Zlecenie 9054176 - Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii...

   
Zamówienie 9054176 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-07-19
przedmiot zlecenia
Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii uzyskiwania wysokiej jakości wyrobów makaronowych z dodatkiem polskiej pszenicy d
urum.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest zakup i dostawa płynnego nawozu (roztworu saletrzano - mocznikowego) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na potrzeby realizacji prac badawczych. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płynnego nawozu (roztworu saletrzano - mocznikowego) na potrzeby prac badawczych. Roztwór saletrzano – mocznikowy to nawóz azotowy płynny o zawartości: N 32%, azot 8% w formie amonowej NH4, 8% w formie azotanowej NO3 16% w formie amidowej NO2. Roztwór płynny winien być przezroczystą cieczą o zabarwieniu lekko żółtym. *rodzaj transportu: cysterna o pojemności min. 24 t *ilość zamówienia: 375 t (+/- 10% ) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu (WE) nr 2003/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 13.10.2003 r. w sprawie nawozów (Dz.Urz.UE.L Nr 304, str. 1) oraz winien być jednorodny, pochodzący od jednego producenta. Roztwór płynny jako przedmiot zamówienia, powinien zostać należycie zabezpieczony przed uszkodzeniem oraz dekompletacją. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ponadto następujących dokumentów: a) Karta charakterystyki produktu, b) Dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia stanowi „NAWÓZ WE”. Wykonawca odpowiada w pełni za transport przedmiotu zamówienia i gwarantuje, że odbędzie się on zgodnie z właściwymi przepisami prawa. Zamówienie będzie realizowane na terenie następujących województw: lubelskie, dolnośląskie, opolskie. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a. zasady zachowania uczciwej konkurencji, b. zasady równego traktowania Wykonawców, c. zasady przejrzystości. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów lub przepisów prawa, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. 8. Oferta powinna zawierać dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przepisów prawa. 9. W przypadku ofert składanych drogą e-mail lub poprzez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca ma obowiązek przesłać skan podpisanego czytelnie formularza oferty oraz załączników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oryginalnych dokumentów, lub ich uwierzytelnionych kopii przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektroniczne i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE oraz ustawy z dnia 5.9.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021r., poz. 1797). 11. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: „Zakup płynnego nawozu (roztworu saletrzano – mocznikowego) do prowadzenia prac badawczych” NIE OTWIERAĆ DO DNIA 19.08.2022 R. DO GODZINY 12:30 Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). - w wersji elektronicznej została przesłana jako skan dokumentów na adres poczty elektronicznej wskazany zapytaniu lub przez Bazę konkurencyjności, zakładka Oferty. W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Oferta na Zakup płynnego nawozu (roztworu saletrzano – mocznikowego do prowadzenia prac badawczych. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji. 14. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji. 15. Postanowień zawartych w pkt. 13 i 14 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną. 16. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 17. Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: -Nazwa i adres Wykonawcy. -Datę przygotowania i termin ważności oferty. -Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. -Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. -Cenę całkowitą netto i brutto. -Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. -Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). -Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. 18. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie oferty po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT Oferty w ramach postępowania można składać elektronicznie: e-mail: t.brom@maspex.com lub Baza Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka „Oferty” lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 19.08.2022 r. do godziny 12:00 w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, Recepcja firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Spółki. ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do: a. Zmiany lub odwołania postępowania, b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c. Zmiany treści ogłoszenia, d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 3. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. 5. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, stosując następujące zasady: a. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. b. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane zgodnie z opisanym powyżej sposobem przygotowania oferty i elementów, które musi oferta zawierać. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem „ZMIANA OFERTY”. c. W przypadku kolejnej zmiany oferty należy za napisem „ZMIANA OFERTY” podać odpowiedni numer porządkowy dokonanej zmiany. d. Wycofanie oferty może nastąpić na podstawie pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę. Powiadomienie, powinno być opatrzone napisem „WYCOFANIE - Oferta na wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn. „…”. Administrator danych osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka PZZ Lubella GMW Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Wrotkowska 1. Pełna treść obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych znajdują się w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża środki ochrony roślin, nawozy
kody CPV 24440000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki ochrony roślin, nawozy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371369 2024-03-29
godz. 08:00
Śląskie Zakup preparatów DDD PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup środków DDD według załącznika 255 szt.
10343616 2024-04-03
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia.” Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków ochrony rośl...
10396649 2024-04-09
godz. 12:00
Pomorskie Zakup ziemi, nawozów, trawy oraz preparatu w formie koncentratu.
10395470 2024-04-11
godz. 09:00
Pomorskie DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN DLA OT KARZNICZKA Część 1: zadania nr 1 dotyczy sukcesywnej dostawy środków ochrony roślin do Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych, ...
10424491 2024-04-12
godz. 08:20
Kujawsko-Pomorskie a1/10/04/2024 środki przeciw owadom BROS PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 płytka do zwalczania owadów płytka na owady Bros kod producenta 029 płytka na owady.jpg 6 szt. 2 proszek na mrówki ...
10386098 2024-04-12
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa płynów i preparatów do mycia i dezynfekcji, środków do zwalczania chwastów oraz nawozów do ochrony roślin
10396803 2024-04-12
godz. 10:00
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 środek chwastobójczy szczegółowy opis w formularzu ofertowym Formularz ofertowy ś [...].PDF 1 dostawa
10445049 2024-04-23
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa 9 tys. osłon zabezpieczających sadzonki modrzewia
10441977 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa środków chwastobójczych do utrzymania linii kolejowych na terenie IZ Białystok w 2024r.
10455918 2024-04-26
godz. 11:00
Wielkopolskie zakup nastepujące środki ochrony roślin: METAMITRON 700-500l FENMEDIFAM 160-120 l TRIFLUSULFURON 500 WG-40 kg ETOFUMESAT 500 SC-200 l LENACYL-40 l CHWASTOX TRIO-170 l