Przetarg 8110726 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad...

   
Analizuj Zamówienie 8110726 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-30
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Tarnopol", "
Kotłówka i inne"

Część 1 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Tarnopol", 2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia:3.1 I część zamówienia – nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Tarnopol", gm. Narewka:3.1.1 Drogi gminnej nr 155638B (odcinek 1A) położonej na działce nr 998 oraz 1006 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 688 działka nr 1191 do km 1+387,60 – koniec trasy na skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 924. Droga o długości 1387,60 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.2 Drogi gminnej nr 155644B (odcinek 1B) położonej na działce nr 923 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną położoną na działce nr 924 do km0+450,90 – koniec trasy. Droga o długości 450,90 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.3 Drogi gminnej nr 107095B (odcinek 2) położonej na działce nr 1137 oraz 1119 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy działki nr 829/1 do km 0+602,650 – koniec trasy na skrzyżowaniu z drogą gminną położoną na działce nr 1098. Droga o długości 652,65 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.4 Drogi gminnej nr 155620B (odcinek 3) położonej na działce nr 1209 oraz w części na działce nr 1300 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 688 działka nr 1191 do km0+405,19 – koniec trasy. Droga o długości 405,19 m, o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie.3.1.5 Drogi gminnej nr 107100B (odcinek 4) położonej na działce nr 1300 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi gminnej nr 155620B działka nr 1209 do skrzyżowania z drogami gminnymi położonym na działkach nr 351 oraz 1277. Droga o długości 1405,48 m, o nawierzchni z mieszanki niewiązanej kruszywem.3.1.6 Drogi gminnej nr 155645B (odcinek 5) położonej na działce nr 1190 oraz w części na działce nr 1232 na terenie gminy Narewka we wsi Tarnopol na odcinku od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 688 znajdującej się na działce geodezyjnej nr 1191 do skrzyżowania z drogą gminną położoną na działce nr geodezyjny 1242. Droga o długości 760,20 m. Na odcinku od km 0+009,71 do km 0+601,00 o nawierzchni 4 x powierzchniowe utrwalenie, a na dalszym odcinku tj. do km 0+760,20 o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej kruszywemŁączna długość dróg to 5,06 km.5. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: 5.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością5.2 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy prac zagospodarowania poscaleniowego (zwanego dalej Wykonawcą prac) objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.5.3 Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren prac.5.4 Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.5.5 Wydawanie poleceń Wykonawcy prac należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę prac kierownika robót.5.6 Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.5.7 Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji.5.8 Koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawców poszczególnych kontraktów.5.9 Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.5.10 Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.5.11 Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe;5.12 Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;5.13 Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń;5.14 Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 5.15 Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.5.16 Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sadowego (ekspertyzy itp.).5.17 Zachowanie poufności informacji.6. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności: Reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na terenie prac zagospodarowania poscaleniowego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem wykonawczym zagospodarowania poscaleniowego, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą prac,6.2 Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,6.3 Rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą prac i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,6.4 Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,6.5 Udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót),6.7 Nadzór nad przeprowadzeniem badań próbek składu i stopnia zagęszczenia oraz grubości samej nawierzchni z kruszywa łamanego - 3 próbki (lub 4 próbki w przypadku braku nawierzchni bitumicznej) oraz próbki grubości warstwy bitumicznej - 1 próbka, wykonanych dróg poscaleniowych na koszt Nadzoru. Badanie próbek musi wykonać niezależne Laboratorium Drogowe – wybór należy uzgodnić z Zamawiającym,6.8 Wydawanie Wykonawcy prac poleceń, w formie pisemnej oraz potwierdzonych przez Wykonawcę, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,6.9 Niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,6.10 Żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,6.11 W razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na prace dodatkowe,6.12 Potwierdzenie wykonanych prac objętych nadzorem przez Wykonawcę prac, przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą prac zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, szerokości, powierzchni, szt., itp.),6.13 Bieżąca kontroli ilości i terminowości realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac oraz podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji6.14 Systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę prac. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą prac zagospodarowania poscaleniowego,6.15 Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanych zadań,6.16 Udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),6.17 Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy,6.18 Nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy prac koniecznych do odbioru,6.19 Uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych (1 raz w roku) na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Tarnopol", "Kotłówka i inne"2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej.3.2 II część zamówienia – nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól na obiektach scaleniowych "Kotłówka i inne", gm. Narew:3.2.1 Drogi gminnej (odcinek 1) położonej na działce nr 253 w obrębie Koweła, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+360,23 km. Droga o długości 1360,23 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.2 Drogi gminnej (odcinek 2) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+502,19 km. Droga o długości 502,19 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.3 Drogi gminnej (odcinek 3) położonej na działce nr 331 w obrębie Kotłówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+669,80 km. Droga o długości 1669,80 m, o nawierzchni z kruszywa łamanego.3.2.4 Drogi gminnej (odcinek 4) położonej na działce nr 386 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 1+320,58 km. Droga o długości 1 320,58 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3,2.5 Drogi gminnej (odcinek 5) położonej na działce nr 386 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+629,69 km. Droga o długości 629,69 m, o nawierzchni asfaltobetonowej.3.2.6 Drogi gminnej (odcinek 6) położonej na działce nr 481 w obrębie Łopuchówka, gmina Narew, w lok. 0+000,00 – 0+383,20 km. Droga o długości 383,20 m, o nawierzchni asfaltobetonowejŁączna długość dróg to 5,87 kmCzęść II zamówienia:5. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: 5.18 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością.5.19 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy prac zagospodarowania poscaleniowego (zwanego dalej Wykonawcą prac) objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.5.20 Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren prac.5.21 Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.5.22 Wydawanie poleceń Wykonawcy prac należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę prac kierownika robót.5.23 Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.5.24 Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji.5.25 Koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawców poszczególnych kontraktów.5.26 Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.5.27 Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.5.28 Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe;5.29 Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;5.30 Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń;5.31 Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 5.32 Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.5.33 Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sadowego (ekspertyzy itp.).5.34 Zachowanie poufności informacji.6. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:6. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:Część II zamówienia6.20 Reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na terenie prac zagospodarowania poscaleniowego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem wykonawczym zagospodarowania poscaleniowego, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą prac,6.21 Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,6.22 Rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą prac i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,6.23 Opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,6.24 Udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót),6.25 Nadzór nad przeprowadzeniem badań próbek składu i stopnia zagęszczenia oraz grubości samej nawierzchni z kruszywa łamanego - 3 próbki (lub 4 próbki w przypadku braku nawierzchni bitumicznej) oraz próbki grubości warstwy bitumicznej - 1 próbka, wykonanych dróg poscaleniowych na koszt Nadzoru. Badanie próbek musi wykonać niezależne Laboratorium Drogowe – wybór należy uzgodnić z Zamawiającym,6.26 Wydawanie Wykonawcy prac poleceń, w formie pisemnej oraz potwierdzonych przez Wykonawcę, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,6.27 Niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,6.27 Żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,6.28 W razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na prace dodatkowe,6.29 Potwierdzenie wykonanych prac objętych nadzorem przez Wykonawcę prac, przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą prac zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, szerokości, powierzchni, szt., itp.),6.30 Bieżąca kontroli ilości i terminowości realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac oraz podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji6.31 Systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę prac. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą prac zagospodarowania poscaleniowego,6.32 Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanych zadań,6.33 Udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),6.34 Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy,6.35 Nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy prac koniecznych do odbioru,6.36 Uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych (1 raz w roku) na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.



