Przetarg 7744490 - Odnawialne źródła energii oraz montaż instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 7744490 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-10-09
przedmiot ogłoszenia
Odnawialne źródła energii oraz montaż instalacji fotowaoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w mieście Tomaszów Lubelsk
i Numer referencyjny: IR.271.35.2020
Dostawa, montaż i uruchomienie 46 instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych.Dostawa, montaż i uruchomienie 46 instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych: dostawa urządzeń i elementów instalacji kolektorów słonecznych płaskich, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o projekty techniczne wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:Instalacje zlokalizowane na/w budynku mieszkalnym o pow. użyt. do 300 m2:Zestaw 1: 2 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 17 szt.Zestaw 2: 3 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 28 szt.Instalacje zlokalizowane poza budynkiem mieszkalnym:Zestaw 3: 2 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania części zamówienia znajduje się w III cz. SIWZ zatytułowanej: Projekty Techniczne.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację, tj. kolektory słoneczne i wszystkie pozostałe elementy instalacji oraz roboty montażowe.Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.8.WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIACelem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy składają:8.1. wraz z ofertą oświadczenie JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym celem wstępnego potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust 1 ustawy PZP, tj.: spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (Wykonawcy mogą łącznie wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, natomiast brak podstaw wykluczenia wykazuje każdy oddzielnie).8.1.1.Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesłanych danych: .pdf, .xls, .doc, .docx, .xps, .odt, rtf.8.1.2.Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów.8.1.3.Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie.8.1.4.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz JEDZ w zakresie: Części II sekcje: A,B,C,D; Części III sekcje: A,B,C,D; Części IV sekcja: α (alfa); Części VI – podpis.UWAGA: Instrukcja wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia określona została w Załączniku nr 3 do IDW......... ciąg dalszy w dalszych sekcjach.
Dostawa, montaż i uruchomienie 45 instalacji z pompą ciepła powietrzną dla prywatnych budynków mieszkalnychDostawa urządzeń i elementów instalacji pomp ciepła na potrzeby ciepłej wody użytkowej, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o projekty techniczne wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:Instalacje zlokalizowane na/w budynku mieszkalnym o pow. użyt. do 300 m2:Zestaw 4: pompa ciepła powietrza pracująca na potrzeby podgrzewania ciepłej wody użytkowej o mocy cieplnej min. 1,65 kW, w ilości 45 sztuk;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania części zamówienia znajduje się w III cz. SIWZ zatytułowanej: Projekty Techniczne (PT).Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację, tj. pompy ciepła z wymiennikami i wszystkie pozostałe elementy instalacji oraz roboty montażowe.Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.— -----8.Wykaz oświadczeń lub dokumentów – c.d. z sekcji II.2.4) dla części I.8.2.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie winno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.8.3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:8.3.1.w celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 5.2.2. SIWZ - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.8.3.2.w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3.1. SIWZ - ...... ciąg dalszy w dalszych sekcjach.
Dostawa, montaż i uruchomienie 34 instalacji kotłowni na biomasę (pellet) dla prywatnych budynków mieszkalnych.Dostawa urządzeń i elementów instalacji kotłowni na biomasę (pellet), przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o projekty techniczne wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:Instalacje zlokalizowane w budynku mieszkalnym o pow. użyt. do 300 m2:Zestaw 5: kocioł na biomasę (pellet) o mocy minimum 10,0 kW z zasobnikiem paliwa - 5 szt.Zestaw 6: kocioł na biomasę (pellet) o mocy minimum 15,0 kW z zasobnikiem paliwa - 6 szt.Zestaw 7: kocioł na biomasę (pellet) o mocy minimum 20,0 kW z zasobnikiem paliwa - 23 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania części zamówienia znajduje się w III cz. SIWZ zatytułowanej: Projekty Techniczne (PT).Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację, tj. kotły na biomasę (pellet) i wszystkie pozostałe elementy instalacji oraz roboty montażowe.Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.— -----8.Wykaz oświadczeń lub dokumentów – c.d. z sekcji II.2.4) dla części II.8.3.2. ....- wykazu dostaw (zrealizowanych w formule dostawa z montażem lub robót budowlanych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do IDW (Wykaz dostaw). Dokumenty winny być przekazane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.8.3.3.w celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3.2. SIWZ - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 5 do IDW SIWZ. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.8.3.4.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. Ust.1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składania ofert. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.— -----... ciąg dalszy w dalszych sekcjach.
Dostawa, montaż i uruchomienie 342 instalacji fotowoltaicznych dla prywatnych budynków mieszkalnych.Dostawa urządzeń oraz elementów instalacji fotowoltaicznych, przeprowadzenie na miejscu montażu instalacji w oparciu o projekty techniczne wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przyłączeniem do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji i instruktaż użytkowników. Przewiduje się następujące typy mikro-instalacji fotowoltaicznych, w zależności od ich mocy, w ilościach:Instalacje funkcjonalnie powiązane z budynkiem mieszkalnym (o pow. do 300 m2):Zestaw 8: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 2,1 kW z falownikiem 1-fazowym - 64 szt.Zestaw 9: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 2,4 kW z falownikiem 1-fazowym - 36 szt.Zestaw 10: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,0 kW z falownikiem 1-fazowym - 5 szt.Zestaw 11: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,0 kW z falownikiem 3-fazowym - 97 szt.Zestaw 12: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,6 kW z falownikiem 1-fazowym – 1 szt.Zestaw 13: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,6 kW z falownikiem 3-fazowym – 59 szt.Zestaw 14: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,9 kW z falownikiem 3-fazowym - 80 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania części zamówienia znajduje się w III cz. SIWZ zatytułowanej: Projekty Techniczne (PT). Uwaga: Ze względu na aktualne przepisy operatorów systemów elektroenergetycznych instalacje opisane w PT jako instalacje o łącznej mocy min. 3,9 kW z falownikiem 1-fazowym będą wykonane jako instalacje z falownikiem 3-fazowym.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację, tj. wszystkie urządzenia, elementy instalacji i roboty montażowe oraz dodatkowo gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych: 10-letnia gwarancja co do wydajności min. 90 % mocy i 25-letnia gwarancja co do wydajności min. 80 % mocy oraz minimum 10 lat gwarancji produktowej.Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.— ---------------8.Wykaz oświadczeń lub dokumentów – c.d. z sekcji II.2.4) dla części III.8.3.5.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.— --------------... ciąg dalszy w dalszych sekcjach.
Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie 12 instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej.Wykonanie dokumentacji projektowych, dostawa urządzeń oraz elementów instalacji fotowoltaicznych, przeprowadzenie na miejscu montażu instalacji w oparciu o wykonane dokumentacje projektowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przyłączeniem do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji i instruktaż użytkowników. Przewiduje się następujące typy mikro-instalacji fotowoltaicznych, w zależności od ich mocy, w ilościach:Instalacje fotowoltaiczne dla budynków użyteczności publicznej:Zestaw 15: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 18,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 2 szt.Zestaw 16: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 21,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 1 szt.Zestaw 17: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 24,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 1 szt.Zestaw 18: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 24,9 kW z falownikiem 3-fazowym – 1 szt.Zestaw 19: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 27,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 1 szt.Zestaw 20: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 30,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 3 szt.Zestaw 21: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 45,0 kW z falownikiem 3-fazowym – 1 szt.Zestaw 22: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 49,8 kW z falownikiem 3-fazowym – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania części zamówienia znajduje się w IV cz. SIWZ zatytułowanej: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację, tj. wszystkie urządzenia, elementy instalacji i roboty montażowe oraz dodatkowo gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych: 10-letnia gwarancja co do wydajności min. 90 % mocy i 25-letnia gwarancja co do wydajności min. 80 % mocy oraz minimum 10 lat gwarancji produktowej.Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.— ----8.Wykaz oświadczeń lub dokumentów – c.d. z sekcji II.2.4) dla części IV.8.3.6.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, ewentualnie – jeśli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.— --------------... ciąg dalszy w dalszych sekcjach.
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna
kody CPV 9331000, 9331100, 9331200, 42511100, 44621200, 45300000, 45310000, 45311100, 45315600, 45317000, 45321000, 45330000, 45331110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334071 2024-04-02
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przyłączenie (w systemie zaprojektuj i wybuduj) do sieci dystrybucyjnej farmy fotowoltaicznej PV Sędziszów 2 w m. Boleścice dz. 405 gm. Sędziszów - RE Kielce i Przyłączenie do sieci...
10345159 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie instalacji fotowoltaicznych do zasilania energią elektryczną budynków świetlic wiejskich”Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Pols...
10333794 2024-04-08
godz. 10:00
Małopolskie Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Gdowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej – Centrum Kultury w Gdowie.Adres inwestycji: ...
10340813 2024-04-08
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oczyszczalni ścieków w Ostrowie Lubelskim.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż ...
10374605 2024-04-09
godz. 09:00
Wielkopolskie AN/ZP/18/24 Dostawa urządzeń do źródeł energii z podziałem na 4 części. Część 1: Część 1 panele PV Część 2: Część 2 urządzenia pomiarowe Część 3: Część 3 ...
10338047 2024-04-11
godz. 10:00
Śląskie Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach ŚlOSG w formule zaprojektuj-wybuduj Część 1: Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach ŚlOSG – Komenda ŚlOSG w Raciborzu o mocy...
10375026 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie Słoneczne Liniewo poprawa bezpieczeństwa infrastruktury wodociągowej. W ramach zadania przewiduje się montaz odnawialnych źródeł energii na obiektach i infrastrukturze krytycznej tj....
10398508 2024-04-25
godz. 14:00
Mazowieckie Kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż naziemnej instalacji modułów fotowoltaicznych na terenie Veolia Wschód Sp. z o.o.
10448180 2024-05-06
godz. 10:00
Wielkopolskie 136 Budowa, uruchomienie i użyczenie instalacji fotowoltaicznej (PV) o łącznej mocy min. 109,83 KWp w formie comiesięcznego abonamentu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Budowa, uruchomienie i ...
10472460 2024-05-06
godz. 17:00
Mazowieckie Wykonanie INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH Wykonanie 2 instalacji fotowoltaicznych na budynku mieszkalnym przy ul. Granicznej 4 w Warszawie.