Przetarg 7413606 - Odtworzenie walorów architektonicznych ...

   
Analizuj Zamówienie 7413606 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-03
przedmiot ogłoszenia
Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi
i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice – ETAP III: Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury Część II: Nasadzenie zieleni
Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2020

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice – ETAP III:
Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury
Część II: Nasadzenie zieleni”.

Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części:
Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury
Część II: Nasadzenie zieleni.

Etap III – przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją projektową będącą elementem SIWZ i stanowiącą załącznik do SIWZ, przy czym Zamawiający przekazuje dokumentację obejmującą większy zakres od przedmiotu zamówienia.

Niniejsza procedura dokonania zamówienia publicznego będzie dotyczyła wyłącznie Etapu III zamówienia. Etap III jest ostatnim planowanym etapem inwestycji.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1606, 1607/1, 1607/2, 1434, 1605/1, obręb Lubcza, Gmina Ryglice.




Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z:
- budową straganów handlowych (5 szt.) na działkach nr 1607/1, 1607/2,
- budową wiaty rowerowej i wiaty przystankowej na działce nr 1606,
- wykonaniem placu zabaw, tj. stół integracyjny – szachy-chińczyk, huśtawka bocianie gniazdo, tablica rysunkowa, huśtawka wagowa, zestaw labirynt, bujak skuter, gra kółko krzyżyk, twister oraz narciarz biegowy i wykonaniem elementów małej architektury: ławki parkowe 6 szt., kosz na śmieci 1 szt., ławki betonowe bez oparć 12 szt., kosze na śmieci 3 szt.

Część II: Nasadzenie zieleni:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń zieleni w ilości 45 szt. Thuja (żywotnik), wykonanie pergoli drewnianej o długości 30 m, trejażu drewnianego o długości 24 m oraz 3 gazonów ogrodowych.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową:

Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury:
a) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r.
b) Projekt budowlany - architektura dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r.
c) Projekt budowlany – konstrukcja – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r.
d) Projekt wykonawczy - konstrukcja – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r.
e) Projekt wykonawczy - architektura – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r.
f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plac zabaw dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16
g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez Firmę Handlowo-Usługową KOSZTBUD
h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r.
i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r.
j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r.

Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji, z czego zakres prac obrazują przedmiary robót dla Części I.

Część II: Nasadzenie zieleni:
a) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r.
b) Projekt budowlany - architektura dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r.
c) Przedmiar robót – zieleń drogowa ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r.
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r.

Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji, z czego zakres prac obrazuje przedmiar robót dla Części II.

UWAGI:
1) Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, w celu sporządzenia prawidłowej oferty.
3) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, przy czym Zamawiający informuje, iż przekazuje całość posiadanej dokumentacji obejmującej zakres przedmiotu zamówienia.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy,
jeżeli nie są objęte certyfikacją.
4) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Niezwłocznie po przyjęciu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do zasobu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą (dot. cz. I zamówienia).

Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Termin wykonania: do 30.11.2020 r. - dotyczy części I i II zamówienia.
2. Przekazanie terenu budowy odbędzie się protokolarnie w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru w terminie nie wcześniej niż 30.06.2020 r., jednakże nie później niż 01.09.2020 r. – dot. części I i II.
Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się faktyczną datę zakończenia robót, stwierdzoną w dzienniku budowy przez Kierownika Robót i Inspektora Nadzoru dot. części I zamówienia.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy - kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno – finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym, sporządzona na podstawie dokumentacji przetargowej.
4. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy, który będzie stanowił element dokumentacji odbiorowej. Kosztorys powykonawczy jest wymagany do rozliczenia inwestycji z instytucją dotującą.
5. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy. Wynagrodzenie to uwzględnia wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie to jest ostateczne, zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowo-rozliczeniowej.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest
w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wraz z dostarczeniem Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (dot. cz. I zamówienia). Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na normy prawne i techniczne mające zastosowanie w budownictwie, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, obsługa geodezyjna całości zadania – wraz z uzyskaniem aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjnym wyznaczeniem, pomiarami realizacyjnymi w trakcie wykonywania robót
i inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (dot. cz. I), opracowanie projektu oznakowania i organizacji ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu budowy (w tym organizacja ruchu drogowego) i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy oraz
w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu budowy, zapewnienie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (energetyka, telekomunikacja itp.), opracowanie dokumentacji powykonawczej
w pełnym zakresie technicznym i kosztowym, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, Wykonawca ma prowadzić prace w sposób nie powodujący uszkodzenia wcześniej wykonanych robót, a w przypadku ewentualnych nieprzewidzianych szkód jest zobowiązany do ich naprawy. Wykonawca zobowiązany jest to takiego prowadzenia i etapowania robót budowlanych by nie powodowały kolizji z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę etapu II inwestycji.
9. Zamawiający posiada prawomocne decyzje o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia:
a) Decyzję nr 841/2017 o pozwoleniu na odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, z dnia 14.06.2017, znak: UAB.6740.485.2017.PB.
b) Decyzję nr 1073/2017 o zmianie decyzji nr 841/2017 z dnia 14.06.2017 r. o pozwoleniu na odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, z dnia 26.07.2017, znak: UAB.6740.1039.2017.PB.
c) Postanowienie znak: UAB.6740.485.2017.PB z dnia 25.01.2018,
d) Postanowienie znak: UAB.6740.1039.2017.PB z dnia 25.01.2018.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem - dot. Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury:
- kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z dnia 2018.12.05) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14).
11. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności
w trakcie realizacji zamówienia:
Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury
- budowa straganów handlowych (5 szt.) na działkach nr 1607/1, 1607/2,
- budowa wiaty rowerowej i wiaty przystankowej na działce nr 1606,
- wykonanie placu zabaw i elementów małej architektury.
Część I: Nasadzenie zieleni”
- wykonanie nasadzeń zieleni.
b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:
W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:
• Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania.
• W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy
o przeprowadzenie kontroli.
• Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
12. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu
z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej i dróg powiatowych. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie
z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest to takiego prowadzenia i etapowania robót budowlanych by nie powodowały kolizji z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę etapu II inwestycji.
13. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz aktualnie obowiązującymi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami,
2) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów Wykonawcy dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem.
3) przedkładanie Inspektorowi Nadzoru do akceptacji przed wbudowaniem, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności lub świadectwa jakościowe każdego używanego na budowie wyrobu lub elementów konstrukcyjnych,
4) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy,
5) zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych,
6) współpraca z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego,
7) zawiadomienie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o wadach lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających prowadzenie robót lub stwierdzeniu w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na funkcjonowanie przedmiotu zamówienia, w terminie do 3 dni od daty ich stwierdzenia,
8) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach, problemach i trudnościach mogących wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość wykonywanych robót.
9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie przekazanego placu budowy na zasadach ogólnych, od chwili przekazania placu budowy do odbioru przedmiotu umowy,
10) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
- 80 000,00 zł – dot. Części I
- 15 000,00 zł – dot. Części II,
dla każdej części zamówienia z osobna.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać dokument, o którym mowa powyżej, potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia
11) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy,
12) przeprowadzenie wszelkich badań, sprawdzeń i prób związanych z oceną jakości materiałów oraz robót,
13) zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. uzyskanie aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjne wyznaczenia, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (dot. części I) oraz pomiary realizacyjne w trakcie realizacji robót,
14) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania,
15) ręczne wykonanie robót ziemnych w rejonie istniejących urządzeń podziemnych oraz innych wykonanych w II Etapie robót.
16) szczelne szalowanie wykopów w pobliżu elementów istniejącej infrastruktury,
17) realizacja robót z uwzględnieniem wymagań, uwag i zaleceń wynikających z uzgodnień dokumentacji projektowej,
18) bieżące prowadzenia dziennika budowy oraz dokumentacji budowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stanem rzeczywistym (dot. cz. I),
19) zgłoszenie Inspektorowi Nadzoru na piśmie do sprawdzenia i odbioru wykonane roboty ulegające zakryciu bądź zanikające,
20) poinformowanie na piśmie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania robót,
21) zlecenie na koszt własny niezbędnych nadzorów specjalistycznych wynikających z zaleceń dysponentów mediów (energetyka, telekomunikacja, itp.),
22) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztorysowym (wymagane przepisami prawa oświadczenia, atesty, certyfikaty materiałów, deklaracje zgodności oraz instrukcji BHP, DTR, instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń itp., rozliczenie powykonawcze z podziałem na branże i elementy zastosowane w ofercie),
23) stosowanie się do wytycznych i wymogów Zamawiającego przy sporządzaniu dokumentacji odbiorowej (wytyczne i wymogi wynikające z zasad dofinansowania, których spełnienie jest konieczne celem rozliczenia zadania z instytucją dotującą).
14. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa (warunków p-poż., BHP), zapewnienie bezpieczeństwa osób postronnych przebywających na terenie wykonywanych robót, wykonanie i utrzymanie na swój koszt wszystkich osłon, ogrodzeń na terenie robót i w jego otoczeniu, oznakowanie terenu robót oraz jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód i strat.
15. Wykonawca powinien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty.
16. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on, niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały (włącznie
z działaniem siły wyższej) naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz zasadom wiedzy technicznej i normom.
17. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach dokonane przez Wykonawcę powstałe z winy Wykonawcy w okresie, w którym dysponuje on placem budowy obowiązany jest Wykonawca naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz zasadom wiedzy technicznej i normom.
18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność również za szkody i straty w robotach spowodowane przez siebie podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi.
19. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i autora projektu, który dokona odpowiednich zmian, modyfikacji i poprawek.
20. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej i dróg powiatowych. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest to takiego prowadzenia i etapowania robót budowlanych by nie powodowały kolizji z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę etapu II inwestycji.
21. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, obsługa geodezyjna całości zadania – wraz z uzyskaniem aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjnym wyznaczeniem, pomiarami realizacyjnymi w trakcie wykonywania robót i inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (dot. części I zamówienia), opracowanie projektu oznakowania i organizacji ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu budowy (w tym organizacja ruchu drogowego) i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy oraz w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu budowy, zapewnienie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (energetyka, telekomunikacja itp.), opracowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztowym, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
22. Całość badań wymaganych przez normy i przepisy techniczne Wykonawca wykona na własny koszt.
23. Jeżeli Zamawiający zażąda badań, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić te badania. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową lub normami, to koszty badań dodatkowych obciążą Wykonawcę, zaś, gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonane roboty są zgodne z normami i umową, to koszty tych badań obciążą Zamawiającego.
24. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Oświadczenie Kierownika robót (dot. części I)
- o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego.
b) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika robót o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych.
c) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót.
d) Kosztorys powykonawczy.
e) Dokumentacja fotograficzna z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót – w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix).
f) Dokument poświadczający złożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu (Geodezyjna dokumentacja powykonawcza wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie – niezwłocznie po przyjęciu do zasobu) - dot. części I.
g) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty.
h) Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu umowy, w tym żądane przez Zamawiającego.

