Przetarg 6768580 - Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających...

   
Analizuj Zamówienie 6768580 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-16
przedmiot ogłoszenia
Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.
Numer referencyjny: Or. 272.3.2019


1.Celem niniejszego zamówienia jest: odbiór wrz z załadunkiem odpadów zawierających azbest, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności pakowanie i ważenie, rozładunek wyrobów zawierających azbest. 2.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa t.j: 1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 992 ze zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 9 grudnia 2014 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) 3) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.); 4) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2119); 5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824); 6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.); 7) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973); 8) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31); 9) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.); 10) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126). 11) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 382) 12) Uchwałą Nr XXIV/159/16 Rady Powiatu Krotoszyńskiego z dnia 28 września 2016 r. w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego na lata 2016-2032”. 13) Uchwałą Nr 412/16 Zarządu Powiatu Krotoszyńskiego z dnia 25 października 2016 r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego”. 2.3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Pakowanie, ważenie odpadów, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej ewidencji odpadów z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973) odebranych od ich posiadaczy, znajdujących się na terenach nieruchomości zlokalizowanych w gminach Powiatu Krotoszyńskiego 2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem technicznym, narzędziami i wyposażeniem zapewniającym prawidłowe, bezpieczne prowadzenie prac w zakresie odbioru wyrobów azbestowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń odpylających oraz narzędzi zaopatrzonych w urządzenia odpylające. 3) Realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP i z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej, gwarantującymi wykonanie przedmiotu umowy we właściwy i bezpieczny sposób, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności przepisami dotyczącym usuwania wyrobów zawierających azbest.. 4) Odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu umowy; Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jej niewłaściwej realizacji lub zaniechań tj. zarówno szkód w substancji nieruchomości, mieniu, zdrowiu i życiu mieszkańców oraz użytkowników, a także osób trzecich. 5) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac. 6) Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące czynności: 1) Przed podpisaniem umowy: a) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie kopię umowy zawartej z właścicielem składowiska posiadającego odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych odpadów zawierających azbest. b) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Krotoszynie dowód zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia OC dotyczącego prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ubezpieczeniem winny być objęte prace związane z realizacją zamówienia na cały okres trwania umowy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż szacunkowa wartość umowy; 2) W dniu podpisania umowy, a) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę zebranych wniosków dotyczących odbioru wyrobów zawierających azbest, na podstawie której w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi „Harmonogram rzeczowo – terminowy realizacji prac”, zwany dalej. Harmonogramem. Harmonogram podlegał będzie akceptacji Zamawiającego. Każdorazowa zmiana harmonogramu, wymaga aktualizacji i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zaktualizowany haromonogram w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia zmian; b) Wykonawca zobowiązuje się do zaakceptowania oraz realizowania Umowy zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego „Polityką Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych”, co w szczególności dotyczy dostępu i przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego procedurami dotyczącymi ochrony danych osobowych wynikającymi z rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), co w szczególności dotyczy dostępu i przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje zawarcie umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego wzorem umowy. Umowa na powierzenie przetwarzania danych osobowych, zostanie zawarta w dniu podpisania umowy na realizacje niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca: a) Zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania azbestu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) oraz §1 pkt 4 lit. b) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162, poz. 1089). 4) Na etapie realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegał zasad bezpiecznego zabezpieczenia wyrobów zawierających azbest określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności zobowiązany jest do: a) Zapewnienia osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych prac i zabezpieczenie miejsca wykonywania tychże prac. b) W przypadku jeżeli Wykonawca planuje zorganizowanie zaplecza budowlanego i miejsca tymczasowego magazynowania odpadów zobowiązany jest zorganizować je we własnym zakresie i na własny koszt oraz zabezpieczyć to miejsce przed przenikaniem azbestu do środowiska. c) Właściwego oznakowania terenu prac. d) Stosowania dostępnych środków technicznych w celu zminimalizowania pylenia. e) Zapewnienia wagi przewoźnej o udźwigu powyżej 1 Mg posiadającej aktualny dokument legalizacji. f) Zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej. g) Zważenia wyrobów zawierających azbest w obecności dysponenta nieruchomości oraz przedstawicieli powiatu i/lub właściwej gminy. h) Podpisania protokołu odbioru prac dla każdej nieruchomości, na której realizowana była usługa. i) Zapewnienia transportu odpadów azbestowych w warunkach określonych przez przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. j) Przekazania odpadów azbestowych na składowisko przeznaczone do unieszkodliwiania tego rodzaju odpadów, z którego właścicielem zawarł umowę. k) Uporządkowania terenu po zakończeniu prac. 5) Po zrealizowaniu prac w zakresie odbioru azbestu Wykonawca: a) Przekaże właścicielowi nieruchomości pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. b) W formie tabeli przedstawi zestawienie nieruchomości (oddzielnie dla każdej gminy), z których odebrano wyroby zawierające azbest ze wskazaniem adresu obiektu, terminu odbioru oraz terminu zakończenia prac, masy usuniętych wyrobów azbestowych. c) dostarczy zamawiającemu (oddzielnie dla każdej gminy) kserokopię kart przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać podane dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenia unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Karta powinna również zawierać dokładne dane gminy, z której odbierane były wyroby zwierające azbest oraz wyszczególnione ich ilości. Oryginały wystawionych kart Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu celem ich skopiowania i potwierdzenia za zgodność z oryginałem. 