie protokołu z przeprowadzonego odbioru, sprawdzenie kompletności dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę,
29) uczestniczenia w odbiorach robót,
30) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę po zakończeniu robót,
31) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym,
32) rozliczenia umowy z wykonawcą w przypadku jej wypowiedzenia,
33) przygotowania niezbędnych dokumentów do zakończenia budowy o ile jest wymagane,
34) dopuszczenia materiałów, prefabrykatów i urządzeń przewidzianych do wbudowania,
35) uczestniczenia w przygotowaniach wniosku o płatność do Urzędu Marszałkowskiego,
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71520000, 71540000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463724 2024-04-29
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie 8 szt. świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie zlokalizowanych na terenie woj. małopolskiego
10439141 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie „Opracowanie projektu budowanego wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla budowy gazociągu niskiego ciśnienia DN 90 PE w miejscowości Zielona Góra, ul. Dworcowa dz. 2/78, 2/35, 2/7...
10484265 2024-05-01
godz. 00:00
Świętokrzyskie Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowie dla zakresu robót określo...
10483446 2024-05-02
godz. 14:00
Mazowieckie Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej weryfikacji obecnego stanu technicznego obiektu dworca w Grudziądzu wraz z podaniem sposobu możliwości przebudowy.
10462381 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie „Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg...
10480045 2024-05-06
godz. 12:00
Świętokrzyskie Wykonanie dokumentacji zawierającej wizualizacje oraz projekty wykonawcze wraz z kosztorysem i przedmiarem robót objętych opracowaniem, a także nadzór podczas wykonywania robót budowla...
10479276 2024-05-06
godz. 12:00
Świętokrzyskie Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Remont drogi gminnej-ulica Tysiąclecia w Wąchocku w km 0+240-1+112.
10480359 2024-05-06
godz. 13:00
Wielkopolskie Przeprowadzenie przeglądu rocznego obiektów budowlanych należących do PGKiM Sp. z o. o. z siedzibą w Hrubieszowie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli rocznej po...
10428903 2024-05-10
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Cedyni wraz z przepompowniami ściek...
10206554 2024-06-30
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na: • rozbiórka 1 prefabrykowanego elementu konstrukcji oporowej typu L o wysokości 2m, szerokości l,25m i długości podstawy 0,8m oraz podst...