25. Rozliczenia finansowe za wykonane roboty będą się odbywały na podstawie faktury końcowej Wykonawcy wystawionej po zakończeniu robót i protokolarnym ich odebraniu przez komisję odbioru końcowego.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury
Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury: Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1606, 1607/1, 1607/2, 1434, 1605/1, obręb Lubcza, Gmina Ryglice. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: - budową straganów handlowych (5 szt.) na działkach nr 1607/1, 1607/2, - budową wiaty rowerowej i wiaty przystankowej na działce nr 1606, - wykonaniem placu zabaw, tj. stół integracyjny – szachy-chińczyk, huśtawka bocianie gniazdo, tablica rysunkowa, huśtawka wagowa, zestaw labirynt, bujak skuter, gra kółko krzyżyk, twister oraz narciarz biegowy i wykonaniem elementów małej architektury: ławki parkowe 6 szt., kosz na śmieci 1 szt., ławki betonowe bez oparć 12 szt., kosze na śmieci 3 szt. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową: Część I: Budowa placu zabaw i elementów małej architektury: a) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r. b) Projekt budowlany - architektura dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r. c) Projekt budowlany – konstrukcja – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r. d) Projekt wykonawczy - konstrukcja – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r. e) Projekt wykonawczy - architektura – ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r. f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plac zabaw dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez Firmę Handlowo-Usługową KOSZTBUD h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r. i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r. j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r. Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji, z czego zakres prac obrazują przedmiary robót dla Części I.