2.5. Szacunkowe wielkości usług: Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, transportu i unieszkodliwienia : 480 000 kg. 1) Przedstawione wielkości są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie wielkości zadeklarowanych we wnioskach. Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia SIWZ, ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zapakowanych, zważonych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, wg stawek podanych w ofercie. 2) Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości szacunkowe mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (np. w przypadku różnic wynikłych po ostatecznym zważeniu, w przypadku nieprzewidzianych rezygnacji). W takim przypadku, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o wielkościach mniejszych/większych niż określone poniżej. 3) Prace stanowiące przedmiot zamówienia wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego odbywać się będą na terenie 6 gmin. Ilości wyrobów azbestowych przeznaczonych do odbioru przedstawia poniższa tabela: Gmina Odbiór [kg] Kobylin 75 411 Koźmin Wlkp. 141 236 Krotoszyn 138 424 Rozdrażew 53 903 Sulmierzyce 38 047 Zduny 32 980 suma: 480 000 4) Przy szacowaniu masy płyt azbestowo – cementowych zastosowano przelicznik 1m2 = 16 kg. 2.6. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn faktycznej masy wyrobów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie wykonawcy zapakowanych, zważonych przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów azbestowych. 2.7. Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w niniejszej specyfikacji. 2.8. Odbiór prac (oddzielnie dla każdej gminy) odbędzie się po przedłożeniu przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) w formie tabeli przedstawi zestawienie nieruchomości (oddzielnie dla każdej gminy), z których odebrano wyroby zawierające azbest ze wskazaniem adresu obiektu, terminu odbioru i zakończenia prac, masy usuniętych wyrobów azbestowych 2) dostarczy zamawiającemu (oddzielnie dla każdej gminy) kserokopię kart przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać podane dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenia unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Karta powinna również zawierać dokładne dane gminy, z której odbierane były wyroby zwierające azbest oraz wyszczególnione ich ilości. Oryginały wystawionych kart Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu celem ich skopiowania i potwierdzenia za zgodność z oryginałem 3) dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest (w szczególności: potwierdzenie nadania, kserokopię zgłoszenia z pieczątką wpływu) właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu. Zgodnie z §6 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) zgłoszenie powinno zawierać w szczególności: a) rodzaj i nazwę wyrobów zawierających azbest według grup wyrobów określonych w odrębnych przepisach; b) termin rozpoczęcia i planowanego zakończenia prac; c) adres obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej; d) kopię aktualnej oceny stanu wyrobów zawierających azbest; e) określenie liczby pracowników, którzy przebywać będą w kontakcie z azbestem; f) obowiązanie wykonawców prac do przedłożenia nowego zgłoszenia w przypadku zmiany warunków prowadzenia robót. 2.9. Zamawiający przewiduje częściowy odbiór oraz częściowe fakturowanie wykonanych prac. Faktura częściowa dotycząca danej gminy (jedna faktura dla każdej gminy) wystawiona zostanie po wykonaniu i odebraniu prac przez Zamawiającego. Formalności związane z odbiorem prac określa niniejsza specyfikacja oraz projekt umowy. Wykonawca wystawi zamawiającemu faktury opiewające na łączną wartość wykonanych robót w danej gminie wraz ze szczegółowym zestawieniem określającym: nazwę gminy, rodzaj wykonywanych prac (pakowanie, ważenie, odbiór, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest), ilość w Mg unieszkodliwionego azbestu. 2.10. Przedmiot zamówienia finansowany będzie ze środków finansowych gmin z terenu powiatu krotoszyńskiego oraz środków Powiatu Krotoszyńskiego. 3. PODWYKONAWSTWO 3.1. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.2. W przypadku realizacji zadania przy udziale podwykonawcy, zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 3.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec podwykonawcy. 3.5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę innym podmiotem lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powyższe stosuje się wobec dalszych podwykonawców jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 3.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 45262660, 90512000, 90650000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10444270 2024-04-22
godz. 12:00
Śląskie Usługa odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadu złom ścierny, kod odpadu 12 01 21 ( ZKP ZG/15/24 )
10450265 2024-04-23
godz. 10:30
Lubelskie Sprzedaż rur stalowych z demontażu w podziale na 4 zadania: DN150, DN 350, 2xDN700
10449996 2024-04-23
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Zapewnienie kontenera o pojemności 7 m3 i kontenera o pojemności 2m3 (na czysty gruz) oraz wywóz wraz z utylizacją odpadów w nich składowanych z terenu bazy grupy remontowej położone...
10432219 2024-04-24
godz. 08:00
Wielkopolskie Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2024 roku. Część 1: • Zadanie nr 1 – „Utrzymanie poboczy ścieżek rowerowych na terenie ...
10463036 2024-04-30
godz. 11:00
Lubelskie Odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piaski. Zakres zadania obejmuje: demontaż wyrobów zawierających azbest w ilości około 20 ton oraz za...
10398764 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Unieszkodliwianie odpadów medycznych Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
10450929 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Usługa polegająca na załadunku, wywozie i odzysku ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Żorach przy ul. Wodociągowej 10 (odpad o kodzie 19 08 05) z...
10402140 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Buczek 1. Przedmiot zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu o...
10395681 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Przedmiotem zamówienia jest...
10451036 2024-05-24
godz. 10:00
Podkarpackie Odbiór, transport i zagospodarowanie pozostałości z przetwarzania odpadów w Zakładzie Mechaniczno - Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli Przedmiotem zamówi...