Zlecenie 8115146 - Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii...

   
Zamówienie 8115146 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-05-04
przedmiot zlecenia
Opracowanie i wdrożenie kompleksowej technologii uzyskiwania wysokiej jakości wyrobów makaronowych z dodatkiem polskiej pszenicy d
urum.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płynnego nawozu (roztworu saletrzano – mocznikowego) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na potrzeby realizacji prac badawczych. Roztwór saletrzano – mocznikowy to nawóz azotowy płynny o zawartości: N 32%, azot 8% w formie amonowej NH4, 8% w formie azotanowej NO3 16% w formie amidowej NO2. Roztwór winien być przezroczystą cieczą o zabarwieniu lekko żółtym. *rodzaj transportu: cysterna o pojemności min. 24 t *ilość zamówienia: 312 t (+/- 10% ) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu (WE) nr 2003/2003 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 13.10.2003 r. w sprawie nawozów (Dz.Urz.UE. L Nr 304, str. 1) oraz winien być jednorodny, pochodzący od jednego producenta. Roztwór płynny , jako przedmiot zamówienia, powinien zostać odpowiednio opakowany i należycie zabezpieczony przed jego uszkodzeniem oraz dekompletacją. Wykonawca odpowiada w pełni za transport przedmiotu zamówienia i gwarantuje, że odbędzie się on zgodnie z właściwymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ponadto następujących dokumentów: a) Karta charakterystyki produktu, b) Dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia stanowi „NAWÓZ WE”. c) Dokument potwierdzający przeprowadzenie testu odporności na detonację przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płynnego nawozu (roztworu saletrzano – mocznikowego) w celu prowadzenia prac badawczych. Zamówienie będzie realizowane na terenie następujących województw i powiatów oznaczonych kodem pocztowym: 21-030, 24-204, 22-300, 21-020, 24-220, 22-100, 22-610, 22-113, 22-302, 21-040, 22-360, 23-313, 22-113, 21-007, 21-070, 21-040, 22-400, 24-200, 22-360, 24-200, 24-320, 21-007, 22-302, 22-351, 21-070, 20-368, 21-007, 23-114, 24-220, 20-515, 22-650, 22-304, 22-304, 21-050, 24-200, 22-400, 21-050, 24-220, 21-040, 21-070, 21-013, 20-258, 23-230, 24-320, 21-007,20-515, 20-861 TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł: a. zasady zachowania uczciwej konkurencji, b. zasady równego traktowania Wykonawców, c. zasady przejrzystości. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, w oparciu o przepisy określone w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.). OFERTA POWINNA BYĆ PRZYGOTOWANA Z UWZGLĘDNIENIEM PONIŻSZYCH ZASAD: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. Wskazane jest, aby oferta była przygotowana w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, strony oferty powinny być ponumerowane. 5. Każda ewentualna poprawka w ofercie powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena wyrażona w polskich złotych. Cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy i opłaty związane z realizacją zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty(w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie). 8. Wymaga się, aby oferta: - w wersji papierowej była dostarczona w nieprzejrzystych i zapieczętowanych opakowaniach, uniemożliwiających odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowań. Powinna być opatrzona dopiskiem: "Zakup i dostawa płynnego nawozu (roztworu saletrzano – mocznikowego) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na potrzeby realizacji prac badawczych” NIE OTWIERAĆ DO DNIA 30.06.2021 R. DO GODZINY 12:30 Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). - w wersji elektronicznej została przesłana jako skan oryginałów dokumentów na adres poczty elektronicznej wskazany zapytaniu lub przez Bazę konkurencyjności, zakładka Oferty. W Temacie korespondencji elektronicznej należy wpisać: Oferta na Zakup nawozu płynnego (roztworu saletrzano – mocznikowego) do prowadzenia prac badawczych. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wymaga się przedłożenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji. 11. W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niebędących osobami fizycznymi, wymaga się przedłożenia aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego w celu ustalenia zasad reprezentacji. 12. Postanowień zawartych w pkt. 10 i 11 powyżej nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu we właściwej ewidencji lub we właściwym rejestrze przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną. Oferta musi zawierać m.in. następujące elementy: 1. Nazwa i adres Wykonawcy. 