Przetarg 6635930 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od...

   
Analizuj Zamówienie 6635930 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-11
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sitkówka-Nowiny od dnia 1 lipca 2019 r.
do dnia 30 czerwca 2020 r.
Numer referencyjny: INO.272.24.P.19

Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sitkówka-Nowiny, zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z określonymi przepisami prawa w tym zakresie oraz wyposażenie nieruchomości w pojemniki i w worki do gromadzenia odpadów. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz organizację i przeprowadzenie raz na pół roku zbiórki odpadów wielkogabarytowych, odpadów komunalnych niebezpiecznych, w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu gminy Sitkówka-Nowiny. Zakres obejmuje także prowadzenie szczegółowej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego świadczenia. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052123-N-2019 z dnia: 2019-03-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.1WARUNKIUDZIAŁUWPOSTĘPOWANIU
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów o którym mowa w ustawie
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) i znajduje się w aktualnym
Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny wszystkich rodzajów odpadów będących
przedmiotem usługi, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego
przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. W celu potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający będzie żądał: 1. aktualnego zezwolenia na transport
odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z
2013 r., poz. 21 ze zm.) 2. aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów komunalnych o którym mowa
w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) 3. aktualny wpis do
Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny Powyższe dokumenty należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów o którym mowa w ustawie
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) i znajduje się w aktualnym
Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny wszystkich rodzajów odpadów będących
przedmiotem usługi, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego
przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. W celu potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający będzie żądał: 1. aktualnego zezwolenia na transport
odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z
2013 r., poz. 21 ze zm.) 2. aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów komunalnych o którym mowa
w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) 3. aktualny wpis do
Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny Powyższe dokumenty należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
W ogłoszeniu powinno być:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne wpis do Bazy Danych o Odpadach w zakresie gospodarowania odpadami i znajduje się w aktualnym Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny wszystkich rodzajów odpadów będących przedmiotem usługi, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.5.1WZAKRESIESPEŁNIANIAWARUNKÓWUDZIAŁUWPOSTĘPOWANIU
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
9.4. Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz
braku podstaw do wykluczenia: 9.4.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za
spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów o którym
mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) i znajduje się
w aktualnym Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny wszystkich rodzajów odpadów będących
przedmiotem usługi, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego
przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. W celu potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający będzie żądał: 1. aktualnego zezwolenia na transport
odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) 2. aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) 3. aktualny wpis do Rejestru Działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny Powyższe dokumenty należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 9.4.2. Zdolności
technicznej lub zawodowej: 9.4.2.1. Zdolność techniczna: Na potwierdzenie należy złożyć : Wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada co najmniej: 1) co
najmniej dwa pojazdy specjalne przystosowane do opróżniania pojemników o pojemności 120 l i 240
l, 2) co najmniej cztery pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w workach oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 3) jednym
samochodem do wywozu odpadów z miejsc trudno dostępnych o szerokości dróg do 2,5 m o
ładowności do 3,5 Mg, 4) jednym samochodem przystosowanym do odbioru odpadów
wielkogabarytowych wyposażonym w HDS, 5) jednym samochodem przystosowanym do odbioru i
opróżniania pojemników 1100l, 9.4.2.2. Doświadczenie Wykonawcy Na potwierdzenie należy złożyć:
Wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna
warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum
jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych
(zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych
usług realizowana była minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta
(dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym
zakresem co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 5 000 mieszkańców, wartość
brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 350 000,00 zł. Do wykazu należy załączyć dowody
określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. 9.4.3. Sytuacji
ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w
pkt. 9.3.- Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Uwaga dotyczy zasobów
podmiotu trzeciego: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te
zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu
oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla
należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które
określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy, który
polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których
mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów. 9.4.4. Braku podstaw wykluczenia. W
postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 oraz ust. 5. pkt 1 ustawy, i
w tym zakresie Wykonawca składa z ofertą oświadczenie, a) zgodnie z art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, w
stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo
restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z
wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku
upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28
lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344, z późn. zm.); 9.4.5. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast
dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokument, o którym mowa powyżej w pkt. a)
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym
miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio
wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób,
złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
W ogłoszeniu powinno być:
9.4. Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia:
9.4.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne wpis do Bazy Danych o Odpadach w zakresie gospodarowania odpadami i znajduje się w aktualnym Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny wszystkich rodzajów odpadów będących przedmiotem usługi,
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
9.4.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
9.4.2.1. Zdolność techniczna:
Na potwierdzenie należy złożyć :
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada co najmniej:
1) co najmniej dwa pojazdy specjalne przystosowane do opróżniania pojemników o pojemności 120 l i 240 l,
2) co najmniej cztery pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w workach oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
3) jednym samochodem do wywozu odpadów z miejsc trudno dostępnych o szerokości dróg do 2,5 m o ładowności do 3,5 Mg,
4) jednym samochodem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych wyposażonym w HDS,
5) jednym samochodem przystosowanym do odbioru i opróżniania pojemników 1100l,
9.4.2.2. Doświadczenie Wykonawcy
Na potwierdzenie należy złożyć:
Wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 5 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 350 000,00 zł.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
9.4.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.- Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Uwaga dotyczy zasobów podmiotu trzeciego:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu
niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności
dotyczą.
4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów.
9.4.4. Braku podstaw wykluczenia.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 oraz ust. 5. pkt 1 ustawy,
i w tym zakresie Wykonawca składa z ofertą oświadczenie,
a) zgodnie z art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację,
w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku
w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344, z późn. zm.);
9.4.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) Dokument, o którym mowa powyżej w pkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.6WYKAZOŚWIADCZEŃLUBDOKUMENTÓWSKŁADANYCHPRZEZWYKONAWCĘWPOSTĘPOWANIUNAWEZWANIEZAMAWIAJACEGOWCELUPOTWIERDZENIAOKOLICZNOŚCI.OKTÓRYCHMOWAWART.25UST.1.2USTAWYPZP
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
• wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym
warunkiem w pkt. 9.4.2.3 należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ • wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym
warunkiem w pkt. 9.4.2.3 należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ • odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy • aktualnego
zezwolenia na transport odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) • aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów
komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.
21 ze zm.) • aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sitkówka- Nowiny Dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. • Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , zgodnie z
opisem w pkt. 9.4.4. • Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o
braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (określone w pkt. 9.4.4)