Część nr: 2 Nazwa: Część II: Nasadzenie zieleni
Część II: Nasadzenie zieleni: Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1606, 1607/1, 1607/2, 1434, 1605/1, obręb Lubcza, Gmina Ryglice. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń zieleni w ilości 45 szt. Thuja (żywotnik), wykonanie pergoli drewnianej o długości 30 m, trejażu drewnianego o długości 24 m oraz 3 gazonów ogrodowych. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową: Część II: Nasadzenie zieleni: a) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r. b) Projekt budowlany - architektura dla inwestycji pn.: ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” – stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.485.2017 z dnia 14.06.2017 r. c) Przedmiar robót – zieleń drogowa ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r. d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy” , opracowana przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, luty 2017 r. Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji, z czego zakres prac obrazuje przedmiar robót dla Części II.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540071361-N-2020 z dnia: 2020-04-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 09:30,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540080746-N-2020 z dnia: 2020-05-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r. j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 09.05.2020 r. j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 09.05.2020 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-05, godzina: 09:30, (zgodnie z ogłoszeniem nr 540071361-N-2020 z dnia 27-04-2020 o zmianie ogłoszenia: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-19, godzina: 09:30,)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-27, godzina: 09:30,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: Cz. I pkt 1
W ogłoszeniu jest:
i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r. j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 10.03.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
i) Przedmiar robót – plac zabaw i mała architektura dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 09.05.2020 r. j) Przedmiar robót – architektura i konstrukcja dla inwestycji ,,Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy”, opracowany przez WWS Energia Sp. z o.o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16 z dn. 09.05.2020 r.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45000000, 45112710, 45112723, 45233293
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372247 2024-04-12
godz. 10:30
Mazowieckie Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:Zadanie nr 1 - Modernizacja placu zabaw w m. Dąbrówka-Ług (w tym m.in. montaż urządzeń za...
10378659 2024-04-12
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Konserwacja gruntowych dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Bartoszyce w 2024 r. Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są wymagania dotyczące wyk...
10379699 2024-04-12
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Samin położonej na działce nr 189/1 obręb 0018 Samin, gmina Dąbrówno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10368581 2024-04-12
godz. 16:00
Mazowieckie Realizacje prac budowlanych i elektrycznych SN na terenie parkingu przy Hala Olivia w Gdańsku
10383635 2024-04-15
godz. 15:00
Lubuskie Pielęgnacja drzew
10375732 2024-04-17
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice.” W ramach zadania Zamawiający przewiduje do wyk...
10330688 2024-04-18
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie zlecanych sukcesywnie robót drogowych w tym remontowych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
10377913 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie Wybór generalnego wykonawcy w zakresie budowy ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru z infrastrukturą towarzyszącą w formule „zaprojektuj i wybuduj”, realizowanej w ramach progra...
10378378 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie wykonanie remontu nawierzchni parkingu idojazdu do garaży przy ul. Kasprowicza w Mogilnie.
10213935 2024-06-30
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na: rozbiórka drogi dojazdowej zrealizowanej z prefabrykowanych płyt żelbetowych typu yomb na odcinku o długości 280m (wykonanej z dwóch pas...