Zlecenie 8648299 - Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii...

   
Zamówienie 8648299 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-01-12
przedmiot zlecenia
Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii uzyskiwania wysokiej jakości wyrobów makaronowych z dodatkiem polskiej pszenicy d
urum.

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa kwali kowanego materiału siewnego w postaci pszenicy durum, formy jarej odmiany: DUROFINUS, DUROMAX w stopniu kwali kacji C1 w ilości: •DUROFINUS - Ilość zamówienia 24 t (+/- 10%) oraz •DUROMAX - Ilość zamówienia 24 t (+/- 10%) tj. 48 t łącznie (+/-10%). Materiał siewny powinien charakteryzować się czystością nie mniejszą niż 98%, pozbawiony: •nasion drobnych, •źle wypełnieniach i porażonych grzybami, •popękanych i uszkodzonych ziarniaków, •nasion chwastów, •kamieni, •resztek słomy i kłosów. 2.Zawartość nasion innych gatunków roślin zbożowych nie powinna przekraczać 7 szt. w próbie 0,5 kg nasion, a sporyszu 0 szt. 3.Materiał siewny powinien być zabezpieczony odpowiednim opakowaniem w workach typu Big Bag 500 lub 1000 kg. Każdy worek musi być zaopatrzony w etykietę urzędową (w kolorze niebieskim dla materiału siewnego kwali kowanego, w stopniu C1). Na etykiecie powinna znajdować się informacja o MTZ oraz zdolności kiełkowania. 4.Wymagany materiał siewny pochodzący ze zbiorów 2021. 5.Zamówienie należy zrealizować najpóźniej do 07.03.2022. 6.W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostawy przedmiotu umowy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 7.Warunki płatności: 30 dni od każdej prawidłowo zrealizowanej dostawy częściowej na podstawie faktury VAT. 8.W przypadku gdy dostawy partii towaru nie spełniającej wymaganych umową parametrów, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę oraz ma prawo nie przyjąć towaru. 9.W przypadku sporu pomiędzy Stronami co do jakości dostarczonego materiału siewnego, Zamawiający pobierze próbki dostarczonego materiału oraz przekaże je do wybranego przez Zamawiającego laboratorium rozjemczego w celu ich zbadania. Koszty rozjemczych analiz jakościowych ponosi w całości Strona przegrywająca spór. 10.Wszelkie spory pomiędzy Stronami zostaną poddane celem ostatecznego rozstrzygnięcia Sądowi Powszechnemu właściwemu dla PZZ Lubella GMW Sp. z o.o. Sp. k. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a.zasady zachowania uczciwej konkurencji, b.zasady równego traktowania Wykonawców, c.zasady przejrzystości. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwali kowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2.Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4.Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5.Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych lub euro. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty (w oryginale lub w postaci kopii). 8.Wymaga się, aby oferta w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia- opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: „Zakup i dostawa kwalifikowanego materiału siewnego pszenicy durum formy jarej odmiany: DUROFINUS, DUROMAX do prowadzenia prac badawczych” NIE OTWIERAĆ DO DNIA 14.02.2022 R. DO GODZINY 10:00. Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci rmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 9.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: •Nazwa i adres Wykonawcy. •Datę przygotowania i termin ważności oferty. •Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. •Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. •Cenę całkowitą netto i brutto. •Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. •Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). •Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 12.Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. 13.Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 14.Termin związania ofertą wynosi 30 dni. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT 1.Oferty w ramach postępowania można składać poprzez: e-mail: t.brom@maspex.com lub Bazę Konkurencyjności Zakładka „Oferty” (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, budynek Biuro Zarządu, Recepcja rmy (decyduje data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego). 2.Oferty można składać do dnia 14.02.2022 r. do godz. 10.00, liczy się data i godzina dostarczenia oferty do Zamawiającego. 3.Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 4.Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty do Zamawiającego wskazany w pkt. 2. 5.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.02.2022 r., o godzinie 10:30. INFORMACJE DODATKOWE 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu bez wyboru ofert lub może unieważnić przetarg bez podania przyczyny. 2.Wybrany Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, w celu uzgodnienia wszystkich kwestii koniecznych do zawarcia umowy. 3.Zamawiający ma możliwość na każdym etapie Postępowania do: a)Zmiany lub odwołania postępowania, b)Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c)Zmiany treści ogłoszenia, d)Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 4.Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, zawarte w niniejszej zapytaniu ofertowym, które nie zostały podane do wiadomości publicznej, a także wszelkie informacje prawne, organizacyjne, handlowe, technologiczne i techniczne, dotyczące Zamawiającego lub zamówienia, niepodane do wiadomości publicznej, które uczestnik postępowania uzyska w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego i nie mogą być ujawniane przez uczestników postępowania, ani przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Wyżej opisane informacje poufne mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania oferty i udziału w postępowaniu.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża rośliny, zboża, pasze
kody CPV 3111000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: rośliny, zboża, pasze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342561 2024-04-02
godz. 10:00
Pomorskie Bieżące utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Sztum 1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych należących do Miasta i Gminy Sztum, na terenie Bulwaru Zamkowego...
10366214 2024-04-05
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin – Gmina Żukowo 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz...
10397893 2024-04-12
godz. 08:00
Pomorskie SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU GOSPODARCZEGO, REHABILITACYJNEGO ORAZ WODY MINERALNEJ NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. Część 1: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wo...
10416484 2024-04-15
godz. 13:00
Małopolskie Zakup produktów ogrodniczych
10464889 2024-04-23
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa kwiatów doniczkowych i ziemi kwiatowej do Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IM PAN w Będlewie
10450813 2024-04-25
godz. 08:00
Łódzkie Zakup i dostawa brakujących ziemniaków sadzeniaków Część 1: Kwalifikowane ziemniaki sadzeniaki odmiany Lady Rosetta Tona 24,20 Gospodarstwo w Żelaznej Część 2: Kwalifikowane z...
10463368 2024-04-25
godz. 13:00
Wielkopolskie zakup śrut sojowej i rzepakowej na miesiąc maj 2024 r.
10468112 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą materiałów i środków do utrzymania zieleni oraz roślin jednorocznych na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gl...
10460917 2024-04-26
godz. 11:00
Małopolskie Usługa wykonania nasadzeń roślin jednorocznych, bylin i krzewów wraz z dostarczeniem materiału roślinnego oraz materiałów ogrodniczych na terenie kompleksów wojskowych administrowan...
10465126 2024-04-26
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych oraz ogrodniczych. Część 1 Multiplaty – pojemniki do hodowli Część 2 Doniczki Czę...