Przetarg 12190551 - Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni...

   
Analizuj Zamówienie 12190551
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. (zadanie 1-2)

Część 1: Zadanie 1 - Opróżnianie ko
szy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udostępnianiu i opróżnieniu koszy ulicznych na terenie miasta Piły w okresie obowiązywania umowy od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. z podziałem na dwa okresy: zimowy (od 02.01.2026 r. do 28.02.2026 r. oraz 01.11.2026 r. do 31.12.2026 r.) i letni (od 1.03.2026 r. do 31.10.2026 r.) Ilość koszy ulicznych - 378 szt. (356 szt. stanowiących własność Wykonawcy i 22 szt. stanowiących własność Zamawiającego).Opróżnianie koszy należy wykonywać wg poniższego harmonogramu:Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie zimowym: jeden raz w tygodniu (poniedziałek) – załącznik nr 2 jeden raz w tygodniu (wtorek) – załącznik nr 3 jeden raz w tygodniu (środa) – załącznik nr 4Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie letnim: dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) – załącznik nr 2 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) – załącznik nr 3 jeden raz w tygodniu (środa) – załącznik nr 4Częstotliwość opróżniania koszy od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.: cztery razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota) – załącznik nr 5Interwencyjne opróżnianie koszy od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych Wykonawcy oraz Zamawiającego została określona w załączniku nr 6.2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy polegających na:- obsłudze sprzętu wymaganego do wykonywania prac związanych opróżnianiem i transportem odpadów z koszy na terenie miasta Piły.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 do SWZ).3. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi.5. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umowy – zał. Nr 3.1. do SWZ.6. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

Część 2: Zadanie 2 - Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. 1. Przedmiot zamówienia jest udostępnienie oraz opróżnianie 125 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów.Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym (od 02.01.2026 r. do 28.02.2026 r. oraz od 01.11.2026 r. do 31.12.2026 r.) w dni robocze (czwartek) do godziny 14.00, w okresie letnim (od 01.03.2026 r. do 31.10.2026 r.) w dni robocze (poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00 oraz w okresie zimowym i letnim (od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. – poniedziałek, środa, piątek, sobota).Lokalizacja koszy została określona w załączniku nr 2 i 3. Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy w parkach, skwerach na terenie miasta Piły z podziałem na okres zimowy i letni załącznik nr 6.2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy polegających na:- obsłudze sprzętu wymaganego do wykonywania prac związanych opróżnianiem i transportem odpadów z koszy na terenie miasta Piły.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik 3.2 do SWZ).3. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi.5. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umowy – zał. Nr 3.2. do SWZ.6. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

DZP.322.50.2025.AR
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska