Zlecenie 9011316 - Opracowanie innowacyjnych mebli szkieletowych z drewna...

   
Zamówienie 9011316 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-30
przedmiot zlecenia
Opracowanie innowacyjnych mebli szkieletowych z drewna bukowego o wysokiej odporności na oddziaływanie czynników zewnętrznych, z w
ykorzystaniem technologii PRINT i WRB

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie walców klejarskich czterowałowych do nakładania kleju oraz szkolenie pracowników Odbiorcy z zakresu użytkowania urządzeń. Oczekiwana zasada działania: Nakładarka kleju (walce klejarskie) musi posiadać dwa walce dozujące i dwa walce nakładające klej. Każdy walec musi być obustronnie wyposażony w rowki stalowe (system zabezpieczający przed wypływem kleju) i pracujących w nich uszczelniaczy z brązu (łatwe do czyszczenia) demontowalnych w pionie. Uszczelniacz mocowany w rowkach od góry. Walce klejarskie muszą być wyposażone w mikser do dwuskładnikowego systemu klejowego. Walce muszą być chłodzone przy pomocy agregatu chłodzącego aby zapewnić stabilność parametrów mieszaniny klejowej. Dopuszcza się jedynie składanie ofert na fabrycznie nowe urządzenia, ich elementy oraz osprzęt (tzn. dotychczas nieużywane) wolne od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich. Przedmiot Zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. W razie wskazania w opisie Przedmiotu Zamówienia znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia (jeśli odniesienie jest uzasadnione przedmiotem zamówienia) Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. Sposób realizacji zamówienia : wg warunków wymienionych w Ogłoszeniu. Odbiór na podstawie Protokołu Odbioru. Przygotowanie infrastruktury pod montaż urządzenia po stronie Zamawiającego. Zapytanie Ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej bazy konkurencyjności. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. O unieważnieniu postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Oferentów, którym przesłano Zapytanie Ofertowe. W przypadku gdy co najmniej dwie oferty uzyskają taką samą punktację wynikającą z zestawienia punktów uzyskanych w różnych kryteriach, zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium cenowym. Jeśli dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały taką samą punktację w ramach kryterium cenowym, Zamawiający wezwie powyższych Oferentów do złożenia ofert dodatkowych. Zamawiający dysponuje budżetem wskazanym w zapytaniu ofertowym. Oferta, która przekroczy wskazany budżet może podlegać ocenie jedynie wówczas, gdy pozostałe oferty lub oferenci nie będą spełniać wymagań zapytania ofertowego, lub gdy oferty zostaną odrzucone. Zamawiający ma jednak prawo nie przystąpić do podpisania umowy z Dostawcą, którego oferta przekracza budżet, jeśli w ocenie Zamawiającego przyjęcie oferty wiązałoby się z brakiem efektywności i racjonalności wydatkowania środków z budżetu. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej (PLN), w cenie NETTO, do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oraz wszystkie inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego powinny być złożone w języku polskim – Załącznik nr.5 Zamawiający wymaga zawarcia umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia. Czas trwania umowy : od daty podpisania Umowy przez strony do czasu zakończenia określonego w Umowie. Warunki odbioru : prawidłowe zakończenie instalacji, montażu, uruchomienia Przedmiotu Zamówienia oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników i osób funkcyjnych w zakresie obsługi i konserwacji Przedmiotu Sprzedaży, Zamawiający i Sprzedawca potwierdzą podpisaniem Protokołu Odbioru po przeprowadzeniu testów pracy w miejscu docelowego użytkowania. Wraz z podpisaniem Protokołu Odbioru Sprzedawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty związane z Przedmiotem Sprzedaży, w szczególności: a) instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, b) listy części zapasowych i akcesoriów, c) kompletną dokumentację techniczno-ruchową d) certyfikaty bezpieczeństwa „CE” lub deklarację zgodności wykonania Przedmiotu Sprzedaży ze stosownymi normatywami bezpieczeństwa, e) dokumenty gwarancyjne oraz wszelkie inne certyfikaty, poświadczenia oraz dokumentacje wymagane prawe polskim lub europejskim. Powyższe dokumenty, oprócz wersji papierowej, oczekiwane są także w wersji elektronicznej. Rozlicznie : płatności częściowe w formie zaliczki na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury proformy/ faktury zaliczkowej w zależności od procedur wewnętrznych Dostawcy, oraz faktury końcowej. Warunki finansowania stanowią kryterium oceny ofert. Sprzedający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Paged LabTech sp. z o. o. kar umownych w przypadku opóźnienia w dostawie Przedmiotu Sprzedaży lub opóźnienia w montażu Przedmiotu Sprzedaży z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy, Sprzedawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1% łącznej ceny netto Przedmiotu Sprzedaży za każdy rozpoczęty tydzień opóźnienia, na podstawie pisemnego wezwania do jej zapłaty. Łączna wysokość kary umownej, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nie przekroczy 5% łącznej ceny netto za Przedmiot Sprzedaży, określonej w zawartej umowie. Oferty muszą zawierać specyfikację instalacji urządzeń odbiorcy i obsługę serwisową. Miejsce, sposób oraz termin składania ofert : - drogą mailową na adres : marcin.borowiec@paged.pl oraz do wiadomości: marcin.kaluza@paged.pl - poprzez Bazę Konkurencyjności - termin składania ofert do 31.07.2022 do godziny 24:00 Informacja o wyborze oferty zostanie podana do dnia 08.08.2022 do godziny 24:00. Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na adres: marcin.borowiec@paged.pl oraz do wiadomości: marcin.kaluza@paged.pl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4. Odpowiedzi na zadane zapytania będą udzielane poprzez Bazę Konkurencyjności. Gwarancja, rękojmia i serwis gwarancyjny: 1) okres gwarancji oraz serwisu gwarancyjnego – minimum 12 miesięcy, a maksimum 36 miesięcy od daty podpisania (bez zastrzeżeń) Protokołu Odbioru dla każdego z dostarczonych urządzeń. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z warunkami określonymi w Zapytaniu Ofertowym w Załączniku nr 1 określającym kryteria wyboru ofert. 2) W ramach gwarancji Sprzedawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wszelkich wad w Przedmiocie Zamówienia, o ile wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem montażu lub wymiany Przedmiotu Umowy na wolny od wad itp., wszelkie koszty związane z transportem sprzętu z i do siedziby Zamawiającego oraz ponosi Sprzedawca. 3) Sprzedawca zapewnia czas reakcji serwisu na zgłoszenie rozumiany jako przystąpienie do niezwłocznego usunięcia usterki wynoszący nie więcej niż 48 godziny od chwili zgłoszenia. 4) Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedawcy o awarii wskazanym przez Sprzedającego kanałem informacyjnym. 5) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w Przedmiocie Zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, pod warunkiem, że wady te ujawnią się i zostaną zgłoszone Wykonawcy w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. Dostawca jest zobowiązany do obsługi przedmiotu zamówienia w oparciu o osoby z właściwymi uprawnieniami, doświadczeniem, oraz kompetencjami specjalistycznymi z zakresu produkcji, montażu i obsługi Przedmiotu Zamówienia. W przypadku wystąpienia minimalnych braków formalnych, niejasności w ofercie lub braku informacji o spełnieniu wymagań oferty, Zamawiający wezwie Oferenta określając termin i sposób, do uzupełnień braków lub złożenia wyjaśnień. Oferta ulegnie odrzuceniu w przypadku niezachowania wyznaczonego terminu.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny przemysłowe
kody CPV 42000000, 42642100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny przemysłowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405687 2024-04-22
godz. 11:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa precyzyjnego automatu CNC o podwyższonej dokładności.
10343077 2024-04-22
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Ogólny opis procesu realizowanego przez formę wtryskową Istotą zamówienia jest dostawa formy wtryskowej „FW02” która umożliwi wytwarzanie wypra...
10342211 2024-04-23
godz. 23:59
Podkarpackie PARAMETRY. 1. Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, budowę i integrację zrobotyzowanej celi spawalniczej do dużych gabarytów wraz z wdrożeniem procesów ...
10376435 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie Celem zamówienia jest dostawa Miksera - do projektu pt." Wdrożenie innowacyjnej, ekologicznej technologii produkcji ogniw kwasowych będących wynikiem własnych prac b+r " realizowanego w...
10472917 2024-04-29
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „Zakup linii okleinowania”. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – zakup fabrycznie nowej linii okleinowania wraz z jej dostarc...
10393879 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie Automatycznej linii do nanoszenia powłok na zakrętkę Szczegółowy opis całego przedmiotu zamówienia, jego parametry, cechy ...
10480925 2024-05-10
godz. 14:00
Śląskie SPRZEDAŻ - tokarka do żłobkowania walców
10442046 2024-05-15
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu do pakowania stosów książek w papier. Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe, minimalne parametry techniczne (obligatoryjne): - wydajno...
10454033 2024-05-17
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest nabycie, dostawa, montaż i uruchomienie centrum wielofunkcyjnego do obróbki profili, w celu produkcji okien drewnianych. Wymagane parametry techniczne: • Min...
10482416 2024-05-23
godz. 23:59
Śląskie Zestaw pras Zamówienie obejmuje sprzedaż, dostawę i instalację zestawu składającego się z 3 fabrycznie nowych pras do wciskania elementów złącznych (kołków) wraz z instruktażem....