Przetarg 6581267 - Optymalizuj i buduj - Budowa kładki pieszo-rowerowej na...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 6581267
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2019-02-12 |
przedmiot ogłoszenia | Optymalizuj i buduj - Budowa kładki pieszo-rowerowej na wyspę Bolko przez Kanał Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej w ramach zada nia: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury niskoemisyjnego transportu publicznego w Opolu Numer referencyjny: NP.260.15.2019.P Wartość bez VAT: 13 590 837.77 PLN Przedmiotem zamienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Optymalizuj i buduj - Budowa kładki pieszo-rowerowej na wyspę Bolko przez Kanał Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej w ramach zadania: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury niskoemisyjnego transportu publicznego w Opolu - etap I, na które składają się następujące zakresy prac:1) Zakres I – opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej2) Zakres II – wykonanie robót budowlano-montażowych3) Zakres III – nadzór autorski4) Zakres IV – informacja i promocja projektuZakres I - Prace projektowe: „Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury niskoemisyjnego transportu publicznego w Opolu – etap I” w zakresie: „Budowa kładki pieszo-rowerowej nad Kanałem Ulgi w ciągu ul. Bolkowskiej w Opolu”W zakres zamówienia wchodzi wykonanie kładki wraz z dojazdami w oparciu o dokumentację wykonaną przez Wykonawcę na bazie dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. Należy wykonać: optymalizację projektu budowlanego, wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody dla wykonania Kontraktu zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Kontraktu, wykonać roboty budowane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie.W dokumentacji muszą zostać zachowane podstawowe parametry techniczne kładki, tj.:— szerokość użytkowa: 5,0 m (ciąg rowerowy 3,0 m, 0,50 m – szerokość bezpiecznika oddzielającego ruch pieszych od ruchu rowerowego, 1,50 m szerokość chodnika dla pieszych),— konstrukcja stalowa, stalowo-żelbetowa lub żelbetowa,— ciąg pieszo-rowerowy na całej długości kładki,— odwodnienie: powierzchniowe – spadki poprzeczne i podłużne; wpusty mostowe; rury spustowe,— zabezpieczenie antykorozyjne cynkowanie natryskowe oraz powłoki malarskie,— oświetlenie lampy LED typu parkowego,— urządzenia obce nie przewiduje się urządzeń obcych na obiekcie, za wyjątkiem sieci oświetlenia— elementy bezpieczeństwa ruchu: balustrady h=1,2 m.Podstawowe parametry techniczne układu drogowego wraz z dojazdami:— ulica Bolkowska – szerokość pasa ruchu na prostej min. 4,5m, zwężenia dopuszczalne tylko w pobliżu drzew; pozostałe parametry jak w dokumentacji pierwotnej, stanowiącej załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego,— droga serwisowa, droga do nawracania, zjazd powinny posiadać parametry oraz geometrię jak w zaproponowano w dokumentacji pierwotnej, stanowiącej załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego,— kategoria ruchu KR 1,— wykonanie muru oporowego ograniczającego rampę od strony ul. Bolkowskiej (dawnej ul. Parkowej) zgodnie z pierwotna dokumentacją projektową,— wykonanie rampy od strony ul. Bolkowskiej o max. nachyleniu 6 %.W ramach zaprojektowania należy poddać optymalizacji, zgodnie z warunkami Zamawiającego określonymi w PFU, projekt budowlany. Cały przedmiot zamówienia Wykonawca ma obowiązek zaprojektować i wykonać w sposób oszczędny tzn.W oparciu o zasadę dążenia do uzyskania założonych w tym Programie efektów przy jak najniższej kwocie wydatków.Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania projektu w taki sposób alby spełniał on wymogi zgodności z Dyrektywą Rady nr 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985r. w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne (z późniejszymi zmianami).Jeżeli w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę w ramach niniejszego zakresu zostaną znalezione błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one, jak i roboty budowalno-montażowe zostaną poprawione przez Wykonawcę na jego koszt, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia, dokonane przez Zamawiającego.Cd. pkt II.2.11) |
branża | Drogownictwo, Projektowanie |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, projekt drogowy |
kody CPV | 45000000, 45100000, 45110000, 45200000, 45221000, 45221100, 45310000, 71320000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Opolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Opolskie |