Przetarg 8937744 - Opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków...

   
Analizuj Zamówienie 8937744 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-05-27
przedmiot ogłoszenia
Opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk Numer referencyjny: TZ
.250.77.2021
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie NIEzbędnym do wykonania audytów,
2) wykonanie audytów energetycznych dla budynków objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a TAKże algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r., nr 43, poz. 346, zm. Dz. U. z 2015r. poz. 1606, zm. Dz. U. z 2020r. poz. 879).
3) Audyt energetyczny powinien obejmować ulepszenie termomodernizacyjne polegające TAKże na usprawnieniu wentylacji
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk. Audyt energetyczny ma na celu wskazanie możliwych do realizacji usprawnień w zakresie zmniejszenia zapotrzebowania na energię. Dotyczy to zarówno energii potrzebnej do ogrzewania budynków, jak i chłodzenia, osuszania i nawilżania powietrza, do zapewnienia właściwej wentylacji, ogrzania wody oraz dostarczenia światła. Audyt powinien objąć pełną analizę wszystkich możliwych do realizacji rozwiązań energetycznych w badanych budynkach. Wyniki audytu będą załącznikiem do dokumentów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych na sfinansowanie przedsięwzięcia modernizacji energetycznej, zmniejszającego zapotrzebowanie na energię poprzez wykorzystanie energooszczędnych rozwiązań dla budynków mieszkalnych. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie niezbędnym do wykonania audytów, 2) wykonanie audytów energetycznych dla budynków objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r., nr 43, poz. 346, zm. Dz. U. z 2015r. poz. 1606, zm. Dz. U. z 2020r. poz. 879). 3) Audyt energetyczny powinien obejmować ulepszenie termomodernizacyjne polegające także na usprawnieniu wentylacji 3 Zużycie energii na audytowanych obiektach stanowi ponad 90% całkowitego zużycia energii przez Zamawiającego. Pod pojęciem zużycia energii rozumie się: 1) zużycie energii elektrycznej na potrzeby własne (budynki adm, sprzęt, oświetlenie itp.) 2) zużycie energii elektrycznej na potrzeby technologiczne 3) zużycie energii na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej 4. Audyt winien być wykonany w oparciu o wymagania zawarte między innymi w Ustawie z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2021r. poz. 2166), dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (2012/27/UE z dnia 25 października 2012 r z późn. zm.), normę PN-EN-16247. 5. W zależności od stopnia skomplikowania prac podczas wykonywania audytu budynki dzieli się na następujące grupy: Grupa I - Budynki o kubaturze do 600 tys.m3 Grupa II - Budynki o niezbyt skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 2 tys. m3. Grupa III - Budynki o skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 4 tys. m3 Grupa IV - Budynki o kubaturze do 8 tys. m3 Grupa V - Budynki o kubaturze powyżej 8 tys. m3 6. Zamawiający przewiduje następujące ilości szacunkowe zamawianych audytów: Budynki grupy I Minimalna zamawiana ilość 52 Maksymalna zamawiana ilość 260 Budynki grupy II Minimalna zamawiana ilość 60 Maksymalna zamawiana ilość 160 Budynki grupy III Minimalna zamawiana ilość 10 Maksymalna zamawiana ilość 60 Budynki grupy IV Minimalna zamawiana ilość 2 Maksymalna zamawiana ilość 15 Budynki grupy V Minimalna zamawiana ilość 1 Maksymalna zamawiana ilość 5 Razem 125/500
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 105-294087 z dnia 2022-06-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą. Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 21/08/2022
Powinno być:
Data: 24/09/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 111-313295 z dnia 2022-06-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia:
Zamiast:
5. W zależności od stopnia skomplikowania prac podczas wykonywania audytu budynki dzieli się na następujące grupy:
Grupa I - Budynki o kubaturze do 600 tys.m3
Powinno być:
5. W zależności od stopnia skomplikowania prac podczas wykonywania audytu budynki dzieli się na następujące grupy:
Grupa I - Budynki o kubaturze do 600 m3
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/06/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/06/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 10:15
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do
Zamiast:
Data: 24/09/2022
Powinno być:
Data: 26/09/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 122-347900 z dnia 2022-06-28:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do
Zamiast:
Data: 26/09/2022
Powinno być:
Data: 02/10/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 29/06/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 125-356240 z dnia 2022-07-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.1.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Krótki opis
Zamiast:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie NIEzbędnym do wykonania audytów,
2) wykonanie audytów energetycznych dla budynków objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a TAKże algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r., nr 43, poz. 346, zm. Dz. U. z 2015r. poz. 1606, zm. Dz. U. z 2020r. poz. 879).