2. Datę przygotowania i termin ważności oferty. 3. Zakres i opis oferowanych usług w ramach oferty. 4. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny oferty. 5. Cenę całkowitą netto i brutto. 6. Datę/okres realizacji przedmiotu oferty. 7. Dane osoby do kontaktu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail). 8. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. INFORMACJA O SPOSOBIE, MIEJSCU I TERMINIE SKŁADANIA OFERT Oferty w ramach postępowania można składać elektronicznie: e-mail: t.brom@maspex.com lub Baza Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka „Oferty” lub w wersji papierowej osobiście, listownie lub pocztą kurierską do dnia 30.06 2021 r. do godziny 12:00 w biurze Zamawiającego, ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin, Recepcja firmy (decyduje data dotarcia oferty do siedziby Zamawiającego). KRYTERIA OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI (*WYMAGANE) 1. Cena 80% Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru: A = (n/b) x waga (waga = 80 pkt) gdzie: A– ilość punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku); n – najniższa cena spośród ocenianych ofert; b – cena oferty badanej. Najwyższą liczbę punktów (80) otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę. 2. Czas dostarczenia realizowanego zamówienia od dnia podpisania umowy 20% A = (b/n) x waga (waga = 20 pkt) gdzie: A– ilość punktów przyznana za kryterium czas dostarczenia liczony w dniach kalendarzowych (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku); n – najkrótszy czas dostarczenia liczony w dniach kalendarzowych spośród ocenianych ofert; b – czas dostarczenia liczony w dniach kalendarzowych badanej oferty; Najwyższą liczbę punktów (20) otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy czas dostarczenia liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W ofercie należy odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów, w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt w danym kryterium. Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ocenę końcową, zostanie powierzone zamówienie do realizacji. W przypadku uzyskania największej ilości punktów przez więcej niż jedną ofertę zostanie wybrana spośród nich oferta, która otrzymała najwięcej punktów w kryterium cena. ZAKAZ POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH 1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie postępowania do: a. Zmiany lub odwołania postępowania, b. Zmiany lub odwołania warunków postępowania, c. Zmiany treści ogłoszenia, d. Unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża środki ochrony roślin, nawozy
kody CPV 24440000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki ochrony roślin, nawozy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10378086 2024-03-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Środki ochrony roślin Agri Plus Wielkopolska -
10374551 2024-04-02
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Nawozy azotowe: RSM 32% wielkość zamówienia około 200t
10366279 2024-04-02
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa saletry amonowej do Zakładu Doświadczalnego Nieżychowice SALETRA AMONOWA O WIELKOŚCI GRANULACJI POWYŻEJ 2MM DLA 95% PRODUKTU I ZAWARTOŚCI AZOTU POWYŻEJ 33% W ILOŚCI 48T ...
10341148 2024-04-03
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony roślin - pes...
10374859 2024-04-04
godz. 10:00
Wielkopolskie RFP - na dostawę płynu chwastobójczego GALLUP SPECIAL 360SL: 1 szt.;
10384406 2024-04-04
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa Środków ochrony roślin BURAKA CUKROWEGO.
10424491 2024-04-12
godz. 08:20
Kujawsko-Pomorskie a1/10/04/2024 środki przeciw owadom BROS PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 płytka do zwalczania owadów płytka na owady Bros kod producenta 029 płytka na owady.jpg 6 szt. 2 proszek na mrówki ...
10426939 2024-04-12
godz. 13:00
Śląskie K2400263/ROUNDUP 360 SL, SIARCZAN AMONU,CHWASTOX
10405525 2024-04-17
godz. 11:00
Wielkopolskie 72/2024 Preparat mikrobiologiczny ARCTON WG lub równoważny w ilości 75 kg Preparat mikrobiologiczny ARCTON WG lub równoważny w ilości 75 kg. Opis przedmiotu zamówienia – parametry ...
10451082 2024-05-20
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Repelenty Część I :Repelent 1 - środek zabezpieczający drzewa przed zgryzaniem i spałowaniem przez zwierzynę - środek o działaniu odstraszającym, w formie pasty gotowej do smarowa...