Zlecenie 7407927 - Ogłoszenie w trybie zapytania ofertowego na usługę...
(zakończone) | Zamówienie 7407927|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-03-31 |
przedmiot zlecenia | Ogłoszenie w trybie zapytania ofertowego na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz
z obsługą merytoryczną dla projektu „Renowacja drugiego piętra zabytkowego budynku klasztoru dawnej szkoły w Kaliszu na cele społeczno-gospodarcze”, realizowanego w ramach wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. Przedmiotem zamówienia jest nadzór Inżyniera Kontraktu wraz z obsługą merytoryczną dla projektu pn. „Renowacja drugiego piętra zabytkowego budynku klasztoru dawnej szkoły w Kaliszu na cele społeczno-gospodarcze”. Obowiązki Inżyniera Kontraktu w fazie bezpośrednio poprzedzającej rozpoczęcie przedsięwzięcia oraz w fazie wykonywania prac budowlanych i konserwatorskich wskazane zostały szczegółowo w zapytaniu ofertowym w pkt. IV Cel zamówienia Nadzór Inżyniera Kontraktu winien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania prac zgodnie z Umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcami. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest nadzór Inżyniera Kontraktu wraz z obsługą merytoryczną dla projektu pn. „Renowacja drugiego piętra zabytkowego budynku klasztoru dawnej szkoły w Kaliszu na cele społeczno-gospodarcze”. Obowiązki Inżyniera Kontraktu w fazie bezpośrednio poprzedzającej rozpoczęcie przedsięwzięcia oraz w fazie wykonywania prac budowlanych i konserwatorskich: a) weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji projektowej; b) nadzór nad całością dokumentacji sporządzonej przez wykonawcę; c) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz pozwolenia na budowę; d) bezstronne i obiektywne uczestniczenie w procesie inwestycyjnym m.in. poprzez zapewnienie prawidłowego wykonania Umowy na Roboty, zgodnie z ich zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej; e) wystawienie Poleceń Rozpoczęcia Robót; f) uczestnictwo w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót terenu budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w Umowie na Roboty, niezbędnych do ich realizacji; g) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; h) stała kontrola wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; i) monitorowanie postępu rzeczowego robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującymi przy realizacji Umowy na Roboty harmonogramami; j) uczestniczenie w odbiorach, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych; k) administrowanie Umową na Roboty w sposób zapewniający prowadzenie pełnego wymaganego przez Zamawiającego raportowania, w tym monitorowania ważności wszystkich polis ubezpieczeniowych, gwarancji oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych od Wykonawcy Robót; l) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; m) wydawanie Wykonawcy Robót poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku Budowy dotyczących m.in. usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i konserwatorskich; n) udzielanie Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących prowadzonych robót, w zakresie kompetencji Inżyniera; o) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w Umowie na Roboty lub Prawie Budowlanym; p) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; q) uczestniczenie w niezbędnych do prawidłowej realizacji prac naradach z Wykonawcą Robót, Zamawiającym oraz innymi zaangażowanymi stronami, na których rozwiązywane są wszelkie sprawy związane z realizacją przedsięwzięcia; r) kontrola materiałów budowlanych w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z zapisami Umowy na Roboty, uszkodzonych lub nie posiadających polskich certyfikatów; s) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; t) sprawdzanie i formułowanie ewentualnych uwag i zastrzeżeń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.; Dalsza część obowiązków została wskazana w zapytaniu ofertowym w pkt. IV |
branża | Projektowanie |
podbranża | projekt budowlany, projekt drogowy, nadzór, kosztorys, przegląd |
kody CPV | 71210000, 71247000, 71248000, 71311300, 71315200, 71315210, 71318000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Wielkopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Wielkopolskie |