Przetarg 8475790 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów...

   
Analizuj Zamówienie 8475790 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kostrzyn przez okres 20 miesięcy” Numer referencyjny: ZI.
271.1.18.2021.IZ
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z NIEruchomości pozostających w zorganizowanym przez Gminę Kostrzyn systemie odbioru odpadów komunalnych przez okres 20 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Kostrzyn (województwo wielkopolskie, powiat poznański), którzy pozostają w gminnym systemie odbioru odpadów komunalnych, cyklicznie u źródła (z miejsca gromadzenia odpadów, dalej: ,,MGO”), z podziałem na następujące frakcje: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (zwane dalej również: ,,odpadami zmieszanymi”), b) papier, c) metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, d) szkło, e) bioodpady stanowiące odpady komunalne (zwane dalej również: ,,bioodpadami”), 2) odpadów w postaci przeterminowanych leków z punktów aptecznych oraz zużytych baterii i akumulatorów z punktów odbiorowych wskazanych w Rozdziale X OPZ, 3) transport odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1-2 (zwane dalej: ,,odpadami komunalnymi”) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie, zza wyjątkiem zbierania (zagospodarowania) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, które to Wykonawca przekaże do Instalacja Termicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Poznaniu (dalej: ,,ITPOK”), 4) przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego / wskazanych w ofercie, zza wyjątkiem miejsca zbierania (zagospodarowania) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, które go będą przekazywane przez Wykonawcę do ITPOK, 5) zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, miejsca / miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych, zza wyjątkiem niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, 6) zapewnienie właścicielom nieruchomości worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki i gromadzenia odpadów: a) papieru, b) szkła, c) metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, - w zakresie w jakim system deponowania odpadów przewiduje zbieranie odpadów w workach, 7) Zapewnienie świadczeń, związanych z dostawą tagów RFID (transponderów), w szczególności (precyzyjny zakres świadczenia określa OPZ oraz inne dokumenty przetargowe): a) dostawa transponderów, b) ich montaż na pojemnikach do odbioru odpadów, c) instalacja, uruchomienie, wdrożenie i zapewnienie dostępu do systemu identyfikacji pojemników przeznaczonych do odbioru odpadów komunalnych przy użyciu technologii identyfikacji radiowej (RFID), 8) realizację usług i obowiązków powiązanych z ww. w pkt 1) –7).
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 208-545375 z dnia 2021-10-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis opcji:
Zamiast:
Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji. Szczegółowe zasady, sposób oraz zakres w jakim Zamawiający ma prawo do skorzystania przez Zamawiającego z opcji określa § 14 wzoru
umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji poprzez zobowiązanie Wykonawcy do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych:
1) przez okres dodatkowych 6 miesięcy, względem podstawowego okresu świadczenia usług określonego w § 2 ust. 2 na 20miesięcy. Na podstawie prawa opcji, Zamawiający ma prawo do jednostronnego wydłużenia okresu
świadczenia usług do łącznie 30 miesięcy i/lub
2) w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale XIV ust. 1 OPZ, jednakże NIEpowodującej wzrostu wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy o więcej niż 20% względem pierwotnie
ustalonej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (§ 8 ust. 1 umowy).
2. Zamawiający jest uprawniony do jednostronnego skorzystania osobno lub łącznie, w całości lub w części, z każdej z opcji, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2.
3. Skorzystanie z opcji na podstawie ust. 1 pkt 1 nastąpi na następujących zasadach:
1) może dotyczyć okresu 6 miesięcy lub okresu krótszego,
2) Zamawiający jest uprawniony do kilkukrotnego skorzystania z prawa opcji, przy czym suma okresów objętych każdorazowym skorzystaniem z tego prawa, NIE może przekroczyć 6 miesięcy, a każdy z okresów, o który wydłużony zostanie okres świadczenia usług przez Wykonawcę NIE może być krótszy niż 2 tygodnie,
3) może dotyczyć okresu następującego po okresie, o którym mowa w § 2 ust. 2.
4. Skorzystanie z prawa opcji na podstawie ust. 1 pkt 2 nastąpi na następujących zasadach:
1) zwiększenie w okresie obowiązywania umowy ilości odpadów w stosunku do ilości szacunkowych, określonych w Rozdziale XIV ust. 1 OPZ jednakże NIEpowodującego wzrostu wartości wynagrodzenia wykonawcy (§ 8 ust. 1 Umowy) więcej niż o 20%. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, NIEzależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy,
2) wysokość cen jednostkowych ustalana jest na moment skorzystania z prawa opcji (obowiązują ceny jednostkowe ujęte w ofercie po ewentualnych waloryzacjach, modyfikacjach itp.),
3) skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach, Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia NIE później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego, wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia. W przypadku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji przed rozpoczęciem okresu podstawowego realizacji zamówienia, wymóg ciągłości wynikający ze zdania poprzedniego zostanie również zapewniony jeżeli skorzystanie z prawa opcji, a złożenie kolejnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, będzie rozdzielał okres realizacji zamówienia podstawowego.