OA.272.20.2021
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482714 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Przeglądy okresowe budynków na lata 2024 i 2025 r.
10472851 2024-04-30
godz. 10:00
Podkarpackie Część 1: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega” Zadanie 1: Inspektor nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorski...
10474226 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno” Część 1: Część I: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uz...
10424246 2024-04-30
godz. 10:00
Lubelskie Oprac. Wstępnej Koncepcji Projekt. a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wys...
10424254 2024-05-06
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: Zadanie 1. Budowa świetlicy przy ul. Cyprysowej w Gajewie, gmina Giżycko wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10485799 2024-05-06
godz. 10:00
Pomorskie Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadnia pn.: Budowa parku sportowo-rekreacyjnego oraz budynku usługowego w Bojanie
10480162 2024-05-06
godz. 12:00
Opolskie Przeprowadzenie nadzoru budowlanego w ramach likwidacji barier architektonicznych w oparciu o wnioski osób niepełnosprawnych w miejscu ich zamieszkania
10482856 2024-05-06
godz. 17:00
Pomorskie Wykonanie przeglądów balkonów wraz z naprawą w budynkach mieszkalnych Spółdzielni.
10479698 2024-06-07
godz. 15:00
Śląskie Wykonanie ekspertyzy technicznej wraz z dokumentacją projcktowo-kosztorysową remontu parterowych oficyn zlokalizowanych na zachodniej części działki nr 47 obr. 148 przy ul. Katedralna 1...
10070702 2024-11-17
godz. 09:00
Dolnośląskie Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na modernizacji kotłowni celem przejścia na opalanie gazowe