3) Audyt energetyczny powinien obejmować ulepszenie termomodernizacyjne polegające TAKże na usprawnieniu wentylacji
Powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Zakresem zamówienia zamierza się objąć wykonanie audytów energetycznych z uwzględnieniem opracowania części audytu remontowego, dla budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia:
Zamiast:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Audyt energetyczny ma na celu wskazanie możliwych do realizacji usprawnień w zakresie zmniejszenia zapotrzebowania na energię. Dotyczy to zarówno energii potrzebnej do ogrzewania budynków, jak i chłodzenia, osuszania i nawilżania powietrza, do zapewnienia właściwej wentylacji, ogrzania wody oraz dostarczenia światła.
Audyt powinien objąć pełną analizę wszystkich możliwych do realizacji rozwiązań energetycznych w badanych budynkach.
Wyniki audytu będą załącznikiem do dokumentów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych na sfinansowanie przedsięwzięcia modernizacji energetycznej, zmniejszającego zapotrzebowanie na energię poprzez wykorzystanie energooszczędnych rozwiązań dla budynków mieszkalnych.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie NIEzbędnym do wykonania audytów,
2) wykonanie audytów energetycznych dla budynków objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego, wzorów kart audytów, a TAKże algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r., nr 43, poz. 346, zm. Dz. U. z 2015r. poz. 1606, zm. Dz. U. z 2020r. poz. 879).
3) Audyt energetyczny powinien obejmować ulepszenie termomodernizacyjne polegające TAKże na usprawnieniu wentylacji
3 Zużycie energii na audytowanych obiektach stanowi ponad 90% całkowitego zużycia energii przez Zamawiającego. Pod pojęciem zużycia energii rozumie się:
1) zużycie energii elektrycznej na potrzeby własne (budynki adm, sprzęt, oświetlenie itp.)
2) zużycie energii elektrycznej na potrzeby technologiczne
3) zużycie energii na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
4. Audyt winien być wykonany w oparciu o wymagania zawarte między innymi w Ustawie z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2021r. poz. 2166), dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (2012/27/UE z dnia 25 października 2012 r z późn. zm.), normę PN-EN-16247.
5. W zależności od stopnia skomplikowania prac podczas wykonywania audytu budynki dzieli się na następujące grupy:
Grupa I - Budynki o kubaturze do 600 m3
Grupa II - Budynki o NIEzbyt skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 2 tys. m3.
Grupa III - Budynki o skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 4 tys. m3
Grupa IV - Budynki o kubaturze do 8 tys. m3
Grupa V - Budynki o kubaturze powyżej 8 tys. m3
6. Zamawiający przewiduje następujące ilości szacunkowe zamawianych audytów:
Budynki grupy I Minimalna zamawiana ilość 52 Maksymalna zamawiana ilość 260
Budynki grupy II Minimalna zamawiana ilość 60 Maksymalna zamawiana ilość 160
Budynki grupy III Minimalna zamawiana ilość 10 Maksymalna zamawiana ilość 60
Budynki grupy IV Minimalna zamawiana ilość 2 Maksymalna zamawiana ilość 15
Budynki grupy V Minimalna zamawiana ilość 1 Maksymalna zamawiana ilość 5
Razem 125/500
Powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Audyt energetyczny ma na celu wskazanie możliwych do realizacji usprawnień w zakresie zmniejszenia zapotrzebowania na energię. Dotyczy to zarówno energii potrzebnej do ogrzewania budynków, jak i chłodzenia, osuszania i nawilżania powietrza, do zapewnienia właściwej wentylacji, ogrzania wody oraz dostarczenia światła.
Audyt powinien objąć pełną analizę wszystkich możliwych do realizacji rozwiązań energetycznych w badanych budynkach.
Wyniki audytu będą załącznikiem do dokumentów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych na sfinansowanie przedsięwzięcia modernizacji energetycznej, zmniejszającego zapotrzebowanie na energię poprzez wykorzystanie energooszczędnych rozwiązań dla budynków mieszkalnych.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji budynków w zakresie NIEzbędnym do wykonania audytów
2) wykonanie audytów energetycznych dla budynków objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
a) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a TAKże algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r., nr 43, poz. 346, zm. Dz. U. z 2015r. poz. 1606, zm. Dz. U. z 2020r. poz. 879),
b) Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 438)
3) Audyt energetyczny powinien obejmować ulepszenie termomodernizacyjne polegające TAKże na usprawnieniu wentylacji
4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa normującymi sporządzenie audytu energetycznego dla przedsięwzięcia termomodernizacyjnego oraz w przypadku skorzystania z opcji - audytu remontowego w zakresie wskazania działań technicznych, wchodzących w zakres przedsięwzięć remontowych w budynku, związanych z uzyskaniem oszczędności energii.
5) dla każdego z budynków należy sporządzić świadectwo charakterystyki energetycznej dla stanu istniejącego oraz stanu po realizacji optymalnego wariantu termomodernizacyjnego
4. Audyt winien być wykonany w oparciu o wymagania zawarte między innymi w Ustawie z dnia 20 maja 2016r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2021r. poz. 2166), dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (2012/27/UE z dnia 25 października 2012 r z późn. zm.), normę PN-EN-16247.
5. W zależności od stopnia skomplikowania prac podczas wykonywania audytu budynki dzieli się na następujące grupy:
Grupa I - Budynki o kubaturze do 600 m3
Grupa II - Budynki o NIEzbyt skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 2 tys. m3.
Grupa III - Budynki o skomplikowanym kształcie bryły i kubaturze do 4 tys. m3
Grupa IV - Budynki o kubaturze do 8 tys. m3
Grupa V - Budynki o kubaturze powyżej 8 tys. m3
6. Zamawiający przewiduje następujące ilości szacunkowe zamawianych audytów:
Budynki grupy I Minimalna zamawiana ilość 52 Maksymalna zamawiana ilość 260
Budynki grupy II Minimalna zamawiana ilość 60 Maksymalna zamawiana ilość 160
Budynki grupy III Minimalna zamawiana ilość 10 Maksymalna zamawiana ilość 60
Budynki grupy IV Minimalna zamawiana ilość 2 Maksymalna zamawiana ilość 15
Budynki grupy V Minimalna zamawiana ilość 1 Maksymalna zamawiana ilość 5
Razem 125/500
Numer sekcji: II.2.11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje o opcjach Opcje: TAK Opis opcji:
Zamiast:
Zamawiający może zlecić następujące ilości audytów:
Budynki grupy I Minimalna zamawiana ilość 52 Maksymalna zamawiana ilość 260
Budynki grupy II Minimalna zamawiana ilość 60 Maksymalna zamawiana ilość 160
Budynki grupy III Minimalna zamawiana ilość 10 Maksymalna zamawiana ilość 60
Budynki grupy IV Minimalna zamawiana ilość 2 Maksymalna zamawiana ilość 15
Budynki grupy V Minimalna zamawiana ilość 1 Maksymalna zamawiana ilość 5
Razem min. 125, maks. 500 (szacunkowo)
Zamawiający może udzielić zamówień publicznych na łączną kwotę NIEprzekraczającą wartości brutto najdroższej oferty Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa ramowa. W przypadku, gdy wartość brutto najdroższej oferty NIE przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień publicznych na łączną kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wartość umowy ramowej stanowi wartość brutto oferty wybranego wykonawcy, a w przypadku gdy wartość brutto oferty NIE przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wartość umowy ramowej będzie stanowić kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Powinno być:
1. Zamawiający może zlecić następujące ilości audytów:
Budynki grupy I Minimalna zamawiana ilość 52 Maksymalna zamawiana ilość 260
Budynki grupy II Minimalna zamawiana ilość 60 Maksymalna zamawiana ilość 160
Budynki grupy III Minimalna zamawiana ilość 10 Maksymalna zamawiana ilość 60
Budynki grupy IV Minimalna zamawiana ilość 2 Maksymalna zamawiana ilość 15
