Zlecenie 7705182 - Okno na świat - nowe otwarcie Przedmiotem zamówienia jest...
(zakończone) | Zamówienie 7705182|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-09-21 |
przedmiot zlecenia | Okno na świat - nowe otwarcie Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część I – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Goraju [Frampolska 23, 23-450 Goraj] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część I – zajęcia z j. angielskiego w Goraju, łącznie 20h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część II – zajęcia z j. niemieckiego w świetlicy w Goraju [Frampolska 23, 23-450 Goraj] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część II – zajęcia z j. niemieckiego w Goraju, łącznie 20h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część III – zajęcia z j. polskiego w świetlicy w Goraju [Frampolska 23, 23-450 Goraj] – kompetencje porozumiewania się w języku ojczystym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część III – zajęcia z j. polskiego w Goraju, łącznie 67h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część IV – zajęcia z matematyki w świetlicy w Goraju [Frampolska 23, 23-450 Goraj] – kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część IV – zajęcia z matematyki w Goraju, łącznie 14h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część V – zajęcia z informatyki w świetlicy w Goraju [Frampolska 23, 23-450 Goraj] – kompetencje informatyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część V – zajęcia z informatyki w Goraju, łącznie 14h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część VI – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Kryłowie [ul. Hrubieszowska 4, 22-530 Mircze] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część VI – zajęcia z j. angielskiego w Kryłowie, łącznie 26h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część VII – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Połoskach [Połoski 45A, 21-530 Piszczac] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część VII – zajęcia z j. angielskiego w Połoskach, łącznie 22h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część VIII – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Przybysławicach [Przybysławice 1, 21-080 Garbów] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część VIII – zajęcia z j. angielskiego w Przybysławicach, łącznie 15h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część IX – zajęcia z j. polskiego w świetlicy w Siedliszczach [ul. Szkolna 64, 22-130 Siedliszcze] – kompetencje porozumiewania się w języku ojczystym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część IX – zajęcia z j. polskiego w Siedliszczach, łącznie 14h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część X – zajęcia z j. rosyjskiego w świetlicy w Siedliszczach [ul. Szkolna 64, 22-130 Siedliszcze] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część X – zajęcia z j. rosyjskiego w Siedliszczach, łącznie 11h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XI – zajęcia z j. polskiego w świetlicy w Kołaczach [Kołacze 2, 22-244 Stary Brus] – kompetencje porozumiewania się w języku ojczystym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XI – zajęcia z j. polskiego w Kołaczach, łącznie 19h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XII – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Kołaczach [Kołacze 2, 22-244 Stary Brus] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XII – zajęcia z j. angielskiego w Kołaczach, łącznie 33h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XIII – zajęcia z j. angielskiego w świetlicy w Brzeźcach [Brzeźce 134, 08-540 Stężyca] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XIII – zajęcia z j. angielskiego w Brzeźcach, łącznie 35h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XIV – zajęcia z j. niemieckiego w świetlicy w Brzeźcach [Brzeźce 134, 08-540 Stężyca] – kompetencje porozumiewania się w języku obcym, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XIV – zajęcia z j. niemieckiego w Brzeźcach, łącznie 21h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XV – zajęcia z matematyki w świetlicy w Moniatyczach [Moniatycze 148, 22-500 Hrubieszów] – kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XV – zajęcia z matematyki w Moniatyczach, łącznie 40h, Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do przeprowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe u podopiecznych świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w zakresie: Część XVI – zajęcia z informatyki w świetlicy w Kraśniku [Aleja Tysiąclecia 3B, 23-200 Kraśnik] – kompetencje informatyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, Usługa będzie realizowana w planowanym okresie: wrzesień 2020 r. – październik 2020 r. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze i/lub weekendy w godzinach otwarcia świetlic ustalonych z kierownikiem świetlicy oraz Zamawiającym dostosowanych do potrzeb podopiecznych oraz grafiku pracy świetlic. Realizacja zajęć wynikających z bieżącej realizacji projektu odbywać się będzie w wymiarze: część XVI – zajęcia z informatyki w Kraśniku, łącznie 14h Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową (60 min.). Szczegółowy harmonogram ustalany będzie na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Uczestnikami zajęć będą podopieczni świetlic PCK, tj. dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat, zagrożeni wykluczeniem społecznych. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. diagnoza potrzeb podopiecznych świetlicy w zakresie określonych kompetencji, wskazanych w danej części zamówienia – zarówno w celu wsparcia podopiecznych mających problemy z opanowaniem danego przedmiotu, jak i w celu umożliwienia rozwoju zainteresowań danego przedmiotu, 2. przygotowywanie zajęć w oparciu o przeprowadzoną diagnozę potrzeb, 3. przeprowadzanie zajęć wspomagających, jak i rozwijających zainteresowania w wymiarze czasowym podanym powyżej, przy zastosowaniu metod i narzędzi atrakcyjnych i ciekawych dla grupy odbiorców zajęć 4. przygotowanie harmonogramu i przesłanie do akceptacji Zamawiającego do 25. dnia miesiąca poprzedzającego realizację przedmiotu zamówienia, 5. prowadzenie list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego, 6. sprawozdawczość z przeprowadzonych zajęć 7. Współpraca z kadrą świetlic, w tym z ich kierownikami-wychowawcami w zakresie ustalania harmonogramu pracy, zgodnie z planem pracy świetlic. 8. Przesłanie Zamawiającemu co miesiąc ewidencji godzin zaangażowania zawodowego, w formie protokołu na wzorze przez niego dostarczonym. W przypadku, jeśli z przyczyn niezależnych nie będzie możliwe przeprowadzenie zajęć w zadeklarowanym wymiarze czasowym Wykonawca przeprowadzi zaległe zajęcia w kolejnym miesiącu kalendarzowym. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | edukacja, kursy językowe, kursy informatyczne |
kody CPV | 80000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |