Przetarg 7569787 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

   
Analizuj Zamówienie 7569787 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-03
przedmiot ogłoszenia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zdeponowanych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
(GPSZOK) w Sędziszowie Małopolskim.
Numer referencyjny: PPiZP.271.13.2020

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje odbiór i transport do instalacji trudniących się odzyskiem i unieszkodliwianiem, wraz z zagospodarowaniem selektywnych odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) w Sędziszowie Małopolskim.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na VI Części:
1) Część I - „Odbiór, transport i zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego”.
Część I zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Odpady wielkogabarytowe magazynowane są wewnątrz budynku oraz na zewnątrz. Papier i tektura, a także sprzęt elektryczny i elektroniczny magazynowany jest pod zadaszeniem.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części I– 50 Mg

2) Część II – „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.”
Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 50 Mg

3) Część III – „Odbiór, transport i zagospodarowanie tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych.”
Część III zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Wymienione odpady magazynowane są w pojemnikach lub luzem w wydzielonym i zadaszonym pomieszczeniu budynku, a także na zewnątrz.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części III – 4,30 Mg

4) Część IV - „Odbiór, transport i zagospodarowanie bioodpadów”.
Część IV zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych bioodpadów do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części IV – 6 Mg

5) Część V „Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów budowlanych”.
Część V zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zmieszanych odpadów budowlanych
i rozbiórkowych (odpady betonu oraz gruz betonowy, gruz ceglany, materiały zawierające gips z rozbiórek i remontów, ceramika, armatura) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 0,625 Mg

6) Część VI – „Odbiór, transport i zagospodarowanie opon”.
Część VI zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zużytych opon samochodów osobowych, opon motocyklowych i motorowerowych, a także opon rowerowych, przyjmowanych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Opony dostarczane od mieszkańców deponowane są luzem na placu obok budynku GPSZOK.

Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 8,85 Mg

3. Ze względu na ograniczoną powierzchnię działki oraz obiektu GPSZOK-u i w związku z tym utrudnieniami związanymi z manewrowaniem pojazdami odbierającymi odpady, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie GPSZOK-u w celu ustalenia niezbędnej ilości pojemników oraz sposobu gromadzenia odpadów umożliwiających ich sprawny odbiór. Zamawiający dysponuje kontenerami o poj. 1100 l. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 8 lipca 2020 r. godz. 10.00 na terenie GPSZOK-u, ul. Fabryczna w Sędziszowie Małopolskim.

UWAGA:
4. Odpady zgromadzone dotychczas na GPSZOK-u zostaną załadowane do przez pracowników Zamawiającego w celu ich odebrania i zagospodarowania przez Wykonawcę do pojemników dostarczonych przez Zamawiającego lub dostarczonych przez Wykonawcę po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (bez doliczania dodatkowego kosztu ich udostępnienia).
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważenia pojazdów przed i po odbiorze odpadów na terenie miasta Sędziszów Małopolski.

6. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w ust. 2 w odniesieniu do każdej części zamówienia. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie. W sytuacji, gdy ilość odpadów przewidziana do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 30 % ilości odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w każdej części zamówienia (zamówienie objęte prawem opcji).
2) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w czasie trwania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej wykonania.
3) W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia, o którym mowa w ust. 2 aż do wyczerpania maksymalnego zakresu dla danej części zamówienia wynikającego z prawa opcji.
4) Zamawiający zastrzega, że zamówienie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy i niniejszą umową). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy.
5) W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres realizacji usługi (ilość odpadów koniecznych do zagospodarowania). Termin złożenia oświadczenia wyznaczony został nie później niż 14 dni przed terminem realizacji usługi objętej prawem opcji.
6) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Część I zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, drewna, papieru i tektury oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Odpady wielkogabarytowe magazynowane są wewnątrz budynku oraz na zewnątrz. Papier i tektura, a także sprzęt elektryczny i elektroniczny magazynowany jest pod zadaszeniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części I– 50 Mg

Część nr: 2 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.
Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 50 Mg

Część nr: 3 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych.
Część III zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych tworzyw sztucznych, szkła, metalu i opakowań wielomateriałowych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Wymienione odpady magazynowane są w pojemnikach lub luzem w wydzielonym i zadaszonym pomieszczeniu budynku, a także na zewnątrz. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części III – 4,30 Mg

Część nr: 4 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie bioodpadów
Część IV zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych bioodpadów do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części IV – 6 Mg

Część nr: 5 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów budowlanych.
Część V zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zmieszanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych (odpady betonu oraz gruz betonowy, gruz ceglany, materiały zawierające gips z rozbiórek i remontów, ceramika, armatura) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 0,625 Mg

Część nr: 6 Nazwa: Odbiór, transport i zagospodarowanie opon.
Część VI zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zużytych opon samochodów osobowych, opon motocyklowych i motorowerowych, a także opon rowerowych, przyjmowanych do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. Opony dostarczane od mieszkańców deponowane są luzem na placu obok budynku GPSZOK. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części V – 8,85 Mg

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540123691-N-2020 z dnia: 2020-07-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4) ppkt 6
W ogłoszeniu jest:
6. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w ust. 2 w odniesieniu do każdej części zamówienia. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie. W sytuacji, gdy ilość odpadów przewidziana do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 30 % ilości odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w każdej części zamówienia (zamówienie objęte prawem opcji).
W ogłoszeniu powinno być:
6. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w ust. 2 w odniesieniu do każdej części zamówienia. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie. W sytuacji, gdy ilość odpadów przewidziana do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % ilości odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w każdej części zamówienia (zamówienie objęte prawem opcji).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1)
W ogłoszeniu jest:
1. Na podstawie art. 22 ust 1b Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) uprawnienia w zakresie transportu odpadów – dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego),
b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający, że Wykonawca uzyskał wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego) UWAGA! Dotyczy Części I.
c) umowy z instalacjami trudniącymi się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów selektywnie zebranych w GPSZOK-u lub obowiązujące zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.
Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być:
1. Na podstawie art. 22 ust 1b Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) uprawnienia w zakresie transportu odpadów – dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego),
b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - dokument (np. zaświadczenie) potwierdzający, że Wykonawca uzyskał wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego) UWAGA! Dotyczy Części I.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) dokumentu (np. zaświadczenia) potwierdzającego uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego),
b) wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dokumentu (np. zaświadczenia) potwierdzającego, że wykonawca uzyskał wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się numeru rejestrowego) – dotyczy części I,
c) umów z organizacjami i podmiotami trudniącymi się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów selektywnie zebranych w GPSZOK-u lub obowiązującego zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie,
W ogłoszeniu powinno być:
1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) dokumentu (np. zaświadczenia) potwierdzającego uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się podanie numeru rejestrowego),
b) wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dokumentu (np. zaświadczenia) potwierdzającego, że wykonawca uzyskał wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza się numeru rejestrowego) – dotyczy części I,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 11:15
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 11:15


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4) pkt 2 ppkt 2)
W ogłoszeniu jest:
2) Część II – „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.” Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 50 Mg
W ogłoszeniu powinno być:
2) Część II – „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.” Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 1,3 Mg


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540124313-N-2020 z dnia: 2020-07-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: Część nr 2 pkt. 1)
W ogłoszeniu jest:
Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 50 Mg
W ogłoszeniu powinno być:
Część II zamówienia dotyczy realizacji usługi wywozu zdeponowanych odpadów niebezpiecznych, w tym m.in.: leków i chemikalii, odpadów niekwalifikujących się do opadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igieł i strzykawek), rozpuszczalników i farb, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów zawierających rtęć (lampy fluorescencyjne, termometry) do instalacji zajmujących się ich przetwarzaniem. W przypadku odbierania przeterminowanych leków, igieł i strzykawek należy zastosować pojemniki dedykowane do tego rodzaju odpadów. Odpady te magazynowane są w zadaszonym pomieszczeniu budynku. Szacowana ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w Części II – 1,3 Mg
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447821 2024-04-24
godz. 11:00
Mazowieckie Wywóz nieczystości płynnych z budynków mieszkalnych oraz dworcowych zarządzanych przez PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
10428249 2024-04-25
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Przegląd eksploatacyjny oraz opróżnienie i czyszczenie separatorów ropopochodnych wykonane wozem asenizacyjnym przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych wraz z odbiorem i unies...
10364595 2024-04-29
godz. 09:00
Podkarpackie Wykonanie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie wraz z zapewnieniem odpowiedni...
10376011 2024-04-29
godz. 10:00
Opolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Głogówek 1.Przedmiotem zamówienia jest ś...
10421998 2024-04-29
godz. 14:00
Małopolskie Szanowni Państwo, Spółka ORLEN OIL z siedzibą w Gdańsku, należąca do Grupy Kapitałowej ORLEN, wiodący producent środków smarnych zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, kt...
10484490 2024-05-02
godz. 10:00
Śląskie „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 04”. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie „Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie...
10344697 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Wywóz i zagospodarowanie osadów spod prasy z oczyszczalni ścieków Łęgi w Zakopanem Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ...
10463511 2024-05-07
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego ...
10480302 2024-05-22
godz. 10:00
Opolskie Zagospodarowanie i odbiór odpadów o kodzie 19 12 04- odpady powstałe w wyniku segregacji z odpadów zbieranych w sposób selektywny 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe, w ilości do 80...
10480237 2024-06-03
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i przetwarzanie odpadu o kodzie 19 01 15* wytwarzanego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie.