Przetarg 10700096 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

   
Analizuj Zamówienie 10700096 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-07-22
przedmiot ogłoszenia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Przedmiotem zamówi
enia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują lub częściowo, zamieszkują mieszkańcy na terenie Miasta Piotrków Trybunalski z SEKTORA I, SEKTORA II i SEKRORA III:1) z terenu nieruchomości zamieszkałych lub częściowo zamieszkałych:a) zmieszanych odpadów komunalnych;b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: odpady z tworzyw sztucznych (m. in. styropian opakowaniowy), metali oraz opakowań wielomateriałowych - pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze żółtym, papier i tektura - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze niebieskim, opakowania ze szkła - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze zielonym, bioodpady – pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze brązowym, odpady wielkogabarytowe (inne niż niebezpieczne nie mieszczące się w pojemnikach m. in. meble, wózki, wykładziny, dywany, kołdry, drzewka świąteczne, okna, ceramika sanitarna), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz tekstylia;2) przeterminowanych leków z aptek.Przedmiotem zamówienia jest Odbiór (transport) i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejskiego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Orlej 11 oraz dzierżawa pojemników.Wykonawca w ramach usług objętych niniejszym postępowaniem obowiązany jest do:1) odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK,2) udostępnienia w formie dzierżawy sprawnych pojemników wg poniższych danych: specjalistyczny pojemnik 100 l x 4 szt. pojemnik 240 l x 1 szt. pojemnik 1100 l x 6 szt. pojemnik KP 7 (7 m³) x 2 szt. pojemnik KM 7 (7 m³) x 2 szt. pojemnik K 20 (20 m³) x 1 szt. pojemnik K 31 (31 m³) x 2 szt. pojemnik K 34 (34 m³) x 3 szt. worki BIG BAG x 5 szt. o poj. 1 m³3) ustawienia pojemników w miejscu wskazanym przez zamawiającego,4) utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,5) wyposażenia w pojemniki posiadające zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych (np. plandeki/pokrywy).2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia: 1) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 10 % zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, 2) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 22 % zgodnie z art. 68a ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii N1 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3,5 t), – do tego udziału, wlicza się pojazdy hybrydowe lub napędzane gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji,3) udział pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 7 % - do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii: N2 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t),N3 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 t).Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 16.11.2024 r. (do końca dnia). 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują lub częściowo, zamieszkują mieszkańcy na terenie Miasta Piotrków Trybunalski z SEKTORA I:1) z terenu nieruchomości zamieszkałych lub częściowo zamieszkałych:a) zmieszanych odpadów komunalnych;b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: odpady z tworzyw sztucznych (m. in. styropian opakowaniowy), metali oraz opakowań wielomateriałowych - pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze żółtym, papier i tektura - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze niebieskim, opakowania ze szkła - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze zielonym, bioodpady – pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze brązowym, odpady wielkogabarytowe (inne niż niebezpieczne nie mieszczące się w pojemnikach m. in. meble, wózki, wykładziny, dywany, kołdry, drzewka świąteczne, okna, ceramika sanitarna), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz tekstylia;2) przeterminowanych leków z aptek.2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia: 1) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 10 % zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, 2) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 22 % zgodnie z art. 68a ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii N1 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3,5 t), – do tego udziału, wlicza się pojazdy hybrydowe lub napędzane gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji,3) udział pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 7 % - do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii: N2 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t),N3 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 t).3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) prowadzenie śmieciarek/ samochodów,2) obsługa załadunku odpadów do śmieciarek/samochodów,3) koordynacja pracy odbioru i zagospodarowania odpadów;Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę opisany jest w § 17 projektowanych postanowień umowy.Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:1) uprawnienie do kontroli posiadają pracownicy zamawiającego,2) informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 17 projektowanych postanowień umowy,3) sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań opisane są w § 8 projektowanych postanowień umowy.Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w projektowanych postanowieniach umowy.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony umowy przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją Umowy (zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia), na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w § 15.Zamawiający przewiduje możliwość ilościowego zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 2 w trybie prawa opcji. Realizacja tego prawa opcji polega na możliwości zwiększenia szacunkowej wartości wynagrodzenia zamówienia określonej w § 3 ust. 2 o kwotę do 10 % w stosunku do pierwotnie określonej wysokości tego wynagrodzenia. Realizacja zwiększonego zamówienia następuje na warunkach niniejszej umowy, w szczególności ceny jednostkowe za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów przewidziane w ofercie pozostają niezmienne. Prawo opcji realizowane jest poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia przez zamawiającego – w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i wiąże wykonawcę w zakresie określonym przez zamawiającego (nie spisuje się aneksu do umowy). Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z powodu nie skorzystania (lub skorzystania w mniejszym zakresie) przez zamawiającego z prawa opcji. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują lub częściowo, zamieszkują mieszkańcy na terenie Miasta Piotrków Trybunalski z SEKTORA II:1) z terenu nieruchomości zamieszkałych lub częściowo zamieszkałych:a) zmieszanych odpadów komunalnych;b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: odpady z tworzyw sztucznych (m. in. styropian opakowaniowy), metali oraz opakowań wielomateriałowych - pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze żółtym, papier i tektura - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze niebieskim, opakowania ze szkła - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze zielonym, bioodpady – pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze brązowym, odpady wielkogabarytowe (inne niż niebezpieczne nie mieszczące się w pojemnikach m. in. meble, wózki, wykładziny, dywany, kołdry, drzewka świąteczne, okna, ceramika sanitarna), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz tekstylia;2) przeterminowanych leków z aptek.2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia: 1) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 10 % zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, 2) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 22 % zgodnie z art. 68a ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii N1 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3,5 t), – do tego udziału, wlicza się pojazdy hybrydowe lub napędzane gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji,3) udział pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 7 % - do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii: N2 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t),N3 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 t).3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) prowadzenie śmieciarek/ samochodów,2) obsługa załadunku odpadów do śmieciarek/samochodów,3) koordynacja pracy odbioru i zagospodarowania odpadów;Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę opisany jest w § 17 projektowanych postanowień umowy.Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:1) uprawnienie do kontroli posiadają pracownicy zamawiającego,2) informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 17 projektowanych postanowień umowy,3) sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań opisane są w § 8 projektowanych postanowień umowy.Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w projektowanych postanowieniach umowy.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony umowy przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją Umowy (zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia), na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w § 15.Zamawiający przewiduje możliwość ilościowego zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 2 w trybie prawa opcji. Realizacja tego prawa opcji polega na możliwości zwiększenia szacunkowej wartości wynagrodzenia zamówienia określonej w § 3 ust. 2 o kwotę do 10 % w stosunku do pierwotnie określonej wysokości tego wynagrodzenia. Realizacja zwiększonego zamówienia następuje na warunkach niniejszej umowy, w szczególności ceny jednostkowe za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów przewidziane w ofercie pozostają niezmienne. Prawo opcji realizowane jest poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia przez zamawiającego – w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i wiąże wykonawcę w zakresie określonym przez zamawiającego (nie spisuje się aneksu do umowy). Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z powodu nie skorzystania (lub skorzystania w mniejszym zakresie) przez zamawiającego z prawa opcji. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują lub częściowo, zamieszkują mieszkańcy na terenie Miasta Piotrków Trybunalski z SEKTORA III:1) z terenu nieruchomości zamieszkałych lub częściowo zamieszkałych:a) zmieszanych odpadów komunalnych;b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: odpady z tworzyw sztucznych (m. in. styropian opakowaniowy), metali oraz opakowań wielomateriałowych - pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze żółtym, papier i tektura - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze niebieskim, opakowania ze szkła - pojemnik(oznaczony) lub worek w kolorze zielonym, bioodpady – pojemnik (oznaczony) lub worek w kolorze brązowym, odpady wielkogabarytowe (inne niż niebezpieczne nie mieszczące się w pojemnikach m. in. meble, wózki, wykładziny, dywany, kołdry, drzewka świąteczne, okna, ceramika sanitarna), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz tekstylia;2) przeterminowanych leków z aptek.2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia: 1) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 10 % zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, 2) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 22 % zgodnie z art. 68a ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii N1 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3,5 t), – do tego udziału, wlicza się pojazdy hybrydowe lub napędzane gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji,3) udział pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 7 % - do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii: N2 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t),N3 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 t).3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) prowadzenie śmieciarek/ samochodów,2) obsługa załadunku odpadów do śmieciarek/samochodów,3) koordynacja pracy odbioru i zagospodarowania odpadów;Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę opisany jest w § 17 projektowanych postanowień umowy.Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:1) uprawnienie do kontroli posiadają pracownicy zamawiającego,2) informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 17 projektowanych postanowień umowy,3) sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań opisane są w § 8 projektowanych postanowień umowy.Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w projektowanych postanowieniach umowy.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony umowy przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją Umowy (zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia), na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w § 15.Zamawiający przewiduje możliwość ilościowego zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 2 w trybie prawa opcji. Realizacja tego prawa opcji polega na możliwości zwiększenia szacunkowej wartości wynagrodzenia zamówienia określonej w § 3 ust. 2 o kwotę do 10 % w stosunku do pierwotnie określonej wysokości tego wynagrodzenia. Realizacja zwiększonego zamówienia następuje na warunkach niniejszej umowy, w szczególności ceny jednostkowe za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów przewidziane w ofercie pozostają niezmienne. Prawo opcji realizowane jest poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia przez zamawiającego – w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i wiąże wykonawcę w zakresie określonym przez zamawiającego (nie spisuje się aneksu do umowy). Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z powodu nie skorzystania (lub skorzystania w mniejszym zakresie) przez zamawiającego z prawa opcji. 1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór (transport) i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejskiego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Orlej 11 oraz dzierżawa pojemników.Wykonawca w ramach usług objętych niniejszym postępowaniem obowiązany jest do:1) odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK,2) udostępnienia w formie dzierżawy sprawnych pojemników wg poniższych danych: specjalistyczny pojemnik 100 l x 4 szt. pojemnik 240 l x 1 szt. pojemnik 1100 l x 6 szt. pojemnik KP 7 (7 m³) x 2 szt. pojemnik KM 7 (7 m³) x 2 szt. pojemnik K 20 (20 m³) x 1 szt. pojemnik K 31 (31 m³) x 2 szt. pojemnik K 34 (34 m³) x 3 szt. worki BIG BAG x 5 szt. o poj. 1 m³3) ustawienia pojemników w miejscu wskazanym przez zamawiającego,4) utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,5) wyposażenia w pojemniki posiadające zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych (np. plandeki/pokrywy).2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia: 1) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 10 % zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, 2) udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 22 % zgodnie z art. 68a ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii N1 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą nieprzekraczającą 3,5 t), – do tego udziału, wlicza się pojazdy hybrydowe lub napędzane gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji,3) udział pojazdów napędzanych paliwami alternatywnymi we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu niniejszej umowy, wynosił co najmniej 7 % - do dnia 31 grudnia 2025 r. zgodnie z art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – dotyczy kategorii: N2 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t),N3 (pojazdy samochodowe zaprojektowane i wykonane do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 t).3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) kierowanie pojazdem transportującym odpady komunalne;Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę opisany jest w § 13 projektowanych postanowień umowy.Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:1) uprawnienie do kontroli posiadają pracownicy zamawiającego,2) informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 13 projektowanych postanowień umowy,3) sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań opisane są w § 6 projektowanych postanowień umowy.Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w projektowanych postanowieniach umowy.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony umowy przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją Umowy (zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia), na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w § 15.Zamawiający przewiduje możliwość ilościowego zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 2 w trybie prawa opcji. Realizacja tego prawa opcji polega na możliwości zwiększenia szacunkowej wartości wynagrodzenia zamówienia określonej w § 3 ust. 8 o kwotę do 10 % w stosunku do pierwotnie określonej wysokości tego wynagrodzenia. Realizacja zwiększonego zamówienia następuje na warunkach niniejszej umowy, w szczególności ceny jednostkowe za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów przewidziane w ofercie pozostają niezmienne. Prawo opcji realizowane jest poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia przez zamawiającego – w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i wiąże wykonawcę w zakresie określonym przez zamawiającego (nie spisuje się aneksu do umowy). Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z powodu nie skorzystania (lub skorzystania w mniejszym zakresie) przez zamawiającego z prawa opcji.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00462957-2024 z dnia: 2024-08-01
10. Zmiana

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00491978-2024 z dnia: 2024-08-16
10. Zmiana
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90513100, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10786833 2024-09-12
godz. 15:00
Lubelskie Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych położonych na terenie Gminy Podedwórze
10766287 2024-09-12
godz. 16:00
Małopolskie Wykonanie usługi czyszczenia przemysłowego z osadów zaolejonych zbiorników magazynowych oraz studzienek bezodpływowych będących w zasobach Orlen OIL Sp. z o.o. Zakład w Czechowicach-...
10784413 2024-09-13
godz. 07:00
Małopolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego na terenie Gminy Kłaj w 2025 roku Przedmiotem zamówienia jest odbiór, tr...
10742900 2024-09-13
godz. 11:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żychlin Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usłu...
10742776 2024-09-16
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Odbiór i zagospodarowanie poprzez termiczne przekształcenie odpadów o kodzie 19 12 10 (3.000 Mg + 4.000 Mg), pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w tym z odpa...
10772688 2024-09-18
godz. 00:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia Zagospodarowanie znajdujących się na terenie kraju odpadów pochodzących z nielegalnego międzynarodowego przemieszczania.2. Szczegółowy Opis przedmiotu umowy...
10784295 2024-09-18
godz. 12:00
Małopolskie Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów azbestowych z terenu gminy Trzyciąż w 2024 roku.
10771240 2024-10-03
godz. 12:00
Wielkopolskie Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kamieniec - Sektor VIII. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu następujących gm...
10773710 2024-10-04
godz. 12:20
Wielkopolskie Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Buk - Sektor II. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu następujących gmin, stan...
10782885 2024-10-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych zlokalizowanych w Jeleniej Górze, w okresie od 01.01.20...