Przetarg 7779678 - Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 7779678 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-27
przedmiot ogłoszenia
Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10

1. Przedmiotem zamówienia jest odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 - paliwo alternatywne. Odpad p
owstaje poprzez rozdrabnianie frakcji nadsitowej wydzielonej z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz częściowo z pozostałości po sortowaniu ręcznym odpadów zebranych w sposób selektywny, dostarczanych do Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej ZPOK) z regionu chełmskiego.
1.1. Informacja o paliwie alternatywnym przewidzianym do odzysku:
­ frakcja w postaci płatków o wielkości do 30 mm;
­ magazynowanie na terenie Zamawiającego w postaci pryzm (frakcja luźna);
­ czas magazynowania przez Zamawiającego: do 6 miesięcy;
­ wilgotność poniżej 25%;
­ zawartość chloru poniżej 0,7%;
­ wartość opałowa powyżej 16MJ.
2. Zagospodarowanie paliwa alternatywnego wykonawca będzie zobowiązany realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:
­ Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.);
­ Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.);
­ Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1277 z późn. zm);
­ Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 6 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10);
­ Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 21 stycznia 2016 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów oraz sposobów postępowania z odpadami powstałymi w wyniku tego procesu (Dz. U. z 2016 r., poz. 108);
­ oraz na podstawie pozostałych aktów wykonawczych obowiązujących na terenie kraju w zakresie gospodarki odpadowej (jeżeli dotyczą zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 10).
3. Paliwo alternatywne (odpady) dostarczane będą do instalacji wykonawcy transportem zamawiającego w sposób sukcesywny.
3.1. Transport odbywał się będzie pojazdem przystosowanym do przewozu kontenera KP 34.
4. Zamawiający wymaga aby wykonawca był w stanie przyjąć w ciągu jednego dnia w godzinach 7:30 – 21:30 co najmniej cztery transporty odpadów (każdy o wadze w granicach 10-12 Mg) tj. dwa transporty w godzinach 7.30 – 14.30 oraz dwa transporty w godzinach 14.30 – 21.30.
5. Zamawiający powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
7. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą wykonawcy, a wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszenie zamówienia składanego przez zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
9. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji:
1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i umową.
2) Wykonawca będzie zobligowany przyjmować od zamawiającego odpady objęte postępowaniem
i określone w ofercie wykonawcy.
3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi
w ofercie wykonawcy i załączniku do umowy.
4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie w sposób określony w umowie.
6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku pełnej realizacji prawa opcji.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5.
12. Ewidencja odpadów, w tym karta przekazania odpadów, prowadzona będzie za pośrednictwem elektronicznego systemu „Baza o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” zwanego BDO, utworzonego na podstawie ustawy o odpadach oraz odbywać się będzie na zasadach określonych we wspomnianym systemie.
13. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem postępowania, w szczególności: odbiór i odzysk/zagospodarowanie.
14. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r., poz. 1320, z późn. zm.), o ile nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności.
14.1. W trakcie realizacji umowy zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
14.2. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem funkcji określonych w pkt. 14 niniejszego ustępu w trakcie realizacji umowy:
a) oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Przekazane zamawiającemu oświadczenia powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy;
b) do wglądu - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) do wglądu - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) do wglądu - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji.
14.3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 14 niniejszego ustępu, zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 14 niniejszego ustępu.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90514000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446081 2024-04-25
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest usługa pozyskania surowców wtórnych z demontażu strumienia odpadów wielkogabarytowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z...
10413985 2024-04-25
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczaniem terenów na obszarze Gminy Miasta Kołobrzeg.Z...
10376050 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z ich tran...
10461969 2024-04-30
godz. 11:00
Śląskie Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest z da...
10481037 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest odbiór i utylizacja odpadów powstałych w wyniku realizacji prac badawczych w projekcie pt. "Opracowanie algorytmów uczenia maszynowego i opartego na nich sys...
10451627 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice zgodnie z SWZ DZP-OZ.2616.119.2024
10487290 2024-05-06
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych, budynków użyteczności publicznej oraz obiektów kościelnych, położonych na terenie M...
10370954 2024-05-07
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Wykonanie rocznego przeglądu okresowego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądów, napraw i badań w zak...
10433208 2024-05-16
godz. 08:00
Podlaskie Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych WZZ GRANICA Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych (produktów ubocznych pocho...
10457541 2024-05-27
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r. O...