Budynki grupy V Minimalna zamawiana ilość 1 Maksymalna zamawiana ilość 5
Razem min. 125, maks. 500 (szacunkowo)
Zamawiający może udzielić zamówień publicznych na łączną kwotę NIEprzekraczającą wartości brutto najdroższej oferty Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa ramowa. W przypadku, gdy wartość brutto najdroższej oferty NIE przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień publicznych na łączną kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wartość umowy ramowej stanowi wartość brutto oferty wybranego wykonawcy, a w przypadku gdy wartość brutto oferty NIE przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wartość umowy ramowej będzie stanowić kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Zakresem podstawowym przedmiotu zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych dla około 125 budynków gminnych znajdujących się w zasobie Miasta Gdańsk.
Zamawiający może również zlecić wykonawcy wykonanie części audytów remontowych na zasadzie opcji. Szacuje się, że zamówienia na wykonanie części audytów remontowych w ramach prawa opcji NIE przekroczą 25% całości zlecanych audytów.
Warunki realizacji prawa opcji
1) Skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o chęci skorzystania z prawa opcji drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę.
3) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji jednokrotnie w terminie przewidzianym prawem opcji.
4) W ciągu 3 dni od poinformowania Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienie szczegółowe.
5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i w umowie. Do obliczenia wartości usługi w ramach prawa opcji będą przyjęte ceny jednostkowe wskazane w złożonym przez Wykonawcę formularzu cenowym, będącym załącznikiem do oferty.
6) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w zakresie części audytów remontowych do końca 2023 roku.
7) Brak informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji w sposób określony powyżej świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówień opcjonalnych).
8) NIEskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji NIE może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu NIEzrealizowania warunków zamówienia.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 12/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do
Zamiast:
Data: 02/10/2022
Powinno być:
Data: 09/10/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 05/07/2022
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 12/07/2022
Czas lokalny: 10:15
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71314000, 71314300, 79212000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457691 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 w...
10458435 2024-04-26
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie SA.270.1.10.2024 Opracowanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania "Budowa murów oporowych przy "Źródełku Miłości", IN2024/10" PRZEDMIOT PO...
10448080 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty) 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów okresowych rocz...
10472634 2024-04-26
godz. 11:00
Małopolskie Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: 1. Termomodernizacja wybranych obiektów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie-budynek Kaplicy / 2. Doposażenie Szpitalnego Odd...
10462963 2024-04-29
godz. 10:00
Wielkopolskie Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej w Granowie”. Przedm...
10376077 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w ramach zadanianr 07380 pn Trasa Tramwajowa Borowska Szpital we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje następuj...
10478435 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i ...
10473531 2024-05-07
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sięgacza ul. Rudackiej 57 A-G w Toruniu
10450031 2024-05-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Zadanie 55287 „Przebudowa budynku biurowo-sztabowego dla potrzeb Wojskowego Centrum Rekrutacji w Koninie”. Wykonanie Dokumentacji Projektowo – Kosztorysowej. Opracowanie dokumentacji ...
10477861 2024-05-20
godz. 12:00
Lubelskie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę obozowiska kontenerowego w m. Nowa Dęba wraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.