Zlecenie 9087022 - Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii...

   
Zamówienie 9087022 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-03
przedmiot zlecenia
Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii uzyskiwania wysokiej jakości wyrobów makaronowych z dodatkiem polskiej pszenicy d
urum.

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa kwali kowanego materiału siewnego w postaci pszenicy durum, formy ozimej odmiany SAMBADUR, IS FORTIDUR w stopniu kwali kacji C1 w ilości: - SAMBADUR - ilość zamówienia 154 t (+/- 10%) oraz - IS FORTIDUR - ilość zamówienia 88 t (+/- 10%) tj. 242 t łącznie (+/-10%). Materiał siewny powinien charakteryzować się czystością nie mniejszą niż 98%, pozbawiony: •nasion drobnych, •źle wypełnieniach i porażonych grzybami, •popękanych i uszkodzonych ziarniaków, •nasion chwastów, •kamieni, •resztek słomy i kłosów. 2.Zawartość nasion innych gatunków roślin zbożowych nie powinna przekraczać 7 szt. w próbie 0,5 kg nasion, a sporyszu 0 szt. 3.Materiał siewny powinien być zabezpieczony odpowiednim opakowaniem w workach typu Big Bag 500 lub 1000 kg. Każdy worek musi być zaopatrzony w etykietę urzędową (w kolorze niebieskim dla materiału siewnego kwali kowanego, w stopniu C1). Na etykiecie powinna znajdować się informacja o MTZ oraz zdolności kiełkowania. 4.Wymagany materiał siewny pochodzący ze zbiorów 2022. 5.Zamówienie należy zrealizować najpóźniej do 30.09.2022. 6.W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostawy przedmiotu umowy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 7.Warunki płatności: 30 dni od każdej prawidłowo zrealizowanej dostawy częściowej na podstawie faktury VAT. 8.W przypadku gdy dostawy partii towaru nie spełniającej wymaganych umową parametrów, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę oraz ma prawo nie przyjąć towaru. 9.W przypadku sporu pomiędzy Stronami co do jakości dostarczonego materiału siewnego, Zamawiający pobierze próbki dostarczonego materiału oraz przekaże je do wybranego przez Zamawiającego laboratorium rozjemczego w celu ich zbadania. Koszty rozjemczych analiz jakościowych ponosi w całości Strona przegrywająca spór. 10.Wszelkie spory pomiędzy Stronami zostaną poddane celem ostatecznego rozstrzygnięcia Sądowi Powszechnemu właściwemu dla PZZ Lubella GMW Sp. z o.o. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a.zasady zachowania uczciwej konkurencji, b.zasady równego traktowania Wykonawców, c.zasady przejrzystości. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwali kowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2.Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4.Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5.Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych lub euro. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7.Oferta powinna zawierać dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przepisów prawa. 8. W przypadku ofert składanych drogą e-mail lub poprzez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca ma obowiązek przesłać skan podpisanego czytelnie formularza oferty oraz załączników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oryginalnych dokumentów, lub ich uwierzytelnionych kopii przed podpisaniem umowy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektroniczne i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE oraz ustawy z dnia 5.9.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021r., poz. 1797). 10. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia- opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: „Zakup i dostawa kwali kowanego materiału siewnego pszenicy durum formy ozimej odmian SAMBADUR, IS FORTIDUR do prowadzenia prac badawczych. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 05.09.2022 R. DO GODZINY 10:30. Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci rmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). - w wersji elektronicznej została przesłana jako skan dokumentów na adres poczty elektronicznej wskazany zapytaniu lub przez Bazę konkurencyjności, zakładka Oferty. W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Zakup i dostawa kwali kowanego materiału siewnego pszenicy durum formy ozimej odmian SAMBADUR, IS FORTIDUR do prowadzenia prac badawczych. 11.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 12.Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: •Nazwa i adres Wykonawcy. •Datę przygotowania i termin ważności oferty. •Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. •Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. •Cenę całkowitą netto i brutto. •Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. •Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). •Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 14.Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 15.Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 16.Termin związania ofertą wynosi 30 dni. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT 1.Oferty w ramach postępowania można składać poprzez: e-mail: t.brom@maspex.com lub Bazę Konkurencyjności Zakładka „Oferty” (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, budynek Biuro Zarządu, Recepcja rmy (decyduje data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego). 2.Oferty można składać do dnia 05.09.2022 r. do godz. 10.00, liczy się data i godzina dostarczenia oferty do Zamawiającego. 3.Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 4.Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty do Zamawiającego wskazany w pkt. 2. 5.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.09.2022 r. o godzinie 10:30. INFORMACJE DODATKOWE 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu bez wyboru ofert lub może unieważnić przetarg bez podania przyczyny. 2.Wybrany Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, w celu uzgodnienia wszystkich kwestii koniecznych do zawarcia umowy. 3.Zamawiający ma możliwość na każdym etapie Postępowania do: a)Zmiany lub odwołania postępowania, b)Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c)Zmiany treści ogłoszenia, d)Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 4.Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, zawarte w niniejszej zapytaniu ofertowym, które nie zostały podane do wiadomości publicznej, a także wszelkie informacje prawne, organizacyjne, handlowe, technologiczne i techniczne, dotyczące Zamawiającego lub zamówienia, niepodane do wiadomości publicznej, które uczestnik postępowania uzyska w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego i nie mogą być ujawniane przez uczestników postępowania, ani przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Wyżej opisane informacje poufne mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania oferty i udziału w postępowaniu. Administrator danych osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka PZZ Lubella GMW Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Wrotkowska 1. Kontakt z Administratorem danych osobowych jest możliwy poprzez adres mailowy lubella@maspex.com. Państwa dane osobowe są przetwarzane m.in. w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym. Pełna treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania Państwa danych osobowych oraz danych osobowych osób, których dane osobowe są lub będą przez Państwa przekazywane Administratorowi danych osobowych znajdują się w odpowiednich załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża rośliny, zboża, pasze
kody CPV 3111000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: rośliny, zboża, pasze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10384873 2024-04-09
godz. 11:00
Lubelskie Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL 1. Przedmiotem zamówienia jest realizowana przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukc...
10406528 2024-04-09
godz. 12:00
Dolnośląskie Zakup sadzonek drzew miododajnych na posadzenie w pasie drogi powiatowej nr 3102 D Kalinowa - Częstocice
10405364 2024-04-10
godz. 12:00
Opolskie Zakup nawozów azotowych, fosforowych, oraz nasion kukurydzy 1. POLIDAP 18-46 - 24 000 kg 2. ZAKSAN 33.5 - 96 000 kg 3. MOCZNIK Z INHIBITOREM UREAZY - 24 000 kg 4. SUPERFOSFAT FOS DAR - 96 0...
10423462 2024-04-15
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa śruty rzepakowej ekstrudowanej.
10444321 2024-04-17
godz. 11:00
Wielkopolskie Whey Powder with Coconut Oil - May till June 2024 -
10446070 2024-04-25
godz. 11:00
Wielkopolskie 87/2024 Preparat enzymatyczny dla trzody chlewnej w formie sypkiej z fitazą w ilości 50 kg Preparat enzymatyczny dla trzody chlewnej w formie sypkiej z fitazą w ilości 50 kg. Opis przed...
10451322 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa zboża paszowego dla bydła do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu Dostawa zboża paszowego (pszenżyto lub jęczmień) w ilości 10 ton, do Zakładu Do...
10439764 2024-04-26
godz. 12:00
Opolskie ARANŻACJA I DOSTAWA DEKORACYJNYCH ROŚLIN ZIELONYCH, W RAMACH PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA NOWEGO BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OPOLU, UL. CHMIELOWICKA 2
10444988 2024-04-26
godz. 15:30
Małopolskie Dostarczenie sadzonek kwiatowych na potrzeby letniej dekoracji terenów publicznych Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2024
10463848 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup i dostawę sadzonek, wykonanie nasadzeń oraz pielęgnację nasadzonych roślin, w okresie objętym umową na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych będących w administr...