W ogłoszeniu powinno być:
• wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym
warunkiem w pkt. 9.4.2.3 należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ
• wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym
warunkiem w pkt. 9.4.2.3 należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
• Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , zgodnie z
opisem w pkt. 9.4.4.
• Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o
braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (określone w pkt. 9.4.4)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2TERMINSKŁADANIAOFERTLUBWNIOSKÓWODOPUSZCZENIEDOUDZIAŁUWPOSTĘPOWANIU
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-03-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-03-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513100, 90514000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365482 2024-03-28
godz. 13:00
Mazowieckie Świadczenie usług w zakresie odbioru oraz zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych wytwarzanych w związku z prowadzoną działalnością leczniczą
10364109 2024-03-31
godz. 00:00
Śląskie Zlecę wywóz gruzu - Dąbrowa Górnicza Zlecę wywóz gruzu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10373539 2024-04-02
godz. 00:00
Śląskie Zlecę wywiezienie odpadów po remoncie - Katowice Zlecę wywiezienie odpadów po remoncie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10366260 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i...
10370150 2024-04-03
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki” Część 1: I. zagospodarowanie osadów z oczy...
10280703 2024-04-03
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości do 19 500 Mg oraz o kodzie 19 12 04 w ilości do 12 000 Mg z siedziby Zamawiając...
10315263 2024-04-15
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokiciny 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunal...
10365901 2024-04-22
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych w dzielnicach Białołęka, Targówek, Mokotów, Ochota, Ursus, Włochy, Śródmieście, Bemowo...
10370961 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY ORAZ NIERUCHOMOŚCIACH, NA KTÓRYCH ZNAJDUJE SIĘ DOMEK LETNISKOWY I ...
10376010 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Sadki w okresie od 01.07.2024 r. do 31.1...