5. Zamówienia opcjonalne (ust. 1 pkt 1-2) NIE stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich udzielenia, jak również NIE stanowią podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z ich tytułu. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechaniu zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym i jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy.
Powinno być:
Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji. Szczegółowe zasady, sposób oraz zakres w jakim Zamawiający ma prawo do skorzystania przez Zamawiającego z opcji określa § 14 wzoru
umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji poprzez zobowiązanie Wykonawcy do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych:
1) przez okres dodatkowych 6 miesięcy, względem podstawowego okresu świadczenia usług określonego w § 2 ust. 2 na 20 miesięcy. Na podstawie prawa opcji, Zamawiający ma prawo do jednostronnego wydłużenia okresu
świadczenia usług do łącznie 26 miesięcy i/lub
2) w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale XIII ust. 1 OPZ, jednakże NIEpowodującej wzrostu wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy o więcej niż 20% względem pierwotnie
ustalonej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (§ 8 ust. 1 umowy).
2. Zamawiający jest uprawniony do jednostronnego skorzystania osobno lub łącznie, w całości lub w części, z każdej z opcji, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2.
3. Skorzystanie z opcji na podstawie ust. 1 pkt 1 nastąpi na następujących zasadach:
1) może dotyczyć okresu 6 miesięcy lub okresu krótszego,
2) Zamawiający jest uprawniony do kilkukrotnego skorzystania z prawa opcji, przy czym suma okresów objętych każdorazowym skorzystaniem z tego prawa, NIE może przekroczyć 6 miesięcy, a każdy z okresów, o który wydłużony zostanie okres świadczenia usług przez Wykonawcę NIE może być krótszy niż 2 tygodnie,
3) może dotyczyć okresu następującego po okresie, o którym mowa w § 2 ust. 2.
4. Skorzystanie z prawa opcji na podstawie ust. 1 pkt 2 nastąpi na następujących zasadach:
1) zwiększenie w okresie obowiązywania umowy ilości odpadów w stosunku do ilości szacunkowych, określonych w Rozdziale XIII ust. 1 OPZ jednakże NIEpowodującego wzrostu wartości wynagrodzenia wykonawcy (§ 8 ust. 1 Umowy) więcej niż o 20%. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, NIEzależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy,
2) wysokość cen jednostkowych ustalana jest na moment skorzystania z prawa opcji (obowiązują ceny jednostkowe ujęte w ofercie po ewentualnych waloryzacjach, modyfikacjach itp.),
3) skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach, Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia NIE później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego, wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia. W przypadku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji przed rozpoczęciem okresu podstawowego realizacji zamówienia, wymóg ciągłości wynikający ze zdania poprzedniego zostanie również zapewniony jeżeli skorzystanie z prawa opcji, a złożenie kolejnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, będzie rozdzielał okres realizacji zamówienia podstawowego.
5. Zamówienia opcjonalne (ust. 1 pkt 1-2) NIE stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich udzielenia, jak również NIE stanowią podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z ich tytułu. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechaniu zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym i jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
Powinno być:
do dnia 12 lutego 2022 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 220-580079 z dnia 2021-11-12:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: i Czas lokalny:
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 24/11/2021
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Data: i Czas lokalny:
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 24/11/2021
Czas lokalny: 12:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 38112100, 90500000, 90511000, 90511200, 90512000, 90513100, 90514000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10427531 2024-04-22
godz. 00:00
Wielkopolskie Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sierakowie Ilość osadu do zagospodarowania: 400 Mg o zawartości suchej masy 12,5%.
10441743 2024-04-22
godz. 08:00
Śląskie Sprzedaż oleju zużytego z lokomotyw w kodzie odpadów 130205*
10432483 2024-04-22
godz. 11:00
Świętokrzyskie Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn w 2024r.2. Opis przedmiotu zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest usu...
10440938 2024-04-22
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Sprzedaż odpadów złomu zgromadzonych na terenie GA "Police".
10441051 2024-04-23
godz. 08:00
Dolnośląskie Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 253/DRI/2024
10447821 2024-04-24
godz. 11:00
Mazowieckie Wywóz nieczystości płynnych z budynków mieszkalnych oraz dworcowych zarządzanych przez PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
10451796 2024-04-25
godz. 14:00
Mazowieckie KOWR OT Pruszcz Gdański - Usługa czyszczenia oraz utylizacji odpadów z separatorów koalescencyjnych zlokalizowanych w Słupsku al. 3-go Maja 44 - przy budynku Sekcji Zamiejscowej Oddzia...
10341729 2024-04-26
godz. 10:30
Łódzkie Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koluszki Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na...
10446910 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie ,,Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niegosławice” 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w...
10446891 2024-05-21
godz. 10:00
Śląskie Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Rybniku - Orzepowicach Usługa polegająca na bi...